Mηχανικός αεροσκαφών

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
506
Likes
58
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Αν αυτά που λες είναι αλήθεια θα απογοητευτώ πολύ :cry:Εγώ θέλω να δουλεύω στα αεροπλάνα ως μηχανικός και όχι σε κάτι άσχετο.Δηλαδή δεν μπορείς να σπουδάσεις αεροναυπηγός και να βρεις θέση σε μια αεροπορική εταιρεία;Καλά αν δεν έχεις προϋπηρεσία,αλλά αν έχεις;Π.χ κάποιος που εργάστηκε ως μηχανικός αεροσκαφών στην Πολεμική Αεροπορία και έχει πτυχίο αεροναυπηγού και φύγει μετά από τα υποχρεωτικά 9 χρόνια από την Π.Α θα μπορούσε να βρει δουλειά ως ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΟΣ;Δεν παίζει ρόλο η τόση προϋπηρεσία;Εγώ θέλω να δουλέψω στα αεροπλάνα αλλά όχι για πάντα ως μηχανικός,κάποτε θέλω να γίνω και επιθεωρητής των μηχανικών..


Edited: Δεν χρειάζεται να κάνουμε παράθεση ολόκληρο το post, ειδικά κιόλας αν είναι το μόλις προηγούμενο!
 

DSP

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2007
Μηνύματα
74
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Οι αεροπορικές εταιρείες ζητούν για την συντήρηση κυρίως τεχνικούς (ΤΕΙ ή ανειδίκευτους). Όχι Διπλωματούχους Μηχανικούς, άτομα δηλ με 5ετείς σπουδές και διδακτορικά. Προσπάθησε να δεις τη διαφορά μεταξύ του μηχανικού και του τεχνίτη (σπουδές + αντικείμενο).

Οι θέσεις γι αυτούς σε αεροπορικές εταιρείες είναι στην Ελλάδα πολύ λίγες.
Οι αεροναυπηγοί μηχανικοί εργάζονται σε αεροπορικές βιομηχανίες. Σίγουρα υπάρχουν και κάποια άτομα στο αεροδρόμιο και στις μεγάλες εταιρείες, αλλά και πάλι είναι σε γραφεία - δεν έχουν άμεση επαφή με το αεροπλάνο.

Και κάτι άλλο: μη νομίζεις ότι τα πτυχία της ΠΑ (μηχανικών + πιλότων) είναι τόσο "πιασάρικα" στην αγορά εργασίας, αν φύγεις. Φταίει η κάπως μεγάλη (και δικαιολογημένη ειδίκευση) σε αμυντικά συστήματα που είναι σχεδόν άχρηστη στον 'έξω κόσμο'. Εγώ αν ήμουν στην ΠΑ δε νομίζω να έφευγα
(δε διαλέγεις μια τέτοια καριέρα με σκοπό να την κάνεις σε 10 χρόνια. Αν θέλεις να τα πιάσεις χοντρά ως μηχανικός στη ζωή σου και να μη κολλήσεις στα 1000-2000€ πηγαίνεις εξ αρχής στο πολυτεχνείο για να είσαι και σίγουρος).

Ό,τι θέλεις να ρωτάς - μια τέτοια απόφαση είναι από τις σημαντικότερες στη ζωή μας ;)
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
506
Likes
58
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
DSP":345km0ls said:
Οι αεροπορικές εταιρείες ζητούν για την συντήρηση κυρίως τεχνικούς (ΤΕΙ ή ανειδίκευτους). Όχι Διπλωματούχους Μηχανικούς, άτομα δηλ με 5ετείς σπουδές και διδακτορικά. Προσπάθησε να δεις τη διαφορά μεταξύ του μηχανικού και του τεχνίτη (σπουδές + αντικείμενο).

