Gladiator,
παλι είσαι εκτός θέματος και θα έπρεπε να το γράφεις στο "κρτική στην ΥΠΑ" , όπου μπορείς να βγάλεις τα εσώψυχά σου ..
είπαμε : τα α/δ πουλήθηκαν λόγω των κακών ΥΠΑτζηδων, αυτοί ήταν η κυρια αιτία του κακού, όχι οι πολιτικές αποφάσεις και η εσκεμμένη απαξίωσή τους... no problem !!! η ιστορία ελπίζω να δείξει την αλήθεια στο μέλλον, αρκεί να μην γραφτεί απο κάποια γραφεία PR !!!
To θέμα εδω μέσα είναι η ζωή μετά την ΥΠΑ στα 14 α/δ που έχει πλέον η Fraport...
Πόσο χρόνο άραγε πρέπει να χρειαστεί η εταιρεία για να οργανωθεί και να κάνει τα πλέον βασικά... κατι που είχε διατυμπανίσει ο CEO της, οτι ήταν απολύτως έτοιμοι να αναλάβουν !! και με χειροκροτήματα μάλιστα !! δεν είπε, δώστε μας τη σαιζόν για να πάρουμε το ζεστό χρήμα και μετά να κάνουμε και καμμιά δουλειά να φανεί η επένδυση... ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε, οτι υπάρχει η απαιτηση να αρχίσουν κτισίματα νέων κτιρίων, όπου χρειάζεται και επιδιορθώσεις στους διαδρόμους καλοκαιριάτικα...
αλλά κρίνοντας και απο τις τελευταίες κριτικές στο airlinequality επι Fraport δεν φαίνεται και καμμιά διαφορά, τουλάχιστον ακόμα...οι τουαλέτες δεν φαίνεται να έχουν βελτιωθεί ιδιαίτερα. η θετική ψήφος που είδα αναφέρεται στη δυνατότητα online checkin, που αφορά την αεροπορική εταιρεία. οσον αφορά το airport staff αναφέρονται αποκλειστικά στο προσωπικό των ground handling ( μη επαρκής ενημερωση στην καθυστέρηση) και στα καφε- εστιατόριο, όπου δεν διέθεταν κρύο νερό και ντόπια πιάτα..
jj-lgkr αν αλήθεια το 90% των ΥΠΑτζήδων έχει "βγεί στη σύνταξη" με το που μπήκε να δουλέψει, όπως υποστηρίζεις, τότε εξήγησέ μου πώς λειτουργεί η αεροναυτιλία με διαρκώς μειούμενο προσωπικό στην Κέρκυρα και δεν έχουν πέσει ακόμα τα α/φ σαν τις μύγες με δεδομένη την τεράστια αύξηση σε ετήσια βάση... αν θέλεις το πάμε στο άλλο thread "κριτική στην ΥΠΑ". Δεν έχω κανένα πρόβλημα για την όποια πολιτισμένη συζήτηση...αρκεί να γίνεται με στοιχεία και σοβαρότητα !!