Δεν αποτελει "δυσκολια" του διαδρομου το οτι με ανεμο πανω απο το hangar εχεις bumps. Στο EGKK με 10kt νοτια να φυσαει γινεται χαμος στην προσεγγιση του 26L- παρολα αυτα ειναι CAT A αεροδρομιο. Οσο για τη Λισαββωνα που λες οτι δεν συγκρινεται με τον 21L, αμφιβαλλω αν ξερεις το λογο.
Για να τελειωνει το θεμα, ειπα οτι απαγορευεται- υπερβολικη εκφραση- το δεχομαι. Εχω υποψιν παρολα αυτα τουλαχιστον δυο εταρειες που ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ προσγειωση στον 21L και απογειωση απο τον 03L τη νυχτα -εκτος κι αν επιβαλλεται απο θεμα safety. Τωρα αν ειναι για noise abatement ή για οποιοδηποτε αλλο λογο δεν ξερω.
Ειπα επισης οτι επιφυλασσομαι της αποψης μου γιατι δεν εχω πεταξει πολυ μεσα-εξω στο LGAV, και οτι οσοι εχουν βαση εκει θα ξερουν καλυτερα. Δεν ηξερα οτι η χρηση μια λαθος λεξης σ' αυτο το φορουμ επιφερει δημοσιο confrontation - οπως ο φιλος απο πανω που δηλωνει οτι "ολοι προσεκτικα διαβασαμε οτι εγραψες απαγορευεται". Οπου "ολοι" =σε ποιους αναφερεται;
Προφανως το αθανατο ελληνικο πνευμα ετσι ευγενικα παντα καταθετει τις αποψεις και τις γνωσεις του σε ενα θεμα. Συνηθως ατομα που δουλευουν στην αεροπορια μπορουν να συζητησουν με επιπεδο, λογω μορφωσης και skills.
Εδω η κουβεντα ειναι επιπεδου κουρσας Παγκρατι - Νεος κοσμος Τεταρτη απογευμα.