TeaCHeRaKiS":3axm98k5 said:
Προβλέπω χαος! Η ενοχληση θα ειναι αναλογη της εποχης του smoking / non smoking που στην πραγματικοτητα ολη η καμπινα γινοταν τεκες. Βεβαια παλι, λιγοτερο ενοχλητικο από τα μωρα που κλαινε συντονισμενα... κ διαβολεμενα.
Όσο και να με ενοχλεί, δεν μπορώ να κρατήσω κακία στα μωρά. Είναι μάλλον μεγάλο βάσανο να βρίσκεσαι σε ένα αεροπλάνο χωρίς το σώμα σου να έχει προετοιμάσει τις αντοχές σου. Μπορώ όμως να κρατήσω κακία σε γονείς που τα υποβάλλουν σε τέτοιο βασανιστήριο χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος (ε, αν υπάρχει, τι να κάνουμε ρε παιδιά....). Το δύσκολο είναι να ξεχωρήσεις το λόγο που ταλαιπωρούνται....
Τεσπά.Πράγματι η ενόχληση φαντάζομαι οτι θα φτάσει σε απαράδεκτα επίπεδα, όταν οι τιμές της τηλεφωνίας εν πτήσει, θα πέσουν....
Επίσης, να συμπληρώσω σε αυτό που είπες οτι το internet είναι και αθόρυβο
Hastaroth":3axm98k5 said:
Εγώ δέν καταλαβαίνω ακόμα καί αυτό το περί "ζωνών ηρεμίας",που λέει και το άρθρο οτι υπάρχουν στά τραίνα.Κάθε μέρα μπαίνω σέ μετρό και ηλεκτρικό,δέν είδα ποτέ να είναι ΟΛΟΙ οι επιβάτες στο βαγόνι μ'ένα κινητό στο χέρι και νά μιλάνε.Μήπως θα έπρεπε να απαγορευτή να μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας;Κι'αυτό μπορεί να ενοχλή κάποιους.
Καταρχάς, τα επίπεδα θορύβου στα τρένα είναι πολύ μικρότερα από τα αντίστοιχα σε αεροσκάφη. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά τρένα ούτε που ακούς τίποτα από την κίνηση του τρένου. Δεν συγκρίνονται. Eπίσης, το τρένο σου δίνει τη δυνατότητα να πας μια βόλτα, να πας να κάτσεις όπου θέλεις (τις περισσότερες φορές) και άλλες επιλογές που δεν σου τις δίνει το αεροσκάφος. Δεν θα τα σύγκρινα.
Hastaroth":3axm98k5 said:
Στην πραγματικότητα,θά τό χρησιμοποιήσουν μόνο όσοι έχουν κάποιο σοβαρό λόγο νά τό κάνουν.
Όσο πιο προσιτές είναι οι τιμές, τόσο λιγότερο σοβαροί θα είναι και οι λόγοι χρήσης του...
Hastaroth":3axm98k5 said:
Γιά παράδειγμα,κάποιος που πρόκειται νά μετάσχη σέ μιά σύσκεψη καί βλέπει οτι,λόγω holding,τό αεροπλάνο θά αργήση να προσγειωθή,γιατί να μήν μπορή να ειδοποιήση τους υπόλοιπους τής σύσκεψης ώστε νά μήν αρχίσουν χωρίς αυτόν;
Συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις, όταν κάποιος σε πτήση αργεί, ξέρουμε οτι είναι σε πτήση και μπαίνουμε στο site του αεροδρομίου να δούμε αυτό που θέλουμε.
kleopatra":3axm98k5 said:
Μα για πια χρήση κινητού μιλάτε; Από κάποιο υψόμετρο και έπειτα τα κινητά δεν πιάνουν. Πέρα από αυτό ένας μεγάλος αριθμός ενεργοποιημένων κινητών μπορεί πράγματι να δημιουργήσει πρόβλημα.
Δεν διάβασες το άρθρο
Επίσης, υπάρχει μελέτη που να επιβεβαιώνει παρεμβολή ή όχι, σε κάποια όργανα?
vassdel":3axm98k5 said:
Όποιος καεί απ' το χυλό, φυσάει κ το γιαούρτι λέει ο λαός. Κάποιοι υποστηρίζουν πως η χρήση του κινητού εν πτήση μπορεί να επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά του άφους. Από προσωπική εμπειρία (από Μήλο ως 35 βόρεια του LGIR στα >1000 πόδια δεν πιάνει κανένας ασύρματος, οπότε η επικοινωνία με το FIC γίνεται χαλαρά με κινητούμπα και ξενοιάζεις), πολλά πράγματα έχουν επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά μου, αλλά το κινητό ποτέ.
Δεν είμαι χειριστής ούτε και ηλεκτρονικός αλλά, ξέρω πως άλλα συστήματα επηρεάζοναι και άλλα όχι. Επίσης απ'όσο μπορώ να ξέρω, υπάρχει ποικιλομορφία στα όργανα και τους τύπους τους. Μπορούμε να τα θεωρήσουμε όλα ως ασφαλή?
nikos_k.":3axm98k5 said:
Έχω ξαναγράψει πως δεν είναι αποδεδειγμένο αν τα κινητά όντως επηρεάζουν συστήματα του αεροσκάφους (και όχι μόνο τα όργανα όπως πιστεύει η πλειοψηφία των ανθρώπων)! Όμως δεν είναι αποδεδειγμένο ούτε πως δεν επηρεάζουν!