Οι θέσεις γι αυτούς σε αεροπορικές εταιρείες είναι στην Ελλάδα πολύ λίγες.
Οι αεροναυπηγοί μηχανικοί εργάζονται σε αεροπορικές βιομηχανίες. Σίγουρα υπάρχουν και κάποια άτομα στο αεροδρόμιο και στις μεγάλες εταιρείες, αλλά και πάλι είναι σε γραφεία - δεν έχουν άμεση επαφή με το αεροπλάνο.

Και κάτι άλλο: μη νομίζεις ότι τα πτυχία της ΠΑ (μηχανικών + πιλότων) είναι τόσο "πιασάρικα" στην αγορά εργασίας, αν φύγεις. Φταίει η κάπως μεγάλη (και δικαιολογημένη ειδίκευση) σε αμυντικά συστήματα που είναι σχεδόν άχρηστη στον 'έξω κόσμο'. Εγώ αν ήμουν στην ΠΑ δε νομίζω να έφευγα
(δε διαλέγεις μια τέτοια καριέρα με σκοπό να την κάνεις σε 10 χρόνια. Αν θέλεις να τα πιάσεις χοντρά ως μηχανικός στη ζωή σου και να μη κολλήσεις στα 1000-2000? πηγαίνεις εξ αρχής στο πολυτεχνείο για να είσαι και σίγουρος).

Ό,τι θέλεις να ρωτάς - μια τέτοια απόφαση είναι από τις σημαντικότερες στη ζωή μας ;)
Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.όμως δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα:Αν εγώ δουλέψω ως μηχανικός αεροσκαφών στην Π.Α τα υποχρεωτικά 9 χρόνια και τελειώσω και αεροναυπηγός και φύγω από την Π.Α με τόση προϋπηρεσία δεν θα μπορέσω να βρω δουλειά ως αεροναυπηγός?Με τόση προϋπηρεσία?Δε μιλάω για αναγνώριση των σπουδών που έκανα στην Π.Α αλλά για την προϋπηρεσία.
 

DSP

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2007
Μηνύματα
74
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Κοίτα, το ερώτημα είναι πολύ υποθετικό. Τίποτα τέτοιο δεν είναι σίγουρο.

Αεροναυπηγός εννοείς σε βιομηχανία? (Boeing, Airbus, Lockheed κλπ)
ή προιστάμενος συντήρησης σε αεροπορική εταιρεία?

Αυτό δεν μπορεί να το ξέρει κανείς. Παλιότερα η ΠΑ αποτελούσε μεγάλη πηγη στελεχών για την πολιτική αεροπορια (και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό οι αντίστοιχες air forces). Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά.

:!: Τώρα που το θυμάμαι παλιότερα είχα δει κάτι τύπους από Ικάρων και ΣΣΕ που ήρθαν στο ΕΜΠ για να πάρουν το πτυχίο κανονικά (5 χρόνια - κάτι ψηλά λόγω ισότιμων μαθημάτων). Ήθελαν να έχουν δεύτερο πτυχίο έτσι ώστε να δουλέψουν πιο εύκολα ως μηχανολόγοι μετά την αποστράτευσή τους.

Oπως το έχεις στο μυαλό σου, βλέπω ότι φαντάζεσαι το εαυτό σου πολυ κοντά στα αερπλάνα και όχι στο γραφείο, στη θέση του μηχανικού (εκτός φυσικά και αν είσαι αστέρι, πας στο MIT και καταλήξεις flight test engineer :oops: ). Γιατί δεν διαλέγεις την κατέυθυνση του πιλότου (ή και του τεχνίτη)?
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
506
Likes
58
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Φαντάζομαι τον εαυτό μου προϊστάμενο συντήρησης σε αεροπορική εταιρεία.
Πιλότος δεν νομίζω ότι θέλω γιατι απλά θέλω να γίνω μηχανικός.Και τεχνίτης δεν θέλω γιατί θέλω πανεπιστημιακού επιπέδου γνώσεις στο αντικείμενό μου και επιπλέον δε θέλω να μείνω για πάντα στη συντήρηση αεροσκαφών αλλά θέλω να γίνω προϊστάμενος συντήρησης (Βασικά αυτό είναι το όνειρό μου).

Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα:Είπες ότι όλοι οι μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ Θεσσαλονίκης Πάτρας έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα.Εγώ άκουσα ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Π.χ η ΕΑΒ κάνει ξεχωριστές προκυρήξεις για μηχανολόγους μηχανικούς και αεροναυπηγούς μηχανικούς.
 

wolfman

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
01/03/2005
Μηνύματα
14
Likes
0
z_pilot":1zr35t71 said:
Φαντάζομαι τον εαυτό μου προϊστάμενο συντήρησης σε αεροπορική εταιρεία.
Πιλότος δεν νομίζω ότι θέλω γιατι απλά θέλω να γίνω μηχανικός.Και τεχνίτης δεν θέλω γιατί θέλω πανεπιστημιακού επιπέδου γνώσεις στο αντικείμενό μου και επιπλέον δε θέλω να μείνω για πάντα στη συντήρηση αεροσκαφών αλλά θέλω να γίνω προϊστάμενος συντήρησης (Βασικά αυτό είναι το όνειρό μου).

Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα:Είπες ότι όλοι οι μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ Θεσσαλονίκης Πάτρας έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα.Εγώ άκουσα ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Π.χ η ΕΑΒ κάνει ξεχωριστές προκυρήξεις για μηχανολόγους μηχανικούς και αεροναυπηγούς μηχανικούς.

Να πούμε δυό πραγματάκια κι εμείς που είμαστε στον χώρο της συντήρησης των αεροσκαφών. Για να κάνεις το επάγγελμα του μηχανικού συντήρησης χρειάζεσαι πρώτα απ' όλα μεράκι κι αγάπη για τον τομέα αυτό. Είναι κακοπληρωμένος, έχει πολλές κακουχίες και βάρδιες κι όπως έχουν γίνει τα πράγματα από πλευράς νομοθεσίας θ' αργήσεις πολύ να πάρεις βασικό πτυχείο (για τύπο δεν συζητάμε κάν τώρα). Για να γίνεις προϊσταμενος (σήμερα τουλάχιστον) θα πρέπει να είσαι συνταξιούχος της ΟΑ ή να προέρχεσαι από τους κόλπους της εκάστοτε εταιρίας. Δύσκολα πλέον κανείς προσλαμβάνει στελέχη απ' έξω αν δεν είναι δοκιμασμένοι. Αν αποφασίσεις πάλι να γίνεις αεροναυπηγός θα ήθελα πολύ να μάθω που θα πιάσεις δουλειά στην Ελλάδα μετά την αποφοίτηση. Να πλησιάσεις σαν αεροναυπηγός αεροπλάνο και να δουλέψεις hands on δεν υπάρχει περίπτωση.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πλησιάσεις κάποιον που θα μπορέσει να σου δώσει λεπτομέρειες για το τεχνικό αντικείμενο ώστε την απόφαση να την πάρεις ΕΣΥ έχοντας σαν γνώμονα αυτές τις συμβουλές .
 

perp

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
Πάμε πάλι γιατί βλέπω οτι μπερδευτήκαμε πάλι...

Καταρχήν πρέπει να ξεχωρισούμε οτι το aviation maintenance περιέχει πολλά. Εχω ενα PDF αρχείο που θα σου ξεδιαλύνει πολλά αλλα δυστυχώς δεν μπορω να το βρώ σε link. Στειλε μου εδω ενα προσωπικο μηνυμα με το email σου και στο στέλνω ευχαρίστως. Ειλικρινά αξίζει...

