Mηχανικός αεροσκαφών

h

mia stixiodi doulia,sinepagete me stixiodi mistho kati to opio prepi na se apasxoli,epita apo xronia diavasmatos tha ise ikanopioimenos me stixiodi doulia ke ena stixiodi mistho?????? ;)
 
Re: h

pilot767":2tjjk2fq said:
mia stixiodi doulia,sinepagete me stixiodi mistho kati to opio prepi na se apasxoli,epita apo xronia diavasmatos tha ise ikanopioimenos me stixiodi doulia ke ena stixiodi mistho?????? ;)
Στοιχειώδη στην αρχή,ικανοποιητική μετέπειτα!Το "στοιχειώδη" πάει ως παρηγοριά στα αποθαρρυντικά λόγια που ακούω για το επάγγελμα του μηχανικού στην Ελλάδα μόνο και μόνο για να μην αναγκαστώ να αλλάξω επαγγελματικούς ορίζοντες-κάτι που δε θέλω με τίποτα- ;)
 
z_pilot":k834funx said:
Σκέψου όμως ότι ως μηχανολόγος μηχανικός με την άδεια κατά part 66 μπορείς να βρεις μια στοιχειώδη δουλειά ως μηχανικός αεροσκαφών.Λέμε τώρα :p

Δεν είναι λογικό να σπουδάσει κάποιος από 5 εως 7 χρόνια (γιατί είναι πολύ πιθανό οι σπουδές στο Πολυτεχνείο να κρατήσουν παραπάνω) για να ασχοληθεί με κάτι που θα μπορούσε να εξασκήσει από 20 χρόνων, με πολύ πιο σύντομες και λιγότερο απαιτητικές σπουδές.

Το πρόβλημα των συγκεκριμένων αποφοίτων Πολυτεχνείου δεν είναι στο αν θα βρουν μια δουλειά για να ζουν, αλλά στο να βρουν μια δουλειά που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των σπουδών τους. Δεν σπουδάζεις δηλαδή, Μηχανολόγος Μηχανικός για να συντηρείς αυτοκίνητα ή αεροσκάφη. Αυτό είναι κάτι που θα μπορούσες να κάνεις και χωρίς να περάσεις 5 (τουλάχιστον) χρόνια στο πανεπιστήμιο.
 
xristos":1zh296b0 said:
Δεν είναι λογικό να σπουδάσει κάποιος από 5 εως 7 χρόνια (γιατί είναι πολύ πιθανό οι σπουδές στο Πολυτεχνείο να κρατήσουν παραπάνω) για να ασχοληθεί με κάτι που θα μπορούσε να εξασκήσει από 20 χρόνων, με πολύ πιο σύντομες και λιγότερο απαιτητικές σπουδές.

Το πρόβλημα των συγκεκριμένων αποφοίτων Πολυτεχνείου δεν είναι στο αν θα βρουν μια δουλειά για να ζουν, αλλά στο να βρουν μια δουλειά που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των σπουδών τους. Δεν σπουδάζεις δηλαδή, Μηχανολόγος Μηχανικός για να συντηρείς αυτοκίνητα ή αεροσκάφη. Αυτό είναι κάτι που θα μπορούσες να κάνεις και χωρίς να περάσεις 5 (τουλάχιστον) χρόνια στο πανεπιστήμιο.
Συμφωνώ αλλά όταν θέλεις να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και να μην φύγεις από ελλάδα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς.Γιατί πχ αν τελειώσεις αεροναυπηγός και θες να δουλέψεις στο αντικείμενό σου στην ελλάδα σε μια αεροπορική εταιρία,πως θα το κάνεις χωρίς να έχεις δοκιμαστεί
ως μηχανικός σε αυτή την αεροπορική εταιρία?
 
z_pilot":396s01rb said:
Γιατί πχ αν τελειώσεις αεροναυπηγός και θες να δουλέψεις στο αντικείμενό σου στην ελλάδα σε μια αεροπορική εταιρία,πως θα το κάνεις χωρίς να έχεις δοκιμαστεί ως μηχανικός σε αυτή την αεροπορική εταιρία?

Και γιατί χρειάζεται ένας αεροναυπηγός σε μια αεροπορική εταιρεία?
 
z_pilot":20ie5t7i said:
xristos":20ie5t7i said:
Και γιατί χρειάζεται ένας αεροναυπηγός σε μια αεροπορική εταιρεία?
Προϊστάμενος συντήρησης.

Ήταν ρητορική η ερώτηση... Αυτό που ήθελα να πω ήταν ότι δεν είναι ο κύριος χώρος εργασίας των αεροναυπηγών οι αεροπορικές εταιρείες.
Προσωπικά, δεν βλέπω λογικό να σπουδάσεις κάτι στα 18 σου χρόνια, με την προοπτική ότι θα το χρησιμοποιήσεις και θα το εξασκήσεις στα 50 σου, όταν γίνεις προϊστάμενος κάπου.
 
xristos":2x913gm2 said:
Ήταν ρητορική η ερώτηση... Αυτό που ήθελα να πω ήταν ότι δεν είναι ο κύριος χώρος εργασίας των αεροναυπηγών οι αεροπορικές εταιρείες.
Προσωπικά, δεν βλέπω λογικό να σπουδάσεις κάτι στα 18 σου χρόνια, με την προοπτική ότι θα το χρησιμοποιήσεις και θα το εξασκήσεις στα 50 σου, όταν γίνεις προϊστάμενος κάπου.
Ναι το ξέρω ότι οι αεροναυπηγοί δεν εργάζονται κυρίως σε αεροπορικές εταιρίες.Απλά με πτυχίο αεροναυπηγού θα έχεις περισσότερες προοπτικές ανέλιξης ως μηχανικός.Δε νομίζω ότι όλοι οι προϊστάμενοι συντήρησης είναι 50+ χρονών?
Ρε παιδιά σα να μου λέτε όλοι μη σπουδάσεις αεροναπηγός αν δεν θέλεις να φύγεις για πάντα από ελλάδα.Μήπως υπερβάλλετε λίγο?
 
z_pilot":23q5sm4v said:
Δε νομίζω ότι όλοι οι προϊστάμενοι συντήρησης είναι 50+ χρονών?
Γιατί, υπάρχουν τόσοι πολλοί που να μπορείς να κάνεις στατιστική? Μάλλον ο καθένας τους αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση.
Μήπως υπερβάλλετε λίγο?
Φίλε μου, στην Ελλάδα για κάποιους λόγους (έλλειψη τεχνολογικής κουλτούρας στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις, μεγάλος αριθμός αποφοίτων κλπ) υπάρχει μια σχετική απαξίωση των μηχανικών γενικά. Περιμένεις οι αεροπορικές εταιρίες (η εξής μία δηλαδή) να είναι εξαίρεση?
 
sv1xv":z4gzntgn said:
Φίλε μου, στην Ελλάδα για κάποιους λόγους (έλλειψη τεχνολογικής κουλτούρας στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις, μεγάλος αριθμός αποφοίτων κλπ) υπάρχει μια σχετική απαξίωση των μηχανικών γενικά. Περιμένεις οι αεροπορικές εταιρίες (η εξής μία δηλαδή) να είναι εξαίρεση?
:cry: :cry: Δηλαδή το συμπέρασμα είναι μακριά από επαγγέλματα αερποπορίας αν σκέφτεσαι για ελλάδα?
 
Top