Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κατ'αρχήν,thanosp,το είπες και μόνος σου:Σέ ΩΡΙΣΜΕΝΑ ΒΑΓΟΝΙΑ δέν μπορείς να χρησιμοποιήσης το κινητό σου-όχι οτι απαγορεύεται σέ όλα.Αλλά και πάλι δέν νομίζω οτι στά βαγόνια όπου επιτρέπεται η χρήση τού κινητού είναι όλοι οι επιβάτες μ'ένα κινητό στο χέρι και μιλάνε,οπότε δέν αντιλαμβάνομαι ποιά είναι η χρησιμότητα τού μέτρου αυτού.

Δεύτερον,περιωρισμένος είναι και ο χώρος ενός λεωφορείου ή τρόλλεϋ,όμως άν και χρησιμοποιώ αυτό το μέσον καθημερινά,ζήτημα είναι άν βλέπω πού και πού ΕΝΑΝ ή ΔΥΟ (το πολύ) επιβάτες -από τους τόσους που είναι μέσα στό όχημα- νά μιλάνε σ'αυτό.Γιά ποιό λόγο θα ήταν διαφορετικά σέ ένα αεροπλάνο;Ακόμα και μέ ΚΤΕΛ που είχα ταξιδέψει πρόσφατα,την μέν πρώτη φορά ούτε έναν δέν είδα να μιλά μέσα στό όχημα,σέ ένα ταξίδι διάρκειας δυόμιση ωρών περίπου,την δέ δεύτερη -στην επιστροφή- μόνο κάποιος έκανε μιά κλήση,είπε "έλα,σέ κανένα μισάωρο φτάνω" καί...αυτό ήταν όλο.

Τρίτον,όλα τά κινητά έχουν ρύθμιση μέ την οποία απενεργοποιείται ο ήχος κλήσεων και μηνυμάτων,οπότε μπορείς κάλλιστα να δέχεσαι τίς κλήσεις ή τά μηνύματά σου χωρίς να ενοχλής τους διπλανούς σου μέ τά κουδουνίσματα.Οσο γιά το mp3 player,μπορείς να το ακούς και μέ τά ακουστικά σου.

Τό ΣοφόΠαιδί,μέ το να λέη οτι "στό αεροπλάνο θά υπάρχουν πολλοί..." κάνει μιά αστήρικτη και ατεκμηρίωτη υπόθεση.Μέ την ίδια λογική,άς απαγορευτή η χρήση τού κινητού στίς καφετέριες,στά εστιατόρια,στά πάρκα,στο πεζοδρόμιο κλπ αφού καί εκεί "θά υπάρχουν πολλοί" που δέν καταλαβαίνουν οτι ο διπλανός σου μπορεί να ενοχλήται άν εσύ μιλάς στο κινητό σου ή στέλνεις μήνυμα.....

Καί τελικά (μέ την ίδια πάντα λογική),άς απαγορευτή τελείως η χρήση τού κινητού παντού.Τί θέλαμε και το επινοήσαμε;Μιά χαρά ήμασταν και χωρίς αυτό,έτσι δέν είναι;Αμα κόφτεται κάποιος τόσο πολύ πιά να τηλεφωνήση από το δρόμο,υπάρχουν και οι θάλαμοι μέ τά καρτοτηλέφωνα......
 
Κινητά τηλέφωνα στις πρώτες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες

Έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω γιατί δυστυχώς σταμάτησα να ταξιδεύω συχνά αν και παρακολουθώ... Τις προάλλες όμως διάβασα
αυτό εδώ: http://europa.eu/rapid/pressRelease...format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en και έχω γίνει μάρτυρας (και μέτοχος) σε διάφορες συζητήσεις για την πολλαπλή επίδραση των κινητών σε πτήση.

Διορθώστε με όπου κάνω λάθος. Μέχρι τώρα, τα κινητά απαγορεύονταν κατά βάση επειδή υπάρχει η πιθανότητα παρεμβολής στα όργανα πλοήγησης. Από μια μικρή έρευνα, δεν βρήκα στοιχεία που με σιγουριά να καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα. Από όσα έχω καταλάβει, από τη στιγμή που αποτελούν υπολογίσιμο ρίσκο, απαγορεύονται εξ'ολοκλήρου, με το παρόν καθεστώς των αεροσκαφών και εννοώ τον τρόπο κατασκευής των οργάνων πλοήγησης που δεν είναι εντελώς θωρακισμένα απέναντι σε αυτές.

