Mηχανικός αεροσκαφών

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Reaction score
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Αυτη τη στιγμη το μονο που εχεις ειναι οι γνωσεις που απεκτησες κατα την εργασια σου στο παρελθον. Σχετικα με το part 66 πτυχιο πηγαινε σε καποια σχολη και ρωτα πως μπορεις να ξεκινησεις. Θα σε βαλουν σε καποιο course για μερικους μηνες και στη συνεχεια θα πρεπει να ψαχτεις για προυπηρεσια τουλαχιστον 1 χρονο. Οπως και να χει πρεπει να πας σε σχολη σαν να ξεκινας απο το μηδεν. Ισως γλυτωσεις καποιους μηνες προυπηρεσια αλλα αυτο θα στο πει η ΥΠΑ και θα σου πει ακριβως τι βεβαιωσεις θελει απο την προυπηρεσια σου στην ΠΑ.
 

SPOOKY

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/08/2015
Μηνύματα
3
Reaction score
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
spat
Καλημέρα koulis θα λες μάλλον της ΕΑΒ ή της Ολυμπιακής?
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Reaction score
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
ναι υπολογισε χρονο και χρημα που ζηταει η καθε μια απο τις 2 αυτες εταιρειες και κανε την επιλογη σου
 

mspm

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/04/2009
Μηνύματα
43
Reaction score
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Mια ερωτηση για οποιον γνωρίζει... η προυπηρεσία που ειναι απαραίτητη για να κουμπώσει στα modules και να αποκτηθεί η βασική άδεια είναι και καθαρά ημερολογιακή?

Ή υπάρχει περίπτωση κάποιος που συμπληρώνει τα tasks στο logbook να καταθέσει κ πιο νωρίς?
πχ για καποιον που δεν είναι πτυχιουχος κ δεν κανει το basic course σε οργανισμο 147 κ θέλει 5 έτη προυπηρεσίας... αν έχει ολοκληρώσει όλα τα απαραιτητα tasks στα 4 έτη δεν μπορει να καταθέσει?

Με άλλα λόγια πρέπει να τηρούνται και οι δυο όροι (ημερολογιακος χρόνος προυπηρεσίας (2,3 ή 5 έτη αναλογα) κ τα απαραίτητα maintenance tasks στο logbook ?
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
281
Reaction score
54
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
mspm":3dfvc4ch είπε:
....πρέπει να τηρούνται και οι δυο όροι (ημερολογιακος χρόνος προυπηρεσίας (2,3 ή 5 έτη αναλογα) κ τα απαραίτητα maintenance tasks στο logbook ?
Ναι.
 

lefas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2010
Μηνύματα
27
Reaction score
1
Καλησπέρα σε όλους και ελπίζω για άλλη μια φορά να με βοηθήσετε και σας ευχαριστώ για αυτό. Αναφέρει η νομοθεσία σχετικά με την category C, ότι μπορεί κάποιος να... αδειοδοτηθεί μέσω και ακαδημαϊκής οδου. Εχει κάποιος γνώση ή κυκλοφορεί κάποια λίστα από την Υπα, σχετικά με τις σχολές ή τμήματα τεχνικού προσανατολισμού, που γίνονται δεκτά; Καταλαβαίνω πως το ερώτημα είναι απλό και λύνεται με ένα τηλεφωνημα ή email, απλά επειδή υπάρχουν γνώστες, τόλμησα να ρωτήσω, ώστε να μείνει και στο αρχείο της συζήτησης. Επίσης, αν κάποιος έχει αδειοδοτηθεί category c και θέλει να μοιραστεί την εμπειρία του. Ευχαριστώ και πάλι.
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
281
Reaction score
54
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δυστυχώς δεν υπάρχει λίστα με σχολές κλπ. Η νομοθεσία (EU 1321/2014) αναφέρει γενικά για πανεπιστήμια ή ανώτερα ακαδημαικά ιδρύματα τεχνικής εκπαίδευσης τα οποία είναι αναγνωρισμένα από την εκάστοτε τοπική ΥΠΑ (προσοχή: καμία σχέση με Υπουργείο Παιδείας κλπ, η ΥΠΑ πρέπει να τα αναγνωρίζει).

Η πάγια πρακτική της ΥΠΑ σε τέτοια θέματα είναι να εξετάζει τα αντίστοιχα αιτήματα κατά περίπτωση. Θα πρέπει δηλαδή να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Αδειών και Πτυχίων της Δ2 στην ΥΠΑ και να τους εξηγήσεις λεπτομερώς την περίπτωσή σου.

