Νεα Αεροδρομια στην Ελλαδα!!

Δεν εξετάζω την απόσταση από Αθήνα ούτε και από γειτονικά νησιά με αεροδρόμιο. Απλά ο τουρισμός σε κάθε νησί που έχει αεροδρόμιο εκτοξεύεται, ή τουλάχιστον αυξάνεται ραγδαία. Αντί για ειρωνίες, θα προτιμούσα να μου δώσετε επιχειρήματα γιατί ΝΑ ΜΗΝ έχουν αεροδρόμια όλα τα νησιά και οι πόλεις που αναφέρω.
 
Κατ αρχας δεν σε ειρωνευτηκα (αν αναφερεσαι σε εμενα λογω του οτι εγραψα τελευταιος post). Θεωρω πως θα πρεπει να συζηταμε για υδατοδρομια στα νησια τα οποια δεν εχουν αεροδρομια και σε αναβαθμιση αν θελεις αυτων που ηδη υπαρχουν. Το σημαντικοτερο απ ολα ειναι το κοστος για την "κατασκευη" υδατοδρομιου, το οποίο ειναι σαφεστατα μικροτερο απ οτι του αεροδρομιου. Και επισης ειναι καιρος να ενισχυθει και να αναπτυχθει η αεροπορικη συνδεση μεταξυ των πολεων της χωρας με μικρα αεροσκαφη και υδροπλανα, γιατι δοξα το θεο η χωρα μας διαθετει λιμνες. Φερνω παραδειγμα την αεροπορικη συνδεση μεταξυ της Κερκυρας και της Καστοριας (αναλυτικα στο επομενο RBF) οπου για ολο το καλοκαιρι κυριως Ρωσοι τουριστες που βρισκονταν στην Κερκυρα ταξιδευαν αυθημερον στην Καστορια καθε Τεταρτη με αεροσκαφος της Air Sea Lines με πτηση charter μεσω ενος τουριστικου γραφειου. Δεν θα ηταν προτιμοτερο τα Twin otter να κατεβαιναν στη λιμνη της Καστοριας η σε υδατοδρομια και λιμνες αλλων πολεων? Αναβαθμιζοντας δηλαδη τα ηδη υπαρχοντα αεροδρομια για πτησεις μεγαλυτερων αεροσκαφων και δημιουργοντας υδατοδρομια σε νησια τα οποια δεν διαθετουν αεροδρομια δημιουργεις ενα ικανοποιητικο "αεροπορικο δικτυο".
 
toy2day":23oam80e said:
Δεν εξετάζω την απόσταση από Αθήνα ούτε και από γειτονικά νησιά με αεροδρόμιο. Απλά ο τουρισμός σε κάθε νησί που έχει αεροδρόμιο εκτοξεύεται, ή τουλάχιστον αυξάνεται ραγδαία. Αντί για ειρωνίες, θα προτιμούσα να μου δώσετε επιχειρήματα γιατί ΝΑ ΜΗΝ έχουν αεροδρόμια όλα τα νησιά και οι πόλεις που αναφέρω.

Εσύ μπορεί να μην εξετάζεις την απόσταση από Αθήνα ή άλλες πόλεις, ούτε και την απόσταση από γειτονικά αεροδρόμια, όμως όπως και να το κάνουμε αυτό παίζει το ρόλο του σε μεγάλο βαθμό.
Δε γίνεται να έχουμε από ένα αεροδρόμιο σε κάθε νησί.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Ίος, Τήνος, Πάτμος, Αμοργός, Σέρρες, Σαμοθράκη:
έχουν πολύ κοντά τους άλλα αεροδρόμια.

Σέριφος, Σίφνος, Αλόνησσος:
εξυπηρετούνται πολύ καλά ακτοπλοϊκώς από Πειραιά, Άγ. Κωνσταντίνο, Βόλο κλπ, ενώ η Σέριφος και η Σίφνος είναι πολύ κοντά στη Μήλο και το αεροδρόμιό της. Συν τοις άλλοις, η Σέριφος διαθέτει ελικοδρόμιο σε άριστη κατάσταση, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και τη νύχτα.(πληροφορίες εδώ).

Γαύδος:
οι 98 (βάσει απογραφής του 2001, λιγότεροι από 50 στην ουσία) κάτοικοι μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα λιμάνια της Παλαιόχωρας και των Σφακίων και από εκεί να προωθηθούν στα αεροδρόμια του νησιού.

