Και δεύτερο dash της SAS με gear collapse!

alex2":dfwc4bzp said:
Aμα θέλετε βαρέστε με για αυτό: Ίσος αυτά τα συμβάντα να είναι ευκαιρία για την ΟΑ και την Aegean να αγοράσουν σχετικά φτηνά αεροπλάνα που είναι πολύ καλά για πτήσης εσωτερικού

Γιατί να σε βαρέσουμε;; Θα έχεις πολλές ευκαιρίες να κάνεις αλλιώς emergency landing στον Βενιζέλο με dash? :p :p
Σοβαρά.. Εστω οτι τα παίρνουν.. Γιατί να μην βγάλουν και εδώ τα ίδια προβλήματα;; Δεν νομίζω οτι φταίει η συντήρηση της SAS.. Κάπου αλλού πρέπει να είναι το πρόβλημα..
 
Συμφωνώ. Αν η SAS δεν συντηρούσε σωστά τα αεροσκάφη της, λογικά θα εμφανιζόντουσαν προβλήματα και σε άλλους τύπους.
 
MerNion":1cmrymsw said:
alex2":1cmrymsw said:
Aìá èÝëåôå âáñÝóôå ìå ãéá áõôü: ºóïò áõôÜ ôá óõìâÜíôá íá åßíáé åõêáéñßá ãéá ôçí ÏÁ êáé ôçí Aegean íá áãïñÜóïõí ó÷åôéêÜ öôçíÜ áåñïðëÜíá ðïõ åßíáé ðïëý êáëÜ ãéá ðôÞóçò åóùôåñéêïý

Ãéáôß íá óå âáñÝóïõìå;; Èá Ý÷åéò ðïëëÝò åõêáéñßåò íá êÜíåéò áëëéþò emergency landing óôïí ÂåíéæÝëï ìå dash? :p :p
.

More êáëÜ èá Þôáíå Üìá Þôáíå íá âãÜëïõíå emergency ìïíï üôáí ðñïóãåéþíïíôáé óôï LGAV. ÖáíôÜæåóáé íá êïëëÞóåé ç ñüäá üôáí ðñïóãåéþíïíôáé ð÷ íÜîï! ÁðáðÜ
 
LT_nik":1nqpcgrf said:

Πραγματικά υποδειγματική προσγείωση.
alex2":1nqpcgrf said:
Aμα θέλετε βαρέστε με για αυτό: Ίσος αυτά τα συμβάντα να είναι ευκαιρία για την ΟΑ και την Aegean να αγοράσουν σχετικά φτηνά αεροπλάνα που είναι πολύ καλά για πτήσης εσωτερικού

Εδώ που τα λέμε τις θες τις ξυλιές σου.....
 
Απ'ότι φαίνεται τόσο στο πρόσφατο video όσο και στο παλιότερο http://www.youtube.com/watch?v=IbvB9H41GzI δεν υπάρχει αφρός στο διάδρομο. Έχει σταματήσει η χρήση του ή απλώς δεν είχαν; Και άντε στο Aalborg μπορεί και να μην είχαν, στο Kastrup όμως; :?:
 
Δεν ειμαι ειδικός απλά μια σκέψη θα κάνω..
Ισως επειδή είχε αναπτυχθεί κανονικά ο ένας τροχός, αν έστρωναν αφρό δεν θα βοηθούσε στο να φρενάρει έστω αυτός και θα τσούλαγε πιο πολύ.. Ισως ο αφρός είναι για όταν δεν αναπτυχθούν καθόλου τα κυρίως σκέλη..
 
Ερώτηση ολίγον off

Στο συγκεκριμένο περιστατικό (όπως φαίνεται στο video) έχουμε αποτυχία έκτασης του δεξιού κύριου σκέλους.

Αυτό χαρακτηρίζεται gear collapse??

Μήπως για να χαρακτηρισθεί έτσι θα έπρεπε να είχαμε αστοχια (καταστοφή) στο σκέλος??
 
landlover":2940627x said:
.....αποτυχία έκτασης του δεξιού κύριου σκέλους.....
.......Αυτό χαρακτηρίζεται gear collapse??
gear collapse= Κατάρρευση σκέλους, για να καταρρεύσει το σκέλος πρώτα πρέπει να έχει εκταθεί

landlover":2940627x said:
.....
...Μήπως για να χαρακτηρισθεί έτσι θα έπρεπε να είχαμε αστοχια (καταστροφή) στο σκέλος??

Έχουμε….αστοχία του σκέλους….. και όχι …..στο σκέλος…
και ακόμη καλύτερα …..το δεξιό σκέλος δεν ασφάλισε διότι το υλικό του…συνδέσμου .. αστόχησε λόγω οξείδωσης….,
η πτέρυγα απεκόπει, διότι η κύρια δοκός της αστόχησε στα 2/3 του μήκους της λόγω υπέρβασης εφελκυστικών τάσεων…κλπ

Συνδέεις ένα αποτέλεσμα =κατάρευση με μία μόνον αιτία=αστοχία.
το αποτέλεσμα της κατάρρευση μπορεί να έχει πολλές αιτίες και όχι μόνον αστοχίες υλικών και μπορούν να συμβούν πολλών ειδών αστοχίες χωρίς να έχουμε κατάρευση.


Ελπίζω να σε βοήθησα. :)
 
Αγαπητέ jkar μάλλον με παρεξήγησες.
Το σχόλιό μου δεν ήταν ειρωνικό.

Ρώτησα από ενδιαφέρον για να μάθω την σωστή ορολογία της κάθε κατάστασης.
Λυπάμαι που δεν έγινα αντιληπτός......

Το ερώτημά μου παραμένει για όποιον θα ήθελε να απαντήσει


jkar":2neubkzh said:
Εχουμε….αστοχία του σκέλους….. και όχι …..στο σκέλος…
Του σκέλους οταν αναφερόμαστε σε ολόκληρο, στο σκέλος όταν αναφερόμαστε σε υποσύστημα αυτού..... αλλά μην τρελαίνεσαι :)


jkar":2neubkzh said:
Ελπίζω να σε βοήθησα. :)
Καμιά φορά δεν αρκεί η ελπίδα

Συγνώμη και παλι για το off
 
Η επίστρωση αφρού έχει καταργηθεί ως mandatory εδώ και πολύ καιρό. Μάλιστα το Recommendation της FAA πλέον λέει ότι είναι χειρότερη η χρήση του.

MerNion":3soyxr60 said:
Δεν ειμαι ειδικός απλά μια σκέψη θα κάνω..
Ισως επειδή είχε αναπτυχθεί κανονικά ο ένας τροχός, αν έστρωναν αφρό δεν θα βοηθούσε στο να φρενάρει έστω αυτός και θα τσούλαγε πιο πολύ.. Ισως ο αφρός είναι για όταν δεν αναπτυχθούν καθόλου τα κυρίως σκέλη..
 
Top