ÌïíôÝëï El Al óôçí ÏëõìðéáêÞ

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
398
Likes
0
Περιοχή
Athens
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Ãéá ìïíôÝëï El Al ìßëçóå ï ê. ×áôæçäÜêçò, ôïíßæïíôáò üôé ç áåñïðïñéêÞ åôáéñåßá ôïõ ÉóñáÞë Ýêëåéóå ôç ìßá ìÝñá êáé Üíïéîå ôçí Üëëç, ÷ùñßò ÷ñÝç êáé áõôÞ ôç óõíôáãÞ óêïðåýåé íá áêïëïõèÞóåé ç êõâÝñíçóç....

...ÅðåóÞìáíå, åðßóçò, üôé ç íÝá åôáéñåßá Èá ðçãáßíåé óôá íçóéÜ êáé óå ðñïïñéóìïýò ôïõ åîùôåñéêïý, åíþ õðïãñÜììéóå, óå ó÷åôéêü åñþôçìá, üôé «ðéóôåýù üôé ïé êýêëïé èá ðåôÜíå êáé ôï üíïìá ôçò ÏëõìðéáêÞò èá åßíáé ðáñüìïéï»....

...Ç íÝá åôáéñåßá äåí èá äçìéïõñãçèåß üðùò ç ÓáìðÝíá....

...Óå åñþôçìá åÜí åß÷å ó÷Ýäéï ï ßäéïò ãéá «ëïõêÝôï» óôçí ÏÁ áðÜíôçóå üôé «ðñÝðåé íá åßíáé ìáæï÷éóôÞò ï õðïõñãüò ðïõ èÝëåé íá êëåßóåé ìßá åôáéñåßá ìå ôüóïõò åñãáæïìÝíïõò».

http://www.cosmo.gr/Politics/Hellas/178804.html

ÊÜðïéïò ðïõ îÝñåé ðåñéóóüôåñá ãéá ôï ôé åß÷å ãßíåé ìå ôçí EL AL? Ç EL AL äåí åß÷å üìùò ôçí E.E. áðü ðÜíù áðü ôïí ùìï ôçò óáí ôïí ÷Üñï.

åßäùìåí
 
Μετά την "εκκαθάριση εν λειτουργία", τη "λύση Sabena" και τις "μετατάξεις" τώρα έχουμε και το "μοντέλλο El Al". Απο τη πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα... :D :D


Αυτές οι βλακείες που ακούγονται απο υπουργούς και πρωθυπουργούς δείχνουν το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος. Οι άνθρωποι (και μιλάω για ΟΛΟΥΣ τους πολιτικούς) αδυνατούν όχι να λύσουν αλλά ούτε και να κατανοήσουν το πρόβλημα.
 
"Μοντελο ELAL", ε?

Να δω τα 340 με αντιπυραυλικα αντιμετρα και τι στον κοσμο... :D
 
To "μοντέλο El Al" είναι ιδιωτικοποίηση περίπου με την μορφή που επιχειρήθηκε να γίνει με την ΟΑ.

Στρατηγικός επενδυτής περίπου 35%, κράτος 20% και τα ρέστα χρηματιστήριο ήταν το μοντέλο El Al, το οποίο νομίζω επετέυχθει κάπως έτσι.

Είναι όμως σύγκριση πορτοκαλιών με ανανάδες αυτό. Γιατί αφενός η ΟΑ έχει στην καμπούρα της την ΕΕ και αφετέρου η EL AL έχει στην καμπούρα της τα θρησκευτικά και αντιτρομοκρατικά της βαρίδια. (τεράστια χασούρα από τα αεροπλάνα που κάθονται τα Σάββατα και τεράστιο κόστος security)
 
Απ΄ότι κατάλαβα από αυτά που έλεγε ο υπουργός το πρωί, μάλλον κάτι παρόμοιο με αυτό που είχε γίνει το 2003 θα κάνουν. Θα παραμείνουν τα ίδια σλότς, θα έχει το ίδιο σήμα, θα έχει παραπλήσιο όνομα, θα μηδενιστούν τα χρέη (που κάθε μέρα ακούμε άλλα νούμερα!!!:evil: )και θα προσπαθήσουν να μειώσουν λίγο το προσωπικό.(με εθελουσία ή και μετατάξεις)

Υ.Γ.Οπότε το σχόλιο μου για το τί έγινε τις τελευταίες μέρες στο φόρουμ είναι--> Πολύς πανικός για το τίποτα! Ψυχραιμία γιατί κάθε μέρα θα ακούμε και νέα σενάρια! και στο τέλος δε θα γίνει τίποτα... Ωραία είναι και η ησυχία των 2 τελευταίων ημερών, αλλά μη το παρακάνουμε! ;) (όλοι!:cool: )
 
Αν κλείσει, πώς θα τρώνε ΟΛΟΙ αυτοί που έχουν την κουτάλα?
Απλά τα πράγματα!
 