Ιθάκη:
βρίσκεται πολύ κοντά στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς απ' όπου υπάρχουν τακτικά ακτοπλοϊκά δρομολόγια (από Σάμη Κεφαλονιάς για Πίσω Αετό Ιθάκης καθώς και από Φισκάρδο Κεφαλονιάς για Φρίκες Ιθάκης).πληροφορίες εδώ.
Επίσης (για όποιον ενδιαφέρεται) υπάρχει ελικοδρόμιο στην Ανωγή για ιδιωτικά ή ναυλωμένα ελικόπτερα.

Τήλος:
βρίσκεται δίπλα στη Ρόδο με την οποία συνδέεται με καθημερινά δρομολόγια. Επίσης συνδέεται και με την Κω, την Λέρο και την Αστυπάλαια, νησιά τα οποία διαθέτον αεροδρόμια. (πληροφορίες εδώ).

Άγιος Ευστράτιος:
απέχει μόλις 18 ναυτικά μίλια από τη Λήμνο (η οποία διαθέτει διεθνές αεροδρόμιο) και με την οποία έχει ακτοπλοϊκή σύνδεση όλες τις εργάσιμες ημέρες. (πληροφορίες εδώ).
 
Να προσθέσω πως και η Αμοργός διαθέτει ελικοδρόμιο, ενώ νομίζω δύσκολα (λόγω μορφολογίας) θα μπορούσε να αποκτήσει αεροδρόμιο, μόνο ίσως στα νότια του νησιού.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την τοποθέτηση περί υδατοδρομίων στα ελληνικά νησιά. Είναι η πλέον οικονομική και προσιτή λύση για τις Κυκλάδες ιδίως, ωστόσο απαιτεί οργάνωση τόσο από τις εταιρείες που θα ασχοληθούν, όσο και από το κράτος (εδώ τα πράγματα γίνονται δύσκολα :evil: ). Επιπλέον, θα μπορούσαν να βελτιωθούν και οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις ανάμεσα στα νησιά, που ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχουν παραμεληθεί.
 
Τα υδροπλανα που ηρθαν πριν 2-3 χρονια στην Ελλαδα, αποτελουσαν τα μοναδικα σε ολοκληρη την Ευρωπη ως προς την εκτελεση πολιτικων πτησεων.
Η καλυτεη λυση ειναι αυτη που εφαρμοζεται και στην Ισπανια. interisland πτησεις μεταξυ οσων νησιων εχουν αεροδρομια και οχι μεταξυ των Κυκλαδων.
Η ακτοπολοια οσο και αν φενεται περιεργο αυτο στην Ελλαδα διαθετει απο τα πιο συγχρονα πλοια . Για πηγαινετε να δειτε ακομα και σε ευρωπαικα κρατη τι γινεται.
Φυσικα τα λιγα συγχρονα πλοια δεν πανε παντου, αλλα μονο στα κερδοφορα δρομολογια, και δε διαβλεπεται να βελτιωθουν και σε αλλες γραμμες τα πραγματα.
Παλαιοτερα παντως οι πτησεις των ΟΑ μεταξυ Σαντορινης Μυκονου κλπ μετεφεραν πολυ κοσμο και τουριστες.
Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι αυτο το συστημα πτησεων που να συνδεει μικροτερα νησια με μικροτερα αεροδρομια, με αλλα μεγαλυτερα λειπει. Ο κοσμος σιγουρα με μια σωστη τιμολογηση εισητηριων θα προτιμαει το αεροπλανο απο τα παλαια και πολλες φορες ανυπαρκτα πλοια, και δευτερον θα μεταφερει τον τουρισμο απο το εξωτερικο απο αεροδρομια με διεθνεις πτησεις σε αεροδρομια μικροτερης κλιμακας.
 
Μα νομίζω ότι μας ενδιαφέρει όχι μόνο η σύνδεση με Αθήνα ή γειτονικές πόλεις και νησιά, αλλά πτήσεις εξωτερικού! Ακόμα και η Σκύρος και τα Κύθηρα, έχουν πτήσεις τσάρτερ. Αν τα νησιά (κυρίως) που αναφέρω είχαν αεροδρόμια, και συνδυασμένα με σωστή τουριστική όργάνωση, θα αύξαναν κατακόρυφα τον τουρισμό τους. Ακόμα και το Πορτο Χέλι να ανοίξει το αεροδρόμιο του, θα δώσει μεγάλη ώθηση σε Σπέτσες-Υδρα που έχουν προβληματάκια τα τελευταία χρόνια!
 
toy2day":2h2yr4m7 said:
Ακόμα και το Πορτο Χέλι να ανοίξει το αεροδρόμιο του, θα δώσει μεγάλη ώθηση σε Σπέτσες-Υδρα που έχουν προβληματάκια τα τελευταία χρόνια!

Να δω τσάρτερ να κατεβαίνουν εδώ και δεν θέλω τίποτα άλλο! :D
 
Top