"Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες...

CY348 15FEB LCA-ATH

aakunz":3pt74ww9 said:
δ) Αρκετές ιδιαίτερα ενοχλητικές αναταράξεις από την Πάφο μέχρι και την Κω, καθώς και από το Σούνιο μέχρι το LGAV (τα ίδια είχε τραβήξει και ο Αγαπήνωρ στην θάλασσα).

Αγαπητέ συμφορουμίτη. Είχα την τύχη να πετάξω και γω στη συγκεκριμένη πτήση (CY 348 Y 15FEB LCAATH 2115 2300) με τον αρκετά γερασμένο και ταλαιπωρημένο Αγαπήνορα.
Κουνηθήκαμε αρκετά το βράδυ αυτό αλλά τουλάχιστον μετά τη Σάμο τα πράγματα ησύχασαν.
Καθόμουν θέση 10Α & τριγύρω μου , δεν ξέρω αν το πρόσεξες και συ, υπήρχε μια συνεχής φασαρία από τους επιβάτες μέσα στην καμπίνα. Να ήταν από τις αναταράξεις, να ήταν από το άκρως χορταστικό γεύμα που σερβιρίστηκε; Δεν ξέρω, ήταν πάντως μια από τις πιο ανήσυχες πτήσεις , και δεν μπόρεσα να ξεκουραστώ , κλέινοντας τα μάτια μου ούτε για λίγα λεπτά!
 
Α, ώστε εσύ είχες πάρει την έξοδο κινδύνου! Εκείνο το βράδυ κάθησα 17F. Αντιθέτως, στις 13.02, ήμουν εγώ στην 10Α.

Κοίτα συμπτώσεις... :?
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

Ένα μικρό update από το Χρυσοπράσινο Φύλλο.

Επέλεξα Ιπτάμενο Αγρινό, χωρίς δεύτερη σκέψη και για πολλούς λόγους και με τιμή κάτω των €130, με επιστροφή.

Μετάβαση: Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, πτήση CY313

Ηλεκτρονικό check-in από την προηγούμενη μέρα, άφιξη νωρίς στο αεροδρόμιο και βόλτες στο τέρμιναλ. Ο πίνακας έδειχνε επιβίβαση από την Α09. Συγκράτησα την πληροφορία και πήγα βόλτα μέχρι τα εκδοτήρια της Αιγαίου, έτσι για να γελάσω λίγο. Ένας χαμός: εκνευρισμένοι επιβάτες με χαρτιά στα χέρια περίμεναν να πληρώσουν για τις βαλίτσες, εκστομίζοντας διάφορα κοσμητικά επίθετα (το πάρτι ξεκίνησε), γιατί “κανείς δεν τους είχε ενημερώσει” (γιατί πάντα πρέπει να φταίνε οι άλλοι) και “πού ακούστηκε στον κόσμο, να πρέπει να πληρώσεις για τις βαλίτσες σου” (πάρε χαρτί και μολύβι). Κάποιοι “πηδούσαν” την ουρά επικαλούμενοι “κάντε γρήγορα, η πτήση μου φεύγει” (ας ερχόσουνα νωρίτερα, μαντάμ). Τι να κάνουμε κύριοι, εμείς δώσαμε στον κόσμο τον πολιτισμό κι αυτοί μας έδωσαν τις τσίπικες ιδέες τους. Το προσωπικό ήταν εξυπηρετικότατο, ευγενέστατο και γρήγορο, παρ' όλη τη μουρμούρα. Δηλώνω fan τους και τις αγαπώ.

Αν εξαιρέσεις τα γκισέ της Αιγαίου, όπου υπήρχε ένας χαμός, στο υπόλοιπο τέρμιναλ δεν υπήρχε ψυχή ζώσα.

Πέρασμα από τον έλεγχο ασφαλείας, για να πληροφορηθώ ότι η έξοδος είχε αλλάξει. Παραδόξως, για κάποιο λόγο, οι οθόνες κοντά στα gates δεν αναφέρουν αριθμό εξόδου. Κατέβηκα στα ισόγεια του Βενιζέλου, ψιλοζοχαδιασμένος, είναι γεγονός.

