Τελικά το Ε190 SX-PTM γυρίζει σήμερα το βράδυ από την Βαρσοβία, ενώ έχει πάει το Σάββατο το Ε195 SX-RMA. Μήπως είχαν πάει για κάποια συντήρηση; Στο Καμερούν τελικά έχει πάει μόνο το E170 SX-KAA που κάνει δρομολόγια με έδρα την Douala.
Douala φαίνεται να έχει πάει και το EI-RDO αφού εκεί ήταν το τελευταίο στίγμα του. Το PTM έχει σχέδιο να επιστρέψει σήμερα αλλά το ίδιο σχέδιο είχε και στις 8/3 αλλά ακυρώθηκε.
Κάνει κύκλους η ζωή. Η Camair έχει ήδη ένα E145 να εκτελεί δρομολόγια για αυτή, από την φίλτατη Cronos. To TJ-KMM που μάλιστα είχε βγει και εκτός διαδρόμου πριν 3 χρόνια (what are the chances?).
Γιατί έχει σχέση; Γιατί η Cronos και η Marathon έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη και όπως θα δει κάποιος στο σαιτ της πρώτης, το brand της Marathon είναι φάτσα κάρτα. Τώρα η Camair είναι ένα βαρέλι χωρίς πάτο, δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι μπορεί να γίνεται με αυτές τις εταιρείες σε χώρες όπου το αφεντικό είναι ο Καμερουνέζος ισόβιος πρόεδρος. Φαντάζομαι σας έρχονται και εσάς μερικές ιδέες.
Προχθές επέστρεψαν τα SX-KAA (από Καμερούν) και SX-MTO (από Ισπανία) και προς το παρόν κάνουν παρέα στο SX-ASK που δεν έχει κουνηθεί καθόλου από το ατύχημα της Air Serbia