Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Διαβαστε κριτικες για το αεροδρομιο της κερκυρας επιβατων που πεταξαν με την SKYTRAX και δεν θα ξαναεπισκεφτουν την Κερκυρα ουτε θα τη συσtησουν σε κανεναν λογω των αθλιων συνθηκων του αεροδρομιου, του προσωπικου
Ελατε παιδια γιατι ολοι εχουμε ξεφυγει.
Σιγα τις κριτικες ,προσωπικα εδω και χρονια τις διαβαζω απο τους ρωσους.Και τι εγινε ,οπως ηταν ενα απο το αγαπημενο τους νησι στην Ελλαδα ετσι και εχει μεινει.
Και αεροδρομιο να μην ειχαν εκει παλι θα πηγαιναν.
Τι ειναι αυτο, εχετε βρει μονο του τον Κερκυραιο και τον πολεμαται.

satcorfu εγω ειμαι μαζι σου :great:
 
Gladiator,
παλι είσαι εκτός θέματος και θα έπρεπε να το γράφεις στο "κρτική στην ΥΠΑ" , όπου μπορείς να βγάλεις τα εσώψυχά σου ..
είπαμε : τα α/δ πουλήθηκαν λόγω των κακών ΥΠΑτζηδων, αυτοί ήταν η κυρια αιτία του κακού, όχι οι πολιτικές αποφάσεις και η εσκεμμένη απαξίωσή τους... no problem !!! η ιστορία ελπίζω να δείξει την αλήθεια στο μέλλον, αρκεί να μην γραφτεί απο κάποια γραφεία PR !!!
To θέμα εδω μέσα είναι η ζωή μετά την ΥΠΑ στα 14 α/δ που έχει πλέον η Fraport...
Πόσο χρόνο άραγε πρέπει να χρειαστεί η εταιρεία για να οργανωθεί και να κάνει τα πλέον βασικά... κατι που είχε διατυμπανίσει ο CEO της, οτι ήταν απολύτως έτοιμοι να αναλάβουν !! και με χειροκροτήματα μάλιστα !! δεν είπε, δώστε μας τη σαιζόν για να πάρουμε το ζεστό χρήμα και μετά να κάνουμε και καμμιά δουλειά να φανεί η επένδυση... ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε, οτι υπάρχει η απαιτηση να αρχίσουν κτισίματα νέων κτιρίων, όπου χρειάζεται και επιδιορθώσεις στους διαδρόμους καλοκαιριάτικα...
αλλά κρίνοντας και απο τις τελευταίες κριτικές στο airlinequality επι Fraport δεν φαίνεται και καμμιά διαφορά, τουλάχιστον ακόμα...οι τουαλέτες δεν φαίνεται να έχουν βελτιωθεί ιδιαίτερα. η θετική ψήφος που είδα αναφέρεται στη δυνατότητα online checkin, που αφορά την αεροπορική εταιρεία. οσον αφορά το airport staff αναφέρονται αποκλειστικά στο προσωπικό των ground handling ( μη επαρκής ενημερωση στην καθυστέρηση) και στα καφε- εστιατόριο, όπου δεν διέθεταν κρύο νερό και ντόπια πιάτα..

jj-lgkr αν αλήθεια το 90% των ΥΠΑτζήδων έχει "βγεί στη σύνταξη" με το που μπήκε να δουλέψει, όπως υποστηρίζεις, τότε εξήγησέ μου πώς λειτουργεί η αεροναυτιλία με διαρκώς μειούμενο προσωπικό στην Κέρκυρα και δεν έχουν πέσει ακόμα τα α/φ σαν τις μύγες με δεδομένη την τεράστια αύξηση σε ετήσια βάση... αν θέλεις το πάμε στο άλλο thread "κριτική στην ΥΠΑ". Δεν έχω κανένα πρόβλημα για την όποια πολιτισμένη συζήτηση...αρκεί να γίνεται με στοιχεία και σοβαρότητα !!
 
Όλο τα ίδια λες και απαντάς πάνω σε αυτά που σου απαντάμε με τα ίδια για να γεμίζουμε σελίδες με τα ίδια και τα ίδια!

Εσείς τόσα χρόνια κράζατε την ΥΠΑ, το δημόσιο ή όποιον έφταιγε που τα έργα στο Μακεδονίας όλο παίρνουν παράταση, τα έργα στα Χανιά μετά από τόσα χρόνια, ακόμη να τελειώσουν, τα έργα στα Γιάννενα πάνε για φούντο;

Μην μου πείτε φταίει ο Χ πολιτικός, γιατί εμένα ως επιβάτη με νοιάζει ότι βλέπω άθλιες συνθήκες.

