Νέα δρομολόγια Sky Express

Μήπως το FR24, τραβαει πτήσεις απο κανα OAG or INNOVATA ? αλλά και πάλι επειδη γίνετε με σήματα απο συστήματα, απο αλλαγές και ακυρώσεις και πάλι θα έπρεπε να είχε ενημερωθει. Απλά σκέψεις κάνω.
 
Last edited by a moderator:
Καλά μην το ψάχνετε πάρα πολύ, το πιθανότερο είναι πως η πτήση είναι ναυλωμένη οπότε τελικά δεν πούλησαν έξτρα θέσεις. Η πτήση έγινε και σήμερα Κυριακή, ενώ τις προάλλες είδα πως έκανε και ZTH-AMS! Για αύριο βάσει του site του AMS έχει και KGS-AMS (μάλιστα εμφανίζεται ως unknown εταιρεία).

Από HER κάνει και άλλα charter, όπως π.χ. HER-LIL.
 
Από την περασμένη Πέμπτη και μία φορά την εβδομάδα πετάει Λάρνακα-Κεφαλλονιά.
 
δεν μπορω να καταλαβω γιατι η Sky δεν μου δινει με ανταποκριση το SKG-ATH-LXS ενω αν τα κλεισω ξεχωριστα εχουν μιαμιση ωρα κενο...Ειναι λιγο για ανταποκριση και δεν το δινει;
 
Γενικά δίνει ανταποκρίσεις ?
Κοίτα και τα συστήματα κρατήσεων πρέπει να τα στήσεις ετσι ώστε να σε δίνουν ανταποκρίσεις. Αν δεν το εστησαν το δρομολόγιο με ανταπόκριση τότε δε θα φαίνετε. Βεβαια Αμαντεους κλπ συστήματα τα παιρνουν αυτοματα. Το σαίτ τους όμως τραβάει απο το δικό τους σύστημα το οποίο όπως είπα πριν πρέπει να στηθεί κατάλληλα .
 
Πολύ φουσκωμένο το πρόγραμμα της από 1 Νοεμβρίου κυρίως στο δίκτυο του εσωτερικού!!στο εξωτερικό συνεχίζει στα φιλέτα (δεν ξέρω κατά πόσο φτάνουν τα airbus μιας και έχει skg,her,rho με αυτά)!!! (Mjt,Cfu,chq,axd,jtr,Kgs,Jkh)X3 skgx5 (1xatr75), rhox3, herX4 (1xatr75) και τα υπόλοιπα τα δρομολόγια ώς έχουν με πολύ μικρές διαφορές!! Εκτός τελικά τα Ιωάννινα με τελευταία πτήση στις 01/10!! Μακάρι να ισχύουν αυτά και το επιπλέον διάστημα, αν και το βλέπω να αλλάζει με τον κορονοϊό
 
ΧΑΜΟΣ! Επίσης φαίνεται πως ξεκινάει και SKG-LCA (daily με 32Ν), ενώ από τα 6 32Ν τα 3 θα κάνουν nightstop σε LCA, HER, SKG.

Ισχυει πάντως πως κάνει μεγάλο μπάσιμο στις γραμμές ανταγωνισμού (π.χ. SKG 6/daily, HER/CHQ 4/daily, RHO 2/daily) ενώ τα άγονα θα παραμείνουν στα mimimum (π.χ. MLO 4/weekly, JNX 6/weekly)
 
Ισχύει το "μπάσιμο", ακριβώς. Αλλά όταν εγω θέλω να πάω στην Θεσσαλονίκη και μου ζητάνε €20 κατά μέσο όρο λιγότερα ανα σκέλος απο την Α3 και με ίδιες - αν όχι περισσότερες - παροχές τότε εννοείται πως θα τους προτιμήσω (όπως και ξαναέκανα). Σε λίγες μέρες που θα ξαναπάω θα δω και πληρότητες, (και έτσι σύντομα θα η Sky θα εμφανιστεί και στα στατιστικά μου).
Άρα κάποια μηνύματα θα πήραν και το κάνουν και πιθανότατα εκμεταλλεύονται τα εξής:
1- την δυσαρέσκεια των επιβατών για τις χρεώσεις της Α3 τόσο σε εισιτήριο όσο και σε οτιδήποτε άλλο (θέσεις, αλλαγές, αποσκευές κλπ).
2- την ψυχολογική κυρίως δυσαρέσκεια και πάλι κυρίως προς την Α3 για όλα τα πρόσφατα γεγονότα όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις επιστροφών, κουπόνια, ψιλά γράμματα, τηλεφωνικές αναμονές κλπ. Κάποιοι άσχετα με το αν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πετάξουν με την Α3 προτιμούν την SkyExpress σαν "εκδίκηση". Λόγω όγκου επιβατών η Sky δεν είχε τόσο μεγάλο αριθμό παραπόνων και απαιτήσεων να διαχειριστεί και η εικόνα της δεν τσαλακώθηκε τόσο.
3- στο εσωτερικό την απουσία ανταγωνισμού μετά την διάλυση της Ellinair, τα συχνά σκαμπανεβάσματα στο δίκτυο της Ryanair και την διστακτικότητα της Volotea
 
Συμφωνώ με τον YCNZ.

Δε ξέρω με τι πληρότητες πετάει η GQ στα 32Ν, φαντάζομαι όχι πολύ υψηλές (μέχρι πρόσφατα μπλόκαραν τη μεσαία θέση, τώρα φαίνεται πως τη μπλοκάρουν μόνο μέχρι τη σειρά 10), αλλά αν σκεφτεί κανείς πως ο ΟΑ3 golight ναύλος πλέον περιλαμβάνει 1 αντικείμενο στην καμπίνα (και κατά πως φαίνεται υπάρχει εντολή να γίνεται έλεγχος στο gate πριν την επιβίβαση τουλάχιστον σε αρκετούς σταθμούς εσωτερικού) ενώ η GQ στην ίδια τιμή δίνει και το carry-on και προσωπικό αντικείμενο, προφανώς γέρνει η πλάστιγγα. Να δούμε για πόσο ακόμα...
 
Στην Αιγαίου έχουν ήδη πάρει τα μηνύματα και άρχισαν να αντιδρούν. Το swap των «ανταγωνιστικών» δρομολογίων από την ΟΑ στην Αιγαίου, η εμπορική συμφωνία με τη Volotea (αλλά μόνο στα point-to-point), πριν προλάβει να το κάνει η GQ και οι πρόσφατες αλλαγές των ναύλων, από LIGHT - FLEX σε LIGHT - FLEX - COMFORT είναι μόνο η αρχή.

Το θέμα είναι ότι το περιβάλλον είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από το 2009, που η ιδιωτική ΟΑ υποτίθεται πως ενέτεινε κατά κάποιο τρόπο τον όποιο ανταγωνισμό.
 
Top