Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ιδωμεν! Πολλα ακουμε, αλλα λιγα βλεπουμε, στο τελος!

Αυτο μαλλον ειναι το πιο σωστο...
Στο νεοτερο αρθρο αναφερεται οτι μετα απο συναντηση πιλοτων και υπουργου τέθηκε το θέμα εθελουσίας εξόδου του προσωπικού αλλα στόχος είναι μία εταιρεία με το ίδιο σήμα, όνομα αλλά και μέγεθος.

Στο θεμα των αεροσκαφων λεει οτι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη η εταιρεία έχει προχωρήσει σε συμφωνία για τη μίσθωση 2 Α320, ενώ βρίσκονται πολύ κοντά στη μίσθωση τριών 737-300.
πηγη:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... bid=727096
 
πάλι?? γιατί τόσο κώλυμα με τα 733?k γενικά με τα original 73X? κανένα NG δεν παίζει στην αγορά?τόσο πολύ πιο ακριβά είναι?? έστω k για ενοικίαση??
 
cavo_paradiso":3tg1o3a9 said:
πάλι?? γιατί τόσο κώλυμα με τα 733?k γενικά με τα original 73X? κανένα NG δεν παίζει στην αγορά?τόσο πολύ πιο ακριβά είναι?? έστω k για ενοικίαση??

/open off-tipic

737-300/400/500 ειναι τα Classic ... οχι Original. To 737-100 αντε και το 200 ειναι τα Original :p

/close off-topic
 
plekkas":2wz1nr6z said:
cavo_paradiso":2wz1nr6z said:
πάλι?? γιατί τόσο κώλυμα με τα 733?k γενικά με τα original 73X? κανένα NG δεν παίζει στην αγορά?τόσο πολύ πιο ακριβά είναι?? έστω k για ενοικίαση??

/open off-tipic

737-300/400/500 ειναι τα Classic ... οχι Original. To 737-100 αντε και το 200 ειναι τα Original :p

/close off-topic

Έχεις δίκαιο ξέχασα ότι υπάρχουν k τα 100/200 :p
 
YCNZ":fpafowek said:
Να και κάτι σχετικό απο τα 'Νέα' σήμερα. Η ΕΙΣΦ καταγγέλλει οτι χάθηκε ήδη ένα slot στο Μόναχο.

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... =&spid=631

Κι από πότε το MUC είναι slot-restricted? Αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά το μόνο slot-restricted αεροδρόμιο στην Ευρώπη είναι το LHR, στο οποίο τα slots αποκτούνται με διαπραγματεύσεις ή εξαγορές, και άρα έχουν αξία. Στα άλλα, αρκεί να μην πέσεις πάνω στη μεγάλη ζήτηση, είναι δηλαδή θέμα των εκάστοτε συνθηκών - αν δεν βρείς στην ώρα που θέλεις π.χ. για το CDG, πιθανό να βρείς σε άλλη ώρα.

Έτσι λοιπόν δεν 'χάθηκε'. Αυτό που έχει χαθεί εδώ και χρόνια είναι η εμπιστοσύνη των επιβατών προς την ΟΑ. Όπου υπάρχει ανταγωνισμός, και άρα το επιβατικό κοινό μπορεί να επιλέξει, πολύ γρήγορα βρίσκεται με το μικρότερο μερίδιο αγοράς. Αυτό γίνεται σχεδόν παντού: FRA, AMS, CDG, MXP, FCO, MUC, ... Kαι βέβαια, αντίστοιχα συμβαίνουν και στο εσωτερικό. Μόνο στις περιπτώσεις που ο ανταγωνισμός δεν είναι 'ελεύθερος' ...βαστάει ακόμα.
 
Έπρεπε να βλέπατε τις πληροτητες στην ΟΑ και στον ανταγωνισμό κατα τις γιορτες....καθως και μετεπειτα.Ο κόσμος εχει αντιθετη αποψη μαλλον. Μπορει να μην θελουν να το παραδεχθουν ορισμενοι αλλα η ΟΑ ειναι ακομα η πρωτη επιλογη στην Ελλαδα... ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Δεν προκειται να μπω σε αντιπαραθεση αλλα ουτε και να βγαλω ψευτες τα ματια μου... :great:
Φιλικά.
 
