Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"
Προφανώς δεν είναι θέμα ικανότητας του πληρώματος αλλά εταιρικής διαδικασίας και πρακτικής. Ειδικά οι low cost εταιρίες βασίζονται πάρα πολύ στην τυποποίηση της όλης διαδικασίας εκτέλεσης μια πτήσης για μείωση του κόστους του πτητικού έργου.
Με τη χρήση του FMS επιλέγουν το οικονομικότερο προφίλ πτήσης. Για αυτό και "δεν επιτρέπουν" στους πιλότους, σε κανονικές συνθήκες παρεκκλίσεις από το προφίλ πτήσης που έχει σχεδιαστεί.
Ας πούμε σπάνια ζητούν visual προσέγγιση και όταν το κάνουν συνήθως εκτελούν μια τυποποιημένη δική τους διαδικασία που έχει ήδη προετοιμαστεί στο FMS.
Αυτή η τυποποίηση, περαν του οικονομικού οφέλους, επιτυγχάνει καλύτερα επίπεδα ασφάλειας των πτήσεων μακροπρόθεσμα καθώς μειώνονται οι κίνδυνοι σε ότι αφορά κυρίως το θέμα διαχείρισης του πιλοτηρίου (στα πολυεθνικά πληρώματα ειδικά μειώνονται στο ελάχιστο οι απαραίτητες επικοινωνίες για επίλυση μικροζητημάτων και αποφεύγονται οι παρανοήσεις).
Εννοείται πως όλες οι εταιρίες καθιερώνουν τέτοια μοντέλα τυποποίησης, αλλά οι μεγαλύτερες low cost δίνουν ιδιαίτερο βάρος σε αυτό και μάλλον είναι αυστηρότεροι στην εφαρμογή.
Προφανώς δεν είναι θέμα ικανότητας του πληρώματος αλλά εταιρικής διαδικασίας και πρακτικής. Ειδικά οι low cost εταιρίες βασίζονται πάρα πολύ στην τυποποίηση της όλης διαδικασίας εκτέλεσης μια πτήσης για μείωση του κόστους του πτητικού έργου.
Με τη χρήση του FMS επιλέγουν το οικονομικότερο προφίλ πτήσης. Για αυτό και "δεν επιτρέπουν" στους πιλότους, σε κανονικές συνθήκες παρεκκλίσεις από το προφίλ πτήσης που έχει σχεδιαστεί.
Ας πούμε σπάνια ζητούν visual προσέγγιση και όταν το κάνουν συνήθως εκτελούν μια τυποποιημένη δική τους διαδικασία που έχει ήδη προετοιμαστεί στο FMS.
Αυτή η τυποποίηση, περαν του οικονομικού οφέλους, επιτυγχάνει καλύτερα επίπεδα ασφάλειας των πτήσεων μακροπρόθεσμα καθώς μειώνονται οι κίνδυνοι σε ότι αφορά κυρίως το θέμα διαχείρισης του πιλοτηρίου (στα πολυεθνικά πληρώματα ειδικά μειώνονται στο ελάχιστο οι απαραίτητες επικοινωνίες για επίλυση μικροζητημάτων και αποφεύγονται οι παρανοήσεις).
Εννοείται πως όλες οι εταιρίες καθιερώνουν τέτοια μοντέλα τυποποίησης, αλλά οι μεγαλύτερες low cost δίνουν ιδιαίτερο βάρος σε αυτό και μάλλον είναι αυστηρότεροι στην εφαρμογή.