Επιβίβαση σε λεωφορείο, όπου από τις συζητήσεις των διπλανών κατάλαβα ότι είχαμε κάποιους από τους παίκτες του μουσικού ρηάλιτι “The Voice”. Καθώς το στρίμωγμα γινόταν όλο και χειρότερο, άκουσα και την επική και συνάμα αποτελειωτική ατάκα: “Εμένα με έσωσε η Βανδή”. Δεν ξέρω πώς μπορεί να σε σώσει η Βανδή και με ποιο τρόπο... Πού φτάσαμε θε μου, να εξαρτάται το μέλλον σου από τη ΔουΒού! Κατεύθυνση στα remote, όπου μας περίμενε το απαστράπτον 5B-DCJ, το οποίο για να θυμάμαι αργότερα, που θα περνούσα τα στοιχεία στο log μου, ονόμασα Pamela Anderson :) H στάθμευση είχε γίνει πλησίον του τέρμιναλ (όχι στα “κανονικά” remote), ενώ απέναντί μας ανέμιζαν σημαίες και λάβαρα και μαυροφορεμένοι τύποι. Υποδοχή από ένα αξιοπρεπές και χαμογελαστό πλήρωμα (2 άνδρες 2 γυναίκες -όχι “κορίτσια”). Γενική εικόνα καμπίνας ικανοποιητικότατη και πεντακάθαρη. Τα καθίσματα ήταν ανετότατα, υφασμάτινα, αν και το seat pitch θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο. Στις θήκες μας περίμενε το επετειακό τεύχος για τα 40 χρόνια του Sunjet, του inflight περιοδικού της CY (κατασχέθηκε, μαζί με ένα “σακούλι ναυτίας”). Μετά την ολοκλήρωση της επιβίβασης, ένα φορτηγάκι έστρωσε ένα κόκκινο χαλί στη μπροστινή σκάλα, και σχεδόν αμέσως, μία πομπή από μαύρα αυτοκίνητα σταμάτησε απ' έξω: από τα αυτοκίνητα βγήκε το μισό υπουργικό συμβούλιο, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η φρουρά του. Πρόεδρος και φρουρά κάθησαν στην Apollo Class, ενώ υπουργοί και λοιποί παρατρεχάμενοι, στις πρώτες σειρές της Aphrodite Class. Πήξαμε στους σελέμπριτιζ.

Κάποια στιγμή οι αβρότητες τελείωσαν, οι πόρτες έκλεισαν, τo red carpet μαζεύτηκε, η σκάλα έφυγε και οι άρχισαν οι ανακοινώσεις του τύπου “Κύριε Πρόεδρε, Κυρίες και Κύριοι... μπλα μπλα” ελληνικά και “Mr President, Ladies and Gentlemen... ετ σετερα” στην περίπτωση που α) ο πρόεδρος ήταν αλλοδαπός (στο Ελλάντα θα το κάναμε λόγω ΓΑΠ) ή β) για να το μάθουν και οι ξένοι.

Τότε θυμήθηκα και τι ωραία που είχαμε περάσει στις διάφορες πτήσεις με σελέμπριτιζ, όπως την CY313 στις 26 Απριλίου 1998, όταν πετάξαμε μαζί με τον Κληρίδη, που είχε έρθει στην Ελλάδα για την κηδεία του Καραμανλή και στη CY337 που είχα πετάξει με την Ήβη Αδάμου και το μπαμπά της, στις 13 Φεβρουαρίου 2010, αλλά δεν ήξερα ποια ήταν, παρά το ότι οι αεροσυνοδοί τη συνέχαιραν όλη την ώρα. Τι απέγινε η Ήβη (για τον Κληρίδη ξέρω, μη μου λέτε);

Οι οθόνες κατέβηκαν για να παίξει το safety demo. Στην περιγραφή για τις ζώνες, αντικατέστησαν την φράση “μπούκλα της ζώνης” με το πιο υποφερτό και αποδεκτό “κούμπωμα της ζώνης”. Ώρες-ώρες απορώ για το πού μπορούν να το “τερματίσουν” οι αδελφοί Κύπριοι με τα ελληνικά τους. Στην προτροπή του βίντεο, το πλήρωμα υπέδειξε τις εξόδους κινδύνου, ενώ λίγο μετά οι οθόνες έκλεισαν καθώς το προεδρικό Agrino Force One όδευε προς το άκρο του 03L πίσω από δύο εξωστρεφέστατους γλάρους, που άφηναν τη γλαροφωλιά για να μεταφέρουν τους flex και τους σιχτιρίζοντες golight επιβάτες τους -κάποιους από τους οποίους συνάντησα πριν στα εκδοτήρια, στα πέρατα της Ευρώπης, και της αθάνατης ελληνικής επαρχίας).

