Κρατική ενίσχυση στην Aegean

OveLix":d8p8wvnp said:
Luz":d8p8wvnp said:
Οι προκαταβολές φόρου κλπ θεσπίστηκαν ως μέσο αντιμετώπισης του οικονομικού προβλήματος της χώρας.Θα έπρεπε ήδη να έχουν καταργηθεί όταν στρώσει η οικονομία.Αντ΄αυτού έμειναν μόνιμες...Και ο ΕΝΦΙΑ κλπ.Δεν είναι το ίδιο.Δε σου έδωσε χρήματα το κράτος,απλώς σου επέστρεψε αυτά που κακώς σου έπαιρνε...
Το κράτος δεν μπορεί να διασώζει επιχειρήσεις και να μην έχει λόγο σε αυτές.Αδιάφορο αν είναι αεροπορική ή μαγαζί με ρούχα ή καλλυντικάδικο

Όχι. Δουλειά του κράτους είναι να μαζεύει χρήματα όταν τα πράγματα πάνε καλά (ή και να διασώζει τον εαυτό του όταν τα πράγματα πάνε χάλια, εξ ου και φόροι τύπου ΕΝΦΙΑ κλπ), και να μοιράζει τα χρήματα αυτά όταν τα πράγματα πάνε εντελώς σκ@τ@ όπως τώρα.

Η χρεοκοπία του ελληνικού κράτους και η σημερινή πανδημία είναι δύο διαφορετικά γεγονότα (όπου, ωστόσο, το πρώτο επηρεάζει το δεύτερο). Θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι φορολογούμενοι έκαναν bail-out το κράτος από το 2010 και μετά. Ουσιαστικά, οι (πολλοί) φόροι μας και οι περικοπές μισθών επέτρεψαν στο κράτος να συνεχίσει να λειτουργεί. Σήμερα, το κράτος χρηματοδοτεί τις επιχειρήσεις για να συνεχίσουν αυτές να λειτουργούν. Αυτός είναι ο ρόλος του.

Το κράτος μαζεύει χρήματα από τη φορολογία για να πληρώνει υπηρεσίες που προσφέρει αυτό στο κοινωνικό σύνολο,όπως υγεία,παιδεία,ασφάλεια κλπ.Όχι να διασώζει εταιρείες.Αν είναι έτσι,θα έπρεπε να αποπληρώνει και τα δάνεια των ιδιωτών που δεν μπορούν να τα αποπληρώσουν αφού έχουν χάσει την εργασία τους ή για λόγους υγείας.

Καραμήτρος Air":d8p8wvnp said:
Οι προκαταβολές φ;oρου, η εισφορά αλληλεγγύης και ο ΕΝΦΙΑ μπήκαν ωστε το δημόσιο να μην κανει απολύσεις για να μειώσει τα έξοδα του. Αντίθετα απο οτι πιστεύουν πολύ ΔΕΝ γίνεται να μειώσεις έσοδα χωρίς αντίστοιχα να μειώσεις τα εξοδα.

Εαν το κράτος επιλέξει να εχει λ;oγο οπως τον εννοείς στις επιχειρήσεις αυτες ή θα κλείσουν ή το κράτος θα καλύπτει επ' άπειρο ζημιές καθε χρόνο. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να επανέλθει η Αιγαίου οταν τελειώσει οο εφιάλτης που ζο;yμε είναι το Δημόσιο και οι φωστήρες του να μην ανακατευτούν στην διοίκηση της. Μον ετσι ενδέχεται να φτάσει παλι σε μέγεθος που και κερδοφόρα θα ειναι, και θα μπορεί να δινει μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ καθε χρόνο στα κρατικά ταμεία.
Ομως ποσώς σας ενδιαφέρει τους θιασώτες του κρατισμού αυτό.
Να μεγαλώσει οσο το δυνατόν περισσότερο ο έλεγχος του κράτους στην οικονομία θέλετε, να ειναι οσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις κρατικές και να ζήσουμε πάλι τα τιμημένα 80's!

