Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Αγαπητέ Lexus η British Airways χρησιμοποιεί A318 στο Λονδίνο - Νέα Υόρκη, σε ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο βέβαια, στο οποίο κάνει και ενδιάμεση στάση.
 
Δεν κάνει καμία στάση διότι έχει πιστοποίηση ETOPS
 
Κανει refueling-stop στο Shannon .

Ναι εχει πιστοποιηση ETOPS, αλλα δεν μπορει να απογειωθει με full καυσιμα απο τον ''μικρο'' διαδρομο του LCY.
 
Συγνώμη και ευχαριστώ για την διόρθωση, καθότι είχα διαβάσει σε αεροπορικό περιοδικό ότι είναι non stop η συγκεκριμένη πτήση της British.
Με την ευκαιρία, το ίδιο ισχύει και για το πρωθυπουργικό Embraer;
 
Πέραν των καυσίμων, έχω την εντύπωση ότι οι επιβάτες περνάνε και τελωνειακό έλεγχο στο SNN.

Όσοι είχατε ακούσει για την loloflights και περιμένατε πως και πως το 500αράκι της airx, άκυρο. Απ' του χρόνου, αν και εφόσον βρεθεί συνέταιρος-αεροπορική...
 
Μάλλον εννοείς το US preclearance aka συνοριακός και τελωνειακός έλεγχος εισόδου στις ΗΠΑ πριν την πτήση έτσι ώστε φτάνοντας εκεί πας στο baggage claim χωρίς αναμονή σε ουρές.
Στην Ευρώπη νομίζω ότι γινεται μόνο στο SNN και στο DUB.
 
ναι οντως εχει πτηση η BA απο shannon σε jfk με Α318 με διαρκεια 5 ωρες.
 
Μπορεί να μου πει κάποιος στην παρακάτω φωτογραφία τι είναι τα 5 μικρά κτίρια μπροστά από τα δυο αεροσκάφη.
Έχουν γέφυρες επιβίβασης επιβατών ή κάνω λάθος ;

http://www.airliners.net/photo//2832184/L/
 
Ναι, είναι κάτι σαν mini-statelite terminals με φυσούνες.
 
Για να ξεκινήσει ένα νέο δρομολόγιο καποιας αεροπορικης εταιρειας πρέπει να υπαρξουν κάποιες προϋποθέσεις.

Ποιες είναι αυτές οι προϋποθέσεις που πρέπει να υπαρξουν ώστε να ξεκινήσει ένα νέο δρομολόγιο;;;
 
Top