Απογείωση με δεξιά (νότια στροφή) και κατόπιν πορεία προς νοτιοανατολικά, επάνω από Ανατολικές Κυκλάδες, Δωδεκάνησα. Το σέρβις ξεκίνησε πάνω από τις Κυκλάδες. Το μίνιμαλ σνακ αποτελείτο από σάντουιτς κι ένα μπισκότο με σοκολάτα μάρκας “Jocker” από την πασίγνωστη κυπριακή εταιρεία Frou Frou Ltd. Μεγάλη ποικιλία αναψυκτικών (όλα της Pepsico) και χυμών (πορτοκάλι, ανάμεικτος και ντομάτα (Ολυμπιακή, φάε τη σκόνη μας), αλλά δεν είδα πουθενά κρασί ή μπύρα.

Για IFE ούτε λόγος. Οι οθόνες έκλεισαν πριν την απογείωση και προφανώς άνοιξαν πάλι πριν την απογείωση της επόμενης πτήσης.

Πάνω από το Καστελλόριζο κι ενώ πήραμε μία αριστερή στροφή προς τα ανατολικά, μαζεύτηκαν οι δίσκοι, ενώ 20 λεπτά αργότερα ο κάπταιν ενημέρωνε τον κύριο Πρόεδρο και εμάς τους υπολοίπους, ότι είχαμε ξεκινήσει την κάθοδο. Σχεδόν αμέσως, είδαμε στα αριστερά μας τη Χερσόνησο του Ακάμα και το Ακρωτήριο Αρναούτη της Επαρχίας Πάφου, ενώ στα δεξιά φαινόταν η οροσειρά του Τροόδους. Πορεία επάνω από τη Μεσαορία (η πεδιάδα ανάμεσα στην οροσειρά του Τροόδους και εκείνη της Κερύνειας) με αριστερή στροφή κοντά στο Σταυροβούνι και πορεία προς τις ακτές. Πέρασμα επάνω από το Ζύγι και το Βασιλικό, με τον σταθμό παραγωγής της ΑΗΚ και τις νέες δεξαμενές καυσίμων της παρακείμενης Ναυτικής Βάσης να φαίνονται με πάσα λεπτομέρεια και ακολούθως Μαζωτό και Κίτι. Δευτερόλεπτα αργότερα, ακουμπούσαμε στον 04 της Λάρνακας. Αναχώρηση και άφιξη on time, παρά τους σελέμπριτιζ!

Τροχοδρόμηση προς το τέρμιναλ. Άμεση αποβίβαση (ο Πρόεδρος βγήκε κι αυτός από τη γέφυρα επιβίβασης, αλλά κάπου εκεί οι δρόμοι μας χώρισαν, αφού μάλλον τον φυγάδευσαν). Βγαίνοντας στην αίθουσα αφίξεων μας υποδέχτηκε τσούρμο δεκατριάχρονων με κάμερες, χειροκροτήματα και ανθοδέσμες. Είδες τι σε περιμένει αν σε σώσει η Βανδή; Μακάρι να έκανε το ίδιο και για το Κυπριακό.


(μεν φύετε, του μπι κοντίνιουντ)
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

aakunz":1q5ksodr said:
Στην περιγραφή για τις ζώνες, αντικατέστησαν την φράση “μπούκλα της ζώνης”...

Αυτό πρέπει να ήταν η ακριβής μετάφραση του buckle :banana: :with:
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

Πτήση επιστροφής:

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου – CY336

Στο λεωφορείο της Kapnos Airport Shuttle γινόταν χαμός. Αν έχετε σκοπό να πάτε στο αεροδρόμιο με αυτούς, να πάτε αρκετά νωρίς, γιατί ενδέχεται να γεμίσει το βαν και να μείνετε έξω, όπως συνέβη και στην κυρία που ήρθε στις 13:59, την ώρα που εμείς φεύγαμε (ας ερχόσουν νωρίτερα μαντάμ). Η διαδρομή μέχρι τη Λάρνακα διαρκεί κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Φτάνεις στριμωγμένα αλλά τουλάχιστον δε σκας το 50ευρο στο ταξί. Η άλλη λύση είναι το ταξί της Travel Express, που σε πάει κι αυτό στο Αεροδρόμιο, έναντι €13, αφού πρώτα αφήσει πόρτα-πόρτα όλους τους υπολοίπους στη Λάρνακα.

