LH 320 με πολύ crosswind στο Aμβούργο..παρά λίγο..

HEJ_fan

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2004
Μηνύματα
151
Likes
0
Για το Χριστό και την Παναγία! Και μετά μου λέτε να μη φοβάσαι όταν πετάς....
 
Very close....ήταν θέμα εκατοστών να βλέπαμε πύρινη μπαλίτσα ή μου φαίνεται? Αυτά παθαίνουν οι ξεροκέφαλοι και εγωίσταροι που ΠΡΕΠΕΙ να το κατεβάσουν....Είχα μείνει με την εντύπωση ότι όλα τα σύγχρονα αεροδρόμια και αεροπλάνα ??ειδοποιούν για shearwind...ή ότι υπάρχει ένα όριο ασφαλείας για προσγείωση εν μέσω crosswinds...τι ακριβώς δεν πήγε καλά? Μήπως πρέπει να το αφήνουν σε auto pilot μέχρι τη φυσούνα κάποιοι ψυχοπαθείς??
 
ο Χριστός κι η Παναγία!

Το βίντεο δεν παίζει πλέον. Νέο url υπάρχει?
 
Τρομακτικό...
Μια χαρά παίζει, τουλαχιστον μεχρι πριν λίγα δευτερόλεπτα... check your settings
 
ναι, σόρυ παίζει κανονικά.

Μου φαίνεται ότι άλλαξε 1-2 δευτερόλεπτα πριν το touch down, η διεύθυνση του ανέμου ή μειώθηκε δραματικά η έντασή του και παραλίγο να γίνει το μοιραίο. Άλλες προσγειώσεις είχαμε εκείνες τις ώρες?
Έκανε δεύτερη προσπάθεια το α/σ ή πήγε αλλού?
 
Αποτυχημένο CRAB-DECRAB :) ...φρίκη το video!

Αν δεν κάνω λάθος, το ίσιωσε νωρίς με αποτέλεσμα να του ξεκινήσει roll αριστερά ο πλευρικός άνεμος. Ίσως (έξω από το χορό, τραγούδια κλπ) θα ήταν καλύτερα να το σκάσει κάτω με τις μπάντες.

Και η απορία παραμένει: τελικά το κατέβασε?
 
giopan":2ycn76rh said:
Very close....ήταν θέμα εκατοστών να βλέπαμε πύρινη μπαλίτσα ή μου φαίνεται? Αυτά παθαίνουν οι ξεροκέφαλοι και εγωίσταροι που ΠΡΕΠΕΙ να το κατεβάσουν....Είχα μείνει με την εντύπωση ότι όλα τα σύγχρονα αεροδρόμια και αεροπλάνα ??ειδοποιούν για shearwind...ή ότι υπάρχει ένα όριο ασφαλείας για προσγείωση εν μέσω crosswinds...τι ακριβώς δεν πήγε καλά? Μήπως πρέπει να το αφήνουν σε auto pilot μέχρι τη φυσούνα κάποιοι ψυχοπαθείς??

Ας χαλαρώσουμε λίγο...

Ο πιλότος έχει το δικαίωμα να το κατεβάσει όταν ο πλευρικός άνεμος είναι εντός κάποιων ορίων... και για να έκανε απόπειρα προσγείωσης, σημαίνει ότι δεν υπερέβη τα τυπικά όρια ασφαλείας (δεν είναι θέμα ούτε "εγωισμού" ούτε "ψυχοπάθειας").

Όσο για τον Auto-Pilot, ξέρεις, δεν είναι πανάκεια.
 
Μπράβο στην ελίτ των Γερμανών χειριστών (έτσι θέλουν να πιστεύουν στην LH!) :thx:
Αυτό ήταν ακόμα χειρότερο και από το πασίγνωστο video με το Airbus της TAP (για όσους δεν το έχουν δει, το link http://www.youtube.com/watch?v=Id4jeEfhBiE)
Όπως πιστεύω, αλλά και όπως είπανε οι γερμανοί στο τέλος του video που σχολιάζουν, μάλλον το winglet ακούμπησε στο διάδρομο! Άραγε θα χρεωθεί σαν προσγείωση;; ;)
Και μια ερώτηση στο φίλο Re. Μήπως τα παραλές; Πώς θα το "σκάσει με τις πάντες"; Είδες τι wind correction angle είχε; Επίσης δεν είναι δικαίωμα κανενός χειριστή να θέτει σε κίνδυνο τους επιβάτες, το πλήρωμα και μερικά εκατομμύρια ευρώ, όσο "μάχιμος" και αν νομίζει οτι είναι.
Κατά τη γνώμη μου το συμβάν έχει να κάνει με φτωχό CRM και λήψη αποφάσεων. Το αεροσκάφος σε όλη την προσέγγιση είναι εκτός centerline, με πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες και κανένας από τους δύο χειριστές δεν σκέφτηκε το go around. Από 'κει και πέρα ουδέν σχόλιον.


Υ.Γ. Ο αυτόματος πιλότος έχει όρια. Από μία τιμή πλαγίου ανέμου και μετά, πρέπει να πετάς με το χέρι.
 
nikos_k:

Γνωρίζεις από κάπου τις σκέψεις του πληρώματος? Τις συνθήκες (άνεμος, turb, κλπ) ή το τι ειπώθηκε? Προφανώς όχι, άρα άσε τα δικαιώματα του χειριστή και το CRM ήσυχα. Όλοι εμείς από τον καναπέ ή την καρέκλα γράφοντας σε ένα forum δεν μπορούμε να κρίνουμε ανθρώπους και μηχανές σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις.

Σϊγουρα έγινε κάποιο λάθος, το οποίο ωστόσο ο φακός της κάμερας στην προκειμένη περίπτωση μάλλον μεγαλοποιεί. Αν υπάρχουν ευθύνες δεν θα τις αποδόσουμε εμείς σε πρόσωπα ή εταιρεία, αλλά αυτοί που πρέπει.
 
Top