payton
Low-Cost-Class-Member
Καλησπερα,χθες πηγα να κλεισω εισητηριο για ενα φιλο απο Αθηνα-Θεσσαλονικη απο το σαιτ της εταιριας,ενω εκανα την διαδικασια κανονικα στο τελος πεταξε ενα μυνημα οτι η Κρατηση δεν εγινε και οτι ΔΕΝ χρεωθηκε η καρτα,η καρτα ομως χρεωθηκε κανονικα,με συνεπεια στο να μου μπλοκαρει την καρτα γιατι δεν επαρκουσε το υπολοιπο μετα την κρατηση για αγορα αλλου εισητηριου,σε επικοινωνια μου με την εταιρια μετα απο ψαξιμο με ενημερωσαν οτι η κρατηση δεν εχει γινει και οτι το ποσο θα αποδεσμευθει σε 2-3 μερες,λεω γιατι δεν εγινε η κρατηση? μου απαντησε οτι τα στοιχεια της καρτας δεν ειναι ιδια με τα στοιχεια του επιβατη ,και για λογους ασφαλειας δεν μπορουμε να κανουμε την κρατηση γιατι η καρτα ειναι σε αλλο ονομα(στο δικο μου δηλαδη)προηγουμενως ειχα κλεισει με Aegean και ολα μια χαρα οπως και με οποιαδηποτε κρατηση εχω κανει για μενα και για φιλους σε οποιαδηποτε εταιρια,η πολιτικη της εταιριας για μενα ειναι απαραδεκτη υποχρεουτε δηλαδη ο καθε επιβατης να εχει πιστωτικη για να ταξιδεψει?