Μία γενικότερη παρατήρηση για την εταιρεία. Υπάρχει μία αίσθηση προχειρότητας στην οργάνωσή τους. Για κάποιο παράξενο λόγο, κάθε φορά που το λεωφορείο φτάνει στη Λευκωσία, ένας υπάλληλος ζητάει να του επιστρέψουμε τα εισιτήρια.

Η Λάρνακα είναι ένα πολιτισμένο αεροδρόμιο. Πεντακάθαρο, αστραφτερό, ομορφότερο από το Βενιζέλο, αλλά μην τρελαθούμε. Στις 14:40 ήμουν μπροστά από το γκισέ της CY. Παρέλαβα κάρτα επιβίβασης (στη Λάρνακα μπορείς να την παραλάβεις κι από το αυτόματο μηχάνημα, το οποίο βρίσκεται σε άλλο σημείο του terminal) από την ευγενέστατη και πανέμορφη υπάλληλο της Swissport. Κίνηση ιδιαίτερη δεν υπήρχε. Λίγος κόσμος στην Αιγαίου, λίγοι ασιάτες στη Royal Jordanian, ενώ στις άλλες νησίδες τσέκαρε η Austrian και η Lufthansa για Βιέννη και Μόναχο αντίστοιχα.

Γρήγορο πέρασμα από τα διαβατήρια (κάποιο μολδαβάιζερ και μία σριλανκέζα μπουζουριάστηκαν για περαιτέρω έλεγχο) και ακολούθως γραμμή για τον έλεγχο ασφαλείας. Πέρασμα από τα καταπληκτικά Duty Free και παρακολούθηση της κίνησης.

Όσο εκπληκτικά είναι τα Duty Free, τόσο απογοητευτική είναι η κίνηση, η οποία συνοψιζόταν σε 2 Γλάρους (πάνε οι εποχές της Γλαροφωλιάς Λάρνακας), δύο Ιπτάμενα Αγρινά (από τα έξι συνολικά της οικογενείας που ξεκληρίστηκε, από τότε που σταμάτησε να είναι προστατευόμενο είδος της Κυβέρνησης), ένα γερμανικό Γερανό, ένα αυστριακό αφηρημένος βέλος. Κρίμα που η THY πετάει στην Τύμπου, για να ολοκληρωθεί η συνδιάσκεψη των Άχαρα Βαμμένων Εταιρειών. Η χαρά και η θλίψη του eurowhite. Υπήρχε και μία υπόσχεση για ένα ιορδανικό στέμμα, αργότερα.
Στα της πτήσης: επιβίβαση ontime στο 5B-DCM, ονόματι “Τρόοδος”. Παρά το ότι η Αιγαίου 905 αναχώρησε γεμάτη, η δική μας CY336 αναχώρησε με πολύ χαμηλή πληρότητα. Δεν ξέρω εάν έπαιζε ρόλο το ότι μία ώρα πριν αναχωρούσε η CY304, η οποία και πάλι δεν έφυγε με θεαματικές πληρότητα.

Πήρα θέση τέρμα πίσω. Ο φροντιστής ήρθε και μου είπε πως μετά την απογείωση θα μπορούσα να αλλάξω θέση, σε περίπτωση που δεν καθόμουν άνετα. Απόγείωση από τον 22 στην ώρα μας (17:20) και καταπληκτικές εικόνες του χειμωνιάτικου δειλινού, με ελαφρές αναταράξεις από την Πάφο μέχρι και την Κω. Seat pitch κάτω του μετρίου, ίδιο catering με εκείνο της μετάβασης, ευχάριστη εξυπηρέτηση, υποδειγματικός έλεγχος καμπίνας, η οποία ήταν πεντακάθαρη.
Η προσγείωση έγινε στον 21R (ούτε που κατάλαβα πώς φτάσαμε ως Εύβοια).