Anyway.... Εαν θέλεις να δεις τον εαυτό σου να δουλέυει σε μια αεροπορική εταιρεία είτε σαν υπάλληλος αυτής, είτε μέσω contract (κοντράκτορας = για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) δεν χρειάζεται να πας ουτε στο ΕΜΠ, ουτε στην ΣΜΑ. Εαν σε ενδιαφέρει να υπογράφεις ένα αεροπλάνο, να μάθεις για τους CFM, Rolls-Royce, ΙΑΕ κτλ κινητήρες, να αλλάζεις τροχούς, λάδια, φρένα, καλωδια (μέσα στην δουλειά είναι και αυτά) κτλ να έρχεσαι σε επαφή με πιλότους και γενικά "γουστάρεις" που λέμε την φάση αεροδρομίου, τοτε θα στραφέις στο line maintenance και το μόνο που χρειάζεσαι για αρχή είναι μια άδεια κατά Part66 και λίγο σπρώξιμο, εάν όχι τύχη.

To να γίνεις προιστάμενος μηχανικών αεροσκαφων δεν θα γίνεις με την μία, προυποθέτει πολλά πράγματα και βέβαια να έχεις και τα τυπικά και τα ουσιαστικά προσόντα... και ειδικά στην Ελλάδα και βύσμα, μην το ξεχνάμε...

Παρακατω είναι μερικά links για να ψαχτείς ακόμα και για εξωτερικό εαν διαθέτεις τα μέσα και βέβαια την όρεξη... Δεν ξέρω τι ακριβώς και πού έχεις ψάξει και επειδή και άλλα παιδιά μπορεί να ενδιαφέρονται τα γράφω αναλυτικά

1) To OA training center που ανέφερα θα το βρείς εδω http://195.167.49.234/technicalgr.htm υπάρχει και ενα PPS αρχείο σχετικο βοηθάει... Δεν ξέρω όμως πολλά για αυτό, ίσως κάποιος ξέρει παραπάνω...

2) Το site του Kingston που σου είπα... http://www.kingston.ac.uk/aircraft/ ξεψάχνισε το, έχει πολλά... Για εγγραφή στο τμήμα αυτό μόνο μέσω UCAS αφου δώσεις IELTS και κάνεις τις απαραίτητες αιτήσεις.

3) Οτι αφορά UK πανεπιστήμια και κολεγια στο http://www.ucas.co.uk/ Με ενα απλό search για aviation ή aviation maintenance βρισκουμε πολλά.

3) Το site της EASA http://easa.europa.eu/home/index.html [Εάν δεν καταλαβαίνεις τι ειναι κάνει η EASA, ρωτα] Εδω θα βρεις όλα τα απαραίτητα έγγραφα σχετικά με το θέμα μας.

Επειδή καταλαβαίνω ότι δεν έχεις προυπηρεσία, θα χρειαστείς 2 χρόνια για να πάρεις την άδεια μετά απο εξετάσεις.

Auto to pdf περιγράφει ότι πρέπει να ξέρεις για την αυτή την άδεια
http://easa.europa.eu/doc/Regulation/re ... Part66.pdf

θα δεις οτι υπάρχουν διάφορα επίπεδα στην άδεια που θα έχεις πχ τύπου Α, Β1, Β2, C αλλα να μην σε μπλέκω απο τώρα... Θέλω να πω ότι τα παντα και η εξέλιξη σου εξαρτώνται από σενα...

4) Πολυ καλή πηγή για αυτό το θέμα αλλά και για νέους στα πρώτα τους βήματα είναι και η Royal Aeronautical Society (http://www.raes.org.uk/). Εκει θα βρείς όλα τα πανεπιστήμια και κολλέγια που έχουν τμήματα aviation, aeronautical engineering, aviation maintenance κτλ και είναι accredited από την RAeS αλλά θα πρέπει να πάς εξωτερικο βέβαια... ειδικά UK...αλλο mentality για την αεροπορία... Κοίτα και το careers ( http://www.raes.org.uk/cmspage.asp?cmsitemid=0007 ) έχει ενδιαφέρον...
Σχετικα links:
http://www.raes.org.uk/cms/uploaded/fil ... 0Jun06.pdf
http://www.raes.org.uk/cms/uploaded/fil ... sJun06.pdf
http://www.raes.org.uk/cms/uploaded/fil ... 0Mar06.pdf


