Καλοκαίρι σε ΚαναδοΒερμούδες; Φερ(ο)ε και σε μένα!

Hunting a Shadow

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2006
Μηνύματα
450
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.mourikis-development.gr
Επειδή το Πάσχα ο καιρός είναι ανοιξιάτικος, και ανοίγει την όρεξη για μέρη ηλιόλουστα και όχι χειμερινά ή φεροεμενα ως ανοιξιάτικα, κι επειδή έχω μιαν αδερφή μόνιμα στον Καναδά τα τελευταία 2 χρόνια, είπα να κάνω ένα ενδιαφέρον τριπάκι εκεί. Πώς είπατε; Χειμερινός προορισμός ο Καναδάς;Πριτς! Σας πληροφορώ πως όταν εσείς τρώγατε χρονιάρες μέρες τη βροχή στο κεφάλι, εγώ έπινα τη μπύρα μου στην κήπο που έχουνε οι παμπ του Μόντρεαλ, φορώντας απλά το πουκαμισάκι μου. Για να μη μιλήσω για Βερμούδες. Είπατε τίποτις; Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.

Το πλήρες ταξίδι:

19/4: Αθήνα-Λονδίνο-Μόντρεαλ, British Airways

25/4: Μόντρεαλ-Τορόντο-Χάμιλτον (Βερμούδες) Air Canada

27/4: Χάμιλτον (Βερμούδες) – Λονδίνο – Αθήνα British Airways


Τελικό σύνολο: 1050 ευρώ. Δεν είναι κι άσχημα. Προσωπικά είναι η πρώτη φορά που το σκέλος επιστροφής στην Αθηνα έχει διαφορετικό τόπο αναχώρησης σε σχέση με το πρώτο σκέλος της πτήσης, και η BA είχε λογικότατες τιμές (τελική τιμή μόνο για ΒΑ, 867 ευρώ).
Η παρέα στις πτήσεις της 19/4 είναι ένας κολλητός, στις πτήσεις της Air Canada είναι μαζί μας η αδερφή μου και μια φίλη της (που είχε αναχωρήσει από Αθήνα 1 μέρα πριν), και στην επιστροφή στην Αθήνα είμαστε οι 3 επισκέπτες της αδερφής μου.
 

Hunting a Shadow

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2006
Μηνύματα
450
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.mourikis-development.gr
19/4: Aθήνα-Λονδίνο, ΒΑ 631 08:25 (Boeing 767-300)

E, τί θέλετε τώρα; τριπ ριπόρτ για την ριζοσπαστικά κοσμογονική διαδρομή Αθήνα Λονδίνο; Σιγά τ’ αυγά. Έχω ξυπνήσει από τις 5 το πρωί, για να κάνω και ένα e-check in και να μη στηθώ σα πρόβατο σε ατελείωτη ουρά επιβατών – όσο να πεις, ένα 767 έχει και μια άλφα χωρητικότητα. Παρ’όλα αυτά, στα counters της ΒΑ δεν υπήρχε ψυχή. Μπα, άδειο θα πάει; (αναρωτήθηκα ο αφελής). Στην έξοδο γινοταν της πόπης το κάγκελο βέβαια.
Το 767 με μπλε δερμάτινα καθίσματα, το seat pitch μέτριο, κεντρικές οθόνες, σχετικά καθαρό, αεροσυνοδοί...δε θυμάμαι (άρα τίποτα το ιδιαίτερο), και άδεια θέση ούτε για αστείο.Οι θέσεις μας ήταν οι 18J & 18K. Βασικά τί σας τα λέω; Σάμπως υπάρχει κανένας που να με διαβάζει αυτή τη στιγμή και να μην έχει πετάξει με ΒΑ κάποια στιγμή της ζωής του; Τέσπα. Αναχώρηση στην ώρα μας, και μετά το πουλόβερ κόντρα στο φινιστρίνι και zzzzz…. Δε ξέρω τι σερβίρανε, αλλά ψυχασθενίζομαι ότι δε βγάλανε και το μπουφέ του Ledra Mariott για σερβίρισμα. Στις οθόνες έπαιζε το Golden Compass, ωστόσο είχανε περιορισμένα headsets, και μας παρακαλέσανε από τα μεγάφωνα να πάρει headsets όποιος πραγματικά θέλει να δει την ταινία για να φτάσουν για αυτούς που τα θέλουνε. Στην Ολυμπιακή αν είχε συμβεί αυτό θα ανοίγαμε ξεχωριστό τόπικ εδώ μέσα.

Άφιξη LHR,στο Terminal 5. Αναμονή; Ζωή να χουνε, 7 ώρες! Τί κάνεις τόσες ώρες; Well, αν ο φίλος που ταξιδεύετε μαζί έχει περάσει 7 χρόνια στην πόλη, όλο και κάτι κάνεις. Βγήκαμε όξω, φάγαμε, βρήκαμε φίλους και γνωστούς, αράξαμε σε ένα σπίτι για μια ωρίτσα, και μετά ξανά πίσω στο LHR, αλλά στο Terminal 4. Για κριτική του terminal 5 αναμεινατε μερικά επεισόδια ακόμα παρακαλώ.
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Εν αναμονή της συνέχειας να ρωτήσω κάτι τελείως κουλό?? Μήπως η αδερφή σου σπουδάζει στο HEC?

