LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Ενώ με την Easyjet μπορείς να κλείσεις κανονικά εισιτήριο από Θεσσαλονίκη πχ για αύριο προς Λονδίνο, αλλά θα γίνει από Καβάλα
 
Δεν δειχνει καμια πτηση διαθεσιμη στο σάιτ της ΕΖΥ..ολα ..soldout..
 
Ulrike":3agk65sp said:
Αυτό με τις τιμές αναρωτιέμαι κι εγώ. Είτε ακόμα δεν έχουν φορτώσει τους χαμηλότερους ναύλους είτε θέλουν να αποτρέπουν – τουλάχιστον προσωρινά – νέες κρατήσεις (το να πουλάει μια εταιρία μόνο τους πιο υψηλούς ναύλους μπορεί να είναι ένδειξη ότι σκέφτονται ακύρωση).

Μήπως θέλουν να δουν τη πρώτη αντίδραση των επιβατών, δηλ. πόσοι απ΄αυτούς που έχουν ήδη κλείσει εισιτήριο θα ακυρώσουν;

Προφανώς όσοι είχαν τελικό προορισμό τη Δ. Μακεδονία, Ήπειρο, Θεσσαλία, ίσως και την ίδια τη Θεσσαλονίκη, μάλλον θα ακυρώσουν την πτήση τους. Το αεροδρόμιο της Καβάλας απέχει 183 χλμ. από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, για παραπέρα ακόμη περισσότερο.

Edit: Οι τιμές της EW για Ιανουάριο έχουν πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα.
 
Μετα απο Easyjet και Eurowings, σημερα ανακοινωσε και η Wizz οτι θα αναχωρει/προσγειωνεται Καβαλα.
Συμφωνα με πληροφοριες εντος ημερων θα ανακοινωσει το ιδιο και η Sas
 
Αν ξερει κανεις, ποιος θαταν ο ευκολοτερος τροπος μετακινησης προς θεσ/νικη απο καβαλα μετα ολο αυτο το χαμο?
 
Ταξί για Καβάλα (25 χλμ.) και μετά ΚΤΕΛ. Το ΚΤΕΛ δεν πρέπει να κάνει πάνω από 2 ώρες.

Νομίζω ότι υπάρχει και κάποιο αστικό ή ΚΤΕΛ για Καβάλα αλλά πόσο συχνά δεν ξέρω.

teris3":bvepn2tc said:
Μετα απο Easyjet και Eurowings, σημερα ανακοινωσε και η Wizz οτι θα αναχωρει/προσγειωνεται Καβαλα.
Συμφωνα με πληροφοριες εντος ημερων θα ανακοινωσει το ιδιο και η Sas

Για προσωπικούς λόγους και μόνο ελπίζω να κάνει το ίδιο και η Ryanair, τουλάχιστον τον Ιανουάριο χωρίς να αλλάξει μέρες και ώρες πτήσεων. :mrgreen:
 
2 ώρες κάνει το εξπρές δρομολόγιο για Καβάλα και 2.5 το απλό + κάνα δίωρο για το αεροδρόμιο γιατί σιγά μην έχει δρομολόγιο με ανταπόκριση...
 
Πιο εύκολο είνα με ταξί ( ή ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο). Βέβαια, αμφιβάλλω ότι οι αεροπορικές θα σου καλύψουν τα έξοδα για ταξί, ιδιαίτερα τα low cost….

Αυτό που δεν καταλαβαίνω σε όλη τη ιστορία με τις ξαφνικές αλλαγές είναι το εξής: Το ότι θα γίνουν τα έργα είναι γνωστό εδώ και μήνες (εκτός ίσως από την ακριβή ημερομηνία έναρξης…). Επίσης, υποθέτω ότι ήτανε γνωστές στις αεροπορικές και οι προδιαγραφές του προσωρινού διαδρόμου και οι συνηθισμένες καιρικές συνθήκες στη Θεσσαλονίκη (και μέχρι σήμερα δεν είχαμε πραγματικά ακραία και σπάνια φαινόμενα όπως έντονη χιονόπτωση…).

Πώς είναι δυνατό ότι έρχεται τώρα η μία εταιρία μετά την άλλη και αλλάζει τις πτήσεις της σε Καβάλα ή / και τις ακυρώνει; Πραγματικά δεν ήξεραν / δεν μπορούσαν να ξέρουν τα τυχόν προβλήματα; Στη πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα απ΄ότι περίμεναν :?:

Ή μήπως φοβούνταν ότι κανείς δεν θα κλείσει εισιτήριο εάν ήξερε ότι τελικά θα πετάξει από / προς Καβάλα (σε μια στιγμή που με την Α3 υπάρχουν εναλλακτικές στη Θεσσαλονίκη) και σκοπίμως καθυστέρησαν την ανακοίνωση της αλλαγής όσον μπορούσαν; Έτσι ώστε σε πολλές περιπτώσεις, ιδιαίτερα στις γιορτές, δεν βρίσκεις πλέον εναλλακτικές και αναγκαστικά δέχεσαι να τρέχεις Καβάλα;
 
Όλες οι απαντήσεις έχουν απαντηθεί από τον υπουργό (μην ξεχνάμε ότι το δημόσιο ευθύνεται για τη σημερινή κατάσταση) :

Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα με την κίνηση του αεροδρομίου στους μήνες Νοέμβριο έως Μάρτιο», είπε ο υπουργός.
http://www.voria.gr/index.php/article/e ... -makedonia

Πρακτικά πιστε'υω ότι κάποιες πτήσεις εσωτερικού αν γίνουν από Καβάλα, πιθανώς θα τις ακυρώσουν οι επιβάτες (πχ εγώ αν έπρεπε να κάνω το Θεσσαλονίκη-Αθήνα μέσω Καβάλας και να κάνω 0,5 πτήση + 1,5 ώρα να περιμένω στο αεροδρόμιο + 5 ώρες που θα κάνω μέχρι το αεροδρόμιο της Καβάλας, πάω με τα Κτελ ή το τραίνο). Μόνο σε μακρινά νησιά ίσως βολέψει (αλλά και πάλι από Καβάλα έχει πλοίο για τα νησιά). Επομένως, αν έχεις πτήση για το εξωτερικό και έχεις μια δουλειά αναγκαστικά θα το δεχτείς...
 
Μέσα σε όλο αυτό το μπάχαλο η Aegean γιατί πετάει ακόμα Θεσσαλονίκη;
Δεν ενδιαφέρονται για την ασφάλεια επιβατών και πληρωμάτων, ή οι πιλότοι της είναι πιο ικανοί;
Μήπως οι ξένοι έχουν μάθει/συνηθισει να κάνουν προσγείωσεις μόνο με την βοήθεια οργάνων και όχι με οπτική επαφή;

ΥΓ Θυμάμαι μια συζήτηση μεταξύ ηλικιωμένου και νεώτερου οδοντίατρων που ο δεύτερος έκανε καθαρισμό με υπέρηχους και ο πρώτος να του λέει να σε δω τι θα κάνεις αν κοπεί το ρεύμα ή χαλάσει το μηχάνημα που δεν ξέρεις να πιάσεις το τσιγκελακι
 
Top