Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Δε θα έπρεπε να μπει κάποιος ορος για τη μείωση των δρομολογίων όπου υπάρχει γρήγορη γραμμή τρένου όπως βάλανε στην airfrance κ στην austrian;
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Κακώς μπήκε σε Air France και Austrian και καλώς ελπίζω να μην μπει στην Α3 ή σε οποιονδήποτε άλλο.
Προτιμώ να επιλέγω εγώ ως ενήλικος με τι μέσο θα ταξιδέψω και σε ποιόν θα δώσω τα ωραία μου λεφτά και οχι ένας καρεκλοκένταυρος να αποφασίζει για εμένα χωρίς εμένα λες και είμαι πεντάχρονο.
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Το δημόσιο ειμαστε εμείς που πληρώνουμε φορους, ΦΠΑ, τελη κυκλοφορίας, ΕΝΦΙΑ και απο αυτά τα λεφτουδάκια θα δώσει τα 120εκ στην Aegean... Τον δε καρεκλοκένταυρο που αποφασίζει, αν δεν κάνω λάθος πάλι εμείς δια της ψήφου μας στο κόμμα που ειναι στην εξουσία, του δώσαμε την δυνατότητα να το κανει. Μου φαίνεται αντιφατικό να θέλουμε το κράτος να παρεμβαίνει για να διασώσει καποιον, αλλα την ιδια στιγμή να το θεωρούμε ανίκανο για να παίρνει σωστές αποφάσεις... Τέλος, και σύμφωνα με το πλάνο διάσωσης, γιατί αλήθεια λέμε οτι καλώς τα δίνει, δεν ειναι καλός manager το κράτος και να αφήσουμε τη Aegean με τη σημερινή του διοίκηση χωρίς παρεμβάσεις, αλλά το κράτος θα πάρει τη σωστή απόφαση, επωφελεία του δημοσίου συμφέροντος για να ρευστοποιήσει τα swaps την κατάλληλη στιγμή ...Μήπως, για μια ακόμα φορά, το κράτος δια των εκπροσώπων του θα παρει αποφάσεις συμφέρουσες μονο για τα συμφέροντα που εξυπηρετει ? Αλλωστε βλέπουμε παράλληλα και το θέμα της αγορά των μετοχών της Πειραιώς για 6 ευρώ, την ώρα που η αξία τους ειναι 0,60 !
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Όπως έγραψα και στον άλλο το κράτος παρεμβαίνει ώστε να μην χάσει μια εταιρεία που έφτασε να του δίνει 400 εκατομμύρια τον χρόνο.
Οι καρεκλοκένταυροι του που έχεις σε εκτίμηση λόγω ανικανότητας δεν πρέπει να πλησιάσουν το ΔΣ.
Όσο για το ποιος θα διαλέγει πως θα ταξιδεύουμε σκέψου μόνο το ότι επί δεκαετίες όποιο μέσο μεταφοράς είχε στο κουμάντο του αυτό πήγε από το κακό στο χειρότερο.
Επέτρεψε μου λοιπόν να μην εμπιστευτώ την κρίση τους για το ποιο είναι το καλό μου.
Όποιος βέβαια αισθάνεται πως χρειάζεται νταντά μπορεί να πηγαίνει στη Θεσσαλονίκη και με ποδήλατο αν θέλει.
Αλλά επιθυμώ για εμένα να αποφασίζω εγώ.
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

MerNion":37s4r45c said:
ΧΑΧΑΧΑ! Βγήκαμε off topic! Πάμε για κάδο!
Luz, αν θες να ξαναζήσεις στιγμές ΟΑ, βάλε να δεις καμια ταινία με τον πρέκα ή κάνα ντοκυμαντερ για την ΟΑ και άσε την Aegean να κανει την δουλεια της

Γιατί που διαφέρει μια κρατικοδίαιτη Α3 από την κρατική Ο.Α;
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Καραμήτρος Air":e737sh3v said:
Όπως έγραψα και στον άλλο το κράτος παρεμβαίνει ώστε να μην χάσει μια εταιρεία που έφτασε να του δίνει 400 εκατομμύρια τον χρόνο.
Οι καρεκλοκένταυροι του που έχεις σε εκτίμηση λόγω ανικανότητας δεν πρέπει να πλησιάσουν το ΔΣ.
Όσο για το ποιος θα διαλέγει πως θα ταξιδεύουμε σκέψου μόνο το ότι επί δεκαετίες όποιο μέσο μεταφοράς είχε στο κουμάντο του αυτό πήγε από το κακό στο χειρότερο.
Επέτρεψε μου λοιπόν να μην εμπιστευτώ την κρίση τους για το ποιο είναι το καλό μου.
Όποιος βέβαια αισθάνεται πως χρειάζεται νταντά μπορεί να πηγαίνει στη Θεσσαλονίκη και με ποδήλατο αν θέλει.
Αλλά επιθυμώ για εμένα να αποφασίζω εγώ.

