H.C.A.A. - Υ.Π.Α.

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":2xjs9x1j said:
1.Ετσι όπως φαίνεται στη φωτογραφία,μοιάζει σάν κότα. Οι δέ κινητήρες του δείχνουν υπερμεγέθεις γιά τέτοιο αεροπλάνο.

2.Τελικά θα γίνη όντως SX-ECI;

1. Είναι το εφέ λόγω χρήσης φακού μεγάλης εστιακής αποστάσεως (τηλεφακού).

2. Εκτός απροόπτου θα είναι SX-ECI, είναι το επόμενο ελεύθερο νηολόγιο στη σειρά που χρησιμοποιεί η Υ.Π.Α.
 
παιδιά, ξέρει κανεις τι δουλειά είχε το αεροπλάνο (στην παλιά μου πατρίδα) το Braunschweig ?? Εκεί εδρεύουν η LBA και η DLR, μήπως έχει καμια σχέση η επίσκεψη του ??
 
Πρόσφατες πληροφορίες του σταθμού "Ράδιο Αρβύλα" αναφέρουν ότι μετά τις εκλογές ξεκινάει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης του προσωπικού και το αεροπλάνο έρχεται στην Ελλάδα μέσα στον Οκτώβριο.
 
Πράγματι θα είναι το -Ι (έχει αναφερθεί πολλές φορές ήδη έδώ μέσα). Το Αύγουστο πέρασαν την εκπαίδευσή τους οι πιλότοι του αεροσκάφους στην Γουιτσιτά των ΗΠΑ. Μάλιστα λίγο έλειψε να μην προχωρήσει το πρόγραμμα επάνδρωσης του αεροσκάφους μιας και η ΥΠΑ δεν επιθυμούσε την στελέχωσή του με κυβερνήτες της ΥΠΑ, αλλά ήθελε την υπαγωγή του στη ΠΑ. Η τεράστια καθυστέρηση ορισμού πιλότων κόντεψε να οδηγήσει σε μεγάλη ξεφτίλα η οποία τελικά αποφεύχθηκε με προθύσετρες προσπάθειες για να περάσει τελικά το προσωπικό την εκπαίδευση τον Αύγουστο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για ένα κόσμημα που απαίτησε αρκετό διάβασμα και επιμονή. Μαζί μας επιχειρησιακά από τον Νόέμβριο. Καλή τύχη στα πληρώματα και φυσικά στο ίδιο το αεροπλάνο ;)
 
captainjumbo":1ivcs4y3 said:
η ΥΠΑ δεν επιθυμούσε την στελέχωσή του με κυβερνήτες της ΥΠΑ, αλλά ήθελε την υπαγωγή του στη ΠΑ

Which means:η ΥΠΑ δέν έχει εμπιστοσύνη στούς πιλότους της; :shock:
 
Που σημαίνει ότι οι στραταίοι που κυβερνούν την ΥΠΑ θέλαν να φτιάξουν ένα μαγαζάκι ακόμα αγαπητέ μου. Κάτι που δεν προχώρησε μετά το κράξιμο που φάγανε. ;) Δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το πτητικό δυναμικό της ΥΠΑ.
 
Απορία (και ευκαιρία γιά νέο θέμα ίσως;):Οι στρατιωτικοί διοικούν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας;

Ερώτησις:Τό εν λόγω αεροπλάνο ώς τί θά χρησιμοποιήται;VIP πτήσεις (κυβερνητικών στελεχών;),navaid calibrations ή κάτι άλλο;

Αν πρόκειται πάντως να κάνη navaid calibrations,δέν θα έπρεπε να βαφτή κατάλληλα (δηλ.μέ τίς διαγραμμίσεις κλπ που υπάρχουν σέ άλλα ιδίας χρήσεως αεροπλάνα);
 
Hastaroth":30rw2vqk said:
Απορία (και ευκαιρία γιά νέο θέμα ίσως;):Οι στρατιωτικοί διοικούν την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας;

Διοικητής ΥΠΑ ---> Απόστρατος Αντιπτέραρχος

Hastaroth":30rw2vqk said:
Ερώτησις:Τό εν λόγω αεροπλάνο ώς τί θά χρησιμοποιήται;

Έλεγχος ραδιοβοηθημάτων. Θα αντικαταστήσει το SX-ECG

Hastaroth":30rw2vqk said:
Αν πρόκειται πάντως να κάνη navaid calibrations,δέν θα έπρεπε να βαφτή κατάλληλα (δηλ.μέ τίς διαγραμμίσεις κλπ που υπάρχουν σέ άλλα ιδίας χρήσεως αεροπλάνα);

Να πως είναι βαμμένο το υπάρχον SX-ECG: http://www.planepictures.net/netshow.php?id=248958
Οπότε μάλλον είναι μια χαρά...
 
Hastaroth":7orml2i5 said:
Which means:η ΥΠΑ δέν έχει εμπιστοσύνη στούς πιλότους της;
Πιθανώς η Υ.Π.Α. θα ήθελε να ξεφορτωθεί την εν λόγω απαιτητική δραστηριότητα και να περιορισθεί σε καθήκοντα γραφείου.

Υπόψιν η Π.Α. διαθέτει ένα παλιό YS-11 σε ανάλογα καθήκοντα.
 
sv1xvέγραψε:
Υπόψιν η Π.Α. διαθέτει ένα παλιό YS-11 σε ανάλογα καθήκοντα
...και εγώ που έβγαλα την σχολή ικάρων αυτό θα πετάω??ε?Αφού υπάρχει το καινούργιο θα απλώσω το χέρι μου και θα το αρπάξω και αυτό,
 
Top