Μπορεί ένας άσχετος επιβάτης να προσγειωσει ενα Β737, μόνο με βοήθεια απο Πυργο Ελεγχου;

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
599
Likes
193
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Όλα αυτά μου θυμίζουν το παραμύθι με το Κύπριο Ι/Φ της Ήλιος. Ας μην τα σκαλίζουμε....
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
172
Likes
80
Συμφωνώ απολύτως με τους προλαλήσαντες και ιδιαίτερα με τους κ.κ Kotobloco, ο οποίος ανέλυσε το θέμα ως προς την ουσία του και με τον CHRISTOS55 με το τραγικό και βλακώδες δυστύχημα της Helios!
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
576
Likes
158
Περιοχή
Ύπαιθρος
Συγγνώμη αλλά με έχει πιάσει η κακεντρέχειά μου!
Ενδεχομένως θα μπορούσε να διευκολύνει ώστε η αναγνώριση των θυμάτων να γίνει λίγο πιο εύκολη!
(Καλά ντε, μη βαράτε, επιστρέφω στη στάνη μου!)
 

Kalamariotis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/06/2019
Μηνύματα
77
Likes
11
Περιοχή
SKG
Website
www.accessible-websolutions.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Νομιζω οτι αν κανεις επιτυχημενες προσγειωσεις με X Plane 11, συστηματικα..... έχεις πιθανοτητα να προσγειωσεις ενα αεροσκαφος, αρκει να ειναι παρομοιο μοντελο. Αν πετας Β747 στο XP11 και στην πραγματικοτητα βρισκεσαι σε κοκπιτ Α380, χλωμο το κοβω!
 

sv1xv

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.397
Likes
323
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Πριν δεκαετίες είχα διαβάσει ένα μυθιστόρημα σε paperback, ίσως Bell, του οποίου δεν θυμάμα τον τίτλο. Η υπόθεση είναι ότι μετά από τροφική δηλητηρίαση και των δυο πιλότων σε μια πτήση στην Β. Αμερική, αναλαμβάνει την προσγείωση ενός B737 (μοντέλο 200?) ένας επιβάτης με την βοήθεια μιας αεροσυνοδού που τον βοηθά στις τηλεπικοινωνίες. Ο επιβάτης δεν είνα άσχετος αλλά έχει 1000+ ώρες σε μονοκινητήριο υψηλών επιδόσεων (Spitfire). Τελικά ο επιβάτης καταφέρνει να κάνει μια εξαιρετικά κακή προσγείωση εξ όψεως με ζημιές στο αεροπλάνο, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να εξελιχθεί σε δυστύχημα. Αν κάποιος το έχει διαβάσει και γνωρίζει τον τίτλο ας τον γράψει.
 

sv1xv

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.397
Likes
323
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
TOGA":23cugs4a said:
Πιθανόν αναφέρεσαι στο Runway Zero-Eight
Σωστά, νομίζω ότι αυτό είναι, Δεν γνώριζα τον τίτλο στα αγγλικά ώστε να το αναζητήσω, δεδομένου ότι στα ελληνικά έχει κάποιο άλλο τίτλο, όμως η ζωγραφιά στο εξώφυλλο πρέπει να είναι η ίδια,
 

vassilis1924

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2015
Μηνύματα
33
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν ξέρω για 737.

Από A320 αυτό που θα ήθελα να καταθέσω είναι ότι autoland είναι τεχνικά εφικτό και σε CAT I ILS. Απλούστατα δεν είναι recommended. Φυσικά σε μια τόσο ακραία περίπτωση, αν δεν υπάρχει κοντά αεροδρόμιο με CAT II ή III, δε νομίζω ότι θα ρίσκαρε κάποιος manual προσγείωση, αν υπάρχει η επιλογή έστω και επισφαλούς autoland με CAT I ILS. Επίσης το υποψήφιο αεροδρόμιο, παρότι CAT I μπορεί να πάρει κάποια μέτρα ώστε να εξασφαλίσει όσο το δυνατό απρόσκοπτο σήμα, κρατώντας τα οχήματα και τα αεροσκάφη εκτός της sensitive περιοχής του ILS.

Επίσης, όχι στο A320 δε φέρνεις τις μανέτες idle για το flare σε autoland.

Στα 20 πόδια (Radio) περίπου, το autothrust κάνει command για thrust idle. Ο χειριστής απλώς πρέπει από εκείνη τη στιγμή και μετά να φέρει κάποια στιγμή τις μανέτες πίσω, όχι για το flare, αλλά γιατί μετά το touchdown αν οι μανετες είναι σε θέση Climb ή οπουδήποτε άλλου εκτός από idle, τότε θα ξαναβάλουν στοιχεία οι κινητήρες.
 
Top