Κριτηρια/διαδικασια επιλογης πληρωματος καμπινας στην Ελλαδα

DLTKIR

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/09/2009
Μηνύματα
111
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
Μεταφερω εδω το θεμα σχετικα με τις προσληψεις στις Ελληνικες εταιρειες, και ας το κρατησουμε σε ΟΑ (παλια και νεα) και Α3...

Οντως σε αρκετα απο αυτα που γραφεις, εχεις δικιο Αλεξ, για τα υπολοιπα δεν μπορω να πω γιατι δεν εχω ασχοληθει με Ελληνικες εταιρειες, απλα μεταφερω οτι μου εχουν πει σχετικοι, και ατομα που δουλευουν εκει, ελπιζοντας να μη μου εχουν πει ψεμματα...

Οσα εγραψα, για το τι πρεπει να εχει καποιος για να παρει μια δουλεια, δεν τα ηξερα απο γεννησιμιου μου, αλλα ψαχνοντας συνεχεια στις ιστοσελιδες εταιρειων στο θεμα προσληψεων, οταν μια εταιρεια ζητα ιπταμενουσ καμπινας, αναφερει το τι ζηταει, τι πρεπει να εχουν αυτοι που κανουν αιτηση, και τελος τι προσφερει αυτη στον εργαζομενο. Ετσι λοιπον, ακολουθωντας την κοινη λογικη (βλεπω τι ζηταει η εταιρεια, και το τι θελουν απο εμενα να εχω) αναρωτιεμαι αν ολα αυτα που θελουν τα εχω, παω στη συνεντευξη, και οταν με ρωτανε γιατι θελω αυτη τη δουλεια και τι προσοντα εχω που θα με βοηθησουν να κανω καλα τη δουλεια, τους λεω οσα διαβασα στη σελιδα οτι ζητανε, εμπλουτιζοντας τα.

Σε παλια προκηρυξη που πηρε το ματι μου για ΟΑ, το μονο που ζητουσαν ηταν εκπληρωμενες στρατιωτικες υποχρεωσεις, καλες γνωσεις αγγλικων, πτυχια ΙΑΤΑ η ΥΠΑ, δε θυμαμαι και -κρατατε με, βεβαιωση απο ορθοπεδικη κλινικη δημοσιου νοσοκομειου οτι εχεις υψος πανω απο κατι... (λες και δε μπορουν να σε μετρησουν)

Οποτε αυτοματα, δεν εχεις τι να πεις, γιατι πολυ απλα δε σου δινουν ιδεες και ουτε διευκρινιζουν καποια μαστ που πρεπει να εχει καποιος. (Το βυσμα δεν το ανεφεραν, γιατι εννοειτο οτι επρεπε να το εχεις).

Οσον αφορα τωρα το θεμα της εκπαιδευσης, αυτο ειναι αλλο φρουτο. 4 μερες στο Καιρο και αλλα τρομακτικα πραγματα, σε κανουν να σκεφτεσαι αν το πληρωμα μπορει να ανταπεξελθει σε κατι... Ασε και η αναγκελια με το που εκλειναν οι πορτες" αν υπαρχει γιατρος στο αεροπλανο να επικοινωνησει με το πληρωμα"...με τρομαζε αυτο...και ενταξει, να ειμαστε ετοιμοι για παν ενδεχομενο, αλλα πριν καλεσουμε το γιατρο, οι ιδιοι σαν πληρωματα πρεπει να ειμαστε ικανοι να κανουμε μια πρωτη ερευνα συμπτωματων... αλλα θα μου πεις με 4 μερες καιμαλιστα στο Καιρο...τι να πρωτομαθεις...

τι να πω ρε παιδια, μεχρι ποτε θα γινεται αυτο...
 
Αντι να πειτε ενα ευχαριστω που μπορεσατε και ειχατε μια εμπειρια του να πεταξεις και να δεις πως ειναι αυτη η δουλεια ειναι κριμα να μιλς ετσι για οποιαδηποτε εταιρια
Το να πετας ως πληρωμα καμπινας για εμενα τουλαχιστον ηταν ενα ονειρο ζωης μιας που δεν ειχα την οικονομικη ευκολια για να γινω πιλοτος και ετσι με αυτο τον τροπο
γνορισα το αεροπλανο καλυτερα
Δυστηχως η ευτυχως ειμαστε στην Ελλαδα και μην μου λες οτι δεν γινονται τα ιδια και σε αλλες ελληνικες εταιριες
Ας ειμαστε λιγο ευγνωμονες για αυτο που μας δωσανε και ας σταματησουμε πλεον το τι εκανε η παλια οα στις εκπαιδευσεις τις
 
Φιλε Πετρο, σε καταλαβαινω. και εγω εγινα αεροσυνοδος γιατι δεν μπορεσα να γινω πιλοτος...μολις τωρα καταφερα να βγαλω PPL...σ αυτο που θα προτεινα να δωσεις βαση, ειναι οχι στις προχειροτητες που εκανε η ΟΑ σε εκαπιδευσεις, (ναι υπηρχε βιασυνη, εργαζομενοι ερχονταν και εφευγαν οποτε αφου σωστο κολλεγιο δεν υπηρχει στην Ελλαδα, καλα εκαναν και εστελναν Καιρο η οπου αλλου) αλλα στο οτι αν η διαδικασια επιλογης προσωπικου γινοταν αξιοκρατικα, τοτε τωρα εσυ θα ησουν μεσα, οχι μονο στην ΟΑ αλλα οπου αλλου ηθελες, μια και το παθος σου για τα αεροπορικα ειναι εμφανες...
 