Σε κάθε περίπτωση η απόκτηση Part-66 κατηγορίας C μέσω ακαδημαικής οδού απαιτεί οπωσδήποτε 3 χρόνια εργασιακή εμπειρία σε περιβάλλον συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών (ΠΑ, ΠΝ κλπ δεν υπολογίζονται από ότι ξέρω) περιλαμβανομένων και τουλάχιστον 6 μηνών σε βαρια συντήρηση.

Αντιγράφω από τον 1321/2014, Annex III, παράγραφος 66.Α.30:
5. for category C obtained through the academic route: an applicant holding an academic degree in a technical discipline, from a university or other higher educational institution recognised by the competent authority, 3 years of experience working in a civil aircraft maintenance environment on a representative selection of tasks directly associated with aircraft maintenance including 6 months of observation of base maintenance tasks.

Προσωπικά γνωρίζω κατόχους άδειας Part-66 κατηγορίας C οι οποίοι είναι απόφοιτοι πολυτεχνείου και ακολούθησαν την παραπάνω διαδικασία.
 

lefas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2010
Μηνύματα
27
Reaction score
1
Ευχαριστώ για την γρήγορη και εύστοχη απάντηση. Γνωρίζω και για τις απαιτήσεις εργασίας βάση νομοθεσίας και θα επικοινωνήσω σίγουρα και με το αρμόδιο γραφείο. Γνωρίζεις μήπως ποιες σχολές τελείωσαν οι γνωστοί σου ή να το θέσω και αλλιώς, γνωρίζεις κάποιον που ενώ έχει αποφοιτήσει από συγκεκριμένο τμήμα, δεν έγινε δεκτό από την Υπα; Όπως και να έχει ευχαριστώ και πάλι και εύχομαι σε όλους μια καλή νέα χρονιά.
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
281
Reaction score
54
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν γνωρίζω για περίπτωση αποφοίτου που να μην αναγνωρίστηκε η σχολή του. Οι περιπτώσεις που ξέρω βέβαια είναι απόφοιτοι πολυτεχνείου.
Καλή Χρονιά.
 

lefas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2010
Μηνύματα
27
Reaction score
1
#Gem και παλι ευχαριστώ. Καλή χρονιά.
 

PANOS 1313

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
05/01/2021
Μηνύματα
1
Reaction score
0
Θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει μια καλή σχολή μηχανικών αεροσκαφών (2ετές φουλ κορς) ; Την καλύτερη κατά τη γνώμη σας... ευχαριστώ πολύ.
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
281
Reaction score
54
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Olympic Air, χωρίς δεύτερη σκέψη.
 

Καραμήτρος Air

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
496
Reaction score
536
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

Jonathan31

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
31/01/2020
Μηνύματα
7
Reaction score
1
H οlympic ειναι πανάκριβη ομως δεν ξέρω γιατί την προτείνουν όλοι αφού το ζουμί τα modules είναι.
 

antones

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
10/03/2021
Μηνύματα
2
Reaction score
0
Επαγγελμα μηχανικος αεροσκαφων

Καλησπέρα, είμαι 20 χρονών και σκέφτομαι να μπω σε κάποιο ΙΕΚ και να τελειώσω μηχανικός αεροσκαφών, το θέμα που έχω είνμαι σχετικά με τα έσοδα που προφέρει αυτό το επάγγελμα, ποσο εύκολο ειναι να βρεις δουλειά στην Ελλάδα ( μια που για εξωτρικό δεν το σκέφτομαι ) και γενικότερα αν ειναι μια καλή επιλογή.
 

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
219
Reaction score
38
Τοποθεσία
Athens
Δικτυακός τόπος
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Καλή επιλογή γενικά για ένα νέο σήμερα! Η αγορά στην Ελλάδα βέβαια είναι περιορισμένη αφού οι αεροπορικές Εταιρείες (και οι Υπηρεσίες του Δημοσίου) δεν είναι και πολλές. Μην περιμένεις ψηλό μισθό εκτός αν ανελιχθείς (αν και που πληρώνεται καλά ένας νέος σήμερα..;).
Βασικό είναι να μιλάς καλά αγγλικά και να έχεις έφεση στα μηχανικά (αντίληψη & όρεξη για επιμορφώσεις) και να αντέχεις τα περιέργα ωράρια (νύχτα). Το γιατί αρνείσαι να εγκαταλείψεις την Ελλάδα (για κάποιο χρόνο) δεν το καταλαβαίνω αφού περιορίζεσαι σημαντικά στο να ζήσεις καταστάσεις που θα σε βοηθήσουν πολύ όταν επιστρέψεις στην Ελλάδα οριστικά.
 

