LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Άρα η δουλειά που είχε κάνει πέρσι κάποιος για το FS2020 είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα
 
Επικαλούμενος ενημέρωση από την κατασκευάστρια κοινοπραξία του αεροδρομίου, ο κ. Χαλκιαδάκης, μιλώντας στην ΕΡΤ, είπε χαρακτηριστικά πως «ήδη προγραμματίζονται πτήσεις από Αμερική, Ινδία και Κίνα από το 2027, οπότε σχεδιάζεται να ανοίξει το νέο αεροδρόμιο».

Για να δούμε. Αν και εμένα μου φαίνεται εν μέρει επικοινωνιακό φρου φρου. Μακάρι πάντως!

 
Oι ειδήσεις πριν τις εκλογές, ακόμα και αληθινές να είναι, πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως οι περίεργες ειδήσεις την 1 Απριλίου ;)
 
Εμείς πάντως στο SKG ακόμα περιμένουμε τις υπεραντλαντικες :)
Ναί ναί θα πρότεινα ένα SFO ένα AUS, MSY απο SKG, μην πέσει πάνω στα LAX, MIA που θα έχει απο Άραξο. Επιτέλους, τα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα της περιοχής θα βρουν τη θέση τους στην παγκόσμια αγορά.
 
@AXDLGAL: Αδύνατο δεν το θεωρώ. Οι Κρητικοί έχουν μια τρέλα που αν βάλουν στόχο εργάζονται πολύ εντατικά πάνω σε αυτό για να τον πετύχουν. Το ερώτημα είναι γιατί να θέλω μια τέτοια σύνδεση. Έχει μεγάλο κόστος και θα λειτουργήσω ανταγωνιστικά προς κοντινά αεροδρόμια μετεπιβίβασης όπως Αθήνα, Κωνσταντινούπολη, και όπως αναφέρουν κι άλλοι συμφορουμίτες ίσως και Θεσσαλονίκη. Εννοώ ότι η μάζα από μόνη της δεν ωφελεί. Τι ακριβώς θα εξυπηρετεί η νέα σύνδεση και ποιους συγκεκριμένα προορισμούς; Ταιριάζουν οι πολιτισμοί; Έχει γίνει έρευνα αγοράς για τις συνθήκες εκατέρωθεν; Υπάρχει υγειονομικός έλεγχος; Θα υπάρξει εμπόριο μεταξύ των συνδεόμενων σημείων; Οι επιβάτες τι μορφωτικό/κοινωνικό/οικονομικό επίπεδο έχουν; Είναι ανάγκη να ανοιχτεί ταυτόχρονα σε τρεις ξένους και μακρινούς προορισμούς; Από τις τρεις επιλογές θεωρώ ότι η Αμερική είναι πιο κοντά στα ήθη και έθιμα της Ελλάδας και της Κρήτης (εφόσον εξακολουθούμε να θεωρούμε την Κρήτη μέρος της Ελλάδας, γιατί με τόση διεθνοποίηση έχω την αίσθηση ότι δεν συμφωνούν όλοι σε αυτό).

@chr04: Ευσεβής πόθος. Αλλά γιατί τόση επιμονή με τα υπερατλαντικά; Δεν ξέρω αν μπορεί το Μακεδονία να υποστηρίξει κάτι τέτοιο, από πρακτική άποψη εννοώ, αλλά εφόσον υπάρχουν τόσες ανταποκρίσεις και προς το παρόν τα πράγματα στην παγκόσμια αεροπορία είναι κάπως στάσιμα ή έστω λίγο αβέβαια, νομίζω ότι με δυσκολία θα τολμούσε κάποιος τέτοιο εγχείρημα. Πολύ υψηλό κόστος, όχι μόνο οικονομικό αλλά και περιβαλλοντικό, εκτός αν βρούμε επιτέλους λύση στην εκπομπή βλαβερών αερίων και αποβλήτων και βέβαια υπάρχουν επιβάτες που να μπορούν να πληρώσουν το εισιτήριο. Διαφορετικά θα είναι προνόμιο των λίγων, οπότε δε χρειάζεται καν να το συζητάμε, ίσως να γίνονται ήδη ιδιωτικά χωρίς να το μαθαίνουμε. Πάντως έχεις τη δυνατότητα να φτάσεις από SKG σε οποιδήποτε προορισμό στην Αμερική, έστω κι αν δεν είναι απευθείας. Και που ξέρεις, ίσως κάποτε να γίνει το όνειρό σου πραγματικότητα και να πας χωρίς ενδιάμεση στάση. Φαίνεται πως υπάρχει μια κινητικότητα και γίνονται κάποιες επενδύσεις.

@flesland: Κάπου διάβασα ότι το μετρό Θεσσαλονίκης εγκαινιάζεται 31/12/2023, κάνω λάθος; Ή έχει αρχίσει δοκιμαστικά;
 
Από άτομο μέσα στην εταιρεία μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση, ακόμα δεν έχει βρεθεί ο πάροχος της υπηρεσίας (η Αττικό Μετρό έχει αρνηθεί), όσο και αν τα τεχνικά έργα έχουν ολοκληρωθεί. Κανονικά η πιστοποίηση δρομολογίων με συρμούς σε λειτουργία θέλει μήνες. Με κάθε επιφύλαξη αυτές οι πληροφορίες.

Οn topic
Σχετικά με τα υπερατλαντικά, αν δεν κάνω λάθος δεν εμποδίζει κάτι ένα 747 να έρθει στο Ηράκλειο, τουλάχιστον εγώ θυμάμαι τη Transaero και την El Al. Ότι είναι κοτέτσι και ντροπή το τωρινό αεροδρόμιο το ξέρουμε αλλά τσάρτερ είχε, έχει και θα έχει. Τώρα αν μέσα στην τρέλα η ΕΚ ή η Delta βάλει προορισμό το 2030 το νέο HER είναι άλλη δουλειά, εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο στην αεροπορία.
 
Εγώ να πω κάτι άλλο, αποκεί που ήθελες 5 λεπτά για να βρεθείς στο κέντρο της πόλης, πια θα θέλεις 30-35 λεπτά. Θα μου πεις το ίδιο ισχύει με τη Θεσσαλονίκη.
 
Top