Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Καλησπέρα σας και καλό μήνα! Σαν μέρα πυ γιορτάζουμε τα ψέματα ήθελα να ρωτήσω το εξής:Οι πιλότοι σήμερεα την 1η Απριλίου λένε ψέματα ή κάνουν πλάκεσ στους επιβάτες τους;Και αν ναι πείτε ρε παιδιά κανένα τέτοιο γεγονός!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Aristoteles
 
Κάθε μεσημέρι που κάθομαι να φάω στη φάμπρικα, χαζεύω διάφορα Α/Φ που προσγειώνονται στον διάδρομο πιο πέρα...

Η απορία μου γεννήθηκε παρατηρώντας ότι κάποια προσγειώνονται με θετικό pitch attitude και άλλα με αρνητικό. Έχει να κάνει με το βάρος του Α/Φ κατά την προσγείωση? με τον τύπο? ...ή με κάποιον άλλο παράγοντα?
 
Έχει να κάνει με το αν έχουν συστήματα παραγωγής επιπρόσθετης άντωστης μόνο στο χείλος εκφυγής(πίσω μέρος) των πτερύγων ή και στο χείλος προσβολής (μπροστά)Συνήθως μούρη κάτω βάζουν Εμβολοφόρα και turboprop και σπανιότερα τα jets..
 
Κύριοι-κυρίες καλησπέρα σας.Επιστρέφω μετά από πολύ καιρό με μία ερώτηση.Έχω ρωτήσει 2 μέλοι(και τους ευχαριστώ πολύ) του φόρουμ μας σχετικά με την Σχολή Ικάρων (ΣΙ) και συγκεκριμένα με την Σχολή Ιπταμένων.Εγώ λοιπόν θα ήθελα να εισέλθω στην ΣΙ γιατί έχω την τρέλα και όρεξη για δουλεία στην Πολεμική Αεροπορία αλλά θα ήθελα μετά αφού τελειώσω καμιά 2 σχολές ΑΕΙ και υπηρετήσω 12 χρόνια στην Πολεμική να μπω στην Πολιτική Αεροπορία.Τώρα το ερωτημά μου έχει ως εξής:Έχω αστιγματισμό 1,25 βαθμούς μπορώ να περάσω στην ΣΙ;β) Σαν εναλλακτική λύση θα μπορέσω να πάω στην Πολιτική Αεροπορία λόγω αστιγματισμού ; Αλλά σκέφτομαι σαν ένας έφηβος που φοβάται για το μέλλον του :Στην Πολεμική θα έχω σίγουρη δουλεία, σίγουρο μισθό και δεν θα έχω κανένα κίνδυνο να με διώξουν!, ενώ στην Πολιτική που θα είμαι σε μία ιδιωτική εταιρία χωρίς επιδόματα και χωρίς τίποτα θα ισχύουν αυτά τα "standard"; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Aristoteles
 
Aristoteles":1d8320wk said:
Τώρα το ερωτημά μου έχει ως εξής:Έχω αστιγματισμό 1,25 βαθμούς μπορώ να περάσω στην ΣΙ;

ΟΧΙ ως ιπτάμενος. Απαιτείται οπτική οξύτητα 20/20... Χωρίς επέμβαση - laser - επιδιόρθωση με γυαλιά - φακούς.
 
Φίλε Aristoteles αφού απώτερος στόχος σου είναι η πολιτική αεροπορία, παράτα την Ικάρων.
Και να τα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Η οπτική οξύτητα 20/20 δεν αφορά τον αστιγματισμό! Αφορά την μακρινή όραση! Γνωρίζω πολύ καλά άτομο που ενώ είχε 20/20 οπτική οξύτητα, κόπηκε γιατί είχε 0,5 βαθμούς αστιγματισμό στο ένα μάτι! Πιστεύω απαντήθηκε η ερώτησή σου...
Οπότε, τελείως θεωρητικά πλέον, μιας και δεν προκρίνεσαι για ιπτάμενος της Π.Α., μπορεί να "μην κινδυνεύεις να σε διώξουν", αλλά κινδυνεύεις να χάσεις τη ίδια σου τη ζωή. Έχω ξαναγράψει και δεν θα βαρεθώ να το γράφω, πως στην Π.Α δεν ξέρεις αν θα φτάσεις σε ηλικία συνταξιοδότησης για "να την κάνεις" για την πολιτική αεροπορία.
Τέλος όσον αφορά την περίφημη "σιγουριά του δημοσίου" ας την αφήσουμε όλοι εμείς οι νέοι αυτή την καραμέλα και ας κάνουμε κάτι πιο δημιουργικό και πιο προσοδοφόρο στη ζωή μας από το να αράξουμε σε μια δημόσια υπηρεσία!
Φίλε Aristoteles κανείς δεν χάνεται αν αγαπά τη δουλειά του, είναι αφοσιωμένος σε αυτή, μαθαίνει συνεχώς και αποδεικνύει κάθε μέρα πως αξίζει να βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται! Μην φοβάσαι(φοβάστε) τον ιδιωτικό τομέα! Εκεί είναι το μέλλον και οι ευκαιρίες εξέλιξης και δημιουργίας!

Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και για απορίες ξέρεις που να απευθυνθείς ;)
 
Πτήση & μωρό

Περιμένοντας τον πελαργό στις αρχές του Αυγούστου και μη μπορώντας να κάνουμε καλοκαιρινές διακοπές φέτος (μην έρθει ο πελαργός και λείπουμε, τι εντύπωση θα σχηματίσει για μας) αποφασίσαμε με τη σύζυγο να κάνουμε χειμερινές διακοπές.
Καταλήξαμε στα εξής:
7-8 μέρες στην Ελλάδα το Δεκέμβριο
και 12-14 μέρες στο εξωτερικό τον Ιανουάριο (ίσως Πρωτοχρονιά).
Αυτό που δε γνωρίζουμε είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ταξιδέψει το μωρό το οποίο τότε θα είναι περίπου 4-4,5 μηνών.
Εννοείται ότι για τη διαδικασία ταυτοπροσωπείας από την αεροπορική εταιρεία θα επικοινωνήσω με την ίδια την εταιρεία.

Τι γίνεται όμως με την είσοδο/έξοδο από την/τις χώρες που θα επισκεφθούμε;
Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι χώρες της Ε.Ε. αλλά αυτό είναι πιθανό να αλλάξει.
Χρειάζεται κάποια βεβαίωση/ληξιαρχική πράξη γέννησης μεταφρασμένη ή κάτι άλλο;

(υπόσχομαι να αγοράσω καμιά 200αριά ωτασπίδες για να μοιράσω στους επιβάτες σε περίπτωση κλάματος)
 
Μπορειτε να μ πειτε αν ενα Α380 μπορει να προσγειω8ει στο αεροδρομιο της Λαρνακας?????

Πηρα τηλ στο αεροδρομιο και μ ειπαν οτι μπορει,ο πατριος μ ομως που ειναι και πιλοτος μ ειπε οχι!!!!!!!!!!!!!

Γνωριζει καποιος???
 
έχεις αεροπορική εταιρεία και ενδιαφέρεσαι να κατεβάσεις 380 στη Λάρνακα?

Στο αεροδρόμιο ποιον ρώτησες? Τις πληροφορίες ή τον αερολιμενάρχη?

(ζητώ προκαταβολικά συγνώμη, αλλά δεν άντεχα :D )
 
Όχι, το Α380 δεν μπορεί να κατέβει στη Λάρνακα λόγω πολύ γνωστών προβλημάτων σχετικά με το μήκος του διαδρόμου, την παρακείμενη αλυκή και τον αρχαιολογικό χώρο του Χαλά Σουλτάν Τεκκέ. Στην Πάφο δεν μπορεί να κατέβει για λόγους εθνικής ασφαλείας (Αεροπορική Βάση "Ανδρέας Παπανδρέου"). To ECN πληροί όλες τις προδιαγραφές (πήρα τηλ στο +90 392 2314142 και η ευγενεστατη Τ/Κύπρια μου το επιβεβαίωσε) αλλά τίθεται θέμα με εμπάργκο και έμμεση αναγνώριση του Ψευδοκράτους από τη Singapore Airlines.

Μόνο στη Λευκωσία μπορεί να κατέβει και μόνο από το διάδρομο 14. Ο 32 έχει πρόβλημα γιατί το Α380 θα πρέπει να περάσει πάνω από το Στρόβολο, όπου βρίσκεται το Προεδρικό Μέγαρο και η Αεροπορική Βάση Λακατάμειας.

Συμπέρασμα: Για να δούμε Α380 στην Κύπρο πρέπει να περιμένουμε τη Λύση του Κυπριακού και την επαναλειτουργία του NIC.
 
Top