antones

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
10/03/2021
Μηνύματα
2
Reaction score
0
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου,
όταν μιλάς για μη υψηλό μισθό τι εννοείς, δεν ζητάω κάτι πολύ συγκεκριμένο αλλά ένα εύρος ασπούμε του πρώτου μισθού και ένα εύρος για τον δεύτερο μισθό εφόσον ειδικευτώ σε κάποιο συγκεκριμένο αεροσκάφος. Από αγγλικά έχω πάρει το lower με το ζόρι, είμαι καλημένος ? ( είμαι καλύτερος στο να καταλαβαίνω παρά στο να κάνω τους άλλους να με καταλαβαίνουν στα αγγλικά )
από μηχανικά φίλε άλλο τίποτα, δώσε μου μηχανή και άσε με να ξενυχτάω πάνω της…
από ωράρια θα το βολέψουμε, δεν υπάρχει θέμα.
Την Ελλάδα δεν θέλω να την εγκαταλείψω γιατί εδώ είναι όλοι οι δικοί μου.
( μήπος γνωρίζεις πως εξετάζεσαι για να παρεις το Β1, θέλω να πω ειναι ερωτήσεις πολ.επιλογ. που πρεπει να εχεις επιτυχία >=75% ? )
Επίσης τι ακριβός γίνετε με τον στρατό, αν τελειώσω κάποια σχολή θα μου δώσει κάποιο κρατικό πτυχίο οπού μπορώ να μπω πολεμική αεροπορία σαν ΕΠΟΠ.
Ένας Θεοδωρόπουλος λέει ότι μόνο η σχολή του δίνει κρατικά πτυχία που αναγνωρίζονται και οι περισσότεροι από αυτήν μπαίνουν στρατό, ισχύει κάτι τέτοιο ? ( μίλησα προσωπικά μαζί του μιας και έχει το κινητό του στο σαιτ του:

https://zita.gr/el/page/view/11436

https://www.youtube.com/watch?v=4H77VKq ... A4%CE%97TV

https://www.youtube.com/watch?v=pZ-l0KB ... A4%CE%97TV

και μου τα επιβεβαίωσε!! )
 

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
219
Reaction score
38
Τοποθεσία
Athens
Δικτυακός τόπος
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Εχεις πολλές απορίες που θα πρέπει να αναζητήσεις παίρνοντας τηλέφωνα και ρωτώντας και κάποιο νέο μηχανικό Α/Φ που ήδη δουλεύει.
Τα αγγλικα είναι βασικά αλλά τι να σου πω, εγώ θα έκανα εντατικά μαθήματα τεχνικής ορολογίας και καθομιλουμένης. Ελπίζω να έχεις ήδη ανοίξει ένα οποιοδήποτε τεχνικό εγχειρίδιο για να πάρεις μια ιδέα στο πως χρησιμοποιείται η αγγλική ακόμα και αν δεν κατέχεις όλη την ορολογία. Έχουν πολύ συγκεκριμένο τρόπο (κατέβασε ένα της Airbus π.χ.).
Σε ότι αφορά τον στρατό δεν μπορώ να σου πω αν θα σε παρουν ΕΠΟΠ αλλά σίγουρα με καποιο σχετικό πτυχίο θα έχεις ατού (σαν κληρωτός ακόμα αφού μπορείς να απασχοληθείς σε σχετικό αντικείμενο και να έχεις τυπικά και προ-υπηρεσία). Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα σε στρατιωτική (ημι-)μόνιμη θεση εκτός αν σε ενδιαφέρει μόνο η 'ασφάλεια' της δουλειάς ή θες για κάποιο λόγο να ασχοληθείς με στρατιωτικό υλικό...
Σε ότι αφορά τον μισθό δεν ξέρω. αλλά θα είναι ικανοποιητικός για ένα νέο που δεν έχει σοβαρές απαιτήσεις - βέβαια αν είσαι εκτός μόνιμης κατοικίας θα επιφέρει έξτρα έξοδα (ενοίκια, μεταφορές κλπ.) που θα πρέπει να καλύπτεις.
Σε ότι αφορά την αγάπη γαι τη μηχανολογία (>μαστορέματα) αλλά και ηλεκτρολογία πια (Avionics) βασικό είναι η αντίληψη αλλά μην ξεχνάς ποτέ ότι η Αεροπορία δεν 'επιδέχεται' πατέντες, βιασύνη & αμφιβολίες. . είναι μια δουλειά ΠΟΛΥ συγκεκριμένη με πολλούς ελέγχους, χαρτούρα και διαδικασίες και όχι 'πάμε γρήγορα', βίδωσε τα και υπέγραψε. Είναι σκληρή δουλειά με πολλές υπογραφές by the book. Δεν κάνεις δοκιμές, κάνεις έλεγχους και συντήρηση όπως ορίζει ο Κατασκευαστής και οι διαδικασίες της Εταιρείας.