Αρκεί μόνο το πάθος,ρε παιδιά;Μήπως πρέπει να διαχωρίσουμε για μερικούς/ες το πάθος απο το "ψώνιο";Το "ψώνιο" της στολής,της εξουσίας,του να λες στους φίλους σου οτι εχθές ήσουν στο Άμστερνταμ και σήμερα στη Ρόδο,του να σε ρωτάνε αν βλέπεις καθόλου τις πόλεις στις οποίες πας ("Μένετε καθόλου εκεί;"),το να σε ρωτάνε "μα καλά,δε φοβάσαί;" και πολλά άλλα.Ειλικρινά,DLTKIR,σου είμαι ευγνώμων για τη παράθεση των κριτηρίων.Είναι εξαιρετική παράθεση.Για αυτό προτείνω στους ενδιαφερόμενους να τα εξετάσουν ενα προς ενα.Και μετά να σταθούν μπροστά σε εναν ολόσωμο καθρέφτη.Και αν η εκάστοτε εταιρεία τους απέρριψε να αναζητήσουν τη τύχη τους αλλού.Η Ολυμπιακή όμως ήταν επι χρόνια ενα ανεξέλεγκτο,ανοργάνωτο μαγαζί,χρυσορυχείο όμως για μερικούς.Όσοι επικαλούνταν "εθνικό χαρακτήρα και κοινωνικό έργο" όταν μάθαιναν οτι το αφος θα είχε αρκετούς επιβάτες δυσανασχετούσαν.Και φυσικά,δυσκόλευαν τη ζωή όσων ήθελαν να κάνουν καλά τη δουλειά τους.Σου λένε κάτι αυτά,SX-PETROS;
Υ.Γ.:Σύμφωνα με χθεσινή πληροφόρηση,στην Α3 αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με πρόσφατα προσληφθέντα μέλη πληρώματος καθώς μόλις αντιμετωπίσουν μια μη κανονική κατάσταση εγκαταλείπουν πολύ ευκολα και παραιτούνται.Για όσους έχουν υποστεί εκπαίδευση χειρισμού δύσκολων καταστάσεων είναι εύκολότερο να αντιληφθουν το νόημα και τη διαφορά με τη παλιά ΟΑ απο την οποία οι προσδοκίες των επιβατών ήταν χαμηλές.Ας μη τολμήσω να ρωτήσω αν υπήρξε τέτοια εκπαίδευση στη................. "παλιά" ΟΑ.......


......(σε γενικες γραμμες οι εταιρεις θεουν τα εξης... εκπληρωμενη υποχρεωτικη εκπαιδευση, -αρκετες επιθυμουν πτυχιο πανεπιστημιου,εμπειρεια στην εξυπηρετηση πελατων, θεληση και παθος για εξυπηρετηση πελατων, να εχεις την ικανοτητα η μαλλον το ταλεντο να δημιουργεις γρηγορα συναδελφικες σχεσεις εμπιστοσυνης και αλληλοεξαρτησης, μιας και συνεχεια δουλευεις με διαφορετικους ανθρωπους, να εισαι ευχαριστος , κοινωνικος και φιλικος, να γνωριζεις βασικα πραγματα για αλλες κουλτουρες και να εχεις ενδιαφερον να μαθεις για περισσοτερες, ικανοτητα να διατηρεις ψυχραιμια και να αποδιδεις οταν βρισκεσαι υπο πιεση, ικανοτητα να βαζεις σε σωστη προτεραιοτητα καταστασεις και γεγονοτα, ικανοτητα να επιλυνεις προβληματα γρηγορα, να εισαι ελλαστικος και γρηγορος στη σκεψη, να μπορεις ευκολα να προσφερις εναλλακτικες, να εχεις καλες γνωσεις γεωγραφιας και γενικο ενδιαφερον στην αεροπορια, να μπορεις να ηγεισαι μιας ομαδας αλλα και να ακολουθεις εντολες, να μπορεις να εργαζεσαι εποικοδομιτικα μεσα στην ομαδα, να εισαι υπομονετικος, να μπορεις να ακους τον αλλον και να επικοινωνεις με τους αλλους διατηρωντας παντα ανοιχτους διαυλους επικοινωνιας, να εχεις αριστη υγεια, να γνωριζεις τουλαχιστο δυο ξενες γλωσσες κτλ κτλ κτλ).
Το ερώτημά μου είναι:Πόσο εύκολο είναι να βρείς ανθρώπους με καλή πληρότητα στα κριτήρια αυτά;
 