Επίσης, υπάρχει και το ζήτημα της ηρεμίας μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους, καθώς όλοι ξέρουμε τα επίπεδα θορύβου (ειδικά πίσω από τους κινητήρες) και πόσο επίπονες θα μπορούσαν να είναι οι προσπάθειες επικοινωνίας, για τους γύρω επιβάτες.

Η γνώμη μου είναι οτι δεν θα έπρεπε να επιτρέπονται τα κινητά εντός πτήσης. Όλα μπορούν να περιμένουν και είναι θέμα προγραμματισμού. Φυσικά πιστεύω το ακριβώς αντίθετο για την παροχή internet στον αέρα.

Θα ήθελα να δω τις απόψεις σας πάνω στο θέμα καθώς και περεταίρω μελέτες (πιθανόν καταληκτικές?) πάνω στο ζήτημα των παρεμβολών...
 
Προβλέπω χαος! Η ενοχληση θα ειναι αναλογη της εποχης του smoking / non smoking που στην πραγματικοτητα ολη η καμπινα γινοταν τεκες. Βεβαια παλι, λιγοτερο ενοχλητικο από τα μωρα που κλαινε συντονισμενα... κ διαβολεμενα.

Θα συμφωνησω απολυτα με το ιντερνετ, δεδομενου ότι εκτος απο ψυχαγωγια κατα τη διαρκεια πολυωρων πτησεων προσφερει και δυνατοτητα επικοινωνιας μεσω skype και άλλων αναλογων προγραμματων.
 
Εγώ δέν καταλαβαίνω ακόμα καί αυτό το περί "ζωνών ηρεμίας",που λέει και το άρθρο οτι υπάρχουν στά τραίνα.Κάθε μέρα μπαίνω σέ μετρό και ηλεκτρικό,δέν είδα ποτέ να είναι ΟΛΟΙ οι επιβάτες στο βαγόνι μ'ένα κινητό στο χέρι και νά μιλάνε.Μήπως θα έπρεπε να απαγορευτή να μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας;Κι'αυτό μπορεί να ενοχλή κάποιους.

Αν,λοιπόν,είναι επίσημα και υπεύθυνα βεβαιωμένο οτι η χρήση τού κινητού στο αεροπλάνο δέν θά επηρεάση τά όργανα καί δέν θα μάς στείλη στό Τουρκμενιστάν αντί γιά τήν Νέα Υόρκη,γιατί τόσος φόβος οτι θά τό χρησιμοποιούν όλοι οι επιβάτες μιάς πτήσης;Στην πραγματικότητα,θά τό χρησιμοποιήσουν μόνο όσοι έχουν κάποιο σοβαρό λόγο νά τό κάνουν.

Γιά παράδειγμα,κάποιος που πρόκειται νά μετάσχη σέ μιά σύσκεψη καί βλέπει οτι,λόγω holding,τό αεροπλάνο θά αργήση να προσγειωθή,γιατί να μήν μπορή να ειδοποιήση τους υπόλοιπους τής σύσκεψης ώστε νά μήν αρχίσουν χωρίς αυτόν;

Αλλο πράγμα βέβαια τό κάπνισμα,καθώς τό τσιγάρο δέν είναι εργαλείο αλλά απλά ένα "ευφραντικό" (καί πολύ βλαβερό μάλιστα),οπότε καλώς έχει απαγορευτεί η "χρήση" του εν πτήσει...
 
Μα για πια χρήση κινητού μιλάτε; Από κάποιο υψόμετρο και έπειτα τα κινητά δεν πιάνουν. Πέρα από αυτό ένας μεγάλος αριθμός ενεργοποιημένων κινητών μπορεί πράγματι να δημιουργήσει πρόβλημα.
 
