Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Efoson kaliftika apo tis apanthseis tou FLYING SOTOMAN & BLADE sta dyo prohgoumena erotimata mou theto nea erothsh.Gia kathe poses ores pthseos enas kapetanios prepei na kathete ?,dhladh gia na gino pio safhs exoume thn pthsh ath-tlv me oa h opoia fevgh arga to vrady kai girizei ath to proi,girnaei me to idio plhroma h yparxei allo plhroma ekei kai ginete skantza ?kai an girizei me to idio plhroma to plhroma ti kanei tis ores pou mesolavoun apo thn afixh eos thn anaxorhsh ?kai ayth thn aporia thn exo epish kai me to plhroma ths swiss pou kanei to dromologio zrh-skg kai pos einai olh nyxta sto podi fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................
 
gioannis":2n0rgjri said:
i fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................

νομιζω πως αναμεσα στις 22.30 μεχρι τις 06.30 μεσολαβουν 8 ωρες....αρα πολυ πιθανον να το κανει το ιδιο το πληρωμα....

τωρα κατα την διαρκεια πυο το αεροσκαφος ειναι σταματημενο και περιμενει να ξαναπεταξει για επιστροφη το πληρωμα βοηθαει στον καθαρισμο του αεροσκαφους και την προετοιμασια τοων γευματων για την πτηση που ακολουθει.
 
βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?
 
flying_sotoman":rgwqfx0w said:
βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?

Τι εγινε? Δεν τα βρηκες στο Google?
 
Phantom Phixer":e45jyli3 said:
flying_sotoman":e45jyli3 said:
βασικα σε πόσες ωρες πτήσεις ενας καπετάνιος πρεπει να καθεται? στις μεγαλες μεγάλες πτήσεις συνήθως δεν υπαρχουν δύο κυβερνητες και δυο συγκυβερνήτες για να αλλαζουν καθε x ώρες?
απο τον νόμο μεχρι πόσο μπορει αν πετάξει ενας πιλότος non-stop?

Τι εγινε? Δεν τα βρηκες στο Google?
συγνώμη :oops: :oops: :oops: ξέχασα να ψαξω
ορίστε τα αποτελέσματα
τι λεει η FAA
και ενα πειραμα που έγινε. αυτα ηταν αναμεσα στα πρώτα 5 αποτελεσματα για "pilot rest
long flights"...
αλλα πιστευω ειναι εκτος θεματος ολη αυτη η μαχη για την πληροφόρηση και την αμφισβήτιση του διαδικτύου. ειπαμε ξερουμε πολλα αλλα το ιντερνετ δυστηχως ξερει τα παντα.


και επειδη ΒΑΡΙΕΜΑΙ να ψαξω στο google, στην πραξη καθε πόσες ώρες αλλαζουν οι πιλότοι σε μια μεγάλη πτήση?
 
gioannis":e9za95d7 said:
Efoson kaliftika apo tis apanthseis tou FLYING SOTOMAN & BLADE sta dyo prohgoumena erotimata mou theto nea erothsh.Gia kathe poses ores pthseos enas kapetanios prepei na kathete ?,dhladh gia na gino pio safhs exoume thn pthsh ath-tlv me oa h opoia fevgh arga to vrady kai girizei ath to proi,girnaei me to idio plhroma h yparxei allo plhroma ekei kai ginete skantza ?kai an girizei me to idio plhroma to plhroma ti kanei tis ores pou mesolavoun apo thn afixh eos thn anaxorhsh ?kai ayth thn aporia thn exo epish kai me to plhroma ths swiss pou kanei to dromologio zrh-skg kai pos einai olh nyxta sto podi fevgoun apo zrh peripou 2230 kai epistrefoun zrh thn allh mera to proi stis 0630 :shock: .Ante na do apanthseis ................

Η νομοθεσία σε Flight Time Limitations (FTL) αυτό τον καιρό σε ευρωπαικό επίπεδο δεν επιτρέπει πάνω από 10 ώρες πτήση ή 12-14 απασχόληση ημερησίως για διμελή πληρώματα.
Αυτά είναι τα ανώτατα όρια. Περαιτέρω μειώσεις επιτρέπονται αλλά όχι υπερβάσεις. Πχ η Ολυμπιακή για διμελές πλήρωμα (short - medium range) έχει 8-9 πτήση και 12-14 απασχόληση ημερησίως (ναι οι πιλότοι δεν δουλεύουν οκτάωρο αλλά δωδεκάωρο, δεκατετράωρο).

