LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εγώ θυμάμαι ένα δυστύχημα με F-5 που κατέπεσε στην τελική του 10 δίπλα σε μιά πίστα καρτ στα τέλη της δεκαετίας του '90. Αποτελούσε θέμα συζήτησης στα παιδιά ενός συνεργείου που πήγαινα εκεί κοντά την εποχή εκείνη.
Η επέκταση του διαδρόμου 10/28 θα μπορούσε να γίνει προς την πλευρά την ξηράς - με πολύ μικρότερο κόστος - εάν προβλέπονταν έως την δεκαετία του '60 με απαλλοτριώσεις. Όμως αφέθηκε η πόλη να επεκταθεί και η όχληση θα ήταν απαγορευτική και ο διάδρομος θα πλησίαζε προς τον δρόμο Θεσ/νίκης - Μουδανιών και έγιναν κατασκευές όπως η Waterland το ξενοδοχείο Hyatt Regency κ.λπ.
Μια μικρή εκτροπή του δρόμου Θεσ/νίκης - Περαίας έγινε την δεκαετία '80 στην περιοχή των νυχτομάγαζων Θεσσαλονικιά - Νεράιδα όπως θα θυμούνται οι παλαιότεροι !!
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ενα βίντεο απο προσγείωση Α319 με ομίχλη και CAT II ILS. Απλά θέλω να υποδείξω πόσο δύσκολη είναι η ορατότητα ακομα και απο το πιλοτήριο.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=1d0cIM_1vZ4
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Η εκτροπή φαίνεται και στο maps. Πιστεύω και σήμερα θα συνέφερε να γίνει επέκταση στη ξηρά αρκεί να υπήρχε πρωτοβουλία, αλλά έτσι δεν γεμίζουν πολλές τσέπες δυστυχώς. Πέρα από την εκτροπή θα μπορούσε ο δρόμος να περνάει υπογείως. Θα ήθελα να δω ένα συνολικό κόστος της προέκτασης του διαδρόμου πραγματικά. Νομίζω θα κλάψουμε.
Τεσπα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, σήμερα η μέρα ήταν ομαλή. Το κακό είναι πως το αεροδρόμιο πλέον είναι εκτεθειμένο στον καιρό, βροχή-ορατότητα-άνεμοι... Ας ελπίσω να βγει όσο πιο αναίμακτα γίνεται ο χειμώνας αυτός.
ΥΓ ευχαριστώ τα μέλη που έδωσαν πληροφορίες για ILS και τα ραδιοβοηθήματα...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Να ναι καλά η Φραπορτ που έβαλε ILS στο διάδρομο και ταλαιπωρείται τόσος κόσμος. Να δούμε αν θα ξεκινήσει ποτέ τα έργα τα δικά της! Εκτός κι αν πει ότι κι ο υπερσύγχρονος διάδρομος -που εγώ κι εσείς πληρώσαμε- είναι δικό της έργο...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

nikosoik":w0d4xxbq said:
Πιστεύω και σήμερα θα συνέφερε να γίνει επέκταση στη ξηρά αρκεί να υπήρχε πρωτοβουλία, αλλά έτσι δεν γεμίζουν πολλές τσέπες δυστυχώς.

Η επέκταση προς την πλευρά του 28 δεν ήταν εφικτή γιατί αφενός υπήρχε σημαντικό κόστος απαλλοτριώσεων αλλά και μεταφορά του διαδρόμου πιο κοντά στα εμπόδια που βρίσκονται στην προέκταση του (ορεινοί όγκοι εντός του approach surface που εκτείνεται 15 km από το διάδρομο).

Αυτό που όλοι ξέρετε τα πάντα για σύνθετα τεχνικά ζητήματα, με ξεπερνά.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί, όμως η easyJet χαρακτηρίζει στο flight tracker της τον προσωρινό διάδρομο της Θεσσαλονίκης ακατάλληλο για τα αεροσκάφη της. Ως αποτέλεσμα, οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη προσγειώνονται στην Αθήνα κι από εκεί οι επιβάτες προωθούνται στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. Στις πτήσεις από Θεσσαλονίκη, λεωφορεία ξεκινούν προς Αθήνα την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και το βράδυ απογειώνεται η πτήση από το Ελ. Βενιζέλος για τον τελικό προορισμό.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Θυμίστε μου τί σχέση έχει ο Τρίλοφος με το αν θα είναι Cat II ή Cat III το ILS του 16 ;

Gonso
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Cross":1gct8vxi said:
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί, όμως η easyJet χαρακτηρίζει στο flight tracker της τον προσωρινό διάδρομο της Θεσσαλονίκης ακατάλληλο για τα αεροσκάφη της. Ως αποτέλεσμα, οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη προσγειώνονται στην Αθήνα κι από εκεί οι επιβάτες προωθούνται στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. Στις πτήσεις από Θεσσαλονίκη, λεωφορεία ξεκινούν προς Αθήνα την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και το βράδυ απογειώνεται η πτήση από το Ελ. Βενιζέλος για τον τελικό προορισμό.