Όποιος καεί απ' το χυλό, φυσάει κ το γιαούρτι λέει ο λαός. Κάποιοι υποστηρίζουν πως η χρήση του κινητού εν πτήση μπορεί να επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά του άφους. Από προσωπική εμπειρία (από Μήλο ως 35 βόρεια του LGIR στα >1000 πόδια δεν πιάνει κανένας ασύρματος, οπότε η επικοινωνία με το FIC γίνεται χαλαρά με κινητούμπα και ξενοιάζεις), πολλά πράγματα έχουν επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά μου, αλλά το κινητό ποτέ.
Αλλά, με δεδομένο ότι καμιά εταιρία δεν χάνει επιβάτες από την απαγόρευση χρήσης κινητών, αλλά υπάρχει μία στο εβδομηντάκις εκατομύριο να τρεμοπαίξει η μαγνητική σου αν βρεθείς ανάστροφα και με 70 μοίρες βύθιση και το μπλουτούθι πέσει πάνω στη μαγνητική από την σκληρή του πλευρά, γιατί να μην το απαγορεύσουν?
Ελπίζω μόνο στο μέλλον, να μη βγει κάνας εξτρεμιστης-υπερακτιβιστής-υπερδραστήριος οικολόγος και υποστηρίξει με εξίσου γερά επιχειρήματα πως οι κλανιές προκαλούν rapid decompression αν πετάς μεταξύ 14739 και 15108 πόδια με άνοδο και 12 μοίρες κλίση, γιατί τότε στο όνομα του flight safety, κατά το boarding θα μας βάζουν φελούς στην πορδο-οπή.... :wall:
 
Έχω ξαναγράψει πως δεν είναι αποδεδειγμένο αν τα κινητά όντως επηρεάζουν συστήματα του αεροσκάφους (και όχι μόνο τα όργανα όπως πιστεύει η πλειοψηφία των ανθρώπων)! Όμως δεν είναι αποδεδειγμένο ούτε πως δεν επηρεάζουν!
Συνεπώς και προς αποφυγήν δυσάρεστων εκπλήξεων, απαγορεύονται.
Για παράδειγμα, σε κάποια πρόσφατα συμβάντα αποσυμπίεσης της καμπίνας,
ένα από τα σενάρια είναι, πως ενεργοποιημένο κινητό την ώρα της πτήσης επηρέασε έναν πολύ απλό υπολογιστή που ελέγχει την outflow valve :rolleyes:
Όσον αφορά το θέμα της ηρεμίας-ησυχίας στην καμπίνα εξαιτίας της μη χρήσης κινητών, συμφωνώ απολύτως.
Δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να ακούω για τη ζωή του καθενός! Για προσωπικές σχέσεις, δουλειές και το σημαντικότερο: Τι φαϊ θα έχει μόλις φτάσει σπίτι...
 
nikos_k.":325b8z0r said:
Για παράδειγμα, σε κάποια πρόσφατα συμβάντα αποσυμπίεσης της καμπίνας,
ένα από τα σενάρια είναι, πως ενεργοποιημένο κινητό την ώρα της πτήσης επηρέασε έναν πολύ απλό υπολογιστή που ελέγχει την outflow valve :rolleyes:

Ok, μία μόνο ερώτηση σε όποιον εδώ πέρα έχει τέτοιου είδους τεχνικές γνώσεις: Η outflow valve, δεν είναι ένας απλός ηλεκτρικός πρεσοκύλινδρος?? Σε απλά ελληνικά, έχω την εντύπωση πως είναι ένα καλώδιο τυλιγμένο γύρω από ένα μαγνήτη, όπως τα κλασικά πηνία, με την ιδιότητα να κινείται ο κεντρικός του άξονας όταν του αυξομειώνεις το παρεχόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Είναι δυνατόν να επηρρεάσεις αυτό το πράγμα?? SOS Mythbusters, over... :wall:

nikos_k.":325b8z0r said:
Όσον αφορά το θέμα της ηρεμίας-ησυχίας στην καμπίνα εξαιτίας της μη χρήσης κινητών, συμφωνώ απολύτως.
Δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να ακούω για τη ζωή του καθενός! Για προσωπικές σχέσεις, δουλειές και το σημαντικότερο: Τι φαϊ θα έχει μόλις φτάσει σπίτι...

Φίλτατε Νίκο, ούτε εγώ μπορώ να αντέξω το Κατιναρίο και το ξεφτυάρισμα που πέφτει μέσω κινητού, ειδικά σε ένα χώρο από τον οποίο δεν μπορώ να ξεφύγω. Αλλά, κρίνοντας παγκοσμίως από τις εκπομπές που προβάλλονται στα κατά τόπους χαζοκούτια, εκπομπές τύπου "Η ώρα της αλήθειας","Κους-κους","Oprah Winfrey Show" και λοιπά, θεωρώ πως ένα μεγάλο, μα πολύυυυυυ μεγάλο μέρος των συνανθρώπων μας, έχει ανάγκη να ακούει τι κάνει ο διπλανός του: Για προσωπικές σχέσεις, δουλειές και το σημαντικότερο: Τι φαϊ θα έχει μόλις φτάσει σπίτι....
Οι άνθρωποι αυτοί, ΑΠΑΙΤΟΥΝ και ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ την χρήση κινητών εν πτήση, αν όχι τα δικά τους, τουλάχιστον των γύρω τους. Όχι γι αυτούς, για τη φουκαριάρα τη μάνα τους βρε αδερφέ...
 