Πιθανότατα το κάουντερ της ΒΑ να ήταν άδειο γιατί όλοι κάνουν ίντερνετ τσεκ ίν χαχαχα
 

Hunting a Shadow

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2006
Μηνύματα
450
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.mourikis-development.gr
19/4: Λονδίνο-Μόντρεαλ ΒΑ 095, 17:40 (Boeing 777-200)
Διάρκεια πτήσης: 7 ώρες



Λόγω της βόλτας μας στην πόλη δεν είχαμε πολύ χρόνο για χάζι στο αεροδρόμιο.Ενόσω περιμέναμε στη gate, σκεφτόμουνα πως ενώ τα 777-300 τα έχω φάει με το κουτάλι (ελέω Thai Air & Emirates) η πτήση μου με 777-200 πρέπει να είναι παρθενική. Αναγγελία αναχώρησης κοντά 40 λεπτά πριν την actual αναχώρηση.
Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση και να μοιραστώ μαζί σας τον προβληματισμό μου. Παλιά νόμιζα ότι ήταν ελληνικό φαινόμενο, αλλά τελικά παντού έτσι είναι. Γιατί με την αναγγελία της επιβίβασης σηκώνονται γιούργια από τις καρέκλες άπαντες, και στοιχίζονται σε μήκος χιλιομέτρων για την επιβίβαση λες και μοιράζουνε συσσίτιο με δελτίο; Υπάρχει πιθανότητα να φύγει το αεροπλάνο χωρίς εκείνους; Υπάρχει περίπτωση να τους φάνε τη θέση; (δε μιλάω για locos τώρα). Τελοσπάντων, ποια επιστημονική εξήγηση δίνετε, ποια είναι αυτή η αύρα ευχαρίστησης και αυτοϊκανοποίησης που ωθεί τους πάντες να περιμένουν όρθιοι 10,20, 30 λεπτα (ναι και 30, υπάρχουν και τα τούρμπο που περιμένουν μπροστά από την έξοδο την ώρα που η κοπέλα που θα κάνει την αναγγελία ακόμα τρώει corn flakes στο σπίτι της). Προσωπικά μπαίνω μονίμως στους 10 τελευταίους, όταν δηλαδή στην έξοδο δεν υπάρχει πια ουρά. Κλείνω την παρένθεση.

Στο 777-200 λοιπόν, η αρχική εντύπωση είναι καλή. Καθαρό, ωραία καθίσματα, φαρδιά και άνετα (περίπου όπως τα business της πτήσης ΑΤΗ-LHR), με κεφαλάρι που τα 2 άκρα του κατεβαίνουν και σου κρατάνε το κεφαλι (προφανώς ώστε όταν κοιμάσαι να μην πέσεις και να μη σου τρέχουν τα σάλια μονόπαντα). Ακόμη,κυρίες και κύριοι, προς ευφορία στα όρια οργασμού πλείστων πιστών του φόρουμ, στις υπερατλαντικές πτήσεις της ΒΑ περιλαμβάνεται η άνεση ενός...υποπόδιου. Ακόμη ακόμη, εκτός από τις κλασικές κουβέρτες και μαξιλάρια, ένα σετ με: headsets, καλτσούλες ΒΑ, οδοντόβουρτσα+οδοντόκρεμα (σε ένα μίνιμαλ σχηματισμό με μέγεθος όχι μεγαλύτερο του αντίχειρά μου) και σκίαστρο για τα μάτια. Πέρα από πλάκα, τέτοιου είδους οδοντόβουρτσα τη θεωρώ πολύ καλή σκέψη από τη ΒΑ. Ένα μειονέκτημα η πλάτη του καθίσματος, που έχει μια ελάχιστη ανάκλιση. Και όχι δε φταίει η συγκεκριμένη, όλες έτσι ήταν.
Οι θέσεις ήταν οι 18F & 18G. Παιδάκια καλό το παράθυρο, αλλά σε πτήσεις μεγάλης διάρκειας έχω καταλάβει πως η θέση ‘διάδρομος’ σου προσφέρει αναλογικά και σε βάθος χρόνου πολλά περισσότερα, ειδικά για ένα ύψος 1.87 σα το δικό μου. Συνεπώς κλειδαμπάρωσα στο e check in θέση τέτοια, για να έχω το κεφάλι μου (ή μάλλον τα πόδια μου) ήσυχα.
Ενώ η ώρα του push-back ήταν αισιόδοξη, για να μπούμε σε τροχιά απογείωσης μας βγήκε η πίστη. Πρέπει να περάσαμε κοντά 1 ώρα στην ουρά στο έδαφος.
Αεροσυνοδοί...δε θυμάμαι (και πάλι) οπότε (και πάλι) θα ήταν κάτι εκνευριστικά μέτριο.
Το μεγάλο μείον της πτήσης: IFE, τρομάρα του. Αναμένουμε περίπου 15 ταινίες. Για κάποιο λόγο εγώ το έχω αντιληφθεί διαφορετικά το πράμα, και με έκπληξη διαπιστώνω πως δεν έχεις εσύ το κοντρόλ της οθόνης για την πορεία της ταινίας. Αυτό που συνέβαινε, ήταν πως υπήρχαν 15 κανάλια για ταινίες, τα οποία ξεκινήσανε ταυτόχρονα. Δηλαδή ξεκινίσανε όλες οι ταινίες μαζί. Pause zapping και αηδίες ξεχάστε τα, απλά χάσατε επεισόδια της ταινίας μετά. Έστω ρε αδερφέ, να σου κάνουμε τη χάρη. Από τις επιλογές που είχαμε, ήθελα να δω το National Treasure 2. Εντάξει εντάξει, μαλακία ταινία είναι το ξέρω! Τί θέλατε να δω, βιογραφία του Τρότσκι; Εεεελα όμως που τα 6-7 πρώτα κανάλια είχανε πρόβλημα ήχου! Και μια είχες ήχο, μια τον έχανες. Υπότιτλοι δεν υπήρχανε για να σε διατηρήσουν στην ταινία, οπότε με τα πολλά το έχανες. Μοιραία έχανες τις πιο πρόσφατες ταινίες, και πήγαινες στις παλιές. Προσωπικά είδα το Ronin του 1998, και όταν τις ξαναέβαλαν όλες μαζί να παίξουνε, είδα το Graduate του 1967 (ναι, αυτό που ο Ντάστιν Χόφμαν είναι ακόμα σε εμβρυϊκή ηλικία). Αν υπήρχε 3ος γύρος φαντάζομαι θα παιζότανε κανένα Θωρηκτό Ποτέμκιν.