Τώρα εαν ΔΕΝ σε ενδιαφέρει αυτο το θέμα καθόλου, όντως πρέπει να πας σε άλλου τύπου και επιπέδου γνώσεις... Σχεδιασμός αεροπλάνων δεν κάνει ο τεχνικός/μηχανικός αεροσκαφων... Εκει ξεχνάς και την Ελλάδα και εαν δεν βρεις δουλεια στην Airbus στην Τουλούζη, ξεχνάς και την Ευρώπη.... πας για Αμερική μεριά...

Δεν θα σχολιασω τα ΕΜΠ και ΣΜΑ γιατι πιστεύω οτι θα σε πάνε άλλου.. το ΕΜΠ προς ακαδημαικη πορεία στην καλύτερη καθώς θα τα ξέρεις στην θεωρία αλλα όχι στην πράξη και η ΣΜΑ θα σε απομονώσει απο τα commercial aircraft τύπου Boeing/Airbus. (Απόφοιτους ΕΜΠ όντως δεν θέλουν για μηχανικούς αεροσκαφων στις αεροπορικές)


Εγω σε κόβω οτι απλά γουστάρεις το αντικείμενο αλλα δεν ξέρεις πως να το κάνεις και τι να κανείς. Σωστα?

Εαν λοιπόν διαβάσεις όλα αυτά και βλέπεις τον ευατό σου σε μια τέτοια εικόνα, τότε bingo!! Μην σε απασχολει οτι η άδεια part66 έχει περιορισμένες γνώσεις, εαν αυτό θέλεις να κάνεις... Οποιος ενδιαφέρεται και γουστάρει το αντικέιμενο του μέχρι και μετά την σύνταξη του μαθαίνει και συνέχεια βελτιώνεται και απο θέμα προσόντων και από θέμα γνώσεων (δεν υπερβάλω... εχω συγκεκριμένα παραδείγμα, φίλους ΕΚΤΟΣ Ελλάδας). Τίποτα δεν τελειώνει αρκει εσυ να μην το αφήσεις να τελειώσει.

Σε πληροφορώ ότι αφου έχεις και βλέψεις να φτάσεις σε επίπεδο προισταμένου (κάτι το οποίο όμως θα γίνει πιο μετά), μπορεις να συνεχίσεις και αργότερα να πάρεις ένα πτυχίο Bachelor ή ακόμα και Masters πάνω στο Aviation Maintenance ή στο Αviation εν γένει. Ακόμα και Aviation ΜΒΑ υπάρχει.. Χρήμα και όρεξη να μάθεις θέλει, τίποτα άλλο....

Μην αγχώνεσαι έαν αυτό το πτυχίο που θα αποκτήσεις θα είναι λίγο ή πολύ.. Στην πορεία βλέπεις εάν θέλεις βελτιώση, περισσότερες γνώσεις ή εξειδίκεύση ή γνώσεις management.

Μην μπαίνεις και εσυ στο trip όπως όλα τα νέα παιδια στην χώρα μας που απο τα 16 μας, μας λένε ότι πρέπει να πάρουμε αποφάσεις και αναγκάζομαστε να διαλέξουμε κατεύθυνσεις, δέσμες κτλ και μας κάνουν να πιστεύουμε οτι η οποία απόφαση δεν θα μπορει να αλλάξει στο μέλλον. ΛΑΘΟΣ!!!! Οι πανελλάδικές είναι μια λύση, τα ΙΕΚ, οι σχολές, το εξωτερικο κτλ μια άλλη και μην ξεχνάς οτι οι πόρτες της μάθησης είναι πάντα ανοιχτές αρκεί να το θέλεις εσυ.

