Κράτηση εισητηρίων

Θα κάνω μια άχρηστη κατα εσάς ερώτηση.
Δεν μπορω να καταλάβω τι είναι το P,T,U,K,W,L,M,B,Y σε μια κράτηση όπως πχ λέτε λίγο παραπανω P go light;
 
Κατηγορίες ναύλων εισιτηρίων!
 
Και μια δική μου ερώτηση, καθώς μάλλον όλα σχετίζονται με την ΟΑ.

Εχω κλείσει CHQ - ATH - MAD - NYC, με online γραφείο, το οποίο μου έβγαζε αρκετές εναλλακτικές, iberia, air france, lufthansa, BA κτλ. Τώρα κοιτάζοντας το ίδιο δρομολόγιο, δε μου βγάζει πχ IBERIA ενώ από ATH - NYC μου εμφανίζει την εναλλακτική της IBERIA, και άλλες, ενώ από CHQ για ένα εισιτήριο, εμφανίζει μονο αναχώρηση 15.45 που ειναι η πτήση χανιά θεσαλονική μόναχο λογικά.
Δηλαδή με το operated by OA, γιοκ οι ανταποκρίσεις; ή είναι προσωρινό μέχρι να γίνουν πχ απαραίτητες "συμφωνίες".

By the way, operated by OA, με με το ίδιο αεροπλάνο της Aegean. Έτσι επίσης οσοι έχουν miles.bonus έχει μίλια για αυτή τη διαδρομή αλλά για όσους έχουν κάρτα σε άλλη Star alliance, τότε μίλια δεν έχει λογικά, σωστα;

Ο λόγος του operated by OA να υποθέσω ειναι καθαρά φορολογικός, και εποκλεισμός κάποιων ανταποκρίσεων;

ευχαριστώ
 
Όντως από τη στιγμή που η πτήση έχει κωδικό ΟΑ τα μίλια παίρνουν μόνο οι κάτοχοι του miles and bonus εκτός και αν κάποτε η Olympic Air γίνει μέλος της Star Alliance. :D
 
Μια ερώτηση θέλω να σας κάνω .
Πως γίνεται να πουλάνε εισιτήρια (όχι από το σαιτ της εταιρίας)για τον Μάρτιο του 2018 αφού η ίδια η εταιρία γράφει ότι "Το πρόγραμμα δρομολογίων είναι διαθέσιμο για πτήσεις έως τις 18.02.2018"
Γράφω για την απείθεια πτήση DME-SKG .
 
Θα απαντήσω μόνος μου στην ερώτηση που έκανα.
Από ότι φαίνεται το πρόγραμμα για το 2018 έχει φορτωθεί για κάποια δρομολόγια .
Στο σαιτ της εταιρίας η δεν το φορτώσανε η ακόμα δεν δίνουν αυτή την δυνατότητα να αγοράσεις από τώρα.
 
Ξέρει κάποιος αν το πρόβλημα στην κρατηση εισιτηρίων με τη διαφορά ωρών πτήσεων θα διορθωθεί;
Τι εννοώ:
Προσπάθησα να κλείσω εισιτήριο για προορισμό εξωτερικού μέσω αθηνών ( η έδρα μου είναι AXD) και επειδή μεσολαβεί διάστημα >6ώρες από την άφιξη στην Αθήνα εως την αναχώρηση (ίδια ημερομηνία) το σύστημα εμφανίζει "ψευδώς" ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις...
Να το πάρω απόφαση ότι θα μείνει έτσι και ότι πρέπει να καλώ σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο το τηλ. Κέντρο;;
 
Καλημέρα

μπορεί κανείς να κοιτάξει αν ισχύει η σελίδα για εξαργύρωση πόντων από alpha bonus γιατί εμένα μου κάνει επαλήθευση και μετά τίποτα? ? ?

Δεν έχω σκοπό να κλείσω από το τηλεφωνικό κέντρο
 
Έχω μια κρατηση, στην οποία έχει γίνει αλλαγή στις ώρες της πτήσης.
Στην εφαρμογή βγάζει ότι έγινε αλλαγή στις ώρες, και μου επιτρέπει μόνο να δεχτώ την αλλαγή. Δεν μου δίνει την επιλογή να την ακυρώσω.
Πάντα έτσι ήταν;
(Εισιτήριο business, ATH-LIS τον Σεπτέμβριο)
 
Top