LGMT/MJT Mytilene "Od. Elytis"

  • Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το γουρουνακι πληρωσε την ανικανοτητα καποιων να συντηρησουν επαρκως την περιφραξη...Η συμπαθεια μου ειναι με το γουρουνι. Ουτε με την ΥΠΑ ουτε με την Αστυνομια, ουτε με την Α3 που περιμενε να κατεβει._
 
Συνηθισμένα φαινόμενα στα περιφερειακά α/δ απόρροια ελλειματικών μέτρων ασφαλείας συνδυσμένα με μη επαρκή χρηματοδότηση. Στο Διαγόρα μόνο ελάφι δεν έχει βρεθεί ακόμη μέσα. Πάντως, υπάρχουν και χειρότερα, στο KTTS βγαίνουν συνεργεία και μαζεύουν αλλιγάτορες. :shock:
 
Με όλο τον κίνδυνο του off topic αλλά αφού το έφερε η κουβέντα έχει μείνει ιστορική η φράση κυβερήτη της πΟΑ στο υπερ Hub της Κοζάνης πρός τον τότε διοικητή του εδρεύοντας ΤΕΑΣ (ελικόπτερα) "μάζεψε τα πρόβατα σου θέλω να κατέβω". Ο διοικητής πρέπει να είχε περί τα 50 πρόβατα ίσως και περισσότερα έναν καιρό καμιά 15-20 χρόνια πριν...που φρόντιζαν για να ελέγχεται η βλάστηση με φυσικο τρόπο. Ακου Γουρούνι...Δηλαδή ο πύργος είπε κατασταση χοιριδίων high? :twisted: :twisted: :twisted:
 
Κοντεύουμε μέσα Ιουλίου και στον Ελύτη δεν έχει γίνει καθαρισμός του περιβάλλοντος χώρου απ΄τα ξερόχορτα (ειδικό κλιμάκιο μάλιστα αναφέρει ότι σε περίπτωση φωτιάς ελλοχεύει ο κίνδυνος να μεταδοθεί προς την πλευρά του α/δ ) ενώ το α/δ έχει ξεμείνει κι απο γιατρό.
:arrow: http://www.emprosnet.gr/Current/?EntityID=a03e81f0-7212-4a27-8194-5e84c1cae61e

Τί να πεί κανείς, καταντάμε και γραφικοί... :evil:
 
Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο υπάρχει συμφωνία μεταξύ επιμελητηρίου και Ryanair για μία πτήση την εβδομάδα Μυτιλήνη-Λονδίνο από το 2014 με αντάλλαγμα 51000 ως έξοδα διαφήμισης.
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι κάτι αντίστοιχο έχει προτείνει και η Aegean για σύνδεση Μυτιλήνης με μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου αναφέρει το ρεπορτάζ "...Η εταιρεία αυτό που ζητά από τους φορείς της Λέσβου, είναι να εξασφαλίσουν την κάλυψη του 15% των θέσεων του αεροσκάφους που θα κάνει τις πτήσεις...." (δηλαδή να πληρώνονται το 15% των θέσεων από τους φορείς/επιμελητήριο? )

Edit..Συγνώμη το λινκ εδώ
http://www.emprosnet.gr/article/47526-symfonia-gia-ti-ryanair
 
Άρα η FR ζητά 10-12 ευρώ το κεφάλι, ανάλογα με το πόσοι τελικά θα έλθουν. Καλό είναι το νούμερο και φυσικά είναι λάθος που τα ζητάνε απ' το κεντρικό κράτος με το πρόσχημα ότι αντιστοιχούν στους φόρους που θα πληρώσουν οι επιβάτες ενώ έπειτα θα αφήσουν πιο πολλά και άρα θα τα πάρει πίσω το κράτος. Ξύπνιοι οι Μυτιληνιοί :doubt:
Το 15% που ζητάει η Α3 σε τι ποσό άραγε μεταφράζεται; Εικάζω συνολικά, αν και λείπουν λεπτομέρειες, κάτι μεταξύ 70 και 140Κ αλλά θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε το νούμερο...
 
Και το παρασκήνιο της υπόθεσης Μυτιλήνης/Ryanair σε άλλο ρεπορτάζ τοπικού τύπου.
http://www.lesvosnews.net/articles/...s/h-ryanair-kai-i-avastahti-mytilinia-mizeria

Ο ΟΑ710 χαρακτήρισε τους Μυτιληνιούς ξύπνιους, ενώ οι ίδιο αυτοχαρακτηρίζονται ως μίζεροι...κάτι θα ξέρουν παραπάνω
 
Το βαθύτερο νόημα ίδιο είναι νομίζω, άλαν ντάλον και των άλλων άλλα. :rolleyes:

Η υποψία ασχετοσύνης βάσει του πρώτου άρθρου όπου αναφερόταν ότι θα ζητηθεί η βοήθεια του κράτους για τη χρηματοδότηση γίνεται βεβαιότητα όταν διαβάζουμε στο δεύτερο άρθρο ότι αυτό έχει ήδη γίνει και υπήρξε αρνητική απάντηση.

Κι ότι δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους οι ντόπιοι δεν είναι απαραίτητα κακό ή μίζερο, προσωπικά δεν θα έδινα ούτε 1 ευρώ για 150-160 αφίξεις/εβδομάδα χωρίς να δω ένα 5ετές αναπτυξιακό πλάνο...
 
Top