Κλείσιμο εταιριών

Πάντα κάποιος χάνει και κάποιος κερδίζει. Όσο πιο ισορροπημένο είναι το πράγμα βέβαια τόσο το καλύτερο. Ξέρει κανείς γενικά πως ήταν; Ήταν αξιόπιστη; Απέναντι στις υποχρεώσεις προς επιβάτες, συνεργάτες και εργαζόμενους;
 
Πριν από τον COVID από μηχανικούς που γνώριζα ήταν ευχαριστημένοι με όλο το πακέτο.
Από service καλύτεροι από Ryan και Wizz και οι τιμές ανταγωνιστικες.
Τώρα τι άπλυτα μπορεί να υπάρχουν αυτό είναι άλλο καπέλο.
 
Κάτι είδα φευγαλέα στην ιστοσελίδα τους που υπονοούσε ότι βρέθηκε ή είναι σε αναζήτηση επενδυτή αν θυμάμαι καλά. Φαίνεται ότι θέλουν να το παλέψουν.
 
Να ρωτήσω ακόμα κάτι για όσους γνωρίζουν: Στην ιστοσελίδα τους αναφέρεται ότι έχουν στόλο 18 αεροσκαφών, στην αναλυτική λίστα που επισυνάπτουν προκύπτουν 20 αεροσκάφη (2 B737-300, 6 B737-500 και 12 B737-800), ενώ το airfleets.net αναφέρει 12 αεροσκάφη συνολικά. Τελικά τι ισχύει αν έχει κάποιος αξιόπιστη ενημέρωση;
 
B737-500 X 2 και B737-800 X 3
 
Πρόλαβαν τόσο γρήγορα και τα ξεφορτώθηκαν; Τα -500 δεν είναι πολύ παλιά; Υπάρχει κάποιο πλάνο για το μέλλον;
 
Η Blue Air διαδίδει την επανέναρξη πτήσεων στις 10/10/2022 μετά την αναδιοργάνωση και τακτοποίηση των οικονομικών της...
 
Αρκετά δύσκολο! Υπάρχουν, προς το παρόν "φήμες", ότι οι πιστωτές της blue και της Tarom, προσπαθούν να πάρουν τα χρωστούμενα μέσω εκκαθάρισης. Με τέτοια αναστάτωση, ποιος θα κάνει κρατήσεις :rolleyes:
Υπάρχουν ενδείξεις, ότι με τον ένα η τον άλλο τρόπο, η τοπική αγορά θα αναδιαρθρωθει περισσότερο, με το μομεντουμ να ευνοεί μεγαλύτερες και μικρότερες LCCs που κάνουν p2p απο διαφορές πόλεις της Ρουμανίας προς δυτική Ευρώπη.
 
Η ΙΑΤΑ ανακοίνωσε χθες την αναστολή της συμμετοχής της 0B στο BSP, απαγορεύοντας ουσιαστικά στους Ρουμάνους να πραγματοποιούν πωλήσεις για μελλοντικά ταξίδια μέσω offline και online ταξιδιωτικών γραφείων.
 
Top