Λάθος posts ...

Re: B773ER στο βενιζελο

Πιστεύω ό,τι είσαι ένας άθλιος σαμποτέρ-προβοκατέρ που θέλεις να διαβάλεις τη SKY τη GREECE! (Αστειεύομαι,έτσι;) :cool:
 
Re: B773ER στο βενιζελο

Ξεκολλατε ρε σεις με τη Skygreece και τη Hellas. Eχετε ξεσκισει ολα τα topics!
 
Re: B773ER στο βενιζελο

Με την Hellas τελειώσαμε!Άσε να κάνουμε λίγο πλάκα και με την άλλη!(Σε αυτή τη περίπτωση μόνο πλάκα κάνω,μη με παρεξηγείς)
 
Re: B773ER στο βενιζελο

Ναι βρε αγορι μου αλλα οταν εγω κ ο καθενας εδω μεσα βλεπουμε ενα topic σαν αυτο ,περιμενουμε να διαβασουμε κατι νεο,ουσιαστικο και πανω απ'ολα επι του θεματος.. Στην τελικη ανοιξτε ενα topic με ολες τις ''συγχωρεμενες'' και τις ''ετοιμοθανατες'' και ξεσαλωστε. Ελεος πια...
 
Re: Olympic Air A319/A320

Γιατί ταλαιπωρούν το όνομα της δεν καταλαβαίνω. Άστη να σβήσει σωστά τουλάχιστον και να την θυμόμαστε σαν μια καλή ανάμνηση.... ΖΩΑ!
 
Re: Olympic Air A319/A320

Πρώτος ο Βγενόπουλας το έκανε όταν εμφανίστηκε ως σωτήρας,όλοι θυμόμαστε.Μη προσπαθήσεις να μας πείσεις για το αντίθετο
ναι ομως τι πολεμο του κανανε(αν του κανανε )εμεις δεν το γνωριζουμε.Για μενα να του φανε την εταιρεια συγουρα του κανανε.
Ενα μπορω να πω, σε ολα φταινε οι ξενοι και μετα εμεις.Μας εμεινε μια Ελληνικη εταιρεια Α3 ,που δεν ξερω και ποσο Ελληνικια ειναι.
 
Re: Olympic Air A319/A320

Georgi1964":3rj7rnyo said:
Ενα μπορω να πω, σε ολα φταινε οι ξενοι και μετα εμεις.

[οfftopic]
Ακριβώς η νοοτροπία που μας έφερε εδώ που είμαστε. Όσο για τις αμφιβολίες σας περί της ελληνικότητας της Α3 η όποιας άλλης εταιρίας, σας προτείνω να ιδρύσετε παράρτημα της ΧΑ στο Βενιζέλο για να το εξακριβώσει και να προβεί στις ανάλογες ενέργειες.
[/offtopic]
 
Re: Olympic Air A319/A320

Το μεγάλο σφάλμα παραμένει της Aegean πού με την ευλογία του Χατζιδάκη και προκατοχών του γιγαντώθηκε από τα συντρίμια της Ολυμπιακής, διατήρησε το περιφεριακό προσδιορισμό Aegean πού οί περισσότεροι ξένοι δεν γνωρίζουν, έβαλε την εταιρία στήν ίδια αεροπορική συμμαχία με τις Τουρκικές Αερογραμμές, έχει έμλημα τα μη Ελληνικά γλαράκια που θυμίζουν Garuda καί έθαψε ένα μεγάλο όνομα που γνώριζαν οι ταξιδιώτες για δεκαετίες. Ο Βγενόπουλος το μόνο που έκανε είναι να πασαλήπσει τους γνωστούς κύκλους με το ΠΑΣΟΚ-ικο και Μαρφίνοπράσινο και να τους κρεμάσει ανάποδα. Να σκεφθούμε μόνο ότι οι Emirates γεννήθηκαν όταν η ΟΑ ήταν 28 χρονών! Εάν συγκρίνουμε την παλιά Ολυμπιακή με τη γειτονική JAT, θά δούμε ότι και οί δύο πέθαναν με διάλυση και πόλεμο--η JAT με αίμα και η ΟΑ χωρίς.
 
