Mηχανικός αεροσκαφών

perp

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
H άδεια αυτη κατά part66 έιναι το πρώτο βήμα. Πως οι γιατροι πχ έχουν την ειδικότητα...κάτι ανάλογο φαντάσου χρειάζεται και αυτή η άδεια. Τα μαθήματα για την άδεια περιλαμβάνουν τα "βασικά" που λέμε, κατόπιν θα χρειαστείς "εξειδίκευση" για τύπους αεροσκαφών και κινητήρων που συνήθως γίνεται μέσω της εταιρείας που θα δουλέψεις.

Ζήτηση υπάρχει στο εξωτερικό και όντως παίζουν καλά λεφτά δουλευόντας σαν κοντράκτορας (σαν με σύμβαση ορισμένου χρόνου δήλαδή)

Το θέμα είναι ότι αυτό το τροπάριο μπορεί να σε οδηγήσει να αλλάζεις εταιρεία, πόλη, χώρα και πάει λέγοντας ανά 1-2-3 ή και 6 μήνες. Ωραία θα σου φανεί για αρχή αλλά μεγαλώνοντας θα θέλεις κάτι πιο σταθερό, μία βασή ώστε να κάνεις και καμία σχέση, να έχεις το σπίτι σου, τους φίλους σου, το αυτοκινητό σου, να παντρευτείς, παιδιά, σκυλιά κτλ. Η δουλειά ΔΕΝ είναι το παν....

Εκτός εάν στην πορεία όντως βρείς κάτι σταθερό, πχ υπάλληλος EasyJet με βάση LTN (London Luton) και μείνεις μόνιμα στο εξωτερικό. Δυστυχώς αυτό ισχύει που λέει ο wolfman και σε αυτόν τον τομέα.. Όσο θα είσαι εκτός Ελλάδας, εξελίξεις και επαφές θα χάσεις και ίσως κάποια στιγμή να θες να γυρίσεις και πίσω αλλά να μην μπορείς.

Η κάθε δουλειά κάτι θα σου πάρει για να σου δώσει αυτά που σου υπόσχεται, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για άλλα λεφτά...
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
505
Likes
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δεν είσαι υποχρεωμένος να μείνεις για πάντα εξωτερικό και να αλλάζεις συνεχώς σπίτι.Μπορείς να πας εξωτερικό να δουλέψεις για κάποιο καιρό και έχοντας την προϋπηρεσία να επιστρέψεις ελλάδα και να βρεις δουλειά.Σε προηγούμενο ποστ δεν είπες perp ότι το παν στην ελλάδα για να βρεις δουλειά είναι (εκτός από το βύσμα) η προϋπηρεσία,όποια και αν είναι αυτή;
 

dedalus11

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/03/2006
Μηνύματα
12
Likes
0
σχετικα με αυτα που λετε παιδια,για τη στυα κ το επαγγελμα του μηχανικου α/φων,εχω να πω οτι,μετα την αποφοιτηση απο την σχολη κ τοποθετηση σε μοναδα κ τυπο α/φους βγαινεις εκτελεστης κ επειτα απο καποια χρονια επιθεωρητης.Αν θελει καποιος μετεπειτα μπορει να γινει κ ιπταμενος μηχανικος(c-130,c-27,super puma,cl-215,cl-415,ys-11A...κ.λ.π).εγω προσωπικα μετα απο 17 χρονια υπηρεσιας μπορω να διαφωτισω αρκετα οποιον θελει περι της ειδικοτητας του μηχανοσυνθετη κ τις προοπτικες που εχει.[/b]
 

dedalus11

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/03/2006
Μηνύματα
12
Likes
0
κ κατι αλλο παιδια..οποιος εχει φωτογραφιες του YS-11 τον καιρο που ηταν στην ολυμπιακη(1971-1981)θα του ημουν ευγνωμων αν τις δημοσιευε στο site...thanks...
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
505
Likes
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
dedalus11":75l20qbx said:
σχετικα με αυτα που λετε παιδια,για τη στυα κ το επαγγελμα του μηχανικου α/φων,εχω να πω οτι,μετα την αποφοιτηση απο την σχολη κ τοποθετηση σε μοναδα κ τυπο α/φους βγαινεις εκτελεστης κ επειτα απο καποια χρονια επιθεωρητης.Αν θελει καποιος μετεπειτα μπορει να γινει κ ιπταμενος μηχανικος(c-130,c-27,super puma,cl-215,cl-415,ys-11A...κ.λ.π).εγω προσωπικα μετα απο 17 χρονια υπηρεσιας μπορω να διαφωτισω αρκετα οποιον θελει περι της ειδικοτητας του μηχανοσυνθετη κ τις προοπτικες που εχει.[/b]

