no frills
First-Class-Member
cavo_paradiso":210cv6t5 said:Στα χαρτιά ναι. Αλλα άμα εσείς το λέτε ιδιωτικό με τον τρόπο που λειτουργεί... Και άντε να το πούμε ιδιωτικό, είναι όμως ο κανόνας η η εξαίρεση των ιδιωτικών αεροδρομίων? Γιατί όπως ηπα k πριν αλλιώς τα έχω συνηθίσει εγώ τα ιδιωτικά
Όσο για την ανταγωνιστικότητα ΕΠΙΒ’ΛΛΕΤΑΙ να χτιστεί ένα τουλάχιστον μικρό αεροδρόμιο ακόμα στην αθηνα κατά την γνώμη μου. Η στην τελική άμα δεν μπορούνε στην αθηνα, στην κόρινθο, στην σαλαμίνα
κατι μαλλον δεν πιανω....το προβλημα σου ειναι το ιδιοκτησιακο καθεστος του βενιζελου η το αν ο ανταγωνισμος δημιουργει πτωση στις τιμες??
αν οντως σε απασχολει το πρωτο τοτε πρεπει να ξερεις οτι το αεροδρομιο κατασκευαστηκε με την μεθοδο της αυτοχρηματοδοτησης. μια μεθοδο πολυ διαδεδομενη τα τελευταια χρονια σε ολο τον δυτικο κοσμο. αυτο σημαινει πως επειδη το ελληνικο δημοσιο δεν ειχε η δεν ηθελε να επεδυσει στην κατασκευη ενος αεροδρομιου επετρεψε σε καποιον ιδιοτη να το κατασευασει και να το διαχειριστει για καποια χρονια. μετα το περας των χρονων αυτων το αεροδρομιο παιρναει σε δημοσια χερια.
κατι παρομοιο εγινε και στην αττικη οδο και αν δεν κανω λαθος και στο γιοφυρι του ριο ντε πατρειρο.
οσο για το αν τα ιδιοτικα αεροδρομια ειναι κατα αναγκη φτηνοτερα απο τα δημοσια...εδω επετρεψε μου να διαφωνησω...και μαλιστα καθετως. αεροδρομια οπως του αμστερνταμ, φρανκφουρτη, χιθροου, ζυριχης ειναι ιδιοτικα..αλλα ειναι και ακριβα.
μαλλον ταυτιζεισ την εννοια secondary airport με την private airport