Re: Olympic Air A319/A320

Συγνώμη αλλά υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω. Γιατί ήταν λάθος της Aegean που γιγαντώθηκε (λέμε τώρα) από τα συντρίμμια της αυθεντικής Ολυμπιακής; Ναι και εγώ λυπόμουνα και θύμωνα όταν έβλεπα τις Ολυμπιακές Αερογραμμές να κόβουν αβέρτα συχνότητες εκεί που πετούσε η Aegean (κυρίως στην Γερμανία, οπου το 2002 η Ολυμπιακή είχε δύο πτήσεις καθημερινά για Φραγκφούρτη και Μόναχο, ενώ στα τελευταία της είχε μία πτήση την ημέρα για Φραγκφούρτη και τέσσερις την εβδομάδα για Μόναχο ενώ η Aegean αλώνιζε). Περιέργως μετά το "ψαλίδι" του 2002 λόγω αποχώρισης των Β737-200 δεν θυμάμαι να κόπηκε κανένα δρομολόγιο από προορισμό που δεν πετούσε η Aegean. Αντίθετα όλη η Γερμανία πετσοκόφτηκε, εκτός από το Βερολίνο που δεν πετούσε η Aegean! Ή που αντί να πάρει με μακροχρόνια ενοικίαση κάποια 737 ή Α320 για να συμπληρώσει τον στόλο της, ειδικά μετά την αποχώρηση των Α300 και Β717, έπαιρνε με βραχυχρόνια ενοικίαση (πολύ ακριβότερη) 737 της κακιάς ώρας, χειρότερα από τα 737 που είχε ήδη στον στόλο της! Ή την μηδαμινή αξιοποίηση του δικτύου της Μέσης Ανατολής, καθώς λόγω των ωραρίων οι περισσότερες πτήσεις δεν είχαν βολικές ανταποκρίσεις με ευρωπαικούς ή υπεραντλαντικούς προορισμούς.

Η εκδοχή της εκ προμελέτης συρρίκνωσης και απαξίωσης είναι ίσως τραβηγμένη από τα μαλλιά, αλλά στην καλύτερη των περιπτώσεων μιλάμε για εγκληματική αμέλεια και πλήρη αδιαφορία. Η Αθήνα βρίσκεται σε στρατηγική θέση. Αν πήρχε όραμα, η Ολυμπιακή θα μπορούσε να συνδέει προορισμούς της Μέσης Ανατολής με ευρωπαϊκούς προορισμούς, κυρίως δευτερεύουσες πόλεις που δεν θα δικαιολογουσαν την ύπαρξη απ' ευθείας πτήσεων. Παράλληλα, έτσι να τροφοδοτεί και ένα λιτό μεν, υπαρκτό δε υπερατλαντικό και ασιατικό δίκτυο. Το φταίξιμο όμως δεν είναι της Aegean, η οποία αντιμέτωπη με έναν ημιθανή ανταγωνιστή επεκτάθηκε. Όσο για την ένταξη της Aegean στην Star Alliance, την εποχή που η Aegean ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Lufthansa ήταν η πιο λογική επιλογή καθώς τότε η Aegean στην ευρώπη πετούσε μόνο στην Γερμανία και την Ιταλία, και η συνεργασία με την Lufthansa ήταν ο μοναδικός τρόπος να επικρατήσει στην πολύ σημαντική αγορά της Γερμανίας. Λίγα χρονια αργότερα καθώς η Aegean άρχισε να επεκτείνεται η ένταξη στην Star Alliance ήταν σχεδόν μονόδρομος.

Αυτό για τα "μη ελληνικά γλαράκια" δεν το σχολιάζω καν. Το οτί η Emirates δημιουργήθηκε όταν η Ολυμπιακή ήταν 28 χρονών δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Όλοι και όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Η Emirates σήμερα είναι "market leader", η Ολυμπιακή όπως την κατάντησαν οι κυβερνήσεις ήταν "irrelevant" και ο Βγενόπουλος παρόλα τα παχιά του λόγια, μετά από μια σύντομη ανάπαυλα συνέχισε την κατρακύλα. Όσο συναισθηματικοί και να είμαστε, η πραγματικότητα και η ελεύθερη αγορά είναι σκληρή και αμείλικτη. Η πραγματικότητα είναι οτί η Ελληνική αγορά δεν χωράει δύο "legacy" αεροπορικές εταιρίες. Αν η Ολυμπιακή ειχε απορροφηθεί από την Aegean στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ίσως θα μπορούσε να είχε επεκταθεί, ανοίγοντας παράλληλα και νέες αγορές που θα είχε πλέον το μέγεθος να υποστηρήξει. Επίσης λάθος που δεν δόθηκε η Ολυμπιακή στην Aegean όταν έγινε η ιδιωτικοποίηση. Ίσως όμως ήταν πολύ αργά για να αποφευχθεί το μοιραίο.
 
Re: Olympic Air A319/A320

Εχετε ξεφύγει ΠΟΛΥ από το θέμα και επειδή κάποιοι λαμβάνουμε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις στο παρόν θέμα, σταματήστε παρακαλώ όλα τα άσχετα πέρα από τον στόλο τον A319/A320 της Olympic εδώ.
 
Top