LGKC/KIT Kithira

400 περίπου μέτρα, νοτίως του άκρου του 02/20, περνάει ο δρόμος που ενώνει το λιμάνι με το νησί (στην ουσία, το αεροδρόμιο είναι το πρώτο ίχνος "πολιτισμού", μετά από 17 χιλιόμετρα οδήγησης στην ερημιά από το λιμάνι). Σε εκείνο το σημείο ο δρόμος "βγαίνει" πιο έξω από το νότιο άκρο. Προφανώς, υπήρχε πρόβλεψη για μελλοντική επέκταση, αν και δε θα είναι αρκετός. Συνεπώς, υποψιάζομαι ότι η επέκταση θα γίνει και προς τα βόρεια, όπου υπάρχει περίπου 1 χιλιόμετρο από τον 20, σε ευθεία μέχρι το γκρεμό.
 
aakunz":1yetejjo said:
... Με νότιο άνεμο, τα πράγματα είναι λίγο πιο "τρομακτικά" δεδομένου ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται σε υψόμετρο 320 μέτρων, με το βόρειο άκρο του διαδρόμου να απέχει λίγες εκατοντάδες μέτρα από το χείλος ενός απόκρημνου γκρεμού...
Δεν είναι και τόσο τρομακτικά. Το αεροδρόμιο απέχει σκάρτα 1 μίλι από την "παραλία" και οι επιβάτες δεν μπορούν να δουν μπροστά. Ως εκ τούτου, προσεγγίζοντας με νότια πορεία, νιώθεις το σύστημα προσγείωσης να κατεβαίνει ενώ είσαι ψηλά (1000 πόδια ψηλότερα από το σύνηθες) και λίγο πριν την προσγείωση (30''), "βλέπεις" έδαφος. Ίσως να είναι και μία από τις λιγότερο "τρομακτικές" προσεγγίσεις, όσον αφορά τους επιβάτες.

Αντίθετα, όταν είσαι "μπροστά", τα πράγματα είναι αλλιώς. Συνήθως με νοτιάδες, δημιουργούνται στρωματόμορφα νέφη βορείως του αεροδρομίου στα ύψη της τελικής προσέγγισης, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις διάδρομο μέχρι να φτάσεις πολύ κοντά στην ξηρά. Σε προσεγγίσεις όψεως, είναι αρκετά αγχωτικό - ίσως και επικίνδυνο, μιας και το ενδεικνυόμενο ύψος σε προδιαθέτει στο να κατέβεις κάτωθι νεφών και να πιάσεις το glide slope "από κάτω"...

Όλες τις φορές που έχω πάει στα Κύθηρα, έχω πάει με νοτιάδες. Όταν ήταν μέρα, μιας και ήμουν με ελικόπτερο που επιτρέπει τέτοιου είδους "ατασθαλίες", κατέβηκα χαμηλότερα από το glide slope για να προσεγγίσω. Τις νύκτες που δεν έχω δικαίωμα να παραβιάσω το slope, ζορίστηκα. Οι επιβάτες μου πάντως, ήταν πάντα χαμογελαστοί :D .

Αυτό που πραγματικά είναι εμπειρία ζωής, είναι η προσέγγιση στα Αντικύθηρα (δυστυχώς για πολλούς, μόνο με ελικόπτερο γίνεται αυτό). Άγρια ομορφιά, κατά τη γνώμη μου από τις λίγες...
 
Σωστα η επεκταση αναφερεται για επιμικινση στο συνολο του μονο προς το βορεια .
 
vassdel":2vzkvv97 said:
Αυτό που πραγματικά είναι εμπειρία ζωής, είναι η προσέγγιση στα Αντικύθηρα (δυστυχώς για πολλούς, μόνο με ελικόπτερο γίνεται αυτό). Άγρια ομορφιά, κατά τη γνώμη μου από τις λίγες...

Ω ναι, συμφωνώ απόλυτα. Το έκανα μερικές φορές με την αείμνηστη Ρομίλντα του καπτα Μάκη. Τα απόκρημνα βράχια πριν το λιμάνι, οι ελιγμοί μέσα σε αυτό, η πεζοπορία μέχρι τα Γαλανιανά είναι μοναδικές εμπειρίες. Όνειρό μου τότε ήταν να φτάσω μέχρι το φάρο στις Απολυτάρες. Δύσκολη διαδρομή και αρκετά επικίνδυνη. Θυμάσαι αν έχει κι εκεί ελικοδρόμιο ή μόνο στον Ποταμό;
 
Εγώ μόνο σε ένα έχω πάει, κάμποσες φορές: Αυτό που έχει δημοσιεύσει η ΥΠΑ (λίγο νότια από τον Ποταμό). Σε πολλά νησιά κατά καιρούς έχω δει ελικοδρόμια όλων των ειδών (στρατιωτικά, ιδιωτικά, χωμάτινα και ασφάλτινα κλπ), αλλά πραγματικά δεν τους δίνω σημασία. Ακόμα κι αν υπήρχε κάποιο άλλο, δεν θα το θυμόμουν. Ελπίζω να ξαναπάω και να το ψάξω :cool:
 
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τι πτήσεις θα έχουμε φέτος το καλοκαίρι στα Κύθηρα; Μέχρι και για Θεσσαλονίκη από την Astra ακούω αλλά μέχρι στιγμής κανείς δεν ξέρει επίσημα.
 
21 Απριλίου περιμένουμε την πρώτη εβδομαδιαία Transavia από AMS
Aπό τις 18 Μαΐου η Primo Tours στέλνει ένα εβδομαδιαίο MD-80 της DAT από BLL (το 2013 είχαμε το 737 της Jettime). Πολύ θα ήθελα να δω το payload για τον τύπο αυτό και εάν όντως γίνει με MD80.

Ήδη σιδερώνονται οι σημαίες της Δανίας και της Ολλανδίας, που θα αναρτώνται τις ημέρες των αντίστοιχων πτήσεων και ετοιμάζεται η καθιερωμένη τελετή υποδοχής της πρώτης πτήσης με τις γνωστές παρουσίες των τοπικών Αρχών (έχουμε και εκλογές άλλωστε), τους παραδοσιακούς χορούς και τα κεράσματα.
 
A 320 δειχνει στο online booking..
 
Το αεροδρόμιο Κυθήρων μετονομάστηκε σε «Αλέξανδρος Αριστοτέλους Ωνάσης»
 
Τι προβλέψεις υπάρχουν για φετος;
 
Top