Οι εναλλακτικές IFE λίγε και κακές. Τα audio channels είχανε μουσική κλασσική και τζαζ, καθώς και κάτι άσματα βουτηγμένα στο μέλι. Τα παιχνίδια ας μη τα σχολιάσω καλύτερα. Δοκίμασα να παίξω μπλακ τζακ και η οθόνη φόρτωνε τόση ώρα που νόμιζες πως κατεβάζει το Half Life 2 από dialup.
Για να μη τα πολυλογώ, κατέληξα να λύνω σταυρόλεξα και να διαβάζω downtown, ρίχνοντας κανα βλέφαρο στις 2 ταινίες που προανέφερα. Και τις 2 είχα δει στο παρελθόν οπότε δε χρειάστηκε να είμαι στην τσίτα καθ΄όλη τη διάρκεια.
Φαγητό; Α ναι, χμ...το (ας πούμε) βραδυνό, λαζάνια με μανιτάρια και κάποια απροσδιορίστου προελεύσεως σάλτσα. Σαλάτα γαρίδες κοκτέηλ, σοκολατίνα για επιδόρπιο. Πείναγα, έφαγα, μου φάνηκε καλό πάντως.
Προσγείωση στην ώρα μας. Κάκιστη, ως συνήθως. Δεύτερη παρένθεση/προβληματισμός: γιατί όλες οι προσγειώσεις της ΒΑ είναι σαν να προσγειωνόμαστε σε οικοδομή; Το τράνταγμα είναι τέτοιο που οι γιαγιάδες της πτήσης μπορούν κάλιστα να καταπιούν τη μασέλα τους.

Μείνετε μαζί μας, γιατί η ιστορία με τη ΒΑ στο σκέλος Αθήνα-Μόντρεαλ δε τελειώνει εδώ. Δυστυχώς για μένα.


dtrach":jnbkne7l said:
Εν αναμονή της συνέχειας να ρωτήσω κάτι τελείως κουλό?? Μήπως η αδερφή σου σπουδάζει στο HEC?

Πιθανότατα το κάουντερ της ΒΑ να ήταν άδειο γιατί όλοι κάνουν ίντερνετ τσεκ ίν χαχαχα

Όχι, είναι στο Concordia University. Γιατί είσαι κάπου κοντά;
 

COMPUTERISE

First-Class-Member
Εγγραφή
01/09/2005
Μηνύματα
800
Likes
0
Hunting a Shadow":xeijz252 said:
Εντάξει εντάξει, μαλακία ταινία είναι το ξέρω! Τί θέλατε να δω, βιογραφία του Τρότσκι;
Ασφαλώς και θα θέλαμε να δεις την βιογραφία του Τρότσκι μπας και εγκαταλείψεις τις μιαρές καπιταλιστικές σου συνήθειες..

Hunting a Shadow":xeijz252 said:
Αν υπήρχε 3ος γύρος φαντάζομαι θα παιζότανε κανένα Θωρηκτό Ποτέμκιν
Θα σε χάλαγε δηλαδή το Ποτέμκιν;; Που να καταλάβεις εσύ το μεγαλείο του σοσιαλισμού...

Παρόλα αυτά ακόμα ένα τέλειο report by Hunting a Shadow... Eύγε Χρηστάρα περιμένουμε αποκαλυπτικές φωτό από Βερμουδέζες καλλονές... Ελπίζουμε να μην απογοητεύσεις τους θαυμαστές σου...
 
Top