Mηχανικός αεροσκαφών

irodotos

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/12/2010
Μηνύματα
1
Likes
0
χαιρετε και χρονια πολλα σε ολους. ειμαι νεοσ στην ιστισελιδα και θελω τη βοηθεια καποιου χριστιανου γιατι δεν βγαζω ακρη. ειμαι αποφοιτος τει (μηχανολογος) και θελω να ασχοληθω με τα αεροπλανα σαν μηχανικος. την ουσια θα ηθελα οπως τι εξετασεις χρειαζονται στην υπα και τι πτυχιο αποκτω. μετα τι προοπτικες εχω για επαγγελματικη αποκατασταση στην ελλαδα. μην γελατε παρακαλω η ερωτηση ειναι σοβαρη,ποια η εξελιξη κτλ
 

lefas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2010
Μηνύματα
27
Likes
1
@ Laitmer
φίλε και συνάδελφε έχεις δίκιο.Και εγώ πιστεύω οτι δεν έχω κάτι να χάσω.Εξάλλου θα δείξει το αποτέλεσμα.
Και ξανά μια διευκρίνηση.
Εννοείς οτι από την ΠΑ θα μου αναγνωριστούν δύο χρόνια (από τα εφτά που έχω στα μαχητικά) και πάλι
θα χρειαστώ ακόμα 1 χρόνο σε πολιτικού ή συναφή με πολιτικού τύπου αεροπλάνα?
Εννοώ πάλι για πρακτική εμπειρία και μόνο.

Και πάλι ευχαριστώ για όλα.....
 

Laitmer

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
23/07/2009
Μηνύματα
14
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGBL
Ακριβώς………………….θα σου αναγνωρίσουν δυο από τα επτά που έχεις στην ΠΑ
και ένα θα σου είναι απαραίτητο σε αεροσκάφη πολιτικού νηολογίου.

Αν ήσουν C-130 ή EMBRAER στην ΠΑ τότε ίσως σου ζητούσαν λιγότερο από ένα χρόνο σε νηολογίου ,
γιατί βασίζονται σε πολιτικές εκδόσεις περισσότερο το EMBRAER αλλά και το C-130 σαν L-100!!
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Φίλε lefas,
Η πρακτική εμπειρία συμπεριλαμβάνει εκτός απο τα καθαρώς τεχνικά, γνώση και εφαρμογή στην πράξη των κανονισμών που ισχύουν στην πολιτική αεροπορία.
Είναι αυτό που αναφέρει ο νόμος:
"η πείρα η οποία αποκτήθηκε έξω από το περιβάλλον συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών
γίνεται αποδεκτή εφόσον αυτή η συντήρηση είναι ισοδύναμη με αυτήν που απαιτείται από το παρόν μέρος, όπως ορίζεται
από την αρμόδια αρχή. Ωστόσο, απαιτείται και πρόσθετη πείρα συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών ώστε να διασφαλιστεί η
κατανόηση του περιβάλλοντος συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών."
-εδώ μπαίνει ο χρόνος που θα σου ζητήσει η ΥΠΑ να έχεις εργαστεί σε αεροσκάφη που συντηρούνται απο οργανισμό συντήρησης πολιτικής αεροπορίας (part 145) ανεξάρτητα απο το αν ο τύπος που έχεις εμπειρία υπάρχει και σε πολιτική χρήση (embraer, T-41, L100, κλπ)


Ο νόμος το απαιτεί γιατί όπως θα διαπίστωσες αν διάβασες τον κανονισμό στο σύνολό του, τα πράγματα έχουν γίνει πολύ σύνθετα απο "γραφειοκρατικής" άποψης και πρέπει να γνωρίζεις καλά πώς λειτουργεί ο μηχανισμός για να μπορείς να κινείσαι μέσα στα νόμιμα πλαίσια των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν απ την άδεια.
 

anastasiosp

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/01/2011
Μηνύματα
3
Likes
0
Εύρεση εργασίας και προϋπηρεσίας

Καλή χρονιά σε όλους από το forum.
Είμαι μηχανικός αεροσκαφών με πτυχία αναγνωρισμένα από την ΥΠΑ και την ευρώπη για τύπους αεροπλάνων. Δυστυχώς όμως λόγω ηλικίας δεν έχω την απαραίτητη προϋπηρεσία στον τύπο του αεροπλάνου (η οποία είναι τουλάχιστον 6 μήνες). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όπου και άν στέλνω το βιογραφικό μου να λένε οτι είναι καταπληκτικό αλλά δεν έχω την απαραίτητη προϋπηρεσία.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο πώς να την αποκτήσω αφού δεν υπάρχουν οι ανάλογες θέσεις; Έχει έρθει κανείς μέσα από εδώ στην δική μου θέση;
Έπειτα... γνωρίζει κανείς μέσα από εδώ άν έχουν προκυρηχθεί θέσεις από αεροπορικές εταιρίες και το πού μπορώ να απευθυνθώ για να μάθω για θέσεις εργασίας;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσοι θα με βοηθήσετε.
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Καλωσόρισες και Καλή Χρονιά,

Για να μπορέσουμε πιθανόν να βοηθήσουμε μπορείς να μας πείς τι ακριβώς πτυχία έχεις (FAA, EASA, Β1, Β2, τύπους αεροσκαφών κλπ), σε ποιά χώρα έχουν εκδοθεί και πότε?
 

anastasiosp

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/01/2011
Μηνύματα
3
Likes
0
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ!!!

ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ:

1) E.A.S.A. JAR¨66 πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών Β1,Από 12/08/2008 στην Y.Π.A. και με τις εξής υποκατηγορίες:
(Β1.1) Αεροπλάνα με στροβιλοκινητήρες
(Β1.2) Εμβολοφόρα αεροπλάνα
(Β1.3) Ελικόπτερα με στροβιλοκινητήρες
(Β1.4) Εμβολοφόρα ελικόπτερα

2) Επιτυχία στις εξετάσεις JAR¨66 για το πτυχίου ηλεκτρονικού αεροσκαφών Β2 αλλά απαιτείται 4 μήνες προϋπηρεσία ως βοηθός ηλεκτρονικού για να κολλήσει πάνω στο πτυχίο μου .

3) Απόκτηση τύπου αεροσκάφους από 'SHANNON AEROSPACE' στην ιρλανδία για Β1 και Β2 στα AIRBUS A/318, A/319, A/320, A/321 με τους κινητήρες CFM-56 και V2500 και Πρακτική εξάσκηση (OJT) στον τύπο για Β1 και Β2 στα AIRBUS A/318,A/319, A/320, A/321 και στους κινητήρες CFM-56 και V2500. Αλλά απαιτείται 4 μήνες προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο αεροσκάφος για να κολλήσει πάνω στο πτυχίο μου.

4) Πιστοποίηση γνώσης για την ασφάλεια καυσίμων (CDCCL) επίπεδο 1 & 2 (22/11/2010).

5) Παρακολούθηση επαναλαμβανόμενου σεμιναρίου για Ανθρώπινους Παράγοντες (HF) (16/09/2010).

Θεωρώντας βέβαια ότι η σφαιρική γνώση ‘περί αεροπλάνων’ είναι καλή τόσο για να συμπληρώσω τις γνώσεις μου, όσο και για να γίνω καλύτερος μηχανικός, αποφάσισα και πήρα και το πτυχίο του Χειριστή ιδιωτικών αεροσκαφών (PPL).
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Ουσιαστικά δεν σου λείπει τίποτε φίλε μου για να προσληφθείς σε μια σοβαρή αεροπορική εταιρεία.
Αν ενδιαφέρονταν πραγματικά να σε προσλάβουν, δεν θα ήταν πρόβλημα να εργασθείς για λίγους μήνες σαν βοηθός ώστε να μπορέσεις με την προϋπηρεσία αυτή να ενεργοποιήσεις το πτυχίο σου και μετά να ασκείς τα πλήρη καθήκοντα του Β1 ή/και Β2 στο Α320.

Το πρόβλημα είναι οτι στην Ελλαδα αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Εταιρείες κλείσανε, άλλες προσπαθούν να συγχωνευτούν, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε πολύ, το μέλλον είναι αβέβαιο και η οικονομική κρίση σε εξέλιξη. Προσλήψεις δεν κάνει κανείς επισήμως τουλάχιστον. Αν έχεις "μέσον" σε ΟΑ ή Α3 κάτι μπορεί να γίνει, διαφορετικά καλύτερα να ψάξεις στο εξωτερικό. Αυτά όσον αφορά την καριέρα σου.

Για τους μήνες πρακτικής εμπειρίας που σου λείπουν στην Ελλάδα εκτός απο ΟΑ και Α3 ψάξε σε εταιρείες που απασχολούν εποχιακά τεχνικούς για τα τσάρτερ σε περιφερειακά αεροδρόμια (Κρήτη, Ρόδο, Κέρκυρα) ή και αυτές που έχουν τεχνική εξυπηρέτηση στο Βενιζέλος μήπως μπορείς να εργασθείς το καλοκαίρι εποχιακά ώστε να μπορέσεις να μαζέψεις τους μήνες που λείπουν για το πτυχίο και μετά βλέπεις τί θα κάνεις.

Καλό κουράγιο και καλή τύχη.
 

anastasiosp

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/01/2011
Μηνύματα
3
Likes
0
Έχω απευθυνθεί τόσο στην Aegean όσο και στην Ολυμπιακή.

Δυστυχώς αυτό που γνωρίζω είναι οτι θα συγχωνευτούν και δύσκολα να δεχτούν για πρόσκληψη έστω και άν είναι αυτή και χωρίς να χρειαστεί να με πληρώνουν.

Για εμένα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να έχω προϋπηρεσία στους τύπους μου. Για αυτό θα παρακαλούσα όποιον από εσάς γνωρίζει κάτι να με ενημερώσει. Μήπως γνωρίζετε κάποια άλλη εταιρία που να μπορεί να με δεχτεί;

Ουσιαστικά αυτό που θέλω είναι μια minimum προϋπηρεσία 5 μηνών για να ενεργοποιηθεί πλήρως το πτυχίο μου. Δεν με ενδιαφέρει να πληρωθώ για τις υπηρεσίες μου απλά να γίνει η πρόσληψη και να έχω λάβει τον ανάλογο χρόνο.

Θα εκτιμούσα την οποιαδήποτε βοήθεια.
 

mspm

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/04/2009
Μηνύματα
43
Likes
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
http://meeladair.com/index.php?option=c ... 7&Itemid=8

Νομιζω οτι αυτοι εχουν εδρα το Ηρακλειο Κρητης ,αλλα παρε τηλ στα κεντρικά στην Αθηνα μηπως και μαθεις κατι παραπανω
Δεν εχεις να χασεις τιποτα, εξάλλου λογικα η συγκεκριμενη εταιρεία εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για να επενδυσεις τα πτυχια σου απλα μηπως βοηθήσει σε αυτο που θες.

Καλη επιτυχία!
 
Top