Σχετικά με το σήριαλ των κλιματιστικών στα α/δ :
απο οτι φαίνεται το πρόβλημα εντοπίζεται σε αρκετά α/δ που ανέλαβε η Fraport. Στους ελέγχους που προηγήθηκαν της αναληψης- σχεδόν 1 χρόνο πρίν- ήταν γνωστά τα προβλήματα με τις βλάβες, την ελλειψη ανταλλακτικών, την ανάγκη αντικατάστασης κάποιων μονάδων κλπ, Η Fraport ανέλαβε στις 11 Απρίλη, ο jj_lgkr γράφει οτι επισκευάστηκαν ΟΛΑ τα κλιματιστικά στην Κέρκυρα και φαίνεται οτι πάλι δεν υπάρχει αποτέλεσμα.. Υπόψη, οτι τα υπάρχοντα κλιματιστικά είναι αυτά που είχαν μπεί μαζί με το κτίριο σύν τα πρόσθετα που τοποθετήθηκαν ( 4-5 ντουλάπες) σε διάφορα σημεία, λόγω αδυναμίας των αρχικών.... αν λοιπόν "επισκευάστηκαν" ολα αυτά, τότε γιατί δεν αρκούν ?? μάλλον κάτι δεν είναι αληθές !!
Επίσης, οσον αφορά τα γραφεία, ο Gladiator ανέφερε οτι εκεί είχαν μπεί τα ακριβότερα, καλύτερα κλπ μηχανήματα, για να δροσίζουν τους "κακούς" ΥΠΑτζήδες.. ο jj_lgkr λέει οτι στο γραφείο του διευθυντή το κλιματιστικό δεν φτιάχτηκα, άρα δεν λειτουργουσε σωστά... ενας απο τους δύο δεν έχει καλή πληροφόρηση φαίνεται !!
Για τα τηλέφωνα, πιστεύω οτι δεν μπορεί να μήν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος απευθείας επικοινωνίας με το αεροδρόμιο, αφού όπως γράφτηκε απο άλλον φίλο, και στο email που τους έστειλε για να κανουν καποιε ςδιορθώσεις σε λάθη, τον "έγραψαν" κανονικά.... αρα αυττό δεν είναι "προνόμιο" της ΥΠΑ
Γραφείο πληροφοριών υπήρχε και λειτουργουσε πρίν περίπου 10 χρόνια στον Καποδίστρια, όταν στελεχωνόταν με 4-5 εποχιακούς υπαλληλους που εκανε σύμβαση η ΥΠΑ.. το αεροδρόμιο είχε ΜΙΑ ( 1) υπάλληλο αυτής της ειδικότητας. τα τελευταία χρόνια, η πολιτεία αρνήθηκε να προσλαμβάνει εποχιακούς, οπότε το αεροδόμιο έμεινε με την μια υπάλληλο, που ώς γνωστόν δουλέυει οκτάωρο και πενθήμερο και υπερωρίες ή κατά τον gladiator, κανει κοπάνες ...Η λέξη λοιπόν "εργαζόμενους των πληροφοριών" δεν στέκει, αγαπητέ jj_lgkr, που νομίζω οτι το γνώριζες έτσι και αλλιώς, αλλά χάριν δημιουργίας εντυπώσεων σου ξέφυγε !!
Το θέμα του γραφείου πληροφοριών ήταν ένα απο τα παράπονα των παραγόντων, όπως έχω ξαναγράψει... υπολειτουργούσε διαρκώς, δεν ήταν ανοικτό για να δίνει πληροφορίες στους επιβάτες, παρα μόνο έβαζε στοιχεία στα FIDS -με τη βοήθεια των υπαλλήλων των grοund handling - και απαντούσε στα τηλέφωνα όταν η υπάλληλος ήταν εκεί.. Σήμερα, που ιδιωτική εταιρεία με εμπειρία κλπ κλπ λειτουργεί το αεροδρόμιο, γιατί επελεξε να μην στελεχώσει αυτό το γραφείο, αφού ολοι μας εδώ συμφωνούμε οτι είναι ένα σοβαρό στοιχείο παροχής υπηρεσιών μέσα και έξω απο το α/δ ?? Οσον αφορά Website επι εποχής ΥΠΑ, αγαπητοί φίλοι, πώς να λειτουργήσει ενα τέτοιο site και να είναι ωφέλιμο χωρίς να στελεχώνεται με κόσμο... μια υπάλληλος, θα μπορούσε να υποστηρίξει τη λειτουργία του ? υπόψη οτι σε αυτό τον τομέα υπάρχουν και αστικές ευθύνες, αν δηλαδή κάποιος χάσει πτήση, λόγω λανθασμένων στοιχείων, σε τρέχει στα δικαστήρια !! καλύτερα λοιπόν να μην έχει παρά να δίνει λανθασμένες ή καθόλου πληροφορίες !!
Η δική μου ερμηνεία εχει να κάνει με την εταιρεία να περιορίζει όσο περισσότερο γίνεται τα έξοδα, να μην βάζει δηλαδή λεφτά απο την τσέπη της σήμερα ( γιατί απλά δεν έχει) και με τον καιρό που αρχίζει να εισπράττει έσοδα θα κανει και έξοδα ... αν είχε ίδια κεφάλαια, θα είχε ήδη παραγγείλει καινούργια- πρόσθετα κλιματιστικά και θα τα είχε τοποθετήσει στις 12 Απριλίου, αν ήθελε !!!