LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Αν εννοείς ότι έχει λίγους κατοίκους γελιέσαι. Το Καστέλλι ανήκει στις γρήγορα αναπτυσόμενες περιοχές και αν φτιάξουνε και τον αερολιμένα καλά. Τώρα θα χει καμιά 10αριά χιλιάδες κατοίκους.
 
Ο Πρωθυπουργός της χώρας βρέθηκε στο Ηράκλειο όπου για πρώτη φορά έγινε εκτενής αναφορά σχετικά με τη δημιουργία του νέου διεθνούς Αερολιμένα στο Καστέλι Πεδιάδος.

http://www.cretetv.gr/news/newsf.php?goid=27070
 
View from the top":fglf93jl said:
οι κάτοικοι έστω και λίγοι θα τρελαθούν.

συμφωνω απολυτα. εχω συγγενεις στα γυρω χωρια και ξερω καλα την περιοχη. μπορει το Καστελλι και τα γυρω χωρια να ειναι αρκετοι κατοικοι και μολις 30-40 λεπτα απο το Ηρακλειο αλλα ειναι σχετικα αρκετα χρονια πισω σε ρυθμους ζωης. το νεο αεροδρομιο θα ειναι μεγαλη ανατατωση στις ζωες και στις αγροτικες συνηθειες τους. ειδικα το καλοκαιρι ξερετε ολοι για τι αεροπορικη κινηση μιλαμε!! προσωπικα αναμενω τις εξελιξεις με τρομερο ενδιαφερον απο πολλες αποψεις
 
το οτι θα ενοχληθουν ειναι σιγουρο... Σιγουρα θα εχουμε παλι τα φαινομενα που εχουμε στην Αλικαρνασσο σημερα.
Αλλα δεν και αλλιως. Δεν υπαρχουν κ πολλοι εναλλακτικοι χωροι για μετεγκατασταση. Ωστοσο ευελπιστω πως θα γινει σωστη διαχειριση των αναπτυξιακων ευκαιριων που δημιουργουνται. Περα απο τη ρυπανση και την αναστατωση, το Καστελλι και η πεδιαδα γενικοτερα θα αποκτησει μεγαλυτερη σημασια, και μεγαλυτερη κινητικοτητα. (Εις βαρος βεβαια της αγροτικης παραγωγης... αλλα αυτο συμβαινει παντου).
 
γιατο θεμα της προσβασης στο Καστελλι δεν εχω ακουσει και πολλα. το θεμα της οδικης ενωσης με το Ηρακλειο ειναι μεγαλο καθως ο υπαρχον δρομος ειναι ανεπαρκης -στο μεγαλυτερο κομματι του- ακομα και για την τρεχουσα κινηση. δεν μπορω καν να φανταστω τι θα γινει εαν σε αυτον το δρομο προσθεσουμε την κινηση του νεου αεροδρομιου!
 
Το υπάρχον οδικό δίκτυο όχι απλά δεν μπορεί να ανταπεξέλθει αλλά είναι και επικίνδυνο. Θα πρέπει να δημιουργηθεί κάτι σε επίπεδο Β.Ο.Α.Κ..
 
Προφανώς οι μελέτες του αεροδρομίου περιλαμβάνουν και το θέμα της πρόσβασης σε αυτό.

Αν θυμάστε για να λειτουργήσει το LGAV το 2001 ήταν απαραίτητη προϋπόθεση να παραδωθεί στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα της Αττικής Οδού από το αερόδρομιο ως την Παλλήνη.
 
όντως στη σχετική μελέτη, καλύτερη πρόθεη μελέτης υπάρχει πρόβλεψη για δημιουργία οδικού δικτύου αρκέτα μεγάλης ταχύτητας, στα πλαίσια του ΒΟΑΚ, το οποίο αν θυμάμαι καλά ενώνεται με το ΒΟΑΚ κάπου στη Χερσόνησο...
 
Αυτό έτσι ή αλλιώς. Και το υφιστάμενο συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο με το Β.Ο.Α.Κ.. Πάντως θεμε ακόμα πολλά χρόνια μέχρι την πα΄ραδωση του έργου. Ακόμα στην αρχή είμαστε.
 
Και πολλα χρονια κ πολυ χρημα... αλλα τουλαχιστον κατι κινειται.

Καπου στο 2020 θα εχουμε τα εγκαινια. Αν δεν κολλησουν οι διαδικασιες ασφαλως...
 
Top