Έχω κι εγώ ένα ερώτημα. Μήπως οι αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα δέχονται βιογραφικά σημειώματα από ανθρώπους που αντικειμενικά διαθέτουν όλα τα προσόντα που χρειάζονται για αυτό το επάγγελμα, αλλά για κάποιους λόγους τους απορρίπτουν;
 
Ίσως και να συμβαίνουν τέτοια σφάλματα.Ίσως στην Ελλάδα να υπάρχουν και διαφορετικά κριτήρια,ανάλογα με τη τοπική πραγματικότητα.Ίσως και να προσλαμβάνεται οτι "καλύτερο" ή καλύτερο είναι διαθέσιμο.Το σύνολο όμως πως κρίνεται , πέρα απο μεμονομένες περιπτώσεις;
 
Φιλε Αλεξ96 μπορει η ΟΑ να ειχε προβληματα οργανωσης αλλα τουλαχιστον προσωπικα σεβαστηκα την εταιρια που μου εδωσε την ευκαιρια να δουλεψω εστω και στα τελευταια της χρονια
Και γενικα δεν ειχα ουτε θα εχω παραπονο απο αυτην την εταιρια διοτι μου εδωσε "ψωμι" αν το πουμε στα λαικα και μπορεσα και εζησα αρκετα καλα και πιστεψε με ειμαι απο τα λιγα ατομα που εστω και εκτος απο την OLYMPIC AIR ακομα αγαπαω και εχω την πορωση οπως λες
Οσο για την στολη ηταν το λιγοτερο που με απασχολουσε διοτι εγω καταφερα να μπω σε ενα κλιμα εργασια που το αγαπουσα απο μικρο παιδι και δεν ειχα το ψωνιο να βγαινω εξω και να μοστραρομαι οπως εσυ λες
 
Εξαιρετικά!Σε οτι αφορά όμως τα κριτήρια επιλογής προσωπικού και το πως ήταν ο γενικότερος τρόπος δουλειάς τι έχεις να πεις;Όλα λειτουργούσαν καλά τότε και δε λειτουργούν καλά τώρα;
 
Πιστευω οτι αυτο που απασχολει πολλους, και συμφωνω με τον Κροςς, ειναι οτι πολλοι εχουν αυτα τα προσοντα, η και αν δεν τα εχουν, ειναι ετοιμοι να τα εκφρασουν σε μια συνεντευξη, αλλα δεν τους δινεται η ευκαιρια με τον τροπο που γινονται οι προσληψεις στην Ελλαδα. Στη ΒΑ, στην αρχικη αιτηση που κανεις στην εταιρεια, απαντας σε πολλες ερωτησεις οπου εκει τους δινεις να καταλαβουν για σενα. Σου δινεται η ευκαιρεια δηλαδη να πουλησεις τον εαυτο σου. και καπου προς το τελος σου λενε "αν εχεις, επισυναψε και ενα βιογραφικο" Για φωτογραφια ουτε λογος... δεν τους νοιαζει καν. Στην Ελλαδα, στειλτε το βιογραφικο σας, και αν πεσει στα χερια μας θα το δουμε..Και αν γουσταρουμε και εχουμε ωρα για χασιμο (γιατι ξερουμε ποιους θα παρουμε) θα σας καλεσουμε και σας...

Ξερετε ποσα ατομα εχουμε στη ΒΑ που κανανε αιτηση σε ΟΑ και κοπηκανε? Και τα πηραμε εμεις??? Τουλαχιστον 20... Κριμα, αλλα ευτυχως γι αυτα τα παιδια, πηραν δουλεια σε μια απο τις καλυτερες εταιρεις του κοσμου, πληρωνονται 3πλασια, να μην πω παραπανω, και ερχονται στην Αθηνα οταν τους κανει κεφι με 3 ημερη διανυκτερευση...

Ναι Πετρο, ολοι εχουμε δει ατομα στην παλιο ΟΑ τα οποια ξεχωριζαν, και εσυ σιγουρα θα ησουν ενας απο αυτους. Παιδια που αποκαλουσαν τους επιβατες "κυριε/κυρια" και που ηταν συνεχεια στην καμπινα να καθαριζουν, και οταν σου εδιναν ενα ποτηρι νερο, χαμογελουσαν και ελεγαν "στην υγεια σας". Που ειναι τωρα αυτα τα παιδια??? Αυτο ειναι το κριμα στην ολη υποθεση...Και εκει που λες υποθετικα οτι αρχιζει να παιρνει η ΝΟΑ, η ανωμαλλη των προσληψεων θελει "κοριτσια" για το κοινωνικο τους εργο, και η Αιγαιου συνεχιζει την παραδοση της ανωμαλλης... Τι μενει? hellas και hellenic imperial (για ενα τριμηνο το χρονο να κανουμε τα hajj) που οποιος εχει κανει εστω και ενα ,ξερουμε τη απολαυση ειναι...τελος παντων.. Με το πο αρχισει να παιρνει η ΒΑ θα δωσω σημα και οποιος ενδιαφερεται πειτε μου...
 
Μια ερώτηση;Αναφέρεσαι και σε Έλληνες με προϋπηρεσία στη ΒΑ οι οποίοι επιθυμούσαν να επιστρέψουν στην Ελλάδα;
 
Top