Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

OA701":1upn2bqo said:
...
Το πήραν είδηση κι από 12/11 το ATH-RHO γίνεται χ2 καθημερινά, μάλιστα φαίνεται ότι το Dashάκι της ΟΑ και το Airbus της Α3 που διανυκτερεύουν εδώ θα έχουν παρέα κι ένα Airbus της CY :cool:
Mια διευκρίνηση βάσει ρεπορτάζ τοπικής αφημερίδας, η ορθή διατύπωση για το άνωθεν μπολντυπογραμμισμένο είναι "Τους το σφύριξαν και το πήραν είδηση".

Επίσης απ' το ίδιο ρεπορτάζ, ο πρόεδρος της CY δήλωσε ότι το α/φος όντως θα διανυκτερεύει εδώ με αποτέλεσμα να δίδεται η ευκαιρία στη CY να έχει και ναυλωμένες πτήσεις. Τώρα, τι έχουν στο μυαλό τους, θα δείξει...

:arrow: http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=20391&catID=18&pubID=1
 
andreas-cyprus":3mz0uk2v said:
Στο σύστημα κρατήσεων εμφανίζεται σαν CY641 ATH-RHO 21:20-22:20 και η επιστροφή σαν CY642 RHΟ-ΑΤΗ 06:35-07:35. Και οι δύο πτήσεις ξεκινούν στις 12/11. Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι το αεροσκάφος που θα εκτελεί την 641. Το μόνο που μπορεί να την εκτελέσει είναι αυτό που θα εκτελούσε την 622 και αντί να πετάξει για Θεσσαλονίκη, θα πετάξει για Ρόδο. Αν όντως έτσι είναι, τότε μειώνεται το ATH-SKG-ATH σε 2χ την ημέρα με την αποχώρηση της 622/623. ΟΜΩΣ στις κρατήσεις υπάρχει ακόμα διαθέσιμη η 622 στις/μετά από τις 12/11. Καμιά ιδέα για το τι συμβαίνει;

Αν κρατησουν και τις δυο πτησεις προς Ροδο και Θεσσαλονικη τοτε φευγει και τριτο αεροσκαφος απο την Λαρνακα,ετσι οπως εκαναν τις πτησεις απο Λαρνακα σχεδον καθε μερα μενει ενα στο εδαφος.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Τελικά το αεροσκάφος που εκτελεί την 322 από Λάρνακα προς Αθήνα, εκτελεί και την 641/642 αντί τις 622/623, οι οποίες γίνονται από τις 12 Νοεμβρίου με το 5B-DBB. Δηλαδή το αεροσκάφος αυτό κάνει μόνο δύο δρομολόγια την ημέρα.
 
Επειδή δεν υπάρχουν στον τύπο κάποια στοιχεία για το πόσο επιτυχημένα είναι μέχρι τώρα τα εσωτερικά δρομολόγια στην Ελλάδα, μήπως υπάρχει κάποια πληροφορία;
 
Η εταιρια ανακοινωνει την εναρξη πτησεων απο Παφο για Μοσχα απο 25 Απριλιου.

CY586 PFO0700 – 1230SVO 320 4
CY589 SVO0110 – 0445PFO 320 4

Η πτηση θα ναι PFO-SVO-LCA-SVO-PFO. :great:

http://airlineroute.net/2012/12/21/cy-pfosvo-s13/

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Η κυπριακή εφημερίδα ''φιλελεύθερος'' στην έντυπη έκδοση της 01/3/2013 αναφέρει πως οι Κ.Α. είναι σε συζητήσεις με τον δήμαρχο Πάφου για συνεργασία για τη θερινή περίοδο.Το Πάφος-Μόσχα ξεκινάει απο 15/4/2013 με 2 πτήσεις την εβδομάδα και οι συζητήσεις επικεντρώνονται στο Πάφος-Αθήνα και το Πάφος-Τελ Αβιβ.

Φήμες λένε οτι η εταιρία σύντομα θα ανακοινώσει και πτήσεις για Ντόχα,απο Λάρνακα σε συνεργασία με την Qatar Airways.
 
Μα καλά, είχε κανείς αυταπάτες ότι θα τους έσωζε η ελληνική εσωτερική αγορά? Kαι οι πέτρες ξέρουν τι εξυπηρετεί αυτή η κίνηση.

Επιμένω, ο μόνος τρόπος επιβίωσης του brand είναι η συνεργασία με Α3 κ ΟΑ όπως και να προέλθει αυτή. Αλλιώς, bye bye...
 
TAKIS":3qmcs6ma said:
Απ οτι διαβαζω τα πραγματα δεν ειναι ενθαρυντικα :(

http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5703975/

Στο ιδιο θρεντ αναφέρει ότι τα Α321 θα μας αποχαιρετίσουν,ακόμη δεν ήρθαν,κι ότι ετοιμάζεται ίδρυση εταιρείας στην Πάφο,γιατί τελειώνουν τα φράγκα για την FR,άρα θα την κάνει με ελαφρά;...Όσο για το Αθήνα-Πάφος,δεν πέταγε πριν λίγα χρόνια και το έκοψε λογω μη κερδοφορίας;τι θα αλλάξει τώρα;
 
η μονη λυση για αυτους πλεον και βλεποντας τον αεροπορικο χαρτη που διαμορφωνεται με την κριση ειναι να κοψουν σχεδος ολα τα δρομολογια εξωτερικου τουλαχιστον τον χειμωνα και να σπρωχνουν τους επιβατες τους μεσω αθηνων και θεσσαλονικης με καμια συμφωνια με aegean ή μεσω αλλης πολης σε αλλη χωρα...αλλιως η πτωχευση ειναι κοντα.δεν μπορει να επιζησει με ποσοστα στο 50%.ετσι για την ιστορια πριν κανα μηνα πεταξα λαρνακα ζυριχη με λιγοτερο απο 20 επιβατες και λιγους περισσοτερους στην επιστροφη.
 
Top