dimgr":11ji2bfx said:
Αν κάποια εταιρεία π.χ. στην Ελλάδα παραγγείλει/αγοράσει ένα μικρό regional αεροπλάνο από χώρα με εργοστάσιο παρασκευής μακριά π.χ. ένα Bombardier CRJ ή ένα Dash Q-400.
Πώς μεταφέρεται το αεροπλάνο από την παραγωγή στην Ελλάδα;
Εφόσον τέτοια μικρά αεροσκάφη δεν έχουν ETOPS rating, τι γίνεται, πετάνε πάνω από τον Ατλαντικό;
Ότι γίνεται και στη περίπτωση που ένας ιδιώτης αγοράσει ένα μονοκινητήριο απ'την Αμερική
Το etops αφορά κυρίως την είσοδο στα ΝΑΤ ,όπου πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις απτο α/π (
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Atlantic_Tracks).#
Οποιοσδήποτε άλλος,μπορεί να πετάει εκτός νατ, με κλασσική ναυτιλία, δηλαδή π.χ. απο τη διαδρομή Καναδάς -Γροιλανδία- Ευρώπη.
giorgosk":11ji2bfx said:
Αν ένα αεροσκάφος πάει από ένα προορισμό σε ένα άλλο όχι μέσω των γνωστών αεροδιαδρόμων ακολουθώντας τα ραδιοβοηθήματα αλλά σε ευθεία γραμμή ποιο είναι το πρόβλημα;
Μήπως τα ραδιοβοηθήματα είναι για να '' βρίσκουν'' το δρόμο τους τα αεροσκάφη;
θα σου δώσω ένα παράδειγμα που σκέφτηκα. Σκέψου να πήγαινες στη δουλειά σου με το αυτοκίνητο ,αλλά να μην υπήρχαν δρόμοι...Να ήταν η πόλη σου μια απέραντη αλάνα, χωρίς σπίτια ,παραμόνο άσφαλτο και χιλιάδες αυτοκίνητα να ''τρέχουν'' με 900χμ/ω ! Μην το σκέφτεσαι ,τράκαρες
Θα μου πεις, άλλο να κινείσαι στο ίδιο επίπεδο,πάνω στην δισδιάστατη άσφαλτο ,και άλλο μέσα στον 3διάστατο ,απέραντο ουρανό. Αν όμως λάβεις υπόψην τις χιλιάδες των αεροπλάνων που πετάνε καθε λεπτό πάνω απτο κεφάλι μας, που όλα λίγο πολύ κινούνται στα ίδια (οικονομικά) ύψη, οι πιθανότητες για κρας είναι πολύ μεγάλες , δεν νομίζεις?
Βέβαια,όπως σωστά έγραψες για τα ραδιοβοηθήματα ,θα συμπληρώσω λέγοντας οτι δεν είναι μόνο για να ΒΡΙΣΚΟΥΝ το δρόμο τους. Είναι το μοναδικό μέσο ναυτιλίας που χρησιμοποιείται!Το Α και το Ω των ενόργανων πτήσεων και το μοναδικό που μπορείς να βασιστείς με ασφάλεια,απτά υπάρχοντα !Δν είναι βοηθητικό.Είναι το κύριο.
φιλικά