____________________________________________________________

- Γιατί CY και όχι A3;
-Επειδή ήταν φθηνότερη και μου είχε λείψει.

-Τι σου άρεσε;
-Το ότι παρά το γεγονός ότι η εταιρεία, ακούγεται πως είναι με το ένα φτερό στον τάφο, η εξυπηρέτηση ήταν αξιοπρεπής και σαφώς βελτιωμένη από το παρελθόν. Σε αυτό το ταξίδι έκανα την 37η και την 38η πτήση μου με την εν λόγω.

-Τι δε σου άρεσε;
-Το online check-in του Sabre είναι εκνευριστικό και το catering “άχρωμο”...
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

Το πρώτο μου ταξίδι στην Κύπρο, ήμουν τυχερός που βρήκα φτηνό εισιτήριο €129 πηγαιμό με την CY και επιστροφή με την Α3.
Έτσι θα είχα την ευκαιρία να συγκρίνω τις δύο εταιρείες στο ίδιο δρομολόγιο.
Ευχόμουν να κάνω το ταξίδι με την CY πριν κάποιος την αγοράσει (αν την είχε αγοράσει η FR θα είχα πάθει κατάθλιψη που τα λεφτά μου να πήγαιναν σε αυτούς τους –ρετινους) Ευτυχώς πρόλαβα να τους επισκεφτώ και η εμπορεία μου ήταν πολύ ικανοποιητική.
Το check-in δεν με χάλασε που γινόταν 23 ώρες πριν την πτήση και από άλλη εταιρεία (Sabre) με χάλασε όμως που σε 3 λεπτά μετά την έναρξη του check-in η εταιρεία είχε μπλοκάρει τις περισσότερες θέσεις και είχε αφήσει για μας περίπου 15 στην περιοχή των φτερών και λύγο ποιο μπροστά. Βρήκα την 7Α για να έχω θέα προς την Τουρκία…. Χα…χα…
Φυσικά η επιβίβαση έγινε στην ώρα της. Με το που μπαίνεις στο αεροπλάνο Pendadaktilo μπορεί να είναι καθαρό αλλά καταλάβαινες τα χρονάκια του και οι θέσεις δεν ήταν ελκυστικές με το ύφασμα το μπλεφθαρμενοαποχρωσουα. Το διάκενο μεταξύ θέσεων ικανοποιητικό.
Εφημερίδες δεν υπήρχαν (που ζήτησα από τον φροντιστή), Το αεροσκάφος γεμάτο αλλά κανένας στην business. Η επίδειξη σωστικών από οθόνες με τους φροντιστές να επιτηρούν εάν οι επιβάτες είναι τακτοποιημένοι. Το πλήρωμα φιλικότατο και εξυπηρετικότατο, αποτελούμενο από άνδρες και γυναίκες. Λίγο πάνω από την Σαντορίνη άρχισε το σερβίρισμα του φαγητού. Αποτελείτο από φτωχότατο σάντουιτς άψογα σερβιρισμένο σε δίσκο. Είχα αρχίσει να κάνει άσκημες σκέψεις ώσπου στην επιστροφή με την Α3 έφαγα στην μάπα το κουτάκι φαγητού με την απαράδεκτη μακαρονάδα. Το σάντουιτς φτωχό αλλά πόσο ποιο φτηνό ήταν αυτή η απαράδεκτη μακαρονάδα με ίχνη από τυρί. Σερβίρισμα χυμών και κρασιών. Με το που τελείωσε το πρώτο σερβίρισμα ξεκίνησε το σερβίρισμα του καφέ. Δεν υπήρχε πώληση value products από το πλήρωμα (απώλεια εσόδων). Αρκετά ικανοποιημένος από το ταξίδι μου με την CY.
Στον αντίποδα η Α3 από τότε που άρχισε να εδραιώνει τις διακρίσεις άρχισε να με απογοητεύει. Το check-in 48 ώρες πριν χωρίς να βρω την σειρά 4 που μου αρέσει οπότε διάλεξα την 12Α για να έχω μεγαλύτερο διάκενο λόγω της εξόδου κινδύνου. Αν και διάλεξα την 2 σειρά από τις θέσεις εξόδου κινδύνου, ούτε και αυτές είχαν επίκληση. Οπότε παραμένω ότι η επιλογή μου είναι η σειρά 4. Στην πόρτα επιβίβασης γινόταν μεγάλη προσπάθεια να μεταφέρουν εκτός καμπίνας τις χειραποσκευές λόγω του ότι το αεροσκάφος ήταν πλήρες. Κατά την επιβίβαση υπήρχαν εφημερίδες αλλά επέλεξα να ζητήσω από την αεροσυνοδό για να δω εάν με εξυπηρετήσει, όπως και έγινε με ευγένεια. To αεροσκάφος γεμάτο, δεν μπορείς να καταλάβεις εάν όλοι στην business ήταν με πληρωμή ή ήταν upgrade. Το αεροπλάνο όπως λέτε έχει βάση στην Λάρνακα και το πλήρωμα αποτελείτε (δυστυχώς) μόνο κοπέλες από την Κύπρο. Γλυκομίλητες και εξυπηρετικότατες. Το αεροσκάφος δεν διαθέτει οθόνες οπότε η παρουσίαση των σωστικών γίνετε από τις κοπέλες. Η αίσθηση που έχεις είναι ότι είναι παρωχημένο το αεροσκάφος. ‘Όπως ανέφερα και προηγουμένως το φαγητό = αίσχος. Το σερβίρισμα των χυμών – οινοπνευματωδών καλό αλλά το σερβίρισμα του καφέ άργησε πάρα πολύ. Άρα η εξυπηρέτηση της CY πολύ γρηγορότερη γιατί και τα δύο αεροσκάφη ήταν πλήρη. Στα μισά του σερβιρίσματος του καφέ, άρχισε η πώληση value products, έπρεπε να τελειώνουν γιατί σύντομα άρχιζε η διαδικασία προσγείωσης. Αρνητική παρατήρηση ότι εάν αγοράσεις προϊόντα δεν σου δίνουν πόντους στο miles&more αλλά μόνο στο miles&bonus.
Γενικό συμπέρασμα όπως καταλάβατε, μπορεί η CY να είναι με το ένα πόδι στον τάφο αλλά στις μικρολεπτομέρειες είναι καλύτερη από την ανερχόμενη Α3 που από τότε που άρχισε να αναγνωρίζετε κάνει τα πάντα για να χαλάσει το προϊόν της.
Μου θυμίζει τα Ελληνικά εστιατόρια που στην αρχή έχουν θαυμάσια κουζίνα και μόλις εδραιώσουν πελατεία αρχίζουν να κάνουν περικοπές στην ποιότητα.
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