Δίνει 400εκ ευρώ από τη φορολογία και τις εισφορές και βγάζει κέρδος.Δεν τα χαρίζει στο κέρδος.Κι εγώ που πληρώνω φόρους και εισφορές δίνω στο κράτος.Όμως δεν έρχεται να μου χαρίσει λεφτά...

Οι διοικήσεις στις ΔΕΚΟ ορίζονται από τον εκάστοτε υπουργό και είναι "της αγοράς" δεν είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι.Πριν μερικά χρόνια τη ΔΕΗ τη διοικούσε άνθρωπος που πριν ήταν στην Toyota Europe.Άρα αν το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που έπρεπε,ευθύνεται και ο υπουργός που τον επέλεξε.
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Montezouma":3vivwkuj said:
Δε θα έπρεπε να μπει κάποιος ορος για τη μείωση των δρομολογίων όπου υπάρχει γρήγορη γραμμή τρένου όπως βάλανε στην airfrance κ στην austrian;

Η διαφορα είναι ότι οι Γαλλικοί και οι Αυστριακοί σιδηρόδρομοι είναι κρατικές εταιρείες,και όχι ιδιωτικές,και τα κράτη,που είναι σοβαρά κράτη,θέλουν να διατηρήσουν την κερδοφορία των εταιρειών τους και να μη δώσουν ελεύθερο πεδίο σε ιδιώτες που επιβιώνουν με τα λεφτά του κράτους.Εδώ γίνεται το αντίστροφο.Κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους να πάρουν οι ιδιώτες έργο που ανήκει στο κράτος.
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Άλλο ένα άρθρο από τον Υπουργό Τουρισμού: https://www.airnews.gr/2020/11/26/%ce%b ... %86%ce%bf/
Ισχυρίζεται πως ο τρόπος χρηματοδότησης της εταιρείας γίνεται με τέτοιο τρόπο που ο Έλληνας φορολογούμενος «θα κερδίσει ανάλογα με το πόσο καλά θα πάει η εταιρεία στο μέλλον» ΑΝ όμως δεν πάει καλά κύριε Υπουργέ τότε ποιος θα πληρώσει την ζημιά? Τα κέρδη ποιοι θα τα μοιραστούν? Μετοχές θα πάρει το Κράτος για να πάρει και τα αντίστοιχα με την χρηματοδότηση κέρδη και φυσικά να ρισκάρει και στην ζημιά αφού επιθυμεί να γίνει επενδυτής? Δηλαδή το Κράτος είναι καλός επενδυτής στο να χρηματοδοτεί αλλά κακός Manager?
Ισχυρίζεται δε ότι η Κυβέρνηση έθεσε ως προϋπόθεση και «ΑΠΑΙΤΗΣΕ την συμμετοχή των μετόχων – επιχειρηματιών της εταιρείας κατά το ήμισυ της Κρατικής χρηματοδότησης». Η συμμετοχή ή μη των μετόχων είναι και η φυσική υποχρέωσή των και όχι του Κράτους. Από την στιγμή που ή εταιρεία καλεί σε βοήθεια το Κράτος ή οποιονδήποτε άλλο χρηματοδότη, τότε θα πρέπει να του δώσει και τις απαραίτητες μετοχές. Επειδή όμως υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν το αντίθετο έχω ένα ερώτημα. Θα μπορούσε κάποιος να μου δανείσει χρήματα χωρίς εγγύηση και να του τα επιστρέψω όταν η επιχείρησή μου ΘΑ έχει κέρδη?
Στάθηκε λέει «αρωγός και βοήθησε την πατρίδα μας κατά την διάρκεια της κρίσης» Με ποιόν τρόπο κύριε Υπουργέ? Πραγματοποιώντας κάποια δρομολόγια για να μεταφέρει είδη προστασίας με επιβατικά α/φη? Είχαν πάρει άραγε την απαραίτητη έγκριση τα συγκεκριμένα α/φη για αυτό τον τρόπο μεταφοράς? Γνωρίζει άραγε ο Υπουργός πότε εκδόθηκε η σχετική έγκριση? Η ΥΠΑ τι έκανε άραγε? Οι εμπλεκόμενοι δεν φέρουν καμία ευθύνη? Δηλαδή δεν πληρώθηκε η εταιρεία για αυτά τα δρομολόγια? Μήπως είχε γίνει κάποια συμφωνία και να το αποτέλεσμα της χρηματοδότησης? Έγινε διαγωνισμός για αυτή την μεταφορά ή ανάθεση? Ζητήθηκε από τις άλλες εταιρείες η συμμετοχή των ή αφέθηκαν στην μοίρα τους? Ανοίξατε άρον - άρον τα σύνορα για τους τουρίστες και να τα αποτελέσματα. Κλείσατε τα σύνορα των Ανατολικών χωρών και καθηλώσατε τις άλλες αεροπορικές εταιρείες. Δεν έχουν αυτές εργαζόμενους? Δεν πληρώνουν ως οφείλουν και αυτές φόρους? Το να πληρώσει κάποια εταιρεία Χ χρηματικό ποσό για φόρους και ασφάλιστρα είναι υποχρέωσή της, δεν δωρίζει υποχρεούται. Τόσες και τόσες Ελληνικές εταιρείες καταβάλουν αυτά τα ποσά. Δηλαδή αν δεν θα υπάρχει η συγκεκριμένη εταιρεία ή αν συρρικνωθεί δεν θα έλθουν τουρίστες στην Ελλάδα? Ειπώθηκε ότι είναι ο flag carrier της Ελλάδος!!!!!. Αυτή είναι η σχετική έννοια του όρου? Δηλώνω για μια ακόμη φορά ότι δεν επιθυμώ το κλείσιμο καμίας αεροπορικής εταιρείας, απεναντίας στηρίζω και επιθυμώ την ύπαρξή των αλλά όμως ΟΛΩΝ. Τα ρίσκα της όποιας επένδυσης τα αναλαμβάνουν οι εκάστοτε μέτοχοι. Δεν είδα όμως κανέναν να υποστηρίζει την βιωσιμότητα και των άλλων που είναι με τα κλειδιά στο χέρι να κλειδώσουν την εξώπορτα.
 
Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Luz":311sv2ue said:
Καραμήτρος Air":311sv2ue said:
Όπως έγραψα και στον άλλο το κράτος παρεμβαίνει ώστε να μην χάσει μια εταιρεία που έφτασε να του δίνει 400 εκατομμύρια τον χρόνο.
Οι καρεκλοκένταυροι του που έχεις σε εκτίμηση λόγω ανικανότητας δεν πρέπει να πλησιάσουν το ΔΣ.
Όσο για το ποιος θα διαλέγει πως θα ταξιδεύουμε σκέψου μόνο το ότι επί δεκαετίες όποιο μέσο μεταφοράς είχε στο κουμάντο του αυτό πήγε από το κακό στο χειρότερο.
Επέτρεψε μου λοιπόν να μην εμπιστευτώ την κρίση τους για το ποιο είναι το καλό μου.
Όποιος βέβαια αισθάνεται πως χρειάζεται νταντά μπορεί να πηγαίνει στη Θεσσαλονίκη και με ποδήλατο αν θέλει.
Αλλά επιθυμώ για εμένα να αποφασίζω εγώ.

Δίνει 400εκ ευρώ από τη φορολογία και τις εισφορές και βγάζει κέρδος.Δεν τα χαρίζει στο κέρδος.Κι εγώ που πληρώνω φόρους και εισφορές δίνω στο κράτος.Όμως δεν έρχεται να μου χαρίσει λεφτά...
Οι διοικήσεις στις ΔΕΚΟ ορίζονται από τον εκάστοτε υπουργό και είναι "της αγοράς" δεν είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι.Πριν μερικά χρόνια τη ΔΕΗ τη διοικούσε άνθρωπος που πριν ήταν στην Toyota Europe.Άρα αν το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που έπρεπε, ευθύνεται και ο υπουργός που τον επέλεξε.
• Το κράτος εισπράττει 6-7 φορές περισσότερα από οσα μοιράζει σε μελίσματα η εταιρεία στους μετόχους της!

• Τα 120 που παίρνει απο το κράτος φετος και μάλιστα με δικαίωμα του δημοσίου να πάρει μετοχές της είναι οσα του έδωσε πέρυσι σε λιγότερο απο 4 μήνες!
Εσυ που πληρώνεις φορους και εισφορές εφόσον δουλεύεις στο ιδιωτικό τομέα (αν είσαι στο δημόσιο είναι λογιστικές εγγραφές και δεν μπαίνουν πραγματικά λεφτα στα κρατικά ταμεία) εφέτος εαν έχεις πρόβλημα οπως οι εταιρείες σου καλύπτει το κράτος μερος των ασφαλιστικών σου εισφορών, πρόγραμμα συνεργασία, έκτακτα βοηθήματα και εξτρα δαπάνες για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
ΟΛΑ τα παραπάνω ΔΕΝ ειναι λεφτά που δημιούργησε το κράτος. Φορολόγησε την υπεραξία που παράγουν επιχειρήσεις και εργαζόμενοι.

