Κρατησεις-απαραδεκτοι

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

payton

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
18/10/2007
Μηνύματα
21
Likes
0
Website
www.flickr.com
Καλησπερα,χθες πηγα να κλεισω εισητηριο για ενα φιλο απο Αθηνα-Θεσσαλονικη απο το σαιτ της εταιριας,ενω εκανα την διαδικασια κανονικα στο τελος πεταξε ενα μυνημα οτι η Κρατηση δεν εγινε και οτι ΔΕΝ χρεωθηκε η καρτα,η καρτα ομως χρεωθηκε κανονικα,με συνεπεια στο να μου μπλοκαρει την καρτα γιατι δεν επαρκουσε το υπολοιπο μετα την κρατηση για αγορα αλλου εισητηριου,σε επικοινωνια μου με την εταιρια μετα απο ψαξιμο με ενημερωσαν οτι η κρατηση δεν εχει γινει και οτι το ποσο θα αποδεσμευθει σε 2-3 μερες,λεω γιατι δεν εγινε η κρατηση? μου απαντησε οτι τα στοιχεια της καρτας δεν ειναι ιδια με τα στοιχεια του επιβατη :rolleyes: ,και για λογους ασφαλειας δεν μπορουμε να κανουμε την κρατηση γιατι η καρτα ειναι σε αλλο ονομα(στο δικο μου δηλαδη)προηγουμενως ειχα κλεισει με Aegean και ολα μια χαρα οπως και με οποιαδηποτε κρατηση εχω κανει για μενα και για φιλους σε οποιαδηποτε εταιρια,η πολιτικη της εταιριας για μενα ειναι απαραδεκτη υποχρεουτε δηλαδη ο καθε επιβατης να εχει πιστωτικη για να ταξιδεψει?
 
payton":2d2romwp said:
[...] υποχρεουτε δηλαδη ο καθε επιβατης να εχει πιστωτικη για να ταξιδεψει?

Οχι, αλλα οταν βγει εισιτηριο με πιστωτικη, υποχρεουται ο κατοχος της πιστωτικης να ταξιδευει μαζι. Οχι μονο στην ΟΑ αλλα σε ολες τις εταιρειες του κοσμου (εκτος και αν δεν καταλαβα καλα το ποστ σου, για να πω την αληθεια καπου με ζαλισε, οποτε εγραψα τι ισχυει γενικα...).
 
Ελπίζω να κάνεις λάθος Μακεδόνα.
Γιατί προχθές έκλεισαν με την πιστωτική μου για ένα φίλο μου που δεν έχει πιστωτική. Συγκεκριμένα του έκλεισα πτήση με Easyjet.
 
εχω κλεισει πολλες φορες για φιλους με την πιστωτικη μου χωρις να ταξιδευω μαζι τους και δεν υπηρξε ποτε προβλημα
 
Συμφωνώ με payton, το ίδιο έχω κάνει πολλές φορές με Aegean, ΠΟΑ, Easyjet και Vueling χωρίς κανένα πρόβλημα και φυσικά χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψω.
 
Ειναι πολυ λαθος αυτο που διαβαζω...
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου εδωσαν αυτη την απαντηση!!Η πολιτικη της ΟΑ (απο τη δημοσια κιολας) ειναι οτι μπορεις να κανεις κρατηση με καρτα αλλου, οπως εχω
κανει εγω για φιλους μου και στη παλια και στη νεα!!!Στο ξαναλεω, δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ περιπτωση να σου το ειπαν αυτο!Δεν χρειαζεται να ταξιδευει ο κατοχος!
ΑΛΛΩΣΤΕ υπαρχει ειδικο πεδιο που συμπληρωνεις στην κρατηση αν (και μονο αν) ο κατοχος δεν ταξιδευει!

Οταν κανεις κρατηση με πιστωτικη καρτα, τα χρηματα σου δεσμευονται απο την τραπεζα σε καθε περιπτωση (εκτος αν εδωσες λαθος στοιχεια καρτας). Τοτε ΑΝ ειναι επιτυχημενη η κρατηση σου τα χρηματα μεταφερονται στην εταιρια που πληρωσες, αλλιως το ποσο αποδεσμευεται απο την τραπεζα.
 
Ξαναεποικοινωνησα μαζι τους και μου ειπαν οτι τελικα γινεται να κλεισει καποιος για λογαριασμου αλλου...και περιμενω τηλ να με ενημερωσουν...
 
Μήπως αποπειράθηκες να κλείσεις εισιτήριο με Χρεωστική ή virtual prepaid και όχι Πιστωτική κάρτα; Πολλές φορές παίζει ρόλο, διότι πολλές χρεωστικές δε λειτουργούν σωστά.

Επίσης, η κάρτα σου ΔΕΝ χρεώθηκε, αλλά δεσμεύτηκε το ποσό για λόγους ασφαλείας. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ΧΡΕΩΣΗ και ΔΕΣΜΕΥΣΗ ποσού. Ενδεχομένως υπήρξε κάποιο πρόβλημα κατά τη διενέργεια της συναλλαγής. Ποσά που δεσμεύονται, εφ' όσον δεν χρεωθούν, αποδεσμεύονται λίγες ημέρες αργότερα.

Επίσης, καλό είναι, αν δε γνωρίζεις τους όρους που διέπουν τις συναλλαγές της κάρτας με τον πάροχο υπηρεσιών, να μην σπεύδεις και να βάζεις ταμπέλες του τύπου "κρατήσεις-απαράδεκτοι".
 
H καρτα ειναι κανονικη amex και οχι χρεωστικη η τιποτα αλλο το ποσο δεσμευτικε σε επικοινωνια που ειχα δεν μου ειπαν οτι ειχαν καποιο προβλημα με την καρτα απλα το οτι δεν ειναι η καρτα του επιβατη το οποιο και μετα αναιρεσαν και περιμενω να με ενημερωσουν με το τι θα γινει.
 
payton η δική μου πρόταση είναι να κάνεις ένα τηλέφωνο στην τράπεζα σου, διότι το πιο πιθανό είναι να γίνει από αυτούς άμεσα η αποδέσμευση. Όπως έγραψε ο aakunz, το ποσό δεσμεύτηκε και δεν χρεώθηκε, οπότε παραμένει προφανώς μπλοκαρισμένο από την τράπεζα. Η αποδέσμευση γίνεται συνήθως αυτόματα, ωστόσο μπορεί πολλές φορές να πάρει πάνω από 2 ημέρες. Για να μην παραμένουν λοιπόν τα χρήματα σου δεσμευμένα, ενημέρωσε κάποιον από το τμήμα εξυπηρέτησης της κάρτας και εξήγησε του πως έχουν τα πράγματα ώστε να έχεις και πάλι τα χρήματα σου διαθέσιμα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top