Συνεπώς και προς αποφυγήν δυσάρεστων εκπλήξεων, απαγορεύονται.
Προσωπικά πιστεύω οτι καλώς απαγορεύονται ακριβώς για τους λόγους που περιέγραψες πιο πάνω.
nikos_k.":3axm98k5 said:
Όσον αφορά το θέμα της ηρεμίας-ησυχίας στην καμπίνα εξαιτίας της μη χρήσης κινητών, συμφωνώ απολύτως.
Δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να ακούω για τη ζωή του καθενός! Για προσωπικές σχέσεις, δουλειές και το σημαντικότερο: Τι φαϊ θα έχει μόλις φτάσει σπίτι...
Είμαι σχεδόν σίγουρος πως λόγω του υπάρχοντος θορύβου στα εροσκάφη, οι συνομιλίες μέσω κινητού θα είναι τραγέλαφος.
vassdel":3axm98k5 said:
nikos_k.":3axm98k5 said:
Για παράδειγμα, σε κάποια πρόσφατα συμβάντα αποσυμπίεσης της καμπίνας,
ένα από τα σενάρια είναι, πως ενεργοποιημένο κινητό την ώρα της πτήσης
επηρέασε έναν πολύ απλό υπολογιστή που ελέγχει την outflow valve
Ok, μία μόνο ερώτηση σε όποιον εδώ πέρα έχει τέτοιου είδους τεχνικές γνώσεις: Η outflow valve, δεν είναι ένας απλός ηλεκτρικός πρεσοκύλινδρος?? Σε απλά ελληνικά, έχω την εντύπωση πως είναι ένα καλώδιο τυλιγμένο γύρω από ένα μαγνήτη, όπως τα κλασικά πηνία, με την ιδιότητα να κινείται ο κεντρικός του άξονας όταν του αυξομειώνεις το παρεχόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Είναι δυνατόν να επηρρεάσεις αυτό το πράγμα?? SOS Mythbusters, over...
Σου έγραψε οτι το σενάριο λέει οτι μπορεί να επηρέασε τον υπολογιστή....
Hastaroth":3axm98k5 said:
Εγώ θά ξαναεπιμείνω,γιά πεντακοσιοστή τόση φορά,στό δήθεν "επιχείρημα" τής ησυχίας-ηρεμίας.Μέ την ίδια λογική,θά'πρεπε να απαγορεύεται στά δημόσια μέσα μεταφοράς νά μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας,έτσι δέν είναι;Διότι εγώ που χρησιμοποιώ τέτοια μέσα καθημερινά,πολύ σπάνια βλέπω ανθρώπους να μιλάνε στό κινητό -καί μάλιστα γιά πολλή ώρα.Καί βέβαια ποτέ δέν είναι ΟΛΟΙ οι συνεπιβάτες μου μ'ένα κινητό στό χέρι όση ώρα βρίσκονται στο όχημα.Αντιθέτως,έχω δεί αρκετές φορές παρέες νά φωνάζουν,νά χασκογελάνε δυνατά,κάποιες φορές μάλιστα νά ουρλιάζουν,χωρίς να τούς λέη κανείς τίποτε.Γιατί λοιπόν δέν βάζουν στά δημόσια μέσα μεταφοράς μιά ταμπέλα που να λέη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΟΜΙΛΕΙΝ-ΜΟΥΓΚΑ ΒΟΥΒΑ ΟΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗΤΕ-ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΖΗ Ο ΟΔΗΓΟΣ/ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ/ΕΛΕΓΚΤΗΣ/ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΠΙΠΕΡΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ.
Θα σου δώσω μια εικόνα:
Σε οποιοδήποτε αεριοθούμενο, επιβάτης καθήμενος ΠΙΣΩ από τους κινητήρες, με το χέρι στο ένα αφτί, να προσπαθεί να μιλήσει στο τηλέφωνο φωνάζοντας.
Για να μιλήσεις στον διπλανό σου, αρκεί να χρησιμοποιήσεις λίγο πιο δυνατή φωνή απ'το κανονικό σε ένα αεροσκάφος. Τα περισσότερα κινητά έχουν μικρόφωνα που είναι υπερευαίσθητα και θα ακούγεται το σύμπαν.
Για να σου δώσω μια σύγκριση, πιστεύω οτι θα είναι σαν να προσπαθεί κάποιος μέσα σε ένα Α340 από το A παράθυρο, να προσπαθεί να μιλήσει με τον απέναντι στο ... δεν θυμάμαι τι γράμμα είναι το απέναντι παράθυρο... Ιδιέταιρα ευχάριστο για αυτούς που κάθονται στη μέση....
Hastaroth":3axm98k5 said:
Καί θά καταλήξω λέγοντας και πάλι:Αν η χρήση κινητού εν πτήσει επηρεάζει τά όργανα κλπ ηλεκτρονικά τού αεροπλάνου τότε ναί,νά απαγορευτή.Αν όμως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δέν τά επηρεάζει (ή άν έχουν ληφθεί τά κατάλληλα μέτρα ώστε να μήν τά επηρεάζη),τότε δέν υπάρχει κανένας λόγος νά απαγορευτή η χρήση τού κινητού εν πτήσει.
Το είπα και πριν: Ξέρετε καμία καταληκτική μελέτη (είτε υπέρ, είτε κατά των κινητών), έστω για ορισμένα όργανα/αεροσκάφη?
Ψάχνω και δεν μπορώ να βρω.