LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

dab4coins

Economy-Class-Member
Εγγραφή
26/02/2008
Μηνύματα
180
Likes
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τώρα παρατήρησα ότι δε θα έχει "φυσούνες" ο καινούριος σταθμός. Κρίμα. Ξέρουμε τους λόγους;
 

airport123

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/10/2016
Μηνύματα
361
Likes
155
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δυστυχώς δε θα 'χει... Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχει... Μακάρι στην πορεία να το καταλάβουν και να φτιάξουν! Μέχρι και τα Σκόπια έχουν
 

Attachments

  • Skopje-Airport-3.jpg
    Skopje-Airport-3.jpg
    134,4 KB · Προβολές: 2.587
  • Alexander the Great Airport Skopje.jpg
    Alexander the Great Airport Skopje.jpg
    74,5 KB · Προβολές: 2.587

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
370
Likes
81
Τεράστια ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό του αεροδρομίου «Μακεδονία»-Μεγάλη ουρά στο χώρο ελέγχου

http://www.thessnews.gr/article/32618/t ... gchou-foto

Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε και σήμερα τους επιβάτες των πρωινών πτήσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία». Οπλισμένοι με υπομονή έπρεπε να είναι όσοι επέλεξαν να πετάξουν και σήμερα με τις πρωινές προγραμματισμένες πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη. Καθώς δημιουργήθηκε τεράστια ουρά η οποία ξεπερνούσε κάποια στιγμή τα 500 άτομα.
2regw3t.jpg
 

Kamila-GR

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2016
Μηνύματα
18
Likes
8
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Είναι πραγματικά απαράδεκτο να κατασκευάζουν Τερμιναλ το 2017 και να μην φτιάχουν ή έστω να προβλέπουν φυσούνες.

Θα πρέπει να ρωτήσουμε την Fraport τον λόγο αλλά μάλλον η τσιγκουνία τους θα είναι. Αφού σιγά την επένδυση που θα κάνουν.
Τζάμπα τα πήραν τα αεροδρόμια...
 

airport123

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/10/2016
Μηνύματα
361
Likes
155
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Καλά 1,23 δις + 25 εκατομμύρια το χρόνο + 20 % των κερδών στο κράτος το χρόνο δεν το λες τσάμπα...

Και η αλήθεια είναι ότι τόσες επενδύσεις που θα κάνει, το ελληνικό δημόσιο δε θα τις ξεκινούσε ποτέ (για να μην πω ότι ξεκίνησε το διάδρομο 10-28, αλλά όλοι έχουμε δει τις καθυστερήσεις).

Απλά φυσούνες έπρεπε να βάλει. Τουλάχιστον στο 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με 6+ εκατομμύρια επιβάτες!
 

diontheo

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/01/2006
Μηνύματα
194
Likes
16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δυστυχώς η υπέρογκη "μπροστάντζα" αλλά και το αξιόλογο ετήσιο μίσθωμα τρώνε τις επενδύσεις/επεκτάσεις. Άραγε οι έτεροι διεκδικητές τι επενδύσεις υπόσχονταν (έδιναν σημαντικά χαμηλότερα ποσά στο κράτος ως μίσθωμα) ? Φυσικά ο διαγωνισμός είχε ως σκοπό το μέγιστο τίμημα για το ΤΑΙΠΕΔ και όχι την μέγιστη ανάπτυξη των αεροδρομίων.
 

airport123

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/10/2016
Μηνύματα
361
Likes
155
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δυστυχώς αυτό ήταν μεγάλο λάθος στο διαγωνισμό... Ήθελε η κυβέρνηση να πάρει υψηλό εφάπαξ τίμημα και δεν ενδιαφερόταν για τις υποδομές... Που οι υποδομές μακροπρόθεσμα θα έφερναν χρήματα
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
844
Likes
230
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Ίσως δεν έβλεπαν μεγάλη ζήτηση για φυσούνες; Οι low cost εταιρίες αποφεύγουν τη χρήση φυσούνας όπου μπορούν, κι από άλλες εταιρίες πόσες μας έμειναν; TK, OS, ίσως Α3 για Μόναχο και Φραγκφούρτη, και εποχιακά LX και ΒΑ;

Δεν το γνωρίζω αλλά μπορώ να φανταστώ ότι πραγματικά δεν θα άξιζε το επιπλέον κόστος και ιδιαίτερα το επιπλέον χώρο που χρειάζεται για φυσούνες (με ανάλογη μείωση του αριθμού των θυρών).

Εκτός εάν ελπίζουμε ότι με το αναβαθμισμένο αεροδρόμιο θα έρθουν και περισσότερες εταιρίες και περισσότερες πτήσεις άλλων εταιρειρών (όχι μόνο low cost ή tourist charter), αλλά δεν το πιστεύω πια...
 

airport123

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/10/2016
Μηνύματα
361
Likes
155
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο. Επειδή είμαι κι εγώ άσχετος, δεν ήξερα ότι θα χρειαστεί να δεσμευθεί πρόσθετος χώρος για τη δημιουργία φυσούνας. Επίσης είχα δει στις Βρυξέλλες (στο μεγάλο αεροδρόμιο) ότι δίπλα στην Aegean είχε 2 αεροπλάνα της Ryanair που δέχονταν κόσμο εκτός φυσούνας, ενώ είχε διαθέσιμες φυσούνες κοντά τους. Επομένως τσάμπα χώρος, χρόνος κι έξοδα κατασκευής της φυσούνας.
 

Kamila-GR

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2016
Μηνύματα
18
Likes
8
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
airport123":2r90n4mv said:
Καλά 1,23 δις + 25 εκατομμύρια το χρόνο + 20 % των κερδών στο κράτος το χρόνο δεν το λες τσάμπα...

Και η αλήθεια είναι ότι τόσες επενδύσεις που θα κάνει, το ελληνικό δημόσιο δε θα τις ξεκινούσε ποτέ (για να μην πω ότι ξεκίνησε το διάδρομο 10-28, αλλά όλοι έχουμε δει τις καθυστερήσεις).

Απλά φυσούνες έπρεπε να βάλει. Τουλάχιστον στο 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με 6+ εκατομμύρια επιβάτες!

Λες και το 1 δισ θα κάνει διαφορά.
Δεν θα ήταν προτιμότερο να παραμείνουν δημόσια τα αεροδρόμια και τα κέρδη να παραμένουν για την ανάπτυξη

Μόνο η Αθήνα το 2015 έδειξε κέρδη €120 εκ.

https://www.aia.gr/company-and-business ... nd-figures

Με Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανία, Μύκονο, Σαντορίνη, θα έχει 14 εκ. επιβάτες ετησίως άρα άμα υπολογίσουμε οτι θα έχουν €100εκ. κέρδη το χρόνο στα 40 χρόνια βγαίνουν κερδισμένοι με €3 δισ.

Όσο για τις φυσούνες με εξαίρεση την Ryanair συνήθως όλες η εταιρίες τις χρησιμοποιούν συμπ. και τις charter.
Έλα LCA να δεις.
Τώρα άμα χτίζουμε αεροσταθμό μόνο την Ryanair είναι άλλη συζήτηση...
 
Top