Πέταξα κι εγώ πολύ πρόσφατα με τον ίδιο συνδυασμό πτήσεων, αλλά το αποτέλεσμα με απογοήτευσε και στις δύο πτήσεις.

H CY313 έφυγε σχεδόν στην ώρα της (μία μικρή καθυστερησούλα την είχαμε). Το εσωτερικό του "Lefkosia" (5B-DCH) ήταν απογοητευτικό: δερμάτινα, βρώμικα, ταλαιπωρημένα καθίσματα, βρώμικη μοκέτα. Το πλήρωμα αποτελείτο από 3 κυρίους και δύο κυρίες, αν θυμάμαι καλά. Η επίδειξη των σωστικών έγινε "live" με αρκετά σαρδάμ και ακατανόητα αγγλικά από την εκφωνήτρια. Δεν έπαιξε το σχετικό βίντεο και οι οθόνες -εάν υπήρχαν- δε χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.

Η πληρότητα ήταν πολύ μέτρια. Οι τελευταίες σειρές του Α320 είχαν δύο επιβάτες ανά εξάδα.

Το αίτημα για VLML γεύμα (vegetarian που επιτρέπει γαλακτοκομικά και αυγά), παρά το ότι επιβεβαιώθηκε, δεν ήρθε ποτέ. Αντ' αυτού ήρθε το γνωστό σάντουιτς, το οποίο περιείχε κάτι σκληρό, που έκανε "κρατς", αλλά δεν κατάφερα να το βρω. Το μπαρ προσέφερε ποικιλία αναψυκτικών και χυμών. Αν θυμάμαι καλά, ανέφεραν πως μπύρες και κρασιά ήταν με χρέωση.

Το μόνο θετικό ήταν η πολύ καλή τιμή, που περιελάμβανε και την αποσκευή μου.