Αυτά που λες δεν τα ήξερα.Νόμιζα ότι από στυα θα είσαι πάντα εκτελεστής.υπό ποία έννοια εννοείς επιθεωρητής?Θα δίνεις εντολές και θα λές στους άλλους τι να κάνουν και θα βάζεις υπογραφές ή κάτι άλλο?Στείλε με πμ ή και εδώ αν θες καμιά παραπάνω ίνφο.έχω μάθει απ'έξω όσα λέει η ιστοσελίδα της πολεμικής αεροπορίας αλλά για συνθήκες εργασίας δεν ξέρω τίποτα :(
 

perp

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/05/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
z_pilot":ls3gkvt9 said:
Δεν είσαι υποχρεωμένος να μείνεις για πάντα εξωτερικό και να αλλάζεις συνεχώς σπίτι.Μπορείς να πας εξωτερικό να δουλέψεις για κάποιο καιρό και έχοντας την προϋπηρεσία να επιστρέψεις ελλάδα και να βρεις δουλειά.Σε προηγούμενο ποστ δεν είπες perp ότι το παν στην ελλάδα για να βρεις δουλειά είναι (εκτός από το βύσμα) η προϋπηρεσία,όποια και αν είναι αυτή;

Αυτο είπα ναι άλλα όχι όπως το θέτεις εσυ εδώ.... Στην Ελλάδα γενικά είναι δύσκολο το ξεκίνημα και εκέι χρειάζεται το βυσματάκι που λέμε. Στο ξεκίνημα σου και με 0 προυπηρεσία...

Το να δουλεύεις όμως χρόνο/χρόνια στο εξωτερικό, νομίζοντας ότι γυρίζοντας στην Ελλάδα θα ανοίξουν πολλές πόρτες (χωρίς βύσμα πάντα μιλάμε) κάνεις λάθος και μάλιστα μεγάλο... ειδικά στο greek aviation...

Είναι πιο πιθανό να προαχθείς μετά από 5-6 χρόνια δουλειάς όντως υπάλληλος της IonionJET παρά να έρθεις ουρανοκατάβατος από το εξωτερικό... και ας ήσουν στην ΒΑ για 10 χρόνια...

Τι ήρθες να μας φας το πόστο, θα σου πούνε...Εδώ έχουμε εμείς σειρά... και θα σε φάνε λάχανο....

Εδώ δυστυχώς αυτά δεν ισχύουν (υπάρχουν και καλά και κακά) αλλα δυστυχώς το θέμα παλαιότητας, σειράς κτλ ακομά υπάρχει....

Αυτό που δεν έχω καταλάβει με σένα, είναι το κόλλημα εάν μου επιτρέπεις με το προισταμενιλίκι... Άλλο τι θέλουμε, άλλο τι μπορούμε... Άλλο τι σχεδιάζουμε, άλλο τι μας βγαίνει... Αυτό ειναι κάτι που μπορεί να έρθει και έχει να κάνει και με leadership και όχι απαραίτητα με πτυχία, σπουδές, προυπηρεσίες κτλ.

Εαν όντως έχεις τάσεις διαταγών, ανωτεροι/κατώτεροι και γενικα θέματα ιεραρχίας... μαλλον κοίτα προς στρατιωτικές κατευθύνσεις...

Οι σύγχρονες θεωρίες του HRM (Human Resource Management) και γενικά ότι έχει σχέση με management και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, απέχουν πολύ από αυτές τις τακτικές και πολιτικές και σε κάθε αξιόλογη και σοβαρή εταιρεία δεν έχουν χώρο.

Μην κρίνεις από την ΟΑ και την Α3 και γενικά το ελληνικό aviation που δεκαετίες τροφοδοτούνταν αποκλειστικά σχεδόν με πρωην στρατιωτικούς πιλότους, μηχανικούς κτλ και άρα έφεραν και την στρατιωτική κουλτούρα στην πολιτική αεροπορία

Business είναι το aviation παιδιά.... και ανωνυμες εταιρίες με τρελά κεφάλαια από μετόχους οι αεροπορικές εταιρίες που έχουν στόχο το κέρδος... Είπαμε μην βλέπεις την ΟΑ και την κάθε ΟΑ...Από μία εταιρεία δεν μπορούμε να λέμε γενικά πως λειτουργεί το παγκόσμιο aviation...

Καλός και ο hobbyσμός (γούσταρω τα αεροπλάνα από μικρός) αλλα πήξαμε στους χομπυστες στην Ελλάδα... Επαγγελματίες θέλουμε ....

