Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί
Αγαπητέ CHRISTOS55,
Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι τουλάχιστον καμιά 10αρια χώρες τις ΕΕ επιδοτούν άμεσα ή έμμεσα τις αεροπορικές τους, δε νομίζω ότι είναι ηλίθιοι - προφανώς σε κάτι αποσκοπούν.
Καλό λοιπόν θα ήταν να βοηθηθούν και οι Ελληνικές εταιρίες τουλάχιστον όλες όσες ήταν βιώσιμες προ κρίσης - αρκεί να το επιθυμούν.
Φυσικά και όταν βάζεις τα χρήματα σου κάπου θα ζητήσεις να πάρεις και ανταλλάγματα...αυτό το θεωρώ δεδομένο.
Γνωρίζοντας όμως πως λειτουργεί το ελληνικό δημόσιο και οι συνδικα-ληστές φόβος μου είναι ότι εταιρίες βιώσιμες προ covid-19 θα καταλήξουν ζόμπι αν δοθεί στο δημόσιο μεγάλο μέρος του έλεγχου και τότε είναι δεδομένο πως πότε δε θα πάρουμε πίσω τα χρήματα των φορολογούμενων, το πιο πιθανό είναι ότι θα χάσουμε και άλλα.
Παραθέτω ξανά ένα προηγούμενο post μου - για να καταλάβουμε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείτε από τις κρατικές επιδοτήσεις (αυτή τη φορά) των άλλων και όχι της Ελλάδας.
"Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???
Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.
Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html "
Αγαπητέ CHRISTOS55,
Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι τουλάχιστον καμιά 10αρια χώρες τις ΕΕ επιδοτούν άμεσα ή έμμεσα τις αεροπορικές τους, δε νομίζω ότι είναι ηλίθιοι - προφανώς σε κάτι αποσκοπούν.
Καλό λοιπόν θα ήταν να βοηθηθούν και οι Ελληνικές εταιρίες τουλάχιστον όλες όσες ήταν βιώσιμες προ κρίσης - αρκεί να το επιθυμούν.
Φυσικά και όταν βάζεις τα χρήματα σου κάπου θα ζητήσεις να πάρεις και ανταλλάγματα...αυτό το θεωρώ δεδομένο.
Γνωρίζοντας όμως πως λειτουργεί το ελληνικό δημόσιο και οι συνδικα-ληστές φόβος μου είναι ότι εταιρίες βιώσιμες προ covid-19 θα καταλήξουν ζόμπι αν δοθεί στο δημόσιο μεγάλο μέρος του έλεγχου και τότε είναι δεδομένο πως πότε δε θα πάρουμε πίσω τα χρήματα των φορολογούμενων, το πιο πιθανό είναι ότι θα χάσουμε και άλλα.
Παραθέτω ξανά ένα προηγούμενο post μου - για να καταλάβουμε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείτε από τις κρατικές επιδοτήσεις (αυτή τη φορά) των άλλων και όχι της Ελλάδας.
"Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???
Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.
Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html "