Επίσης, έχεις ήδη αποφασίσει τι θα πεις αν του χρόνου δεις καλύτερες συνθήκες στα αεροδρόμια : Θα πεις ότι το Χ μέσο πληρώθηκε από την fraport για να γράψει ό,τι την εξυπηρετεί. Κρίμα όμως για σένα γιατί μιλάμε για ιδιωτική εταιρία που δεν έχει ανάγκη να βολέψει κόσμο για να πάρει ψήφους...
 
Τα αεροδρόμια δεν ανήκουν στην ΥΠΑ και στους υπαλλήλους της, όπως και το Μετρό, πχ ανήκει στον ελληνικό λαό και όχι στα συνδικάτα. Ανήκουν στον λαό της Ελληνικής Δημοκρατίας, η εκλεγμένη Κυβέρνηση της οποίας αποφάσισε να τα παραχωρήσει για μερικά χρόνια. Ούτε η ΥΠΑ, ούτε οι υπάλληλοί της, ούτε οι συνδικαλιστές της έχουν δικαίωμα να αρνούνται να εφαρμόσουν νόμιμες κρατικές εντολές. Δικαίωμα στην διαδήλωση έχουν. Δικαίωμα στην διαφωνία για την παραχώρηση έχουν. Δικαίωμα να κλείνουν αεροδρόμια και άλλα παράνομα ΔΕΝ έχουν και δεν θα του περάσει κανενός να παίζει τον τιμητή των πάντων και τον Σύντροφο Δον Κιχώτη όταν η ελληνική Πολιτεία έχει νομίμως πάρει τελεσίδικες αποφάσεις. Αυτό να το καταλάβουν όλοι. Δεν είστε εσείς οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού, είναι άλλοι και αν διαφωνείτε με την πολιτική της Ελληνικής Κυβέρνησης κατεβείτε υποψήφιοι πολιτευτές, αλλιώς ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΣ.
 
Όταν σε, ανεπτυγμένες, άλλες χώρες συζητούν:

- Δικαστικές απόφασεις για το αν είναι σωστό να σε ενοχλεί ο εργοδότης στο σπίτι μετά το τέλος της βάρδιας
- Αν ο χρόνος για να πας στην δουλειά σου προσμετράται στον ημερήσιο χρόνο εργασίας
- Αν εργαζόμενοι μπορούν να φέρουν τα κατοικίδια στην δουλειά για αύξηση της παραγωγικότητας
- Αν η εργασιακη εβδομάδα ίσως έπρεπε να μειωθεί για να αυξηθεί η παραγωγικότητα
- Αν ο πατέρας δικαιούται άδεια και αυτός αν γεννηθεί παιδί στην οικογένεια-
- Πως μπορούν τα 'έξυπνα' αυτοκίνητα να αλλάξουν τις γειτονιές στις πόλεις

Δηλαδή θέματα που απασχολούν μια μεταμοντέρνα κοινωνία

Εμείς ακόμα συζητάμε εδώ θέματα αιχμής όπως "αν προσληφθώ σε δουλειά, θα μου κολλάει ένσημα ο εργόδότης μου?"

Να ξανακάνει η ΥΠΑ και η κάθε αντίστοιχη ΥΠΑ δικαστικές προσφυγές να ακυρωθεί η παραχώρηση αυτή και όλες οι πωλήσεις γιατί 'εμείς το καλό του κόσμου κοιτάμε'. ΨΕΜΑ. Η αλήθεια είναι πως τα συνδικάτα σχεδόν ΠΟΤΕ δεν έχουν κοιτάξει το καλό του κόσμου, κοιτάνε το βόλεμα. Με εξαίρεση γιατρούς και νοσηλευτές που πριν λίγα χρόνια έκαναν πορεία γιατί ζητουσαν ασθενοφόρα ή κάτι, καμία πορεία/απεργία δεν έχει γίνει για να διορθωθούν κακώς κείμενα. Τώρα που γίνονται μεταρρυθμισεις ή 'μεταρρυθμίσεις' (όπως το βλέπει ο καθένας), αλλαγές που ΟΛΟΙ λένε 'να αλλάξουν τα πάντα να γίνουμε σοβαροί', μόλις καταλάβουν οτι αυτές οι αλλαγές αγγίζουν τα προνόμια τους χτυπιόνται σαν να τους χτύπησε ρεύμα. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ! Αντί να ντραπούν λίγο για τα χάλια τους που πολλοί ούτε αγγλικά και Η/Υ δεν ξέρουν αλλά στα μπλόγκς ξέρουν να μπουν και το πόσες στροφές κάνει το κομπολόι ανά λεπτό και φυσικά ο αγαπητός σε όλους ενικός "έλα φίλε μου", "φίλε, το γκισέ έκλεισε", "κοπελιά, δεν βλέπεις? Δεν λειτουργεί το ταμείο" (βλέπε: προσπαθώ να γράψω ένα email σε windows 98 και θα μου πάρει 25 λεπτά και μετά έχω διάλλειμα για φραπέ και συζήτηση για μπάλα).