Η Α3-907 ήταν μία ακόμα μέτρια πτήση:

Επέλεξα Αιγαίου, γιατί θα επέστρεφα με τους υπολοίπους της παρέας. Κανένας από τους άλλους 14 δεν είχε επιλέξει Κυπριακές (αφ' ενός γιατί κάποιοι έρχονταν απο Γερμανία και Επαρχία ή έφευγαν από Πάφο, αφ' ετέρου γιατί -δικαιολογημένα- η δωρεάν αποσκευή της Χρυσής Κάρτας αποτελεί μεγάλο κίνητρο).

Όντως, οι handlers παρακαλούσαν τον κόσμο να παραδώσει τις χειραποσκευές του, προς χάριν της ανέσεως. Το SX-DGA ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Κλασσικό πλήρωμα τύπου Αιγαίου, χωρίς εκπλήξεις. Είχαμε την τύχη να καθίσουμε στα νέα καθίσματα της Αιγαίου, που προσθέτουν μία επιπλέον σειρά σε σχέση με τα παλαιά (6 θέσεις περισσότερο revenue). Η ποιότητα των νέων καθισμάτων, προφανώς δείχνει τη φιλοσοφία της μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας: οι υποδοχές ακουστικών δεν υπάρχουν, οπότε και κατά πάσα πιθανότητα το IFE δε θα προσφέρει τίποτα εντυπωσιακότερο από τις γνωστές ταινίες τύπου ΕΟΤ ή τη θέση της πτήσης σας στο χάρτη. Η θήκη των περιοδικών ανέβηκε πιο ψηλά, ενώ η μικροσκοπική δικτυωτή θήκη, που έγραφε "Safety Card Only" είχε ήδη καταστραφεί, από όσους έβαζαν τα σκουπίδια τους εκεί. Τα καθίσματα είναι σκληρά και στενότερα, οριακά ανεκτά για μία πτήση μέχρι τη Λάρνακα. Μάλλον τα κατασκεύασε η Fracaro. Όταν όμως είσαι η μεγαλύτερη εταιρεία της Ελλάδας και εκτός από Λάρνακα, πετάς Αμπού Ντάμπι, Λονδίνο και Ελσίνκι και εύχομαι να φτάσεις και στο Ρέυκιαβικ, σίγουρα θα έπρεπε να προσφέρεις κάτι καλύτερο στον επιβάτη σου, είτε αυτό λέγεται κάθισμα, είτε λέγεται IFE. Να με συγχωρήσουν οι φίλοι της Αιγαίου, που με διαβάζουν, αλλά τα καθίσματα έβγαζαν κάτι το πολύ φθηνό.

Blue δεν υπήρχε στα στις θήκες της σειράς μας.

Γεύμα. Το Amadeus έγραφε hot meal. Γέλασα όταν το είδα και θεώρησα ότι είχε γίνει κάποιο λάθος. Η πραγματικότητα με διέψευσε: όντως προσφέρθηκε ζεστό γεύμα. Ένα μικροσκοπικό κουτάκι με ξαναζεσταμένες πέννες σε μια άσπρη σάλτσα με τυρί (σαν κάτι ετοιματζίδικα κατεψυγμένα γεύματα για το φούρνο μικροκυμάτων). Σαφώς καλύτερο από το άθλιο κυπριακό σάντουιτς και υπερβολικό για μία τόσο σύντομη πτήση. Το μικρό κουτάκι έμπαινε σε ένα μεγαλύτερο κουτάκι, που περιείχε και ένα μπισκότο κι ένα μαντηλάκι. Από συνεπιβάτες έμαθα πως σε άλλη πτήση προσφέρθηκε μπάρα δημητριακών. Κατά το μάζεμα, τα μεγάλα κουτάκια διπλώθηκαν και μαζεύτηκαν χωριστά. Θέλω να πιστεύω ότι ανακυκλώθηκαν.

