Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Σε χάνω λίγο ομολογώ. Τι σχέση εχει το brand management με το safety and security. Και η Türk Hava Yolları κατά κόσμο Turkish Airlines μπορεί να ειναι super brand αλλα τα incidents που έχει ειναι πολλά και όχι μόνο 10km πάνω από το έδαφος αλλά και στο έδαφος.
Και το απορρυπαντικό για να το αγοράσεις πρέπει να την κάνει την δουλίτσα, δεν το αγοράζεις για τι είσαι πιστός στο Tide.
Λέμε τώρα :)
Έτσι και στην επιλογή της πτήσης, κοιτάζεις να πληρούνται τα κριτήρια που θετεις (μέρες, ώρες, συχνότητα, τιμή, χαρακτηριστικά ναύλων, equipment, soft product κλπ). Αν σε καλύπτει καλύτερα η Ryanair, πετάς με αυτούς. What's the big deal!

Τα Loyalty schemes όπως το miles and bonus, miles and more, Avios εδω και πολλά χρόνια δεν ειναι αυστηρά συνδεδεμένα με το πτητικό έργο της αεροπορικής. Μπορείς να μαζέψεις και να εξαργυρωσεις και από άλλες επιχειρήσεις και συναλλαγές ακόμα και να κανεις conversion απο πόντους AMEX, supermarket-payback, Marriott points κλπ κλπ. Το status που έχεις σαν επιβάτης δεν μεταφράζεται αυτόματα σε revenue για την αεροπορική. Για να το μαζέψω λίγο, τα loyalty schemes εδω και κάποια χρόνια ειναι πολύπλοκα και ακριβά για την αεροπορική και δεν φέρνουν τα λεφτά τους πίσω. Τουλάχιστον όχι το Miles & More απο το οποίο έχω κάποια εμπειρία. Οπότε τα οποία προνόμια πέφτουν λίγο. Όσο για το loyalty στο brand, το αεροπορικό ταξίδι ειναι commodity εδω και πολλά χρόνια. Οπότε το κλασσικό product τείνει προς το hybrid η το LCC :(
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.312
Likes
613
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Αν ενας επιβάτης θεωρεί την ΤΗΥ super brand, ειναι loyal αλλα δεν την θεωρεί ικανή να τον μεταφέρει ασφαλή, τοτε μαλλον κάποιο θεμα εχει ο επιβάτης στις προτεραιότητες του. Για τα άλλα δεν αντιλέγω αναγκαστικά, απλα το να είναι ενας πελάτης πιστός που πεταει 100 ταξιδια τον χρόνο business απο το να ειναι 10 πελατες που πετανε 12 ταξιδια super saver ολοι μαζι, καταλαβαινεις ότι έχει διαφορα για την εταιρεία, και εκεί στοχευουν τα ffp. Το αν εσύ μαζεύεις τους ποντους στην amex ή την hilton ειναι εμπορικές συμφωνίες ακριβώς για να πιάσουν περισσότερους πελάτες απο το "καλό" pool.
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.806
Likes
1.222
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Τα περισσότερα μεγάλα loyalty schemes έχουν αυτονομηθεί από τις εταιρείες που τα δημιούργησαν και αποτελούν ξεχωριστές εταιρείες, εντός ή εκτός του αεροπορικού ομίλου, ώστε να διευκολύνεται η μεταφορά κεφαλαίων μεταξύ των συμβεβλημένων εταιρειών. Όταν κάνετε μία εξαργύρωση Miles&More, ουσιαστικά δίνετε εντολή στο Miles&More να πληρώσει τον αερομεταφορέα ή τον service provider, ακόμα κι αν αυτός είναι η ίδια η Lufthansa.
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Αυτό προσπάθησα να εκφράσω κατά κάποιο τρόπο :)
 

ariadgr

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2005
Μηνύματα
340
Likes
32
Η εμπειρία χρήσης κουπονιού για αναβάθμιση σε business με waiting list είναι απαράδεκτη. (για κάποιον που ταξιδεύει και δεν είναι Gold, π.χ. είναι Silver).

Φτάνεις στο αεροδρόμιο, δεν έχει γίνει.
Άρα τις δωρεάν απόσκευές της Business σου της έχεις χάσει, και πρέπει αν έχεις αποσκευές να έχεις κλείσει εισιτήριο με αποσκευές.