Εγώ θά ξαναεπιμείνω,γιά πεντακοσιοστή τόση φορά,στό δήθεν "επιχείρημα" τής ησυχίας-ηρεμίας.Μέ την ίδια λογική,θά'πρεπε να απαγορεύεται στά δημόσια μέσα μεταφοράς νά μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας,έτσι δέν είναι;Διότι εγώ που χρησιμοποιώ τέτοια μέσα καθημερινά,πολύ σπάνια βλέπω ανθρώπους να μιλάνε στό κινητό -καί μάλιστα γιά πολλή ώρα.Καί βέβαια ποτέ δέν είναι ΟΛΟΙ οι συνεπιβάτες μου μ'ένα κινητό στό χέρι όση ώρα βρίσκονται στο όχημα.Αντιθέτως,έχω δεί αρκετές φορές παρέες νά φωνάζουν,νά χασκογελάνε δυνατά,κάποιες φορές μάλιστα νά ουρλιάζουν,χωρίς να τούς λέη κανείς τίποτε.Γιατί λοιπόν δέν βάζουν στά δημόσια μέσα μεταφοράς μιά ταμπέλα που να λέη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΟΜΙΛΕΙΝ-ΜΟΥΓΚΑ ΒΟΥΒΑ ΟΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗΤΕ-ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΖΗ Ο ΟΔΗΓΟΣ/ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ/ΕΛΕΓΚΤΗΣ/ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΠΙΠΕΡΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ.

Καί θά καταλήξω λέγοντας και πάλι:Αν η χρήση κινητού εν πτήσει επηρεάζει τά όργανα κλπ ηλεκτρονικά τού αεροπλάνου τότε ναί,νά απαγορευτή.Αν όμως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δέν τά επηρεάζει (ή άν έχουν ληφθεί τά κατάλληλα μέτρα ώστε να μήν τά επηρεάζη),τότε δέν υπάρχει κανένας λόγος νά απαγορευτή η χρήση τού κινητού εν πτήσει.
 
TeaCHeRaKiS":3axm98k5 said:
Προβλέπω χαος! Η ενοχληση θα ειναι αναλογη της εποχης του smoking / non smoking που στην πραγματικοτητα ολη η καμπινα γινοταν τεκες. Βεβαια παλι, λιγοτερο ενοχλητικο από τα μωρα που κλαινε συντονισμενα... κ διαβολεμενα.

Όσο και να με ενοχλεί, δεν μπορώ να κρατήσω κακία στα μωρά. Είναι μάλλον μεγάλο βάσανο να βρίσκεσαι σε ένα αεροπλάνο χωρίς το σώμα σου να έχει προετοιμάσει τις αντοχές σου. Μπορώ όμως να κρατήσω κακία σε γονείς που τα υποβάλλουν σε τέτοιο βασανιστήριο χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος (ε, αν υπάρχει, τι να κάνουμε ρε παιδιά....). Το δύσκολο είναι να ξεχωρήσεις το λόγο που ταλαιπωρούνται....
Τεσπά.Πράγματι η ενόχληση φαντάζομαι οτι θα φτάσει σε απαράδεκτα επίπεδα, όταν οι τιμές της τηλεφωνίας εν πτήσει, θα πέσουν....
Επίσης, να συμπληρώσω σε αυτό που είπες οτι το internet είναι και αθόρυβο :p

Hastaroth":3axm98k5 said:
Εγώ δέν καταλαβαίνω ακόμα καί αυτό το περί "ζωνών ηρεμίας",που λέει και το άρθρο οτι υπάρχουν στά τραίνα.Κάθε μέρα μπαίνω σέ μετρό και ηλεκτρικό,δέν είδα ποτέ να είναι ΟΛΟΙ οι επιβάτες στο βαγόνι μ'ένα κινητό στο χέρι και νά μιλάνε.Μήπως θα έπρεπε να απαγορευτή να μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας;Κι'αυτό μπορεί να ενοχλή κάποιους.

