LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Μας δουλευει η ΕΖΥ?Τι εννοοει οτι ο προσωρινος διαδρομος δεν ειναι καταλληλος για τον τυπο του αεροσκαφους τους;;; :evil:

Τα ιδια α/φη χρησιμοποιουν Α3,ΤΚ,Εllinair,Cobalt,Eurowings,Air Serbia,Austrian...Wtf δλδ???? Καιδεν θαπρεπε αφου εξακολουθουν να πουλανε εισιτηρια να υπαρχει ονλάιν ειδοποιηση πως θα γινονται οι πτησεις;; αυτο εινα απαραδεκτο εκ μερους της εταιρειας κ κοροιδια..
Να δω τι θα γινει τις γιορτες με τοσες εξτρα προγραμματισμενες πτήσεις
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Σκέφτομαι να το έκανε αυτο η Ryanair τι θα είχε γραφτεί σε social media μέχρι σε φόρουμ.
Την Καβάλα γιατί δεν την επιλέγει έναντι της Αθήνας;
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

και εδω αρθρο με screenshot αναλυτικο μνμ της εταιρειας για μεταφορα επιβατων στην Αθηνα..Επίσης λεει οτι οι εταιρειες δεν ειδοποιηθηκαν εγκαιρως από πριν ενω δεν αποδεχεται τα μετρα για την προσωρινη λειτουργια του τροχοδρομου,το θεωρει αρκετα επικινδυνο..Θα ειναι υπο παρακαολουθηση η κατασταση..Μα τι θα αλλαξει;;...

http://www.voria.gr/article/i-easyjet-a ... -makedonia
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εννοεί ότι έχει τις δικές της προδιαγραφές ασφαλείας και ο προσωρινός διάδρομος του Μακεδονία δεν της κάνει. Όπως πχ δεν της κάνουν ούτε τα Ιωάννινα, που δεν επιτρέπει προσγείωση ούτε για diversion. Μπορεί βέβαια να παρακολουθήσει την κατάσταση και στο μέλλον να το ξαναπροσπαθήσει. Σαν επιβάτης θα εκνευριζόμουν, αλλά θα προτιμούσα να πάω Αθήνα και να συνεχίσω με λεωφορείο παρά να γυρίσω πίσω (βλ Austrian). Από την πλευρά της εταιρείας έχει μια λογική.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

- Οι εταιρείες γνώριζαν για τα έργα και για τη χρήση του τροχόδρομου από τον Μάιο του 2017 όπως και για τις διαθέσιμες διαδικασίες προσέγγισης (υπάρχουν από καιρο στο AIP Greece) αλλά και την επίδραση των καιρικών φαινομένων. Θα μπορούσαν επίσης να ζητήσουν να κάνουν δοκιμαστικές πτήσεις όπως έκανε η Aegean και η Ellinair και να καταθέσουν παρατηρήσεις.

- Φαίνεται πως κάποια ζητήματα τα συνειδοτοποίησαν στην πράξη. Από τη ζημιά της διαχείρισης συχνών irregularities που έχουν υψηλό κόστος φαίνεται πως η Easyjet προτιμάει για την ώρα τη λύση του μόνιμου "diversion" των δρομολογίων της, που λογικά θα έχει μικρότερο κόστος στη διαχείριση στόλου, πληρωμάτων, καυσίμων κτλ. Προφανώς και ενημερώνει τους επιβάτες της κατά την κράτηση του εισιτηρίου τους σχετικά με το μικτό τρόπο μεταφοράς τους στον τελικό τους προορισμό.

- Όσο αφορά στην επιλογή της ATH, η εταιρεία φαντάζομαι επέλεξε ένα σταθμό στον οποίο έχει ήδη πτήσεις και ο handler της μπορεί να την υποστηρίξει άμεσα. Η Καβάλα είναι σταθμός στον οποίο ΔΕΝ πετάει η Easy και μάλλον δεν μπορούσε να τον "ενεργοποιήσει" τόσο τελευταία στιγμή.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Ολίγον εκβιαστική η στάση της εταιρίας. Απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους επιβάτες εκμεταλευόμενη την κυρίαρχη θέση της και τους οποίους εκτός από το να τους ταλαιπωρεί τους κοροιδεύει και απο πάνω.

Υπάρχουν άνθρωποι απο τις περιφέρειες ΑΜΘ, Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου οι οποίοι χρησιμοποιούν το SKG. Τι ταλαιπωρία θα πρέπει να περάσουν για να πάνε στον προορισμό τους?
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Cross":1g4c2hub said:
Οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη αναχωρούν στην προγραμματισμένη ώρα τους, προσγειώνονται στην Αθήνα, όπου λεωφορεία περιμένουν τους επιβάτες για να τους μεταφέρουν στη Θεσσαλονίκη. Αντίστοιχα, οι επιβάτες από Θεσσαλονίκη αναχωρούν με λεωφορείο την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης και το αεροπλάνο τους περιμένει στην Αθήνα. Δεν έχει ακυρώσει τις πτήσεις της προς το παρόν. Άλλωστε, με μέσο δείκτη πληρότητας 92%, σε ποια πτήση να χωρέσει όλον αυτόν τον κόσμο;

Δηλ. το αεροπλάνο της Easyjet πετάει το πρωί Αθήνα (αντί Θεσσαλονίκης) και περιμένει εκεί γύρω τις 8 ώρες μέχρι να φτάνουν με λεωφορεία οι επιβάτες που την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης φεύγουν με λεωφορεία από Θεσσαλονίκη :?:

Ή μήπως βάλλει έξτρα πτήσεις από/προς Αθήνα ή και αλλάζει το πρόγραμμα και τα rotations της εκεί με έναν τρόπο που καλύπτει και τα δρομολόγια / τους επιβάτες από Θεσσαλονίκη; Αυτό θα ήτανε και άλλη εξήγηση γιατί Αθήνα.