Ρωτάς στο checkin desk, σου λένε αν είναι να γίνει, θα το μάθετε στην πύλη.
Λες "μα τότε πως θα έχω πρόσβαση στο fast track security, και στο lounge"; (τα πλεονεκτήματα της business στο έδαφος)
Δεν θα έχετε.
Ρωτάς στο gate, σου λένε αν είναι να γίνει, θα το μάθετε στο boarding! Χάνεις και το τελευταίο πλεονέκτημα στο έδαφος (priority boarding).
Και την ώρα της επιβίβασης, αφού έχεις περιμένει να επιβιβαστείς κανονικά σαν economy, την ώρα που σκανάρουν το boarding pass, σου λένε "αναβαθμιστήκατε" και σου δίνουν όποια τελευταία θέση έχει απομείνει (χάνεις και τη δυνατότητα επιλογής σειράς ή παράθυρο/διάδρομος)

Οπότε καταλήγει να έχεις χάσει όλα τα πλεονεκτήματα της business, και το μόνο που επωφελείσαι είναι ένα κενό μεσαίο κάθισμα, και το φαγητό.

Το οποίο φαηγητό, ό,τι πρωϊνό έχω πετύχει τον τελευταίο καιρό (γλυκιά κρέπα, ομελέτα σφουγγάτο) δεν τρώγεται.

Κρίμα.

Αν νομίζουν ότι αυτός είναι ο τρόπος να επιβραβεύεις τον πιστό επιβάτη, το έχουν χάσει.

Λες και σε μια όχι γεμάτη πτήση, αν μεταφερθεί το χώρισμα της business μια σειρά πίσω (3 σειρές business class σε Α321), ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ώστε να γίνουν clear τα upgrade έστω 1 μέρα πριν φτάσει ο επιβάτης στο αεροδρόμιο, θα πέσει η ζάχαρη στο νερό. Λες και αν δεν περιμένουμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, μήπως πουλήσουμε τη θέση, θα πέσουν τα καράβια έξω.
Και εδώ που τα λέμε, 3 σειρές business σε Α321 είναι κάπως τσιγγούνικο, όταν η ΒΑ πουλάει ακόμα και 10 σειρές, και η Lufthansa τουλάχιστον 5 σειρές.

Και καταλήγει η εμπειρία του ταξιδιού σε business class, αντί να είναι ευχάριστη και ανέμελη, να είναι μια πλήρης απογοήτευση.
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Το ίδιο ακριβώς με Lufthansa στην Frankfurt και United στο Houston. Ειναι στάνταρακι. Αναβάθμιση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ουσιαστικά όλοι θα χάσουν από κάτι ;)
Ο επιβάτης ένα κομμάτι από το service η την εμπειρία αν θέλεις και η εταιρία ένα κομμάτι από το revenue.
Πλέον προσπαθούν να πουλήσουν τα upgrades με τύπου upgrade challenge και αυτό γίνεται την παραμονή η ακόμα και την ίδια μέρα ακόμα οπότε δύσκολο αυτό που λες.
Πάντως στην Αθήνα τα security checks ειναι ok και το lounge είναι γεμάτο σχεδόν πάντα. Οπότε δεν έχασες και κάτι φοβερό.
 

stefanv

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2022
Μηνύματα
57
Likes
25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Οπότε καταλήγει να έχεις χάσει όλα τα πλεονεκτήματα της business, και το μόνο που επωφελείσαι είναι ένα κενό μεσαίο κάθισμα, και το φαγητό.
Πολύ σωστό αυτό διότι το upgrade challenge πλασάρεται σαν ένας τρόπος να ζήσεις την business εμπειρία η οποία έχει να κάνει από τη στιγμή που φτάνεις αεροδρομιο οπότε πάει κόντρα σε αυτό που παρουσιάζουν. Απ' όλα τα προνόμια μένει το μεσαίο κενό κάθισμα, το service και η αποβίβαση. Ούτε καν η βαλίτσα στο τέλος που αφού την έχεις παραδώσει σαν economy δεν θα την παραλάβεις αμέσως.

Όμως, γνωρίζεις από πριν ότι μπορεί να συμβεί αυτό μιας και το λένε ξεκάθαρα στους όρους.

Οπότε φροντίζεις να το ακυρώσεις αν δεις ότι δεν γίνεται κάτι και την τελευταία μέρα.

Εγώ 2 φορές που το έχω κάνει το έχουν αποδεχτεί ακριβώς την ώρα που ξεκινούν να δέχονται το upgrade. Ίσως έτυχαν και οι πτήσεις
 

ariadgr

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2005
Μηνύματα
340
Likes
32
Πολύ σωστό αυτό διότι το upgrade challenge πλασάρεται σαν ένας τρόπος να ζήσεις την business εμπειρία η οποία έχει να κάνει από τη στιγμή που φτάνεις αεροδρομιο οπότε πάει κόντρα σε αυτό που παρουσιάζουν.

Ακριβώς!