Καταρχάς, τα επίπεδα θορύβου στα τρένα είναι πολύ μικρότερα από τα αντίστοιχα σε αεροσκάφη. Στα περισσότερα ευρωπαϊκά τρένα ούτε που ακούς τίποτα από την κίνηση του τρένου. Δεν συγκρίνονται. Eπίσης, το τρένο σου δίνει τη δυνατότητα να πας μια βόλτα, να πας να κάτσεις όπου θέλεις (τις περισσότερες φορές) και άλλες επιλογές που δεν σου τις δίνει το αεροσκάφος. Δεν θα τα σύγκρινα.

Hastaroth":3axm98k5 said:
Στην πραγματικότητα,θά τό χρησιμοποιήσουν μόνο όσοι έχουν κάποιο σοβαρό λόγο νά τό κάνουν.

Όσο πιο προσιτές είναι οι τιμές, τόσο λιγότερο σοβαροί θα είναι και οι λόγοι χρήσης του...

Hastaroth":3axm98k5 said:
Γιά παράδειγμα,κάποιος που πρόκειται νά μετάσχη σέ μιά σύσκεψη καί βλέπει οτι,λόγω holding,τό αεροπλάνο θά αργήση να προσγειωθή,γιατί να μήν μπορή να ειδοποιήση τους υπόλοιπους τής σύσκεψης ώστε νά μήν αρχίσουν χωρίς αυτόν;

Συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις, όταν κάποιος σε πτήση αργεί, ξέρουμε οτι είναι σε πτήση και μπαίνουμε στο site του αεροδρομίου να δούμε αυτό που θέλουμε.

kleopatra":3axm98k5 said:
Μα για πια χρήση κινητού μιλάτε; Από κάποιο υψόμετρο και έπειτα τα κινητά δεν πιάνουν. Πέρα από αυτό ένας μεγάλος αριθμός ενεργοποιημένων κινητών μπορεί πράγματι να δημιουργήσει πρόβλημα.

Δεν διάβασες το άρθρο :)
Επίσης, υπάρχει μελέτη που να επιβεβαιώνει παρεμβολή ή όχι, σε κάποια όργανα?

vassdel":3axm98k5 said:
Όποιος καεί απ' το χυλό, φυσάει κ το γιαούρτι λέει ο λαός. Κάποιοι υποστηρίζουν πως η χρήση του κινητού εν πτήση μπορεί να επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά του άφους. Από προσωπική εμπειρία (από Μήλο ως 35 βόρεια του LGIR στα >1000 πόδια δεν πιάνει κανένας ασύρματος, οπότε η επικοινωνία με το FIC γίνεται χαλαρά με κινητούμπα και ξενοιάζεις), πολλά πράγματα έχουν επηρρεάσει τα ηλεκτρονικά μου, αλλά το κινητό ποτέ.

Δεν είμαι χειριστής ούτε και ηλεκτρονικός αλλά, ξέρω πως άλλα συστήματα επηρεάζοναι και άλλα όχι. Επίσης απ'όσο μπορώ να ξέρω, υπάρχει ποικιλομορφία στα όργανα και τους τύπους τους. Μπορούμε να τα θεωρήσουμε όλα ως ασφαλή?


nikos_k.":3axm98k5 said:
Έχω ξαναγράψει πως δεν είναι αποδεδειγμένο αν τα κινητά όντως επηρεάζουν συστήματα του αεροσκάφους (και όχι μόνο τα όργανα όπως πιστεύει η πλειοψηφία των ανθρώπων)! Όμως δεν είναι αποδεδειγμένο ούτε πως δεν επηρεάζουν!
Συνεπώς και προς αποφυγήν δυσάρεστων εκπλήξεων, απαγορεύονται.


Προσωπικά πιστεύω οτι καλώς απαγορεύονται ακριβώς για τους λόγους που περιέγραψες πιο πάνω.

nikos_k.":3axm98k5 said:
Όσον αφορά το θέμα της ηρεμίας-ησυχίας στην καμπίνα εξαιτίας της μη χρήσης κινητών, συμφωνώ απολύτως.
Δεν είμαι εγώ υποχρεωμένος να ακούω για τη ζωή του καθενός! Για προσωπικές σχέσεις, δουλειές και το σημαντικότερο: Τι φαϊ θα έχει μόλις φτάσει σπίτι...