Παντως επειδή πετάω πολύ συχνά με EL AL λόγω δουλειάς έδώ και 5 χρόνια, έχω να πώ πως η αλλάγη στο καθεστώς της, δεν αλλαξε πολλά στο service και σε όσα απολαμβάνει ο επιβάτης. Βεβαια πλεον ο επιβάτης δεν ακούει σε ειδικό κανάλι μαγνητοφωνημένο "μαθηματάκι" από κυβερνήτη σχετικά με πώς πετούν τα αεροπλάνα και την ασφάλεια τους(ώστε να μή φοβάται κατά τη διάρκεια της πτήσης αν πέσει σε αναταραξεις κλπ), δεν υπάρχει το φοβερό γευμα που έχει αντικατασταθει όμως με φοβερο σαντουιτσάκι και από το περιοδικό της εταιρίας απαλείφθηκε η προσευχή. Εγώ αυτά έχω παρατηρήσει. Βεβαια γενικά η EL AL είναι ιδιορρυθμη, λόγω των ιδιαιτερων χαρακτηριστκών της χώρας, σε κάποια δρομολόγια κάνει τον "γύρο της αρκούδας", διότι πολλά κράτη της αραβικής της απαγορεύουν να περνά από τον εναέριο χώρο τους, αλλά αυτό είναι άσχετο με την Ολυμπιακή...
 
Πολύ ενδιαφέρον άρθροτης Α. Μπουγάτσου στην Ελευθεροτυπία.

Πρόκειται ίσως για τη μοναδική περίπτωση δημοσιογράφου που δείχνει να έχει κάποιο inside information και δεν αρκείται στα "σχέδια" EL All- Sabena, "λουκέτα" και άλλα ηχηρά εκτός πραγματικότητας.
 
Nontas":2dw71cpt said:
Πολύ ενδιαφέρον άρθροτης Α. Μπουγάτσου στην Ελευθεροτυπία.

Αυτή η κυρία εναντιώνεται στην ύπαρξη του σιδηροδρόμου.Απλώς ενημερωτικά το έγραψα.
 
Nontas":sr4qih9s said:
Πολύ ενδιαφέρον
άρθρο
της Α. Μπουγάτσου στην Ελευθεροτυπία.
...
Η εταιρεία διεκδικεί αποζημίωση από το Δημόσιο για ζημίες λόγω αυξημένων τελών στον ΔΑΑ, για το πρόσθετο κόστος από το σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμου, για μείωση της επιβατικής κίνησης κ.ά.
....
είναι σα να λέμε ότι ζητάω αποζημίωση από τον εαυτό μου γιατί δε διάβασα στην εξεταστική, γιατί δεν ήμουν λογικός και πήγα στο καζίνο τα Χριστούγεννα κτλ. κτλ.

Απορώ η κυρία Μπουγάτσου τι έγραφε στην Ελευθεροτυπία όταν γινόταν η αγκαναστική και αδιαπραγμάτευτη μεταφορά της ΟΑ από το Ελληνικό στο ΕλΒενιζέλος...
Μήπως ήταν άλλουν χρώματος η κυβέρνηση τότε...

Επίσης, αυτή η καλή εικόνα της ΟΑ Υπηρεσίες απορρώ δηλαδή η κυρία Μπουγάτσου που είναι και insider δεν ξέρει πού οφείλονται...
Νομίζω ότι ρουφάει το αίμα μιας αδελφής εταιρείας με τα ίδια αρχικά...
Επίσης νομίζω αυτοί που θέλουν να καταστρέψουν την ΟΑ, για κάποια εταιρεία handling παρατείνουν όσο μπορούν το μονοπώλιο σε κάποια αεροδρόμια της χώρας..
Ποιας εταιρείας handling, μήπως μπορεί να μου θυμήσει η κυρία insider;;;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top