Για long range πτήσεις όπου υπάρχει και τρίτος χειριστής, είναι 12 πτήση 16 απασχόληση. Αν υπάρχει τέταρτος 16 πτήση 18 απασχόληση.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι αυτό είναι το νόημα. Στο Τελ Αβίβ πάνε στο ενδιάμεσο στα duty free ή κοιμούνται στο αεροπλάνο ( συνολικό ground time 3 ώρες). Η μίνιμουμ ανάπαυση είναι 8 -12 ώρες (εξαρτάται από κάποιους παράγοντες). Κάθε μήνα μάξιμουμ 90 - 100 ώρες πτήσεις και κάθε χρόνο 900 ώρες πτήσης.

Θα βοηθούσε αν έγραφες ελληνικά και όχι greeklish.
Αλήθεια γιατί τόσες απορίες της Αλ Κάιντα είσαι; :D
 
Pou mporei kaneis na vrei to programma ton Overfly apo ton Ellhniko enaerio xoro ?Mporei ?
 
Blade":13yvcj8n said:
Η νομοθεσία σε Flight Time Limitations (FTL) αυτό τον καιρό σε ευρωπαικό επίπεδο δεν επιτρέπει πάνω από 10 ώρες πτήση ή 12-14 απασχόληση ημερησίως για διμελή πληρώματα.

Αυτό μοιάζει με τα Ελληνικά όρια. Γενικά στην ευρώπη οι ώρες πτήσεις δεν υπολογίζονται. Μόνο η απασχόληση, και πέτα όσες θές την ημέρα. Οι ώρες πτήσης υπολογίζονται για μηνιαία και ετήσια όρια.

Σε πληρώματα με πάνω από δύο χειριστες δεν υπάρχει κανόνας στάνταρντ πότε αλλάζουν. Σε άλλες εταιρείες ο κυβερνήτης Α κάνει προετοιμασία/απογείωση/άνοδο και μόλις φτάσει πάνω αλλάζει με τον κυβερνήτη B (ή relief pilot) ο οποίος το πάει όλο μέχρι 30 λεπτά πριν την κάθοδο. Εκεί αναλαμβάνει πάλι ο άλλος μέχρι το σβήσιμο κινητήρων και τον χαρτοπόλεμο στο τέλος.

Σε άλλες εταιρίες κάνουν άλλα. Ο νόμος δεν καθορίζει τί ΄πρέπει να γίνει.
 
Wingtips

Διάβασα σε σχετικό άρθρο στο net οτι τα wingtips στα 737NG εξοικονομούν καύσιμα 3-5%.Υποθέτοντας οτι καμία αεροπορική εταιρία δεν είναι υπεράνω χρημάτων δε θα ήταν λογικό όλα τα καινούρια 737άρια να κατασκευάζονται με wigtips,μια έκδοση δηλαδή???Οποιος γνωρίζει σχετικά ας μας δώσει τα φώτα του.
 
3-5% σε μία πτήση σημαίνει 200-300 κιλά, και σε μία άλλη πτήση σημαίνει 40-60 κιλά.

Επίσης πολλά από τα αεροπλάνα που κατασκευάζονται τώρα, έχουν παραγγελθεί από τράπεζες που τα νοικιάζουν μετέπειτα σε εταιρείες. Δεν μπορείς να ξέρεις τις απαιτήσεις του κάθε πιθανού νοικάρη προκαταβολικά.

Τα winglets δεν είναι τσάμπα. Κοστίζουν. Όπως επίσης είναι ένα επιπρόσθετο κόστος στην συντήρηση (μηδαμινό αλλά υπαρκτό). Πρέπει η πλειοψηφία των πτήσεων μίας εταιρείας να είναι πλέον των 500 μιλίων για να γίνει σοβαρή απόσβεση. Στην easyjet (πχ) οι πλειοψηφία των πτήσεων είναι κάτω των 500 μιλίων.
 
Top