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως λόγω του υπάρχοντος θορύβου στα εροσκάφη, οι συνομιλίες μέσω κινητού θα είναι τραγέλαφος.

vassdel":3axm98k5 said:
nikos_k.":3axm98k5 said:
Για παράδειγμα, σε κάποια πρόσφατα συμβάντα αποσυμπίεσης της καμπίνας,
ένα από τα σενάρια είναι, πως ενεργοποιημένο κινητό την ώρα της πτήσης επηρέασε έναν πολύ απλό υπολογιστή που ελέγχει την outflow valve :rolleyes:

Ok, μία μόνο ερώτηση σε όποιον εδώ πέρα έχει τέτοιου είδους τεχνικές γνώσεις: Η outflow valve, δεν είναι ένας απλός ηλεκτρικός πρεσοκύλινδρος?? Σε απλά ελληνικά, έχω την εντύπωση πως είναι ένα καλώδιο τυλιγμένο γύρω από ένα μαγνήτη, όπως τα κλασικά πηνία, με την ιδιότητα να κινείται ο κεντρικός του άξονας όταν του αυξομειώνεις το παρεχόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Είναι δυνατόν να επηρρεάσεις αυτό το πράγμα?? SOS Mythbusters, over... :wall:

Σου έγραψε οτι το σενάριο λέει οτι μπορεί να επηρέασε τον υπολογιστή....

Hastaroth":3axm98k5 said:
Εγώ θά ξαναεπιμείνω,γιά πεντακοσιοστή τόση φορά,στό δήθεν "επιχείρημα" τής ησυχίας-ηρεμίας.Μέ την ίδια λογική,θά'πρεπε να απαγορεύεται στά δημόσια μέσα μεταφοράς νά μιλάμε καί μέ τους διπλανούς μας,έτσι δέν είναι;Διότι εγώ που χρησιμοποιώ τέτοια μέσα καθημερινά,πολύ σπάνια βλέπω ανθρώπους να μιλάνε στό κινητό -καί μάλιστα γιά πολλή ώρα.Καί βέβαια ποτέ δέν είναι ΟΛΟΙ οι συνεπιβάτες μου μ'ένα κινητό στό χέρι όση ώρα βρίσκονται στο όχημα.Αντιθέτως,έχω δεί αρκετές φορές παρέες νά φωνάζουν,νά χασκογελάνε δυνατά,κάποιες φορές μάλιστα νά ουρλιάζουν,χωρίς να τούς λέη κανείς τίποτε.Γιατί λοιπόν δέν βάζουν στά δημόσια μέσα μεταφοράς μιά ταμπέλα που να λέη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΟΜΙΛΕΙΝ-ΜΟΥΓΚΑ ΒΟΥΒΑ ΟΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΗΤΕ-ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΖΗ Ο ΟΔΗΓΟΣ/ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ/ΕΛΕΓΚΤΗΣ/ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΠΙΠΕΡΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ.

Θα σου δώσω μια εικόνα:
Σε οποιοδήποτε αεριοθούμενο, επιβάτης καθήμενος ΠΙΣΩ από τους κινητήρες, με το χέρι στο ένα αφτί, να προσπαθεί να μιλήσει στο τηλέφωνο φωνάζοντας.
Για να μιλήσεις στον διπλανό σου, αρκεί να χρησιμοποιήσεις λίγο πιο δυνατή φωνή απ'το κανονικό σε ένα αεροσκάφος. Τα περισσότερα κινητά έχουν μικρόφωνα που είναι υπερευαίσθητα και θα ακούγεται το σύμπαν.
Για να σου δώσω μια σύγκριση, πιστεύω οτι θα είναι σαν να προσπαθεί κάποιος μέσα σε ένα Α340 από το A παράθυρο, να προσπαθεί να μιλήσει με τον απέναντι στο ... δεν θυμάμαι τι γράμμα είναι το απέναντι παράθυρο... Ιδιέταιρα ευχάριστο για αυτούς που κάθονται στη μέση....

Hastaroth":3axm98k5 said:
Καί θά καταλήξω λέγοντας και πάλι:Αν η χρήση κινητού εν πτήσει επηρεάζει τά όργανα κλπ ηλεκτρονικά τού αεροπλάνου τότε ναί,νά απαγορευτή.Αν όμως ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δέν τά επηρεάζει (ή άν έχουν ληφθεί τά κατάλληλα μέτρα ώστε να μήν τά επηρεάζη),τότε δέν υπάρχει κανένας λόγος νά απαγορευτή η χρήση τού κινητού εν πτήσει.

Το είπα και πριν: Ξέρετε καμία καταληκτική μελέτη (είτε υπέρ, είτε κατά των κινητών), έστω για ορισμένα όργανα/αεροσκάφη?
Ψάχνω και δεν μπορώ να βρω.
 
Top