spy1
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/06/2010
- Μηνύματα
- 217
- Likes
- 10
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KLM
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα
Αν το αεροδρόμιο απευθύνται σε loco εταιρίες, τότε οι αερογέφυρες είναι περιττές.
Άλλωστε και το LGAV υπάρχουν αερογέφυρες και δεν χρησιμοποιούνται. Χαρακτηριστικό είναι ότι το satellite έχει 10 αερογέφυρες και ωστόσο παραμένει κλειστό. Ως προς τις αερογέφυρες λίγες εταιρίες τις χρησιμοποιούν και κυρίως για πτήσεις εξωτερικού, καθόσον το κόστος για την χρήση αερογέφυρας είναι μεγαλύτερο από το Apron που δεν χρειάζεται ούτε push back κτλ.... Επομένως είτε γίνουν είτε δεν γίνουν, πέραν την οπτικής αίγλης, μην νομίζεις ότι θα χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρίες..... άρα κάποια ...εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για να κάθονται και να σκουριάζουν σαν του Βενιζέλου. Καλύτερα αυτά τα χρήματα να επενδυθούν στην αναβάθμιση οργάνων αεροδρομίων που πραγματικά τα έχουν ανάγκη. Για Θεσσαλονίκη πιο ανάγκη θα έβλεπα να εγκατασταθεί ILS CatIII, αν αυτό είναι δυνατό τεχνικά, στους δύο διαδρόμους (16, 34) ούτως ώστε με την πρώτη ομίχλη να μην ακυρώνονται πτήσεις, το ίδιο και στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, παρά να κτιστούν αερογέφυρες. Αντίστοιχα στο Αεροδρόμιο της Ρόδου, που στο σημείο που το έφτιαξαν είναι δεδομένο ότι τις μισές μέρες του χρόνου θα έχει crosswind που θα καθιστούν την διαδικασία προσγείωσης προβληματική όταν η ένταση είναι μεγάλη. Δηλαδή θα προτιμούσα πρώτα τα χρήματα αυτά να επενδυθούν στις σημερινές ανάγκες των αεροδρομίων της χώρας, παρά στο να φτιαχθούν όμορφες αερογέφυρες, satellite κτλ, τα οποία μετά θα ερημώσουν...
maebius":18gwohuv said:Σιγουρα αν δεν τονωθει η κινηση με περισσοτερα πακετα διακοπων απο πρακτορεια τι να σου κανει και ενας και δυο και πεντε χιλιαδες διαδρομοι φυσικα ειτε τους επιμικυνεις ειτε φτιαξεις παραλληλο ,αλλα απο το θεμα του αεροσταθμου θα μπορουσαν να φτιαξουν 5 με 10 αερογεφυρες για να εξυπηρετουν τους επιβατες αφου η αιγαιου καθε μερα εχει πτησεις απο και προς θεσσαλονικη σε δημοφιλεις προορισμους οπως λαρνακα ,μοναχο,ντυσσελντορφ και λοιπα ..
Αν το αεροδρόμιο απευθύνται σε loco εταιρίες, τότε οι αερογέφυρες είναι περιττές.
Άλλωστε και το LGAV υπάρχουν αερογέφυρες και δεν χρησιμοποιούνται. Χαρακτηριστικό είναι ότι το satellite έχει 10 αερογέφυρες και ωστόσο παραμένει κλειστό. Ως προς τις αερογέφυρες λίγες εταιρίες τις χρησιμοποιούν και κυρίως για πτήσεις εξωτερικού, καθόσον το κόστος για την χρήση αερογέφυρας είναι μεγαλύτερο από το Apron που δεν χρειάζεται ούτε push back κτλ.... Επομένως είτε γίνουν είτε δεν γίνουν, πέραν την οπτικής αίγλης, μην νομίζεις ότι θα χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρίες..... άρα κάποια ...εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για να κάθονται και να σκουριάζουν σαν του Βενιζέλου. Καλύτερα αυτά τα χρήματα να επενδυθούν στην αναβάθμιση οργάνων αεροδρομίων που πραγματικά τα έχουν ανάγκη. Για Θεσσαλονίκη πιο ανάγκη θα έβλεπα να εγκατασταθεί ILS CatIII, αν αυτό είναι δυνατό τεχνικά, στους δύο διαδρόμους (16, 34) ούτως ώστε με την πρώτη ομίχλη να μην ακυρώνονται πτήσεις, το ίδιο και στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, παρά να κτιστούν αερογέφυρες. Αντίστοιχα στο Αεροδρόμιο της Ρόδου, που στο σημείο που το έφτιαξαν είναι δεδομένο ότι τις μισές μέρες του χρόνου θα έχει crosswind που θα καθιστούν την διαδικασία προσγείωσης προβληματική όταν η ένταση είναι μεγάλη. Δηλαδή θα προτιμούσα πρώτα τα χρήματα αυτά να επενδυθούν στις σημερινές ανάγκες των αεροδρομίων της χώρας, παρά στο να φτιαχθούν όμορφες αερογέφυρες, satellite κτλ, τα οποία μετά θα ερημώσουν...