Απ΄ότι έχω καταλάβει έχεις συντηρητική αντιμετώπιση του επαγγέλματος που θες να ακολουθήσεις. Θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με άλλους νέους μηχανικούς. Καλό είναι να πάρεις και τηλέφωνο στην ΕΑΒ που είναι και κρατική και με εμπειρία και έχει εκπαίδευση κατά EASA. ΑΝ βρεις κάποιο μηχανικό εντός του Group της Aegean θα σε βοηθούσε πολύ να μάθεις πως λειτουργεί το AML στην Ελλάδα σήμερα.
Καλή τύχη, μην ακολουθήσεις αυτό το επάγγελμα αν δεν σου αρέσει το αεροπλάνο σαν κατασκευή και αν δεν σου αρέσει να δουλεύεις στα αγγλικά!
 

ar3ttos

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
05/04/2021
Μηνύματα
1
Reaction score
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
Θέλω να γινώ μηχανικός αεροσκαφών και θέλω βοήθεια

Γεια σας είμαι ο Άγγελος και είμαι 17 χρονών και τον επόμενο χρόνο δίνω πανελλαδικές. Γενικός ο μπαμπάς μου είναι ηλεκτρονικός μηχανικός και πάντα ¨χωνόμουν ¨ στα πόδια του και ασχολούμουν με τα ηλεκτρονικά. Επίσης πάντα ήθελα να γίνω πιλότος αλλά
λόγο οικονομικών προβλημάτων (ΔΛΔ επειδή οι σχολές είναι ακριβές π.χ 65-70,000ευρό ) δεν θα γινώ. Σκέφτομε όμως πολύ σοβαρά να γίνω μηχανικός αεροσκαφών. Θα ήθελα να μου πείτε άμα μπορείτε σχολές και να μου πείτε πληροφορίες για την σχολη της olympic air (τιμή, χρόνος σπουδών ,και ότι άλλο ) α και άμα ξέρετε και πληροφορίες για άλλες σχολές πείτε

Ευχαριστώ
 

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
219
Reaction score
38
Τοποθεσία
Athens
Δικτυακός τόπος
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Άγγελε,

διάβασε αυτά που έγραψα πιο πάνω. Αν θες να γινεις μηχανικός Α/Φ μπορείς να πας στο Τμήμα Μηχανικών Αεροσκαφών Τ.Ε. Χαλκίδας μετά από επιτυχείς Πανελλήνιες. Μετά, αν είσαι καλός κοίτα να αιτηθείς πρακτική άσκηση στην AEGEAN ή στην ΕΑΒ.
Αν λόγω μπαμπά θες να παρεις ειδίκευση στα ηλεκτρονικά καλό είναι να πας για μετεκπαίδευση στο εξωτερικό σε Avionics.
Σε κάθε περίπτωση πάρε τηλέφωνα και ρώτα, όλο και κάποια άκρη θα βρεις με τα ΤΕΙ & ΙΙΕΚ.

Ελπίζω να γνωρίζεις καλά αγγλικά ...αν και το επάγγελμα έχει τεχνική ορολογία σχετικά εύκολη καλό είναι να μάθεις την Αγγλική όσο καλύτερα μπορείς από πριν. Είναι μια δεξιότητα (μαζί με τα μαθηματικά) απαραίτητη για τις τεχνικές Σπουδές σήμερα.

Καλή τύχη, άρχισε να διαβάζεις κανένα εγχειρίδιο να δεις τη γλώσσα και τα βασικά εδώ:

https://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/

και εδώ μια γεύση από το Βoeing 737 που είναι και το πιο συνηθισμένο αεροπλάνο μαζί με το Airbus Α320:

http://www.b737.org.uk/aircraftsystems.htm
 
Μπλουζα