Hellenic Imperial Airways

Ευχαριστύμε majic! Θα το αναμένουμε :)
 
majic":xdf9stq2 said:
αύριο το τέταρτο αεροπλάνο (SX-DIE) θα είναι εδώ με τα άλλα αεροπλάνα

Είναι προγραμματισμένο να έρθει στις 16:10 σήμερα από KHI και θα πάει στο Α46..
Θα είναι 4 747 σε παράταξη (αν έχω προσέξει καλά τα άλλα είναι στο Α42, Α52 και Α56)

Αντε να τα κάνετε 6 σύντομα!


---edit---
Νέα ώρα 20:20L
 
Το 6ο αεροπλανο εχει πουληθει στην Iran απ'οτι γνωριζω...
 
cabincrew4ever":1cjnuyaj said:
Το 6ο αεροπλανο εχει πουληθει στην Iran απ'οτι γνωριζω...

Το 22670 (747-230B(SCD)) ήταν μέχρι πριν λίγες μέρες EP-AUA και έγινε EP-IAI και πετάει για την Iran Air..
Οπότε μένει μόνο το D-ABZD που είναι στο MZJ storred (αν και έχει παρατηρηθεί οτι επισκευάζεται και σε διάφορες φάσεις που υπάρχουν φωτογραφίες όσο πάει και ετοιμάζεται να φύγει απο εκεί.. σαν να βρήκε χρήστη..)
 
Mια ματιά στο 22670 δείχνει ότι πέταγε για Air Universal με νηολόγιο JY-AUA(φωτό). ΜerNion μήπως ενωούσες JY-AUA και όχι EP-AUA? ;)
 
hellenicincompetence":2ch295dw said:
Εργασιακα καποιες εταιριες ειναι τερατα.Αυτο ειναι γεγονος.Ισως να μην ειναι για ολους.Για πιλοτους σιγουρα μερικες φορες.
Οταν περιγραφουμε σε πιλοτους της εταιριας μας το εργασιακο status μας μενουν λιγο αφωνοι.Δεν το περιμενουν.

Hellnicinom...
Σε πληροφορω οτι οι ¨πιλοτοι¨της εταιριας γνωριζουν το εργασιακο καθεστως σας,αλλα..κανουν το κοροιδο!!!
Σημειωτεον, ουδεις μπορει να εξαναγκασει κυβερνητη(η αλλο μελος πληρωματος) να παραβει τις ωρες πτησεως η απασχολησεως!!!
Προσεχε!!!
 
.......και επίσης, ο κυβερνήτης δεν είναι υπέυθυνος μόνο για το δικό του ωράριο αλλά και για αυτό του πληρώματος του. Αν δηλαδή ο κυβερνήτης είναι "εντάξει" από ώρες σε μία πτήση δεν πάει να πεί ότι οι υποχρεώσεις του σταματάνε στον εαυτό του. Είναι κατά τον νόμο υπεύθυνος ΚΑΙ για τα όρια του πληρώματός του. Για να είναι σε θέση να ελέγχει τά όρια του πληρώματός του προφανώς πρέπει να ξέρει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά τα όρια και να μήν επιτρέπει να υπερβαίνονται.
 
gonso":2hye0oba said:
.......και επίσης, ο κυβερνήτης δεν είναι υπέυθυνος μόνο για το δικό του ωράριο αλλά και για αυτό του πληρώματος του. Αν δηλαδή ο κυβερνήτης είναι "εντάξει" από ώρες σε μία πτήση δεν πάει να πεί ότι οι υποχρεώσεις του σταματάνε στον εαυτό του. Είναι κατά τον νόμο υπεύθυνος ΚΑΙ για τα όρια του πληρώματός του. Για να είναι σε θέση να ελέγχει τά όρια του πληρώματός του προφανώς πρέπει να ξέρει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά τα όρια και να μήν επιτρέπει να υπερβαίνονται.

Σωστος ο gonso!!!
 
Top