Ωστόσο το μήνυμά μου δεν αφορά το upgrade challenge, αλλά και την αναβάθμιση με κουπόνι (π.χ. που παρέχεται στα silver μέλη). Απλά αυτό που φαίνεται να κάνουν είναι ότι περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή μήπως πουλήσουν τη θέση, μετά εξετάζουν τα upgrade challenge, και τέλος αν περισσέψει καμία θέση, εξετάζουν τα upgrades με κουπόνι.

Όπως και να έχει, αν από τις 8 παροχές της business class (δωρεάν αποσκευές, business desk bag drop, fast track security, lounge, priority boarding, priority παραλαβή αποσκευών, μεσαίο κάθισμα, φαγητό), σου εξαφανίζουν τις 6 με αυτό τον τρόπο, μένει μια ξινή επίγεύση.
Post automatically merged:

Πάντως στην Αθήνα τα security checks ειναι ok και το lounge είναι γεμάτο σχεδόν πάντα. Οπότε δεν έχασες και κάτι φοβερό.

Μπορεί να προτιμούσα να φάω και να πιώ κάτι στο lounge, από το να πληρώσω ληστρικές τιμές στα καφέ του αεροδρομίου, όταν πρόκειται για παροχή που διαφημίζεται.
Επίσης οι δυνατότες αναβάθμισης δεν δίνονται μόνο για την Αθήνα, οπότε το μήνυμα ισχύει εξίσου και για άλλες πόλεις, εσωτερικού και εξωτερικού.
 

stefanv

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2022
Μηνύματα
57
Likes
25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ναι όντως! Το ξαναδιάβασα. Αλλα ναι πάνε μαζί αυτά. Είναι χειρότερο πάντως το να χάσεις ένα κουπόνι με αυτόν τον τρόπο. Τουλάχιστον με το challenge το ακυρώνεις μέχρι κάποια στιγμή.
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
162
Likes
153
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Ακριβώς!

Ωστόσο το μήνυμά μου δεν αφορά το upgrade challenge, αλλά και την αναβάθμιση με κουπόνι (π.χ. που παρέχεται στα silver μέλη). Απλά αυτό που φαίνεται να κάνουν είναι ότι περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή μήπως πουλήσουν τη θέση, μετά εξετάζουν τα upgrade challenge, και τέλος αν περισσέψει καμία θέση, εξετάζουν τα upgrades με κουπόνι.

Όπως και να έχει, αν από τις 8 παροχές της business class (δωρεάν αποσκευές, business desk bag drop, fast track security, lounge, priority boarding, priority παραλαβή αποσκευών, μεσαίο κάθισμα, φαγητό), σου εξαφανίζουν τις 6 με αυτό τον τρόπο, μένει μια ξινή επίγεύση.
Post automatically merged:



Μπορεί να προτιμούσα να φάω και να πιώ κάτι στο lounge, από το να πληρώσω ληστρικές τιμές στα καφέ του αεροδρομίου, όταν πρόκειται για παροχή που διαφημίζεται.
Επίσης οι δυνατότες αναβάθμισης δεν δίνονται μόνο για την Αθήνα, οπότε το μήνυμα ισχύει εξίσου και για άλλες πόλεις, εσωτερικού και εξωτερικού.
Αν είναι γεμάτο το lounge και πάλι δεν θα έχεις ουσιαστικά την παροχή όπως και να εχει. Σου λέει η hostesses συγγνώμη ειναι γεμάτο και τελειώνει εκεί δεν γνωρίζω αν υπάρχει δυνατότητα επέκτασης στο intra Schengen που λογικά θα ανακαινίσουν.

Ένας από τους λόγους που περιμένουν μέχρι τελευταία στιγμή, εκτός από την πώληση νέου εισιτηρίου ειναι και οι αλλαγές τελευταίας στιγμής που ειναι λίγο απρόβλεπτες. Αν εχει περισσότερες από μια πτήση την ημέρα περισσότερο.

Κάποια ευελιξία στο έδαφος θα ήταν εφικτή και εχει νόημα, τουλάχιστον για priority delivery των αποσκευών. Με τέτοιες αλλαγές προσωπικού στο έδαφος, ιδιαίτερα στην Αθηνά, και με πίεση χρόνου δεν ξαφνιάστηκα με το ξεπεταγμα. Όταν το handling δεν το είχαν δώσει στον "contractor" ήταν αρκετά καλύτερα τα πράγματα (νομίζω) και ποιο σταθερό προσωπικό που γνώριζε την δουλεία, ήταν ποιο ευέλικτο και το customer service ηταν ποιο προσεγμένο.
Η φτήνια τρώει τον παρά
 
Top