δεν χρειάζεται να μπεις σε καμία αντιαπαράθεση..σε πιστεύουμε..οι έλληνες ειναι συναισθηματικά δεμένοι με την ολυμπιακή και όσο και αν μας έχει ταλαιπωρήσει στο παρελθόν έχουμε μια σχέση μαζί της του στυλ "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε"..όλοι ξέρουμε ότι αν διοικούταν από άτομα που πραγματικά νοιαζονταν για το καλό της εταιρίας, χωρίς τις γνωστές ..παρεμβάσεις,και που δεν βλέπαν μόνο την τσέπη τους η ολυμπιακή θα μπορούσε να μεγαλουργήσει..εξάλλου στο θέμα ασφάλειας, in-flight catering και άνεσης, τουλάχιστον στις εσωτερικές και ευρωπαϊκες πτήσεις (δεν έχω ταξιδέψει παραπέρα..ακόμη :rolleyes: ) την θεωρώ από τις καλυτερες..και δεν το λέω μόνο εγώ σαν έλληνας, το λένε πάρα πολλοί ξένοι σε άλλα διεθνή αεροπορικά φόρουμ όταν τίθεται το θέμα της ο.α. προς συζήτηση...
 
Εγω παλι λογω της φρικτης τιμολογιακης πολιτικης της, της δυσλειτουργικοτητας της ιστοσελιδας της, και των ατελειωτων καθυστερησεων, την εχω αποθησει υποσυνειδητα απο το μυαλο μου σαν υφισταμενη εταιρια. Το συνειδητοποιησα τις προαλλες οταν εψαξα μια 2 φορες για κατι γνωστους μου εισητηρια για Παρισι και εψαξα μονο σε easyjet & airfrance. Κι οταν οι συναισθηματικα δεμενοι (μη χ..σω) φιλοι μου με ρωτησαν "Με ολυμπιακη δεν εχει τιποτα?" Κολλησα, λεω ουπς, δεν κοιταξα, που εγω παντα κοιταω με ολες οταν μιλαμε για στανταρ ημερομηνιες γιατι ποτε δεν ξερεις. Στο φιναλε βεβαια, εννοειται οτι η Ολυμπιακη ήταν η πιο ακριβη απ' ολες. Οι περισσοτεροι Ελληνες είναι "συναισθηματικα δεμενοι" γιατι είναι φοβιτσιαρηδες και αμα δε τα σκασουν, νομιζουν οτι το αεροπλανο είναι της πλακας. Για τετοια ασχετοσυνη μιλαμε. Τους διαφευγει μαλλον οτι η ΟΑ συντηρει εναν απο τους γηρεοτερους στολους αεροσκαφων. (και ναι, ξερω οτι εχουμε αψογους πιλοτους και μαχανικους συντηρησης!). Εγω προσωπικα δε βλεπω κανενα ανταγωνιστικο πλεονεκτημα περαν μιας υποτιθεμενης ασφαλειας που για τις νεες γενιες θα ειναι παρελθον. Καθε φορα που ειμαι στο ΕΛ.ΒΕΛ. ανατριχιαζω με τις καθυστερησεις που βλεπω στον πινακα. Και αν ηταν φθηνοτερη, θα την επαιρνα, δε με νοιαζουν οι καθυστερησεις. Αλλα οχι να τρωω το 3ωρακι ταπα, "λογω καθηστερημενης αφιξης του αεροσκαφους" και να πληρωνω και τα κερατιατικα μου. Για το catering γινεται δηλαδη ολη η ιστορια η μηπως οι αλλες εταιριες πεφτουν συχνοτερα?
 
Συμφωνώ μαζί σας spotterakis and chrispilot. Το διαπίστωσα και εγώ αυτό τις γιορτές και παρά τις φήμες περί ακυρώσεων εισιτηρίων,τελικά ο περισσότερος κόσμος έκλεινε με ολυμπιακή, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην προσπάθεια διατήρησής της εταιρίας.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top