Ελπιζώ αφού διαβάσεις όλα αυτά (ειδικά το PDF που μπορώ να σου στείλω), να σκεφτείς πολύ και προπαντως κάνε το εξής αρχικό τέστ:
Προσπάθησε εάν μπορεις να δείς, να φανταστείς τον εαυτό σου στην εικόνα μιας τέτοιας δουλειάς, εννοώ το aviation maintenance. Θα είσαι ευτυχισμένος πχ ή οχι? Σε καλύπτει σαν ανθρωπο? Ασε τα χρήματα, αυτα άλλοτε θα τα έχεις και άλλοτε όχι και το σημαντικό ΔΕΝ σχετιζόνται απαραίτητα με γνώσεις, πτυχία, εμπειρία κτλ ΚΑΙ ειδικά στην Ελλάδα.

Το ποστ τελικά βγήκε τεράστιο αλλά βλέπω ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον εδω μέσα οπότε ήθελα να είμαι αναλυτικός για όσα αναφέρω ειδικά για τα νέα παιδιά. (Μακάρι να μας τα ελεγε και μας καποιος τοτε στο ΣΕΠ :D )
 

perp

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
wolfman":7vxt2cvi said:
z_pilot":7vxt2cvi said:
Φαντάζομαι τον εαυτό μου προϊστάμενο συντήρησης σε αεροπορική εταιρεία.
Πιλότος δεν νομίζω ότι θέλω γιατι απλά θέλω να γίνω μηχανικός.Και τεχνίτης δεν θέλω γιατί θέλω πανεπιστημιακού επιπέδου γνώσεις στο αντικείμενό μου και επιπλέον δε θέλω να μείνω για πάντα στη συντήρηση αεροσκαφών αλλά θέλω να γίνω προϊστάμενος συντήρησης (Βασικά αυτό είναι το όνειρό μου).

Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα:Είπες ότι όλοι οι μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ Θεσσαλονίκης Πάτρας έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα.Εγώ άκουσα ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Π.χ η ΕΑΒ κάνει ξεχωριστές προκυρήξεις για μηχανολόγους μηχανικούς και αεροναυπηγούς μηχανικούς.

Να πούμε δυό πραγματάκια κι εμείς που είμαστε στον χώρο της συντήρησης των αεροσκαφών. Για να κάνεις το επάγγελμα του μηχανικού συντήρησης χρειάζεσαι πρώτα απ' όλα μεράκι κι αγάπη για τον τομέα αυτό. Είναι κακοπληρωμένος, έχει πολλές κακουχίες και βάρδιες κι όπως έχουν γίνει τα πράγματα από πλευράς νομοθεσίας θ' αργήσεις πολύ να πάρεις βασικό πτυχείο (για τύπο δεν συζητάμε κάν τώρα). Για να γίνεις προϊσταμενος (σήμερα τουλάχιστον) θα πρέπει να είσαι συνταξιούχος της ΟΑ ή να προέρχεσαι από τους κόλπους της εκάστοτε εταιρίας. Δύσκολα πλέον κανείς προσλαμβάνει στελέχη απ' έξω αν δεν είναι δοκιμασμένοι. Αν αποφασίσεις πάλι να γίνεις αεροναυπηγός θα ήθελα πολύ να μάθω που θα πιάσεις δουλειά στην Ελλάδα μετά την αποφοίτηση. Να πλησιάσεις σαν αεροναυπηγός αεροπλάνο και να δουλέψεις hands on δεν υπάρχει περίπτωση.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πλησιάσεις κάποιον που θα μπορέσει να σου δώσει λεπτομέρειες για το τεχνικό αντικείμενο ώστε την απόφαση να την πάρεις ΕΣΥ έχοντας σαν γνώμονα αυτές τις συμβουλές .

Θα συμφωνήσω απόλυτα, όσο για τους μισθούς...υπάρχει κάποιος που καλοπληρώνεται στην Ελλάδα?... η κακοπληρωμή στην Ελλάδα είναι πλέον συνειφασμένη με όλα τα επαγγέλματα και σε όλους του χώρους, ειδικά στο aviation που όλα τα πόστα τρώνε ζόρι. Η είδηση πια είναι να πεις ότι παίρνεις καλά λεφτα παρά ότι υποαμοίβεσαι...
 