Έναν ηγιή αεροπορικό οργανισμό μπορούμε να δούμε επιτέλους????
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
505
Likes
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δεν έχω κόλλημα με το προισταμενιλίκι.Απλά δεν γουστάρω να είμαι για πάντα αυτός που κάνει τη δουλειά-εκτέλεση.Ούτε είμαι κανένας αυταρχικός που θέλω να έχω ανθρώπους από κάτω μου και να τους διατάζω.Γι'αυτό άλλωστε δεν πάω Πολεμική Αεροπορία.Απλά θέλω να πηγαίνω στη δουλειά μου με τη γραβατίτσα μου(χιχι!!!),να υπογράφω χαρτιά για συντήρηση του τάδε αεροσκάφους,για επισκευάσεις και να μη λερώνομαι.Δε λέω ότι αυτό θέλω να κάνω εξ'αρχής αλλά μετά από 15 χρόνια ως μηχανικός-εκτελεστής νομίζω ότι δικαιολογείται.Δε νομίζεις;;
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
505
Likes
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
DSP":15jok7hl said:
Είσαι αυτός που ξέρει τα πάντα γύρω από το αεροπλάνο και τα συστήματά του αλλά δεν μπαίνεις στη διαδικασία να ασχοληθείς σε επίπεδο συντήρησής με αυτά.
Και τι κάνεις; Γιατί στο εξωτερικό έχεις την όλη εικόνα του αεροσκάφους, από transport logistics μεχρι αεροελαστικότητα και υποσυστήματα και ειδικεύεσαι σε κάτι(κάπου το άκουσα).Στην Ελλάδα όμως;Που δεν υπάρχει τόσο εξειδικευμένο επίπεδο στο αντικείμενο;
 

DSP

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2007
Μηνύματα
74
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Εννοούσα προφανώς ότι ο μηχανικός με Master ποτέ δεν πιάνει κατσαβίδι και τρυπάνι στα χέρια του.

Αυτός που ασχολείται με τη συντήρηση καλώς ή κακώς έχει το 5-10% των γνώσεων του αεροναυπηγού μηχανικού. Οι γνώσεις αυτές είναι κυρίως πρακτικές και είναι του επιπέδου ελληνικών ΤΕΙ ή 3ης - 4ης κατηγορίας AEI του εξωτερικού. Είναι λογικό, τι χρησιμότητα θα μπορούσε να έχει πχ η αριθμητική ανάλυση σε έναν τεχνίτη συντήρησης?

Όταν σχεδιάζεται ένα αεροσκάφος (ή ένα οποιοδήποτε όχημα ή μηχάνημα), οι μηχανικοί (στην περίπτωσή μας οι αεροναυπηγοί) κάνουν τα σχέδια, πραγματοποιούν τις μετρήσεις, ερευνούν και επιλύουν τα διάφορα προβλήματα (με χρήση των θεωρητικών τους γνώσεων και μαθηματικών εργαλείων). Μετά κάνουν τις δοκιμές και συντάσσουν τα manuals και γενικά το documentation. Εκεί περιγράφεται ΑΚΡΙΒΩΣ και η δουλειά του τεχνίτη - συντηρητή. Ο τεχνίτης δεν σκέφτεται βαθιά, ούτε αυτοσχεδιάζει. Η δουλειά του είναι να εφαρμόζει δοκιμασμένες πρακτικές ώστε το εκάστωτε μηχάνημα να παραμένει σε λειτουργική κατάσταση, να αποδίδει και να είναι ασφαλές για τους ανθρώπους γύρω του (η πάνω του για το αεροπλάνο).
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
505
Likes
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
DSP":3cvlfjsk said:
Όταν σχεδιάζεται ένα αεροσκάφος (ή ένα οποιοδήποτε όχημα ή μηχάνημα), οι μηχανικοί (στην περίπτωσή μας οι αεροναυπηγοί) κάνουν τα σχέδια, πραγματοποιούν τις μετρήσεις, ερευνούν και επιλύουν τα διάφορα προβλήματα (με χρήση των θεωρητικών τους γνώσεων και μαθηματικών εργαλείων). Μετά κάνουν τις δοκιμές και συντάσσουν τα manuals και γενικά το documentation.
Αυτή δεν είναι λίγο ιδανική κατάσταση?Γιατί μη μου πεις ότι αυτή είναι η δουλειά του αεροναυπηγού στην Ελλάδα? :rolleyes: :shock:Δεν πιστεύω να γίνεται σχεδίαση αεροσκάφους στην Ελλάδα :shock: :eek:
 
Top