Το δημόσιο μειώθηκε,αλλά και όλο να απολυόταν το προσωπικό,τα χρέη δεν καλύπτονταν ιδίως από τη στιγμή που κάποιες υπηρεσίες θα έπρεπε να λειτουργούν έστω και από ιδιώτες.
Από το επισημασμένο διαπιστώνει κανείς την άγνοια σου για την λειτουργία των Ανωνύμων Εταιρειών...Ως εκ τούτου δεν έχει αξία να συνεχίσω...Σε λίγο θα μας πεις ότι πληρώνονται οι Α.Ε π.χ το αεροδρόμιο στο οποίο έχει μετοχές το κράτος,από τον κρατικό προϋπολογισμό...
 
Οχι, το δημόσιο δεν μειώθηκε, αυξήθηκε κατά πολύ η φορολογία προκειμένου να μην μειωθεί το δημόσιο.
Εαν μεγάλο μέρος των υπηρεσιών που προσφέρει το δημόσιο είχαν αποκρατικοποιηθεί και καλύπτονταν από ιδιώτες και λιγότερο θα μας κόστιζαν και καλύτερες υπηρεσίες θα είχαμε.
Το δημόσιο χρέος μας σίγουρα δεν θα καλυπτόταν μιας και οφείλετε κατά βιάση στο έλλειμμα του ανταποδοτικού ασφαλιστικού μας συστήματος.

Και επίσης οχι, θέλω να πιστεύω πως μόνο λόγο άγνοιας δεν γνωρίζεις πως μια εταιρική οντότητα περιλαμβανομένων των Α.Ε. όπως η κρατική Ολυμπιακή, η ΕΡΤ, ο ΟΣΕ, η ΛΑΡΚΟ, η ΕΒΖ, η ΕΑΒ και πάρα πολλές άλλες ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με μια πραγματική Α.Ε. που οι ιδιοκτήτες της είναι ιδιώτες.
 
Luz":3md9qcf5 said:
OveLix":3md9qcf5 said:
Στο μέλος που ζητάει να μάθει από πού προκύπτουν τα 400 εκατ. ευρώ τον χρόνο, το νούμερο αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας τον Μάιο. Το να μας έχει ξεφύγει μια πληροφορία είναι ανθρώπινο, το να αποκτούμε υφάκι και δυσπιστία η οποία προκύπτει από αυτήν ακριβώς την άγνοια αφήνω εσάς να το χαρακτηρίσετε.

Εγώ απλώς κοίταξα τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας από τη σελίδα της,και δεν προκύπτει πουθενά αυτό το νούμερο.Αν εσείς κ.Οβελίξ,που δεν έχετε ύφος,θεωρείτε ότι ξέρετε κάτι παραπάνω,πιθανόν να εργάζεστε στην εταιρεία και να έχετε εσωτερική πληροφόρηση που οι έξω από αυτή δεν έχουν,θα ήταν καλύτερα να μας διαφωτίσετε παρά να ειρωνεύεστε...
Οοοοοχι, δεν ακούμπησε η Αιγαίου το 2019 400 εκατομμύρια Ευρω σε δημόσια ταμεία!
Ο πρόεδρος μια εισηγμένης ειπε ψέματα δημόσια για κατι που οποιοδήποτε υπάλληλος των φορέων του Δημοσίου που τα εισέπραξε, ανταγωνιστής, συνδικαλιστής των παραπάνω υπηρεσιών, οποιαδήποτε πολιτικό κόμμα ή έστω κάποιος πονεμένος πρώην συνδικαληστής ή ακόμα και υπάλληλος της συχωρεμένης ΟΑ θα μπορούσε να διαπιστώσει αν είναι αλήθεια και να καταγγείλει τυχόν ανακρίβεια.

Πεδίο δόξης λαμπρό ανοίγεται μπροστά σου Luz. Ξεσκέπασε τους!
Απέδειξε πως η Ελλάδα δεν ειναι το φορολογικό Νταχάου που νομίζουμε πως είναι.

