LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

:D :D :D :D 20 χρόνια; Μια κουβέντα είναι. Είδαμε και το Παγκρήτιο.
 
Το έτσι κι αλλιώς δεν είναι τοσο απλό...Το υπάρχον είναι διπλα στο ΒΟΑΚ...Το νεο όταν βρίσκεται αρκετά χλμ μακριά και η απαιτούμενη επένδυση (γιατί έχουν υποσχεθεί δρόμο πολύ υψηλών ταχυτήτων) θα είναι πολύ μεγάλη...
Εκτίμηση μου είναι πως επείδη θα μπουν ιδιώτες στο έργο, δεν θα πάρει τόσο πολύ, καθότι με μικρό κόστος, θα έχουν και πολλούς ψήφους... Οχι πως θα γίνει εντος της δεκαετίας αλλά ένα 12-15 θα το έβλεπα εφικτό


Όσο για το Παγκρήτιο, μόλις έπεσαν τα χρήματα έγινε σε χρόνο dt...

Άρα τα πάντα είναι θέμα θέλησης και από τη στιγμή που δεν τους βγαίνει το Τυμπάκι καλό είναι να έχουν κάτι να δείξουν στο νομό...Εχουν και ένα υπουργό εκεί...
 
Μακάρι φίλε μου. Απλά μέχρι τώρα όλα τα μεγάλα έργα πάνε από δεκαετία σε δεκαετία. Για τον Β.Ο.Α.Κ. αν θες 20 χρόνια και ακόμα δεν είναι τελειωμένος, τότε για ένα πολύ μικρότερο κάθετο άξονα πόσο χρειάζεσαι; Είμαι πολύ επιφυλακτικός. Δεν είναι και λίγο η δημιουργία νέου αερολιμένα ο οποίος θα έχει τόσο σημαντική σημασία για την εθνική οικονομία.
 
Andreas":12qbpe1c said:
:D :D :D :D 20 χρόνια; Μια κουβέντα είναι. Είδαμε και το Παγκρήτιο.

Ειναι 12 οχι 20... εχμ.. εχουμε 2008 σχεδον.

Στο Παγκρητιο δεν ηταν τοσο αμεση η αναγκη να γινει. Μια χαρα γηπεδακια ειχαμε. Ειδικα για το ελληνικο πρωταθλημα, ηταν οτι πρεπει τα γηπεδακια τα προηγουμενα. Αλλα ηρθαν τα λεφτα και εγινε.

Εδω οπως μας λενε ... εχουν τα χρηματα. Οποτε το θεμα κολλαει μονο στις απαλλοτριωσεις, αλλα κ στις αντιδρασεις των κατοικων.
 
Κατά τη γνώμη μου η άποψη των κατοίκων είναι καθοριστική. Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζει η πλειοψηφία αυτό το ζήτημα πάντως αν δεν θένε ας μην φτιαχτεί. Αυτοί θα το χουνε στο κεφάλι τους για πολλά... πολλά χρόνια(σχήμα λόγου, πολλές γενιές θα το φάνε στη μάπα). Πάντως η πολιτεία πρέπει να το σεβαστεί, όχι σαν σε άλλα έργα όπως το φράγμα Αποσελλέμη όπου τους έγραψαν κυριολεκτικά και το φτιάχνουνε ενώ κινδινεύουνε ζωές.
 
Πραγματικές αντιδράσεις οι κάτοικοι δεν θα έχουν (το οικονομικό όφελος για αυτούς είναι ποραγματικά τεράστιο)
Αν οι υπάρξουν οι λόγοι θα είναι δύο...
α. για να πάρουν περισσότερα απο τις απαλλοτριώσεις και από αντισταθμιστικά έργα
β. γιατί στη Κρήτη έστω και αν η κυβέρνηση είναι ΝΔ, κουμάντο κάνει η ΝΔ, οπότε κατα τα γνωστά της εληνίκής νοοτροπίας θα αντιταχθούν....
Το 12 είναι όντως απαισιοδοξο αλλά αυτό είναι και το χρονοδιάγραμμα που είχε θεση το κράτος όταν ανακοινώθηκε πριν λιγο καιρό..Προσωπικά το 15 το θεωρώ απολύτως εφικτό λόγω κυρίως των οικονομικών συμφερόντων που παίουν από πίσω...
Τόσο για τις εταιρίες όσο και για το τουρισμό...(αν δει κανεις το ελεγχο διαβατηρίων και τις ουρές που γίνονται θα καταλάβει τι δυσφήμιση παίζει για την ελλάδα στις τελευταίες εντυπώσεις των επισκεπτών)
 
Re: LGTL Καστέλι - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκη"

Το Σαββατο που πηγα Ηρακλειο την στιγμη που ο πιλοτος εκανε την τελικη στροφη για να ερθει σε ευθεια πορεια με τον αεροδιαδρομο διεκρινα πισω απο τα βουνα κατι το οποιο μου φανηκε σαν αεροδρομιο(ειμαι 99% σιγουρος οτι ηταν αεροδρομιο)εχει αυτο καμμια σχεση η ειδα καποιο στρατιωτικο????
Ευχαριστω.
 
Re: LGTL Καστέλι - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκη"

Προφανώς ενοείς την 133 ΣΜ στο Καστέλι. Εκεί θα γίνει το νέο αεροδρόμιο. Θα φύγει δηλαδή από την 126 ΣΜ και θα πάει στην 133.
 
Re: LGTL Καστέλι - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκη"

Αμην κ ποτε... να γινει επιτελους ορθολογική ανάπτυξη της πόλης του Ηρακλείου....

Αντε να δουμε κ αν θα φτιαξουν κ δρομο... γιατι ικανους τους εχω να πηγαινουμε στο Καστελλι απ τα βουνα μεσα :p
 
Top