Θετικά: πολύ καλή τιμή (λόγω κάποιας καλοκαιρινής προσφοράς), που όμως ανέβηκε κατά €20 λόγω της βαλίτσας που πλήρωσα εκ των υστέρων και ξεπέρασε την αντίστοιχη των Κυπριακών. Πολύ καλή εικόνα καμπίνας και "πολιτισμένη" επιβίβαση χωρίς φωνές και σπρωξίματα, παρά την 100% πληρότητα. Πλήρωμα ευγενικό αλλά "άχρωμο".
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

Με το DGA πέταξα πρόσφατα, με τη νέα διαρρύθμιση, και μου έκανε εντύπωση το ότι δεν με κατέβασαν με DVT σε καροτσάκι. Τα νέα καθίσματα ειναι άνετα. Αν εισαι κάτω απο 1.60.
Έτσι για να συγκρίνω, το ίδιο βράδυ, μπήκα και έκατσα σε μια Ryanair. Δεν είχε απολύτως καμμιά διάφορα. Έτσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

aakunz":6gjgp0tk said:
Είχαμε την τύχη να καθίσουμε στα νέα καθίσματα της Αιγαίου, που προσθέτουν μία επιπλέον σειρά σε σχέση με τα παλαιά (6 θέσεις περισσότερο revenue). Η ποιότητα των νέων καθισμάτων, προφανώς δείχνει τη φιλοσοφία της μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας: οι υποδοχές ακουστικών δεν υπάρχουν, οπότε και κατά πάσα πιθανότητα το IFE δε θα προσφέρει τίποτα εντυπωσιακότερο από τις γνωστές ταινίες τύπου ΕΟΤ ή τη θέση της πτήσης σας στο χάρτη. ....

Συμφωνώ και ευαπυξάνω.

aakunz":6gjgp0tk said:
Τα καθίσματα είναι σκληρά και στενότερα, οριακά ανεκτά για μία πτήση μέχρι τη Λάρνακα. Μάλλον τα κατασκεύασε η Fracaro.

τα Colombus ΙΙ τα φτιάχνει η Aviointeriors. Στενότερα, δεν νομίζω. 'Σκληρά', συμφωνώ, όχι όμως τόσο σκληρά όσω της ...Φρακάρω, που έχει, αν δεν κάνω λάθος η LH.

aakunz":6gjgp0tk said:
Όταν όμως είσαι η μεγαλύτερη εταιρεία της Ελλάδας και εκτός από Λάρνακα, πετάς Αμπού Ντάμπι, Λονδίνο και Ελσίνκι και εύχομαι να φτάσεις και στο Ρέυκιαβικ, σίγουρα θα έπρεπε να προσφέρεις κάτι καλύτερο στον επιβάτη σου, είτε αυτό λέγεται κάθισμα, είτε λέγεται IFE.

Όπως έχουμε ξαναπεί, μέχρι 1-2 ώρες, είναι ΟΚ. Μετά από το διάστημα αυτό, αρχίζει και γίνεται φανερή η 'σπαρτιάτικη' αυτή λογική. Από τους 'κακομαθημένους' Σαουδάραβες και Αμπουνταμπιανούς θα φας πόρτα με τέτοια επίπεδα. Ειδικά δε η Business φαίνεται πολύ φτωχός συγγενής. Τουλάχιστον, ας έχουν έναν 'υποστόλο' με το Colombus III
http://www.aviointeriors.it/products/ec ... mbus-three
 
Re: "Ιπτάμενο Αγρινό Reloaded" κι άλλες μικρές CY ιστορίες..

george_a":34k5mnj8 said:
τα Colombus ΙΙ τα φτιάχνει η Aviointeriors. Στενότερα, δεν νομίζω. 'Σκληρά', συμφωνώ, όχι όμως τόσο σκληρά όσω της ...Φρακάρω, που έχει, αν δεν κάνω λάθος η LH.

Να σου πω την αλήθεια, παρόμοια καθίσματα είχα συναντήσει σε πτήση Swiss, αλλά δε μου είχαν κακοφανεί τόσο τότε (ήμουν νέος και λιγότερο παράξενος). Θα έχω την ευκαιρία να το εξακριβώσω πολύ σύντομα πάντως. Αυτά της Αιγαίου, μου φάνηκαν στενά και πιο σκληρά κι από εκείνα των Dash. Το θέμα της ανάκλισης δεν το συζητώ. Για λόγους αρχής δεν το κάνω ποτέ, όταν κάθεται κάποιος πίσω.

Στο site της Aviointeriors, στην περιγραφή των Columbus II γράφει χαρακτηριστικά:

At 28” pitch stretched legroom for 95 percentile male passengers is guaranteed

Προφανώς ανήκουμε στο 5% :?
 
Top