• Οι διοικήσεις στις ΔΕΚΟ ουσιαστική εξουσία να αλλάξουν την εταιρεία και την πορεία της δεν έχουν.
Πολύ απλά δεν έχουν διευθυντικό δικαίωμα. Το πραγματικό κουμάντο εχει λόγω του δημόσιου χαρακτήρα τους το συνδικάτο των εργαζομένων τους. Οι διοικητές ενδεχομένως να μπορούν να αλλάξουν τη μάρκα χαρτιού υγείας που προμηθεύεται η εταιρεία ΑΝ συμφωνήσει βέβαια το συνδικάτο.

Luz: Η διαφορα είναι ότι οι Γαλλικοί και οι Αυστριακοί σιδηρόδρομοι είναι κρατικές εταιρείες,και όχι ιδιωτικές,και τα κράτη,που είναι σοβαρά κράτη,θέλουν να διατηρήσουν την κερδοφορία των εταιρειών τους και να μη δώσουν ελεύθερο πεδίο σε ιδιώτες που επιβιώνουν με τα λεφτά του κράτους.Εδώ γίνεται το αντίστροφο.Κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους να πάρουν οι ιδιώτες έργο που ανήκει στο κράτος.
Οι κρατικες εταιρείες μεταφορών σπάνια εως ποτέ δεν είναι κερδοφόρες.
Το κράτος καλα θα κανει να μην επιλέγει αυτο για τους πολιτες του ποιο μεσα για τις μετακινήσεις τους προτιμούν, επιβάλλοντας μάλιστα να χρησιμοποιούν αναξιόπιστες και πανάκριβες υπηρεσίες απλα και μόνο επειδή ειναι κρατικές.
Ο ΟΣΕ αποτελεί τρανό παράδειγμα. Ειχε φταίει την δεκαετία του 90 το κόστος του ανα επιβάτη που μετέφερε να ειναι υψηλότερο απο το να τους έστελνε με ταξι στον προορισμό τους αντι να λειτουργεί ο ίδιος τα τρενα του!
Το χάλι το βλέπουμε με την μητρική ΟΣΕ σήμερα και την ΕΡΓΟΣΕ και τις τεράστιες καθυστερήσει ςστον εκσυγχρονισμό του δικτύου και των σταθμών.
Αυτο που πρεπει να ενδιαφέρει ενα σοβαρό κράτος ειναι να υπάρχουν κερδοφόρες επιχειρήσεις που ροσφέρουν εργο.
Οι έχουσες κρατική διοίκηση σπανίως είναι. Οσο περισσότερες ιδιωτικές λοιπόν τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες να υπάρχουν κέρδη. Ωστε να εχει το δημόσιο φορολογητέα ύλη να φορολογήσει για να πληρώνει τα έξοδα του.

Ολα τα παραπάνω συμβαίνουν γιατι πολύ απλά η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών τους δεν τρούπωσαν στο Δημόσιο για να δημιουργήσουν και να παράξουν έργο και μετρήσιμα αποτελέσματα. Μπήκαν για να πέφτει ο μισθός βρέξει χιονίσει, να φεύγουν 14:30 για το σπίτι τους και να μην κινδυνεύει ποτέ η θέση τους οτιδήποτε και αν κάνουν ή δεν κάνουν.
 
Ξεκινάω από το τέλος!
Για το χάλι του ΟΣΕ ευθύνεται πρωτίστως το κράτος που εσκεμμένα άφησε την εταιρεία να διαλυθεί προς όφελος των ιδιωτών που εκτελούν χερσαίο μεταφορικό έργο,δηλαδή τα ΚΤΕΛ!Ο ΟΣΕ ήταν η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που έφτιαχνε την υποδομή του με δάνεια που έπαιρνε ο οργανισμός.Την επέκταση κι εκσυγχρονισμό του δικτύου του όφειλε να την κάνει το κράτος,και ο ΟΣΕ να λειτουργεί το σιδηρόδρομο.Το αποτέλεσμα ήταν ο ΟΣΕ να έχει χρέη που οφείλονταν σε αυτά τα δάνεια.Επίσης,όπως και η κρατική Ο.Α,ποτέ δεν εισέπραττε τα χρήματα για το έργο που προσέφερε στο κράτος.Ένοπλες δυνάμεις,πολύτεκνοι με μειωμένο εισιτήριο, άγονες γραμμές που έπρεπε να πηγαίνει τραίνο έστω και με 1 επιβάτη,δεν τα πληρωνόταν.Αντιθέτως τα ΚΤΕΛ στα χωριά πάνε με επιδότηση...Η OBB,η DB και λοιπές εταιρείες σιδηροδρόμων της Ευρώπης είναι κερδοφόρες.

Μπορείς να μου υποδείξεις πού είδες τα 400εκ ευρώ που λιβανίζεις ότι πλήρωσε στο κράτος η Α3;Και θα επανέλθω μετά για σχολιασμό!
 
Top