Μια πορεία δημοσίων υπαλλήλων για τον εκσυγχρονισμό των Η/Υ συστημάτων στο Δημόσιο δεν είδα. Μια πορεία διαμαρτυρίας γιατί η μη ψηφιοποίηση των υπηρεσιουν του Δημοσίου κόστισε πάνω απο $150 δις από το 1995-2016 δεν είδα. Πορεία να μην καταργηθεί το επίδομα για να βάζουν μπροστά τον κινητήρα του λεωφορείου είδα. Πορεία για να μην καταργηθεί το επίδομα έγκυρης προσέλευσης στην εργασία είδα.

Ρε ποιον δουλεύετε? ΤΟΣΟ χαζό τον θεωρείτε τον κόσμο. Είπαμε ο Έλληνας είναι χαλαρός και ωχαδελφέ, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν ξέρει ποιο είναι το σωστό πολλές φορές.

Είστε άξιοι της μοίρας σας. Η φραπεδο-νοοτροπία του χαβαλέ, του 'δεν βαριέσαι' και του 'το κλείνω/απεργία να'ουμ γιατί έτσι γουστάρω' και του 'εμείς δεν θα σεβαστούμε καμία δικαστική απόφαση' --< (δήλωση προέδρου συνδικαλιστών Μετρό, Δεκέμβριος 2011) και του 'ρίχνω λάδια στην οδό Πειραιώς να ντελαπάρουν τα τουριστικά λεωφορεία που μεταφέρουν καπιταλιστές τουρίστες' (Καλοκαίρι 2010) κατέστρεψε μια από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου.

Καληνύχτα μεταφορικά και κυριολεκτικά.
 
πάλι εκτός θέματος τα τελευταία post....
μια γεύση απο δελτία τύπου που μιλάνε για προβλήματα στα συστήματα αεροναυτιλίας, ανυπαρξία κονδυλίων και ωωω του θαύματος ΔΕΝ μιλάνε για αυξησεις και επιδόματα , τυχαία απο το site της ΕΕΚΕ που τα βρήκα στην πρώτη σελίδα:
http://eeeke.gr/press-release-23072015-el/
http://eeeke.gr/press-release-01042015/
και υπάρχουν και άλλα απο το Σύλλογο των Ηλεκτρονικών κλπ....

Με παραξενεύει το εξής, όμως, γράφονται κάποια πράγματα που δεν είναι θετικά, όπως η φωτο για τις τουαλέτες , τα άρθρα για τα a/c κλπ και δεν αντιδρούν οι υπέρμαχοι πάνω στο θέμα, παρά κράζουν την κακιά ΥΠΑ : και εσείς τι κάνατε τόσα χρόνια ....η απάντηση : χωρίς να ενδιαφέρουν απο οτι φαίνεται οι δικαιολογίες , δεν καναμε καλή δουλειά και για αυτό το λόγο τα α/δ πουλήθηκαν.. το Δημόσιο θα χάσει καποια εκατομύρια, αλλά δεν πειράζει, θα καλυφθούν απο τους φορολογουμενους. Επιλογή ή ανοχή τους ήταν άλλωστε !
Υ.Γ. 1. Eίμαι ιδιαίτερα προσεκτικός και δεν γενικεύω τη συζήτηση, που ενώ διαβάζω ωραίες αναλύσεις περί του κακού Δημοσίου, οι αρθρογράφοι ξεχνούν οτι αυτό το Δημόσιο είναι μέρος της ίδιας ελληνικής κοινωνίας, η ΥΠΑ μερος του Δημοσίου.. μπορούμε τη κουβέντα να την πάμε και στο κρατικοδίαιτο ιδιωτικό τομέα, υπερτιμολογήσεις, σκάνδαλα διαγωνισμών, μαύρη εργασία, όργιο φοροδιαφυγής, κλπ.. ετσι για να περνάμε ενα ευχάριστο καλοκαίρι !! το γνωστό εμείς και εσείς, που έχει καταφέρει να παγιδεύσει τον κόσμο και να μην αντιδράει στα χαστούκια που τρώει !!

2. καλό θα είναι η κουβέντα για την αμαρτωλή ΥΠΑ να μεταφερθεί στο αντίστοιχο thread...εδω θα γράφουμε ΜΟΝΟ τα καλά για τη Fraport !!
 
Φίλε Satcorfu,

Δεν έχεις καταλάβει ακόμα το λόγο που είσαι κάτι σαν τους τρεις σωματοφύλακες, ένας για όλους και όλοι εναντίον σου.
Τα γραφόμενα σου και για τον πιο καλοπροαίρετο (όπως είμαι εγώ) φαίνεται προς τους περισσότερους σα non-paper της χειρότερης "κοινωνικής τάξης" - αν μπορώ να τους χαρακτηρίσω έτσι - αυτή των συνδικα-ληστών.

Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω, μιας και συνέχεια αναφέρεις πως η Fraport περιμένει να μαζέψει τα έσοδα του καλοκαιριού για να επενδύσει, έχεις ιδέα πόσα ήταν τα έσοδα της ΥΠΑ για τα 14 αυτά αεροδρόμια για το 2016 (έστω στο περίπου)? Να σε πληροφορήσω ότι δεν είναι μερικά δις που ίσως φαντάζεσαι.

Πάμε τώρα στη κριτική....

Πετούσα 1 Μαΐου από τον Ιπποκράτη στη Κω, μπαίνοντας στις αναχωρήσω βρομούσε όλος ο χώρος (συγγνώμη για την έκφραση) σκατίλα. Οι τουαλέτες ήταν κλειστές και απαγορεύονταν να κατέβεις στον -1 να πας προς τις τουαλέτες, καταλαβαίνεις τι γινόταν κάτω δλδ. Σου ερχόταν εμετός. Φυσικά και κατηγόρησα τη Fraport, φυσικά και δεν έφταιγε η ΥΠΑ.

Όσον αφορά το κλιματισμό, ναι είναι δύσκολες οι συνθήκες τις τελευταίες μέρες, ναι ανέλαβε πρόσφατα η Fraport αλλά αυτή φταίει αν αυτό το χάλι αληθεύει. Η ευθύνη είναι 100% δική της και θα έπρεπε να έχει προνοήσει και να έχει προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, δε το έκανε και απέτυχε να το διαχειριστεί.

Αυτή είναι η αλήθεια και αυτό θέλεις να ακούς και να βλέπεις, έχεις δίκιο για τα προβλήματα αλλά δε καταλαβαίνεις ότι όλοι θα δείξουν ανοχή το πρώτο διάστημα σε αντίθεση με εσένα που θέλεις να βλέπεις άρθρα επί άρθρων να κατακεραυνώνουν τη Φραπορτ.

Με εκτίμηση,
 
Φίλε satcorfu, εγώ να δεχτώ οτι η Fraport ενδεχομένως να μην έπρεπε να πάρει τα αεροδρόμια. Δέχομαι ήδη οτι η κριτική σου είναι, πιαθνότατα, καλοπροαίρετη. Αυτό που δεν θα δεχτώ ποτέ είναι συνδικαλστές να γίνονται συμμέτοχοι σε αποφάσεις της εκάστοτε Ελληνικής Κυβέρνησης. Είναι υπάλληλοι. Τέλος. Δεν είναι ιδιοκτήτες σε ΤΙΠΟΤΑ. Είναι ιδιοκτήτες στον αθμό που με την ψήφο τους αποφασίζουν από κοινού με τον Ελληνικό λαό την κατεύθυνση της χώρας. Μέχρι εκεί. Κατέβα από τα σύννεφα και περιορίσου στην, ευνόητη, κριτική για τις ατέλειες και τις καθυστερήσεις στα αεροδρόμια. Το άσπρο-μαύρο όσο και να προσπαθείς δεν θα το κάνεις για την προϊστορία των συνδικαλιστών γενικά και στα αεροδρόμια ειδικά. Η ΥΠΑ έχει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται το τι θα κάνει το κράτος με την περιουσία του.
 
Δυστυχώς ο κακός δαίμων της δημόσιας διοίκησης είναι το κομμουνιστικό συνδικαλιστικό κατεστημένο. Αν κάποιος αιρετός (υπουργός, γενικός γραμματέας) προσπαθήσει να φτιάξει κάτι, στην αρχή οι μηχανισμοί του βάζουν συνέχεια τρικλοποδιές. Αν επιβιώσει, τότε οι διάφοροι τύποι satcorfu τον πιάνουν στα ίσια και του λένε: "Εσύ εδώ είσαι περαστικός, μέχρι τον ανασχηματισμό ή τις εκλογές, εμείς είμαστε μόνιμοι και το μαγαζί είναι δικό μας. Κάνε πίσω, πάρε την μίζα σου όπου μπορείς, βόλεψε 5-6 φίλους σου και μην μας χαλάς το σύστημα που χτίσαμε".
 
Στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς υψηλόβαθμο στέλεχος της Υπα διατηρεί καφέ εστιατόριο απέναντι από το αεροδρόμιο. Οι κατακαημένοι τουρίστες για να μην αγοράσουν το σάντουιτς και το καφέ σε δεκαπλάσιες τιμές από το κυλικείο του αεροδρομίου κάνουν ούρα στο καφέ της κυρίας. Μιλάμε για γελοίες καταστάσεις. Βλέπω να πηγαίνει και κλείσιμο το καφέ όταν θα έρθουν τα Έβερεστ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top