με τη Cimber Sterling στη Κοπεγχάγη

convair

Business-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
360
Likes
165
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: οι φωτογραφίες θα ανέβουν εντός 1-2 ημερών...

Για επαγγελματικούς λόγους βρίσκομαι για λίγους μήνες στην Στουτγάρδη στο κέντρο πραγματικά της Ευρώπης. Έτσι, αν και με γκρίνια από την γυναίκα, αποφάσισα να κάνω κανα δυο μικρά ταξίδια σε απόσταση 1-1,5 ωρών στη χαμηλότερη δυνατή τιμή "flight+hotel" (BTW ελληνικό website μου έδωσε καλύτερες τιμές από γερμανικά last minute...όπως ανακάλυψα πετώντας εν μέσω εορτών για Μαδρίτη πριν 10 μέρες.... ψάχνοντας λοιπόν σε 2-3 sites ανακάλυψα ότι υπάρχουν φτηνές πτήσεις για κάποια περίεργα μέρη όπως Timisoara, Κρακοβία, Βελιγράδι και Σκανδιναβία. Από το Μόναχο ή Φρανκφούρτη βέβαια οι επιλογές ήταν περισσότερες. Αρχικός στόχος η Πολωνία (Κρακοβία ή Breslau/Wroclaw) και οι βαλτικές χώρες (Tallinn ατά προτεραιότητα). Οι δεύτερες ήταν για κάποιο λόγο εξαιρετικά ακριβές ενώ η Κρακοβία εξαρτάται πολύ από τη περίοδο.

Τελικά (κοιτάζοντας την αργία του Αγ. Πνεύματος) βρήκα φτηνή πτήση για Oslo, Stockholm ή Copenhagen. Το Oslo μου έκανε διάφορα στη κράτηση, η Στοκχόλμη για κάποιο λόγο μου κάνει πολύ βαρετή οπότε "βουρ" για Δανία...το πιο ενδιαφέρον ήταν όtι θα πετούσα με ένα Canadair CRJ-900..!

Στο web check-in ανακαλύπτω ότι το Α/Φ ήταν μικρότερο (δεν έλεγε αρχικά τι..!) απλή η LH ανέγραφε "operated by Cimber Air"

Χμ...στο internet λέει ότι μια Εταιρεία Cimber Sterling πετάει με CRJ-200 οπότε "διάνα"...! Αλλά τι διαβάζω!!!! η Cimber Sterling πτώχευσε αρχές Μαίου..oups...με τι θα πετάξω τελικά ...; Και αυτούς τους αγόρασε ο γερμανός;;

Κλέινω μια θέση και πάω χαλαρά στο γκισέ μεσημεριάτικα Σαββάτου. Η (μεγάλης ηλικίας) hostess δεν καταλάβαινε τι εννοώ με πτώχευση παρά τα γερμανικά μου αλλά με καθυσήχασε ότι θα πετάξω όπως και να έχει με LH (codeshare...SAS βασικά).

Έχοντας 1+ ώρα αναμονής χαζεύω τα αεροπλάνα στο tarmac αλλά και τη μικρή αεροπορική συλλογή στη ταράτσα του Stuttgart-Echterdingen (κρίμα που το El. Venizelos δεν έχει κάτι αντίστοιχο, ακόμα και το Ελληνικό είχε ταράτσα στις δόξες του).

Boarding time..τελευταίος μπαίνω στο CRJ200...! First guess was right :D

Προσέξτε στις φωτογραφίες ότι το logo στο ουριαίο είναι βαμμένο....ρωτάω τη ψηλή Δανέζα αεροσυνοδό: πετάμε με Cimber ή SAS; Μου απαντά χαμογελόντας..συνεχίζουμε υπό τη SAS με 4 αεροσκάφη σαν "νέα" Cimber...ΟΚ...απαντώ και πάω στη θέση μου, ευτυχώς μόνος μου σε μια διπλή σειρα καθισμάτων. Η πτήση που ακολούθησε πολύ ομαλή, λίγες αναταράξεις (μικρό Α/Φ και θερμικά), γρατζουνισμένα παράθυρα, φαγητό μόνο επί πληρωμή, σχεδόν γεμάτο Α/Φ (κατευθείαν πτήση 1,5 ωρών) και σχετικά καλή προσγείωση στο Kastrup με νέφωση....

Τα της Κοπεγχάγης δεν χρειάζονται περιγραφή εδώ, με 2 λόγια όλα όμορφα, σχετικα ακριβά, (πάρα) πολλά ποδήλατα και όλοι μα όλοι μιλάνε αγγλικά, καθαρόαιμη Β. Ευρώπη δηλαδή....

Άσε που έτυχα σε καλό καιρό και βέβαια και όλοι ήταν έξω...

Επιστροφή με SWISS CPH-ZRH με γεμάτο κυριολεκτικά Α321 και 2 βλαμμένους Σουηδούς που μιλούσαν συνέχεια για δουλειά

και back home ZRH-STR με Avro RJ "Jumbolino"...


Το επόμενο ταξίδι ήταν προγραμματισμένο για Βελιγράδι με JAT (εξαιρετική τιμή) αλλά λόγω γυναίκας και εκλογών θα πετάξω Αθήνα με Aegean. Αν τελικά καταφέρω να πετάξω κανένα Breslau ή Kiev θα αναφέρω σχετικά. Αυτά τα λίγα. Καλές πτήσεις χωρίς πτωχεύσεις και σχετικά δυσάρεστα!
 
όχι και Breslau :p Wroclaw είναι τώρα :Ρ
 
Σωστά! Για αυτό και το ανέφερα και με τις 2 ονομασίες στο post. Απλά για μένα ιστορικά το όνομα Breslau μου λεει πολλά και ήταν και ο λόγος να το ψάξω σαν προορισμό λίγο παραπάνω. Σίγουρα πολύ όμορφο θα είναι, αν και στη σκια της Κρακοβίας...
 
Δε θα το ελεγα. Πειγα πριν ενα μηνα πρωτη φορα και εμεινα αφωνος. Χαλαρα μπορω να πω πως ειναι μακραν ποιο ομορφο το βροτσλαβ απο την κρακοβια :D

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Εχω κι εγώ διαβάσει ότι είναι πολύ όμορφη πόλη, με "σκια" εννοούσα ότι όλοι (ανα)γνωρίζουν τη Κρακοβία και όχι το Wrosclaw..

Η περιοχή ονόματι Schlesien κατοικούταν από γερμανόφωνους, πολλοί από τους οποίους αναγκάστηκαν να την εγκαταλείψουν μεταξύ 1945/47 . .εξού και η αναφορά σε Breslau, Kattowitz, Oppeln,Gleiwitz, Auschwitz κοκ
 
To CRJ 100LR & το CRJ 200 είναι το ΙΔΙΟ αεροσκάφος, με διαφορετικούς κινητήρες. Το 100αρι "φοράει" τους GE CF34-3A1 ενώ το 200αρι τους GE CF34-3B1 με αποτέλεσμα, λίιιιγο μεγαλύτερη ακτίνα δράσης...
 
Ξεθαψα και το safety card του CRJ....


scan_cimber_2012_CRJ200.jpg
 
Top