LGST/JSH Sitia

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα 20-5-2018 προσγειώνονται η πρώτες πτήσεις από Ντύσσελντορφ, Μόναχο και Φρανκφούρτη.

Την πρεμιέρα θα ανοίξει πρώτο το Airbus A320-212
(D-AICH ) από το Μόναχο όπου αναμένεται να προσγειωθεί στις 10 το πρωί. Η ηλικία του 19 χρόνων και 3 μηνών.

Μετά θα ακολουθήσει το Ντύσσελντορφ με το Ελληνικού νηολογίου και νοικιασμένο στην Condor Boeing B737-400 (SX-MAH) που ανήκει στην Air Mediterranean. Όπου και αυτό αναμένεται με μικρή καθυστέρηση μετά τις 10 το πρωί. Η ηλικία του 28 χρόνων. :roll:

Και το απόγευμα η πρεμιέρα κλείνει με την Φρανκφούρτη και με το νοικιασμένο στην Condor Boeing B737-400 (LY-GTW) που ανήκει στην GetJet Airways. Η ηλικία του επίσης 28 χρόνων :roll:

Την Πέμπτη 17-5-2018 που μας πέρασε ξεκίνησε και η τσάρτερ πτήση από την Στοκχόλμη με την Small Planet Airlines για λογαριασμό του τουριστικού πρακτορείου Apollo με το
Airbus A320-214 (LY-SPF). Η ηλικία του επίσης 19 χρόνων και 3 μηνών.

Με εκτίμηση.
 
Τελικα ηλθαν 3 αεροσκαφη το πρωι . Η πρωτη πτηση ηλθε στην ωρα της , η δευτερη με μιση ωρα καθυστερηση , και εκτος προγραμματος και εντελως ξαφνικα μας ανακοινωθηκε οτι λογω υπεραριθμων εβαλαν και τριτο αεροσκαφος ( απο Μοναχο ) .
Μολις γυρισα απο το αεροδρομιο , οπου μια ωρα πριν μας ανακοινωθηκε οτι η πτηση απο FRA αναβαλλεται για σημερα . Μαλλον θα πραγματοποιηθει αυριο , αλλα κανεις δεν ηξερε λεπτομεριες ( Ουτε οι εκπροσωποι της εταιριας )
 
Το 3ο αεροσκάφος ποιο ήταν εκτός τα SX-MAH, D-AICH;

Λόγω έλλειψης επιβατών δεν πραγματοποιήθηκε η πτήση από Φρανκφούρτη;
 
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα και συγκεκριμένα στις 20:25,τελικά η πτήση από Φρανκφούρτη με το Airbus A321-211(WL)
(D-AIAC).
 
Εδω και εβδομαδες , :thx: εχει δημιουργηθει ενα προβλημα , με το αεροδρομιο της Σητειας , με αποτελεσμα πολλοι πιλοτοι ειδικα απο εταιριες του εξωτερικου , να αρνουνται να προσγειωθουν , και τελικα να πηγαινουν στο Ηρακλειο . :wall:
Θα παραθεσω ενα λινκ με σχετικο αρθρο που αναρτηθηκε στο = ΚΡΗΤΗ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ , του εγκριτου δημοσιογραφου Αντωνη Γενναρακη , και δειχνει την εικονα του προβληματος =

http://www.kritipoliskaihoria.gr/2018/10/vordme.html

Η απορια μου = Δεν θα επρεπε ενα διεθνες αεροδρομιο , να εχει και ενα δευτερο ( ρεζερβα ) τετοιο βοηθημα ??? :thx: :thx:
 
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι βλάβη είχε το VOR, αλλά δεδομένου της τιμής ενός ολόκληρου VOR/DME (μονοψήφια εκατομμύρια το πακέτο), και του ότι η ΥΠΑ δεν έχει ιδιαίτερο στοκ γενικά διαθέσιμο, λογικό μου φαίνεται να μην υπάρχει δεύτερο, πόσο μάλλον δεύτερο αποκλειστικά για τη Σητεία. Κάποια ανταλλακτικά σίγουρα υπάρχουν, αλλά απ'ότι φαίνεται είχε σοβαρότερο πρόβλημα το συγκεκριμένο.
 
Αναφερθηκα στο προβλημα της Σητειας , περισσοτερο για να θειξω το γενικοτερο ...''προβλημα'', των Ελληνικων αεροδρομιων ( 22 αναφερει το αρθρο , αν θυμαμαι καλα ?? ) που εχει προκυψει με την καθηλωση των αεροσκαφων της ΥΠΑ . Το γιατι προτιμησαν να δωσουν τοσα μυρια και να ενοικιασουν αεροσκαφος ( και ξενα πληρωματα ) με οτι αυτο συνεπαγεται ( εξοδα , μετακινησεις ξενοδοχεια κλπ ) αντι να συντηρησουν τα υπαρχοντα αεροσκαφη , δεν εχω καταλαβει ακομα . !!! :wall: :wall:
 
Νομίζω πως η ΥΠΑ είχε ένα παλαιό α/φος και πριν από κάμποσα χρόνια αγόρασε ένα καινούργιο (ακατάλληλο κατά την άποψη πολλών για την συγκεκριμένη εργασία) και πρόσφατα ανακοίνωσε προκήρυξη για αγορά ενός άλλου α/φους. Αφού δεν έχει χρήματα να συντηρήσει αυτά τα δύο που θα βρει χρήματα να αγοράσει άλλο? Αυτά τι σκοπεύουν να τα κάνουν? Πληροφορήθηκα ότι η Υπηρεσία έχει Αδειοδοτήσει και Φορέα Part 145 για την συντήρηση των α/φων της.
 
Τα αεροσκάφη έχουν αγοραστεί με κοινοτικές επιδοτήσεις, και πιθανώς με την ίδια χρηματοδότηση να μπορεί να αγοραστούν κι άλλα.
Οι κανόνες με τους οποίους λειτουργεί το δημόσιο για την εξασφάλιση της συνεχούς υποστήριξης των πτητικών μέσων είναι προβληματικοί. Είναι γνωστά από χρόνια τα προβλήματα που υπάρχουν και στην ΠΑ με την καθήλωση πολλών αεροσκαφών για τον ίδιο λόγο.

Τα αεροσκάφη της ΥΠΑ είναι απολύτως κατάλληλα για τον έλεγχο του Ελληνικού εναέριου χώρου καλύπτοντας και τις ιδιαιτερότητές του. Πιθανόν για το μέγεθος του ΕΕΧ να ήταν οικονομικά πιο συμφέρουσα η ενοικίαση αεροσκαφών απο ιδιωτικές εταιρείες ή κράτη. Λόγω των προβλημάτων όμως που υπάρχουν στο Αιγαίο με την Τουρκία οι Ελληνικές κυβερνήσεις (μέχρι τώρα τουλάχιστον) θέλουν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο.
 
Καλά όλα αυτά αλλά δεν αφορούν τη Σητεία.
Αγαπητέ jsh4all μην επεκτείνεις τη συζήτηση εκτός θέματος τη στιγμή που το αναφέρεις και μόνος σου.
Αναφερθηκα στο προβλημα της Σητειας , περισσοτερο για να θειξω το γενικοτερο ...''προβλημα'', των Ελληνικων αεροδρομιων
Πίσω στο θέμα μας ή συνέχιση της συζήτησης περί ΥΠΑ στο σωστό topic
 
Top