Και κάτι τέτοια κατά την άποψή μου θα ήτανε ακύρωση, με όλα τα δικαιώματα των επιβατών. Που με εξαίρεση την αποζημίωση ισχύουν ανεξάρτητα από τον λόγο της ακύρωσης (και ακόμα με την αποζημίωση δεν θα ήμουνα σίγουρη, εκτός εάν την συγκεκριμένη μέρα όντως υπάρχουν προβλήματα ή το ακυρώνει 1-2 μέρες πριν από την πτήση γιατί η πρόγνωση του καιρού είναι έτσι που πιθανόν θα υπάρχουν προβλήματα).

Και όσον αφορά την πληρώτητα: Σε τέτοιες συνθήκες μάλλον κάποιοι θα ακυρώσουν τις πτησεις τους (γιατί ούτως ή αλλιώς θα χάθουν τις δουλειές τους) ή και πετάνε με άλλη εταιρία. Εάν πρέπει να είσαι Θεσσαλονίκη ή Βερολίνο το πρωί, δεν σε βοηθάει μια "λύση" με την οποία φτάνεις αργά το βράδυ...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Η easyjet έχει δίκαιο να διαμαρτύρεται. Θυμίζω ότι, όπως όλες οι low cost εταιρίες, επαναχρησιμοποιεί το ίδιο αεροπλάνο με ελάχιστη παραμονή στα αεροδρόμια. Επομένως, το ίδιο αεροπλάνο που θα κάνει το Λονδίνο-Θεσσαλονίκη, θα κάνει και τα : Θεσσαλονίκη-Λονδίνο, Λονδίνο-Βερολίνο, Βερολίνο-Λονδίνο, Λονδίνο-Βρυξέλλες, Βρυξέλλες-Λονδίνο, Λονδίνο-Παρίσι, Παρίσι-Λονδίνο, κτλ. Άρα αν μείνει στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να αποζημιώσει και τους επιβάτες των άλλων 6 πτήσεων που θα έκανε το συγκεκριμένο αεροπλάνο ή στην καλύτερη αν κάνει diversion στην Αθήνα, θα πρέπει να πάει μετά άδειο προς το Λονδίνο για τις επόμενες πτήσεις της ή να περιμένει μέχρι να έρθουν οι Θεσσαλονικείς να τους πάρει και πάλι όμως θα καθυστερήσει ή ακόμη και θ' ακυρώσει τις επόμενες πτήσεις της με αποτελέσμα να αποζημιώσει ή να εκνευρίσει τους επόμενους επιβάτες της... Άρα μεγάλη ζημία σε όλες τις περιπτώσεις και προφανώς δε μπορεί να περιμένει 4 μήνες να μπαίνει μέσα κάθε μέρα που έχει μια ομίχλη στη Θεσσαλονίκη...

Σε κάτι άλλο θέλω να μείνω που δείχνει ότι μάλλον το plan b είναι η (δεν τη χαρακτηρίζω) σκέψη του υπουργού :

Πρωτοτυπία», χαρακτήρισε τις αντιδράσεις φορέων της Θεσσαλονίκης για τα έργα αναβάθμισης στον διάδρομο προσαπογειώσεων του αεροδρομίου Μακεδονία ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης

«Είναι δυνατόν η Ένωση Ξενοδόχων να διερωτάται αν είναι απαραίτητο να μεγαλώσει το αεροδρόμιο και να αυξηθεί η δυναμικότητά του;»

Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα με την κίνηση του αεροδρομίου στους μήνες Νοέμβριο έως Μάρτιο», είπε ο υπουργός.

http://www.voria.gr/article/epanerchete ... -makedonia

Τα έγα έπρεπε να ξεκινήσουν, ασχέτως αν ήταν απαραίτητα ή όχι. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα plan b σε περίπτωση που το αεροδρόμιο κλείνει για 6-7 ώρες και μετά μαζεύονται τόσες πτήσεις + τις επόμενες.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

gonso":34wo4e7j said:
Θυμίστε μου τί σχέση έχει ο Τρίλοφος με το αν θα είναι Cat II ή Cat III το ILS του 16 ;

Gonso
Σε περίπτωση missed approach κάτω από τα 150ft που είναι το DA για cat II δεν προλαβαίνει ή εν πάσει περιπτώση δεν είναι safe να περάσει το α/φ πάνω από τους λόφους στην προέκταση.

Η ΚVA πρέπει να ξέρετε ότι έχει συγκεκριμένο ωράριο λειτουργίας και ειδικά κάποιες ημέρες όπως η Κυριακή αρκετά περιορισμένο. Αυτός από μόνος του είναι ένας περιοριστικός παράγοντας για τις εταιρίες. Το αν θα μπορούσε βέβαια για όσο διαρκεί το συγκεκριμένο ζήτημα να έχει ένα διευρυμένο ωράριο για να εξυπηρετήσει ενδεχόμενα divert νομίζω είναι ένα εύλογο ερώτημα αλλά έχω την αίσθηση ότι ποτέ δεν έπεσε στο τραπέζι.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

spinal το ίδιο ισχύει και αν θελαμε εγκατάσταση CATIII στον 10/28 μετά την επεκταση?
 
Top