Το κάνει συστηματικά με όλες τις πτήσεις :shock: Ή μόνο σε μέρες με οριακές/ασαφείς καιρικές συνθήκες :?:

Από περιέργεια έψαξα στη ιστοσελίδα της για πτήση Θεσσαλονίκη – Λονδίνο, και στην ιστοσελίδα της τις πουλάει κανονικά, χωρίς να αναφέρει τίποτα ότι στην ουσία είναι πτήση από / προς Αθήνα συν μεταφορά με λεωφορεία. Δηλ. εάν γνωρίζει από τώρα ότι δεν πετάει SKG, θα ήτανε μια απαράδεκτη παραπλάνηση των πελατών της (από τους οποίους πολλοί μάλλον θα έκλειναν πτήσεις με άλλες εταιρίες που πετάνε πραγματικά SKG).

Εάν όμως έχουμε προβλήματα κάθε δεύτερη μέρα, πραγματικά φοβάμαι ότι ιδιαίτερα οι ξένες εταιρίες θα ακυρώσουν τις πτήσεις τους η μια μετά την άλλη. Όχι λόγω ακαταλληλότητας, αλλά μάλλον θα τους βγει ακριβά, αν κάθε φορά πρέπει να φροντίζουν για εναλλακτική μεταφορά (και αυτό σε μια στιγμή που κανείς δεν ξέρει πότε οι καιρικές συνθήκες επιτρέπουν πτήσεις / ποιές πτήσεις θα γίνουν τελικά), ξενοδοχείο, rebooking χαμένων ανταποκρίσεων κλπ.
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Cross":129vys9k said:
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί, όμως η easyJet χαρακτηρίζει στο flight tracker της τον προσωρινό διάδρομο της Θεσσαλονίκης ακατάλληλο για τα αεροσκάφη της. Ως αποτέλεσμα, οι πτήσεις προς Θεσσαλονίκη προσγειώνονται στην Αθήνα κι από εκεί οι επιβάτες προωθούνται στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. Στις πτήσεις από Θεσσαλονίκη, λεωφορεία ξεκινούν προς Αθήνα την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και το βράδυ απογειώνεται η πτήση από το Ελ. Βενιζέλος για τον τελικό προορισμό.

Οπως ανέφερα και προχτές, προβλέπεται το γελιο της αρκούδας φέτος στο Mακεδονία.
Οντως και επίσημα η Easyjet ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ τις πτήσεις της από το αεροδρόμιο μέχρι νεοτέρας :thx:
Eνας Θεός ξέρει τί άλλο θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

skg2012":39ntma5j said:
nikosoik":39ntma5j said:
Πιστεύω και σήμερα θα συνέφερε να γίνει επέκταση στη ξηρά αρκεί να υπήρχε πρωτοβουλία, αλλά έτσι δεν γεμίζουν πολλές τσέπες δυστυχώς.

Η επέκταση προς την πλευρά του 28 δεν ήταν εφικτή γιατί αφενός υπήρχε σημαντικό κόστος απαλλοτριώσεων αλλά και μεταφορά του διαδρόμου πιο κοντά στα εμπόδια που βρίσκονται στην προέκταση του (ορεινοί όγκοι εντός του approach surface που εκτείνεται 15 km από το διάδρομο).

Αυτό που όλοι ξέρετε τα πάντα για σύνθετα τεχνικά ζητήματα, με ξεπερνά.

Έτυχε να δω 2 μελέτες το 2012, νομίζω η μια είναι προμελέτη σε τεχνική εταιρία που γελούσαν με το έργο. Το κόστος απαλλοτριώσεων πολλές φορες συμφέρει από τη δημιουργία στεριάς στη θάλασσα και μάλιστα σε σεισμογενή περιοχή. Όσο για τους ορεινούς όγκους, είναι δίπλα σε μια λεκάνη και ο διάδρομος έχει 2 πλευρές. Οι μελέτες αφορούν κόστος και ασφάλεια σε συνδυασμό. Η προέκταση του διαδρόμου είναι σαν την υποθαλάσσια για μένα... Δεν το παίζουμε γνώστες, απόψεις εκφράζουμε και όσο μπορεί ο καθένας πιο τεκμηριωμένα θέλω να πιστεύω.

Αυτό για την Easy γίνεται με όλες τις καιρικές συνθήκες; Διότι είναι οικονομικά δεν νομίζω να τους συμφέρει. Επίσης στη Καβάλα δε θα μπορούσε να το κάνει αυτό; Που είναι πιο κοντά και στη Θεσσαλονίκη, αλλά και πιο βόρεια για τα αεροπλάνα της, από το να πάει η κάθε πτήση Αθήνα.
 
Top