Μεταξύ μας για εταιρεία που τζίραρε 1,3 δις σκέφτομαι πως παλι καλά που δεν τους πήραν ακόμα περισσότερα απο 6-7 φορές το μέρισμα τους...
 
Γνωριζει καποιος να μου πει τις δεσμευσεις που πηρε απο την αιγαιου το ελληνικο κρατος;
Αν αυριο κλεισει; Αν πουληθει; Αν εξαγοραστει;
Αν μειωσει το πτητικο της εργο; Αν απολυσει το προσωπικο της; Και εσεις ποια κατα τη γνωμη σας θα ηταν αξια της αν οι μετοχοι αποφσιζαν να την πουλησου;
 
Θα τα χάσει όλα!!!
Θα πάρει μόνο τα οφειλόμενα από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές μετά την εκκαθάριση,μιας και προηγείται το δημόσιο.Το premium που θα πληρώσει να πάρει τα δικαιώματα προαίρεσης θα χαθούν.Εντελώς....
 
Ποιο θα ήταν κατά τη γνώμη σας ένα δίκαιο αντάλλαγμα για την ενίσχυση, έτσι όπως αυτή ανακοινώθηκε;
 
Καραμήτρο,βρες τις οικονομικές καταστάσεις της Α3 (εγώ τις έχω βρει,αλλά στο αφήνω να ψάξεις λίγο κι εσύ) και υπέδειξε μου από αυτές πού προκύπτουν τα ποσά που λες...
Ο πρόεδρος της Α3 δεν ξέρω τι είπε,εγώ βλέπω αυτά που δημοσιεύει επισήμως η εταιρεία.Και για να τελειώνει το "παιχνιδάκι",εγώ δεν υπήρξα ποτέ δημόσιος υπάλληλος,ποτέ δε δούλεψα σε αεροπορική εταιρεία κρατική ή άλλη,και τα εισιτήρια μου τα πληρώνω από την τσέπη μου.Η Α3 δε,μου χρωστάει 173€ για πτήση που δεν έγινε.Αν ήταν άλλη εταιρεία ή μαγαζί θα μου τα είχε επιστρέψει.Η Α3 μου έχει δώσει ένα χαρτί,"voucher" το λέει,και δεν ξέρω αν ποτέ τα πάρω πίσω ή με κάποια ΠΝΠ εκ νέου η κυβέρνηση τους δώσει το δικαίωμα να τα κρατήσουν και αυτά.Και αν εσένα 173€ είναι ευτελές ποσό,για εμένα δεν είναι.Και δεν είχα υποχρέωση να τα δώσω σε μια εταιρεία.Αν εσύ εργάζεσαι για την Α3,καλώς κάνεις και ουρλιάζεις για να διασφαλίσεις τη θέση εργασίας σου.Από αυτό όμως μέχρι να αναφέρεις ότι έχεις αναφέρει,απέχει πολύ...
 
OveLix":2ansisgp said:
Ποιο θα ήταν κατά τη γνώμη σας ένα δίκαιο αντάλλαγμα για την ενίσχυση, έτσι όπως αυτή ανακοινώθηκε;

Αν ρωτάς εμένα,μετοχές με πλήρη δικαιώματα ψήφου και εκπρόσωπος του κράτους στο Δ.Σ...
 
Και ποια είναι η πιθανότερη εξήγηση για το γεγονός ότι το κράτος δεν διεκδικεί κάτι τέτοιο;
 
Δεν έχω εξήγηση!Ρώτα την κυβέρνηση.
Εσύ μήπως ξέρεις γιατί δε μου επέστρεψαν (και σε χιλιάδες άλλους επιβάτες) τα λεφτά από τα εισιτήρια που προπληρώσαμε;Εγώ το είχα αγοράσει από το Δεκέμβριο 2019 για πτήση τον Μάιο.Η πτήση δεν έγινε,δεν έπρεπε να πάρω τα λεφτά μου;Έχεις κάποια εξήγηση γιατί έγινε ΠΝΠ για να μη δοθούν τα χρήματα πίσω;
 
Top