LGAV 21-24 Champion League και οι επιδράσεις στις πτήσεις

Τα posts περί spotting μεταφέρθηκαν εδώ.
 
Φίλε avidriver εσύ πολύ καλά κάνεις. Οι ΕΕΚ όμως με το hi-tech website που έχουν, δεν θα μπορούσαν να περάσουν τέτοιες πληροφορίες?

Επίσης, εσύ έχεις λάβει από ΥΠΑ ή ΕΕΚ LGAV (μέσω της εταιρείας σου φυσικά) κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο για κείνες τις μέρες ? Υποψιάζομαι όχι.

Όση προσπάθεια και να καταβάλουν οι ΕΕΚ, αν οι πιλότοι δεν ξέρουν τί να περιμένουν, μπορεί να υπάρξουν ασυννενοησίες. Σε όλα τα μεγάλα event τέτοιου τύπου στην Ευρώπη, υπάρχουν τέτοια φυλλάδια. Δεν μιλάω για NOTAMs.

Αγαπητέ Skyhawk, στην Αμερική λόγω φόρτου, έχουν απλοποιήσει τις procedural προσεγγίσεις ώστε να μπορεί ένα αεροσκάφος να προσεγγίσει με ελάχιστη χρήση ATC. Εδώ στην Ευρώπη, οι procedural προσεγγίσεις είναι πολύπλοκες και χρονοβόρες, γι'αυτό και η τέχνη του vectoring είναι και πιό εξελιγμένη. (Βλέπε London Gatwick, το μέρος στο οποίο θαυμάζεις την τέχνη του ΕΕΚ σε όλο της το μεγαλείο, όσο σε λίγα μέρη στον κόσμο).
 
gonso":e22jnnud said:
Φίλε avidriver εσύ πολύ καλά κάνεις. Οι ΕΕΚ όμως με το hi-tech website που έχουν, δεν θα μπορούσαν να περάσουν τέτοιες πληροφορίες?

Επίσης, εσύ έχεις λάβει από ΥΠΑ ή ΕΕΚ LGAV (μέσω της εταιρείας σου φυσικά) κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο για κείνες τις μέρες ? Υποψιάζομαι όχι.

Όση προσπάθεια και να καταβάλουν οι ΕΕΚ, αν οι πιλότοι δεν ξέρουν τί να περιμένουν, μπορεί να υπάρξουν ασυννενοησίες. Σε όλα τα μεγάλα event τέτοιου τύπου στην Ευρώπη, υπάρχουν τέτοια φυλλάδια. Δεν μιλάω για NOTAMs.

Φίλε GONSO είναι ακριβώς όπως τα λες. Μια και ζούμε στην Ελλάδα και ξέρουμε όλοι τι αυτό συνεπάγεται άνοιξα αυτό το θέμα για ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ υμών και ημών. Ελπίζω κάτι να βγει.
Όσο για το φυλλάδια.... ξέρω και ένα άλλο με τον Γιωρίκα :twisted: :rolleyes: :D Ότι κάνουμε μόνοι μας (so far τίποτα). Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή κάτι να κάνει η ΥΠΑ. Όχι μόνο για τις ελληνικές εταιρίες αλλά να αποσταλεί σε όλες τις εμπλεκόμενες εταιρίες και χειριστές που θα επιχειρήσουν στο LGAV εκείνες τις μέρες. Τα app plates σίγουρα ΔΕΝ είναι αρκετά.

Avidriver :cool:
 
Φιλε gonso καλησπερα πρωτα πρωτα. Σχετικα με US μπορει να ειναι πιο απλοποιημενο απο θεμα ATC αλλα υπαρχουν καποια restrictions που πραγματικα ειναι pain in the ass οπως λενε και οι αγγλοσαξωνες(!). Και ειδικα τα noise restrictions. Αν εχει τυχει να πεταξεις στο KJFK, KLAX και KDEN θα δεις ειναι ελλεινα. Βεβαια τπτ δεν συγκρινεται με το ΧΑΟΣ του EGLL. Τελος παντων δεν ειναι το θεμα μας αυτο.

Α και κατι αλλο γνωριζει κανεις αν ειναι αληθεια οτι στους ολυμπιακους ειχανε φερει ΕΕΚ απο Γαλλια? γιατι ετσι ειχα ακουσει για το APP και ενα μερος του LGGG Control
 
charges

Στον ΑΙΑ θα προσγειωθούν. θα καλοπληρώσουν τεράστια ποσά και θα φύγουν για μεταστάθμευση στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια. Εκεί θα γίνει το χάος και με ελάχιστα οικονομικά κόστη για τα α/φη.
 
LGAV / Καθυστερήσεις λόγω του Champions League

Μπορεί να μας πληροφορήσει κάποιος για τις καθυστερίσεις των SCHEDULED πτήσεων των εταιριών Α3 και ΟΑ από/προς το LGAV το τριήμερο του Champions League ?

Avidriver
 
Top