DSP

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2007
Μηνύματα
74
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
z_pilot":3j7vwyw2 said:
Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα:Είπες ότι όλοι οι μηχανολόγοι μηχανικοί από ΕΜΠ Θεσσαλονίκης Πάτρας έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα.Εγώ άκουσα ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Π.χ η ΕΑΒ κάνει ξεχωριστές προκυρήξεις για μηχανολόγους μηχανικούς και αεροναυπηγούς μηχανικούς.

Εργασιακά δικαιώματα είναι κάτι διαφορετικό. Θα το καταλάβεις μόλις μπεις στο χώρο.
Είναι νομικός όρος που έχει βάση κυρίως στο δημόσιο και περιγράφει τι μπορείς να κάνεις (ως μηχανικός στην προκειμένη περίπτωση) και που.

πχ ο μχανικός του ΤΕΙ μπορεί να υπογράψει άδειες μέχρι κάποιους ορόφους σε ένα κτίριο. Εμείς υπογράφουμε για ουρανοξύστη :D
Ο αεροναυπηγός πάλι αν δεν βρει την επιθυμητή δουλειά στην Ελλάδα μπορεί να κάνει ό,τι θα έκανε και οποιοσδήποτε άλλος μηχανολόγος μηχανικός (ιδίως στο δημόσιο τόμεα).

Αυτά είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Τώρα, όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, ο αεροναυπηγός δεν έχει πολλή hands - on εμπειρία. Γίνονται αρκετά εργαστήρια αλλά δεν έχουν σκοπό να σε κάνουν τεχνίτη. Είσαι αυτός που ξέρει τα πάντα γύρω από το αεροπλάνο και τα συστήματά του αλλά δεν μπαίνεις στη διαδικασία να ασχοληθείς σε επίπεδο συντήρησής με αυτά. Όπως και ο ενεργειακός μηχανολόγος μηχανικός δεν ασχολείται ποτέ με την τοποθέτηση καλοριφέρ και air condition στην οικοδομή - αυτά τα κάνουν ο υδραυλικός και ο ψυκτικός αντίστοιχα, αφού πάρουν το σχέδιο από το μηχανολόγο.

Κάτι τελευταίο για τους αεροναυπηγούς: αν δεν λατρεύεις τα μαθηματικά (ανάλυση, γραμμική άλγεβρα) και δεν είσαι διατεθιμένος να περάσεις σχεδόν την υπόλοιπη ζωή σου :oops: αγκαλιά με αυτά, άστο γιατί θα απογοητευτείς και θα κουραστείς. Το αντικείμενο είναι πολύ θεωρητικό στην αρχή, κυρίως στα πρώτα έτη των σπουδών.
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
506
Likes
58
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Παιδιά ειλικρινά σας ευχαριστώ πάρα πολύ.Μέχρι τώρα δεν είχα ιδέα για την πολυπλοκότητα του επαγγέλματος που θέλω να ακολουθήσω.Στεναχωρέθηκα όμως κιόλας γιατί τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.Ο καλύτερος συνδυασμός για μένα θα ήταν να σπουδάσω Ελλάδα σε πανεπιστήμιο και να δουλέψω Ελλάδα αρχικά ως μηχανικός και μετέπειτα ως προϊστάμενος.Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω :( :( ...

Πάντως μπήκα στο λινκ για το OA training school.Βασικά δεν είναι σχολή.Σεμινάρια κάνεις.Πάντως είναι καλή αν με αυτήν έχεις τη δυνατότητα να μπεις ευκολότερα στην οικογένεια της ΟΑ,να μπεις στη συντήρηση και κάποτε να γίνεις προϊστάμενος.
 
Top